мда, з певним періодом виникають одні і ті самі теми...
всю тему не читав; після перших бредових постів подальше русло і так зрозуміло
У Б5 проти Е36 є один беззаперечний плюс - більше місця в салоні, крапка!
Хто пише про дешевизну ремонта і обслуги Б5 проти Е36 - в сад, або не володіли цими авто, або взагалі чули щось по п"яні від сусіда. Не пишіть те, про що не маєте абсолютно ніякої уяви, Б5 дорожчий в цьому плані місцями і за Е39. Підвіска, підкапотне, міжсервісне Б5 дорого, Е36 в порвнянні - копійки (найдорожче у всього 36-го кузова - передні аммо).
По б/у запчастинах і запчастинах кузовщини ситуація аналогічна: Е36 - дешево і розборок мільйон, на фв/ауді, чомусь, ціни на б/у часто вищі ніж на нові оригінальні, хто мав - знає.
Ламаєть/не ламається -хз.. І то і то старе, на всякий випадок, у Б5 ламатися більше є чОму.
Пишете про стабільність і прогнозованість переднього привода в поворотах - сідай "2" , іди в школу водіння.
Більш проституційної поведінки авто таких розмірів не зустічав, по прямій ще їде, якщо швидко в поворотах - веде себе страшно і тупо. Задня підвіска з балкою без ричагів і стабілізації - просто винахід ФВ, і це 96 рік...
В цілому так: Е36 старий залізний БМВ, який можна самостійно обслужити і навіть відремонтувати без проблем, надійна хороша німецька техніка.
Б5 - авто зовсім іншої епохи автомобілебудування, це один з перших прикладів, коли автовиробник пішов під гаслом "виє..ати клієнта на гроші" при подальшому обслуговуванні.