[ F10/11/12/13 ] BMW F10 535і Авантюра по низу ринку [Бориспіль]

Dayte_masla

Пользователь
Joined
Jun 23, 2020
Messages
11
Страна
Украина
Город
Борисполь
Всім привіт.
Коротко про мою машину - повнопривідна 535і з деякими косяками, куплена 7 місяців тому за 13 тисяч доларів.
Я хотів биток Ф30 328 на спорт салоні і хорошій комплектації, але те, що подобалось, не вивозив по бюджету і тут запропонували за недорого такий от шестициліндровий варіант.

Вирішив ризикнути.
Щоб тут все не розписувати, напишу спойлер - у відео є всі цифри, пов'язані з ремонтом, експлуатацією і покупкою ніштяків.
Багатьом матеріал дуже зайшов, тож рекомендую)

View: https://www.youtube.com/watch?v=uVXLMIprJBk&t=36s


Відео 18+
 
Last edited:
Суперская подача) молодец, развивай канал👍
 
Агонь))
Еще раз убедился что китайская резина не торт (хотя и не смертельно)
Что с цепью на этом моторе, менять надо/нет!?
 
Агонь))
Еще раз убедился что китайская резина не торт (хотя и не смертельно)
Что с цепью на этом моторе, менять надо/нет!?
Дякую)
Так, звісно. Рекомендуть на 250 тисячах км міняти. Ще є думка, що при спокійній їзді можна намотати і 300+, але я б ризикувати не став.

По покришкам - допускаю, що шум через "агресивний" малюнок. Якби він був більш "стриманим", може б цього і не було.
Але експерементувати з бюджетними покришками більше не хочеться.
 
Last edited:
По покришкам - допускаю, що шум через "агресивний" малюнок. Якби він був більш "стриманим", може б цього і не було.
Але експерементувати з бюджетними покришками більше не хочеться.
Да, вполне возможно, из-за протектора.
Обратите внимание на корейских производителей, есть неплохие варианты за не сильно дорого)
 
Автор красавчик, подача чудова, монтаж топовий. В твоїх відео нема 4к картинки і дорогої кольорокорекції як у блогерів-мільйонників, але є щось, що зачіпає більше, ніж їхні відео. Переглянув все що звязано з машиною. Продовжуй в тому ж дусі!
 
Подача прикольна(y):cool:
 
Автор красавчик, подача чудова, монтаж топовий. В твоїх відео нема 4к картинки і дорогої кольорокорекції як у блогерів-мільйонників, але є щось, що зачіпає більше, ніж їхні відео. Переглянув все що звязано з машиною. Продовжуй в тому ж дусі!
Дякую за підтримку! Просто воно на старий айфон зняте)
 
По покришкам - допускаю, що шум через "агресивний" малюнок. Якби він був більш "стриманим", може б цього і не було.
Але експерементувати з бюджетними покришками більше не хочеться.
Як людина , що довгий час присвятила себе продажу шин скажу наступне: шум (аккустичний резонанс) створюють поперечні ламелі протектора. Всілякі V-подібні малюнки Х-подібні... Тобто будь-яка поперечна ламель буде так відпрацьовувати контакт з поверхнею. Для тиші рекомендую брати шини з асиметричним малюнком (кому подобається спортивні малюнки, або ж зима). Або звичайні малюнки в Мішлєновському або Конті стилі - три,чтотири поздовжні ламельки та мінімум поперечок.
 
Як людина , що довгий час присвятила себе продажу шин скажу наступне: шум (аккустичний резонанс) створюють поперечні ламелі протектора. Всілякі V-подібні малюнки Х-подібні... Тобто будь-яка поперечна ламель буде так відпрацьовувати контакт з поверхнею. Для тиші рекомендую брати шини з асиметричним малюнком (кому подобається спортивні малюнки, або ж зима). Або звичайні малюнки в Мішлєновському або Конті стилі - три,чтотири поздовжні ламельки та мінімум поперечок.
Так, дякую.
Товариш розповідав, що купивши Пайлот Спорт 4, поведінка машини змінилась настільки, що він і уявити собі не міг, як багато залежить від покришок.
 
Особисто мій вибір (останні 3 чи 4 роки вже)
Літо : Michelin Primacy4
Зима: Bridgestone Blizzak VRX
 
А як по управлінню праймасі4, а то 6 преміумконтік вже задрав по шуму але рулиться чудово
 
Цікаво виходить.
Час від часу заходив сюди в певні теми і бачив стільки стьобу, сарказму, а тут навпаки підтримали!)
 
А як по управлінню праймасі4, а то 6 преміумконтік вже задрав по шуму але рулиться чудово
Та як... Нормально))) Дуже тиха й комфортна гума. Ніразу ніде не здулася, хоча й ловив таки ями й горби! Тримає в поворотах чудово! Щоби вичавити з неї писк в віражі , ще треба постаратися))) На мокрому покритті теж супер! Тримає курс по калюжах майже до 80км/год - якщо вище то вже починає ковзати й зносити корму.
Купляв комплект нової гуми в 2018році. Станом на сьогодні залишок протектора на передній вісі 4,5-4,6 мм, на задній 4,1-4,3 мм. Пробіг в цілому автомобіля в рік - 30-36 тис км.
Але є й мінуси... І як на мене дуже суттєві!!!
Мішка має надтонкий шар сирої гуми в середині шини ... При проколах той шар має герметизувати отвір для запобігання витоку повітря... Так от: наші шиномонтажники занадто сильно шерошать площу для накладання латки й знімають весь шар аж до корду майже (це не те щоби мінус гумі - це мінус "майстерності" "фахівців") так вот латка не дуже щільно лягає й не герметизується, тим самим призводячи до щомісячного нагадування на панелі приладів, що "перевірте тиск в ..... колесі". Одне колесо було проколов й скільки не робив ремонт - не тримає латка(((( Дуже класні шини але бояться проколів. Не спуськає відразу, а тримає в собі всілякі шерупи,цвяхи, навіть надфеля було загнав)))
 
Підтримую всіх - класно знято, правильний підхід до бмв)

Витрачені суми дуже адекватні, на мій погляд, особливо враховуючи вартість купівлі. Я в е92 2012 за 2 роки на експлуатацію і бензин витратив десь 8к, правда поки нічого не ломалось, всі роботи були регламентні.
 
Підтримую всіх - класно знято, правильний підхід до бмв)

Витрачені суми дуже адекватні, на мій погляд, особливо враховуючи вартість купівлі. Я в е92 2012 за 2 роки на експлуатацію і бензин витратив десь 8к, правда поки нічого не ломалось, всі роботи були регламентні.
Это, наверное, мой не фарт, но, я считаю, что суммы потраченные на эту Ф10 мизерные, особенно с учетом N55 и пробега
Даже задумался, может и себе.... )
 
Это, наверное, мой не фарт, но, я считаю, что суммы потраченные на эту Ф10 мизерные, особенно с учетом N55 и пробега
Даже задумался, может и себе.... )

Це точно) Н55 свого роду лотерея, може на 100т попросити нормальну суму на обслуговування, а може бути як у автора. Маю досвід використання ф10 535 на задньому приводі і на хдрайв - мені поки ближче 3 серія. Але ф10 вцілому мені сподобалась)
 
Це точно) Н55 свого роду лотерея, може на 100т попросити нормальну суму на обслуговування, а може бути як у автора. Маю досвід використання ф10 535 на задньому приводі і на хдрайв - мені поки ближче 3 серія. Але ф10 вцілому мені сподобалась)
Мені теж трійки ближче, але вирішив спробувати п'ятірку. І зараз мені складніше сприймати трійку в салоні (особливо на звичайних сидіннях, малому екрані та пластиковому кермі)

Але Ф30 теж дуже подобаються. Прекрасні автомобілі. І шасі, і динаміка 328і дуже ок.
 
Мені теж трійки ближче, але вирішив спробувати п'ятірку. І зараз мені складніше сприймати трійку в салоні (особливо на звичайних сидіннях, малому екрані та пластиковому кермі)

Але Ф30 теж дуже подобаються. Прекрасні автомобілі. І шасі, і динаміка 328і дуже ок.
Базові E90/92 і f30 - це біда. Я часто дивуюсь які убогі ф30 привозять зі штатів у 2021 році - на галогенах, звичайних салонах, базовій мультимедіі. можливо у когось це перша бмв, і до цього були якісь зовсім прості авто, але все-одно тяжко зрозуміти такій вибір)
 
Базові E90/92 і f30 - це біда. Я часто дивуюсь які убогі ф30 привозять зі штатів у 2021 році - на галогенах, звичайних салонах, базовій мультимедіі. можливо у когось це перша бмв, і до цього були якісь зовсім прості авто, але все-одно тяжко зрозуміти такій вибір)
не всем же на аклькантере сидеть и алькантарой укрыватся :)
галоген понятно печальный вид, но выбор очевиден, это шасси и драйв особенно в третьей серии БМВ.

для меня больше печаль это х5тый на 4х цилиндрах :)
 
  • Like
Reactions: RAI
Базові E90/92 і f30 - це біда. Я часто дивуюсь які убогі ф30 привозять зі штатів у 2021 році - на галогенах, звичайних салонах, базовій мультимедіі. можливо у когось це перша бмв, і до цього були якісь зовсім прості авто, але все-одно тяжко зрозуміти такій вибір)
Основне пояснення - кінцева ціна продукту «зі всім» вже тут, в Україні. Маю приклад: товариш мого малого купив собі в США F30 2015р (дорест) 328і в комплектації «бубен» отримав її тут до використання з ціною 15$.
Ми ж купили F30 2016р (рестайл) 328і в майже топовій для цієї моделі комплектації і з пошкодженням тільки переднього бампера, але …!!! Ціна до використання 21$ !!!
Хто лох, невідомо…:(((
 
нелох покупает камри 3.5 :)

без сомнений бубен это печаль, нооо каждому свое.
кому достойная динамика и приятная рулежка достаточно и без ковшей и ночного видинья.
а кому цвет строчки на торпеде важно шописец.
 
не всем же на аклькантере сидеть и алькантарой укрыватся :)
галоген понятно печальный вид, но выбор очевиден, это шасси и драйв особенно в третьей серии БМВ.

для меня больше печаль это х5тый на 4х цилиндрах :)
Так, зрозуміло, що 3ка в базі, навітб 320 цікавіша і драйвовіша ніж умовні Тойоти/кіа/vw тощо. Але базові бмв це не тільки салон, екрани, звук, але і простіші гальма, відсутність опцїї ходової частини м, 17 колеса з достатньо високим профілем - все це негативно впливає на драйв)

Щодо х5 4 циліндри згодний повністю, я взагалі за 6-8 циліндрові бмв, але розумію, що не всім це потрібно.
 
Основне пояснення - кінцева ціна продукту «зі всім» вже тут, в Україні. Маю приклад: товариш мого малого купив собі в США F30 2015р (дорест) 328і в комплектації «бубен» отримав її тут до використання з ціною 15$.
Ми ж купили F30 2016р (рестайл) 328і в майже топовій для цієї моделі комплектації і з пошкодженням тільки переднього бампера, але …!!! Ціна до використання 21$ !!!
Хто лох, невідомо…:(((

На мою думку, ви отримаєте набагато більше задоволення від вашого авто) все ж, коли йде мова про бмв, економія коштів не може бути на 1 місці, бо в такому разі, покупку бмв ніяк не модна назвати раціональною Крім цього, ваше авто буде ліквідніше, і потім продати його буде легше, і дорожче відповідно.
 
Минуле відео про мою Ф10 тут сприйняли з теплом, тому публікую нове.
Підпписуйтесь, підтримуйте україномовний контент ну і все таке інше)

View: https://www.youtube.com/watch?v=yN9dmHyaR7U
 
Back
Top