• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

BMW X1 F48 свариться

Proreaktor

Пользователь
Joined
Apr 19, 2017
Messages
98
Город
Ровно
Вітаю паньство! Нещодавно придбав X1 F48 і по старій пам"яті (їздив на фольцвагені В6 механіка) поставив в гаражі (підлога рівна) на нейтралку і коли зачиняв авто він почав сваритися-сигналити клаксоном доки не перевів у режим паркінг. На мій погляд нейтралка не вантажить коробку і більш комфортна для неї ніж паркінг, чи я неправий?
 
с 4:00 описание паркинга

[video=youtube;hfCmcsCTwYU]https://www.youtube.com/watch?v=hfCmcsCTwYU[/video]
 
ИМХО, бред, режим паркинга специально предназначен для стоянки авто на горизонтально ровной поверхности. По сути, та же нейтралка, только с блокировкой, коробку не грузит)


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
По сути, та же нейтралка, только с блокировкой, коробку не грузит)


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Ну а чого тоді авто свариться на нейтралку і вимагає лише паркінгу на рівній поверхні?
 
Ну а чого тоді авто свариться на нейтралку і вимагає лише паркінгу на рівній поверхні?

Первое попавшееся видео с ютуба взял.
[video=youtube;z8igKoJtjpQ]https://www.youtube.com/watch?v=z8igKoJtjpQ[/video]
 
На мій погляд нейтралка не вантажить коробку і більш комфортна для неї ніж паркінг, чи я неправий?
що це за прикол - паркінг навантажує коробку? паркінг для того і розроблений/придуманий, щоб включати його на час паркування.
як він може навантажувати коробку, коли авто вимкнене? вимкнутий насос акпп, ніяких рухів в середині коробки немає.

інша справа коли авто припарковане під нахилом, тоді шестерні, що знаходятся в зчепленні, дійсно під навантаженням, але для цього є ручний тормоз - ручнік,
треба припаркуватися під нахилом, зупиняюсь, ручнік на себе, аж тоді паркінг. і навпаки при початку руху, спочатку драйв, потім вже з тормоза ручного знімать.
 
Ну а чого тоді авто свариться на нейтралку і вимагає лише паркінгу на рівній поверхні?

Потому что машина бмв так утроена для защиты от дураков, которые оставляют на нейтралке. Она же не знает ровная там поверхность или нет, гараж или улица.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Потому что машина бмв так утроена для защиты от дураков, которые оставляют на нейтралке.
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Щодо натяку на те, що я дурак промовчу, а щодо БМВ скажу так - якщо ставиш авто на нетралку - свариться, якщо ставиш на нейтралку і включаєш електростояночний тормоз - мовчить, все логічно ! :)
 
треба припаркуватися під нахилом, зупиняюсь, ручнік на себе, аж тоді паркінг. і навпаки при початку руху, спочатку драйв, потім вже з тормоза ручного знімать.
Трішечки не так : нейтралка, відпускаєте тормоз, машина починає рухатись, фіксуєте ручніком, а вже тоді паркінг, саме така послідовність не вантажить ні коробку, ні ходову. Стосовно електричного ручніка зловживати ним опасаюсь на В6-му - був випадок (слава Богу біля дому) включив ручнік, пішов на обід, після обіду виключаю ручнік, а машина стає на диби (електричний тримає просто мертво) і не їде. З"ясувалось, що на правому задньому супорті від частого використання ручніка стерлись зубчики в шестерні і ручнік зажав колодкі, а от назад їх вже не відпускав, бо вал прокручувався, а шестірьонку вже не чіпляв, добре, що бригада від ОД приїхала оперативно, розібрала супорт та вручну розжали колодкі. З тих пір боюсь часто використовувати електричний ручнік, можливо в БМВ, не виникає таких проблем, але коли раз обпікся, то вже дмухаєш на холодне
 
Щодо натяку на те, що я дурак промовчу, а щодо БМВ скажу так - якщо ставиш авто на нетралку - свариться, якщо ставиш на нейтралку і включаєш електростояночний тормоз - мовчить, все логічно ! :)

Читайте пост полностью, дурак если бы ставил так на улице, а в гараже твое дело, но машина-то не знает, где она стоит, поэтому и ругается на нейтралку!


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Трішечки не так : нейтралка, відпускаєте тормоз, машина починає рухатись, фіксуєте ручніком, а вже тоді паркінг, саме така послідовність не вантажить ні коробку, ні ходову. Стосовно електричного ручніка зловживати ним опасаюсь на В6-му - був випадок (слава Богу біля дому) включив ручнік, пішов на обід, після обіду виключаю ручнік, а машина стає на диби (електричний тримає просто мертво) і не їде. З"ясувалось, що на правому задньому супорті від частого використання ручніка стерлись зубчики в шестерні і ручнік зажав колодкі, а от назад їх вже не відпускав, бо вал прокручувався, а шестірьонку вже не чіпляв, добре, що бригада від ОД приїхала оперативно, розібрала супорт та вручну розжали колодкі. З тих пір боюсь часто використовувати електричний ручнік, можливо в БМВ, не виникає таких проблем, але коли раз обпікся, то вже дмухаєш на холодне

Всякое бывает... но пассате б7 и бмв ф07 тоже электронные, пользуюсь постоянно, а как по-другому?


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
може знову на пассат...?
 
Всякое бывает... но пассате б7 и бмв ф07 тоже электронные, пользуюсь постоянно, а как по-другому?


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
По іншому це коли немає критичного нахилу - ставити на передачу (в пасаті була механіка), коли є некритичний нахил - на передачу + викрутити кермо, щоб при біді покотились і вперлась в бордюр, а коли вже критичний нахил і немає бордюра - тоді електроручник, так я робив на пасаті після того випадку, що описав. До цих пір в гаражі валяється повністю робочий супорт, але з "нехорошою" зірочкою ручника.
 
може знову на пассат...?
Прекрасне авто FSI 2.0 - 150 коней, відслужив мені вірою і правдою, ніяких серйозних поломок, продаю з чистою душею і вважаю, що тому його купить тому повезе з цим авто, бо стан ідеальний. Мій колега зве його ракетою, після того як сідав на нього після кемрі з автоматом. Динаміка у нього не поступається моєму F48, а кермо, на мій погляд? інформативніше за Х1, принаймні по місту, хоча, можливо, це пов"язано з тим, що Х1 щє не обкатаний - 230 км всього, не виключаю, що через 2000 км ситуація буде ліпша .
 
щось я ні як не збагну сенс цієї теми. людина тількі регіться, задає питання, а потім починає всіх вчити, ще і реклама фольцвагена пішла.
 
щось я ні як не збагну сенс цієї теми. людина тількі регіться, задає питання, а потім починає всіх вчити, ще і реклама фольцвагена пішла.
Просто відповів на Ваш нікому тут не потрібний викид. Щодо мене і моєї реєстрації це справа модераторів, а зовсім не Ваша. Щось не подбається - пишіть мені в п\п , бо те, що Ви пишите нікому тут не потрібно. Я не намагаюсь нікого тут вчити - інфи на форумі по F 48 тут немає від слова зовсім, я неї ділюсь, може кому пригодиться. В кінці кінців, якщо не подобаються мої повідомлення - не читайте, свербить від них в одному місці - пишіть скаргу модератору. :rtfm:
 
Шановне панство. Прошу охолонути. Ф15, наприклад, також "свариться" на нейтраль (коли коробку розблоковано механічним шляхом). Це нормально. БМВ піклується про вашу безпеку
 
Панове. Нагадую, що цей розділ виключно для технічних питань. Не доводьте до гріха, прошу останній раз.
 
Я пожалуй напишу это тут. Если у кого-то есть личные вопросы, то обсуждать их стоит лично, а не делать достоянием общественности. Если вам кажется, что появилась какая-то реклама - напишите администрации клуба или модераторам, не нужно бросаться в "бой", да еще и оскорбляя оппонента, иначе благой порыв закончится блокировкой.
 
Коли ставлю авто на паркінг з включеним двигуном (щоб він хоч трішечки прогрівся доки зачиняю гараж) і блокую сигналкою двері, свариться також. Тобто з включеним двигуном і без водія в середині БМВ бути не хоче ні в якому разі, а пов"язано це напевне з переймами про екологію. Завів і їдь, нема чого гріти двигун ! :(
 
Back
Top