Трішечки не так : нейтралка, відпускаєте тормоз, машина починає рухатись, фіксуєте ручніком, а вже тоді паркінг, саме така послідовність не вантажить ні коробку, ні ходову. Стосовно електричного ручніка зловживати ним опасаюсь на В6-му - був випадок (слава Богу біля дому) включив ручнік, пішов на обід, після обіду виключаю ручнік, а машина стає на диби (електричний тримає просто мертво) і не їде. З"ясувалось, що на правому задньому супорті від частого використання ручніка стерлись зубчики в шестерні і ручнік зажав колодкі, а от назад їх вже не відпускав, бо вал прокручувався, а шестірьонку вже не чіпляв, добре, що бригада від ОД приїхала оперативно, розібрала супорт та вручну розжали колодкі. З тих пір боюсь часто використовувати електричний ручнік, можливо в БМВ, не виникає таких проблем, але коли раз обпікся, то вже дмухаєш на холодне