cayenne как альтернатива x5

в Німеччині ставлять гбо? на бмв? я не говорю зараз про вартість, наскільки це законно в Німеччині? питання в чому - саме німець ставить саме німцю гбо? чи якийсь вуйко іншуму псєвдо німцю вуйку? і як авто пройде потім тюв?
 
в Німеччині ставлять гбо? на бмв? я не говорю зараз про вартість, наскільки це законно в Німеччині? питання в чому - саме німець ставить саме німцю гбо? чи якийсь вуйко іншуму псєвдо німцю вуйку? і як авто пройде потім тюв?

Ставят.
 
а тюв воно проходить потім?

Наверно, ибо как бы ездили.
Но ценник там и правда 2к. на 6 горшков.
 
в Німеччині ставлять гбо? на бмв? я не говорю зараз про вартість, наскільки це законно в Німеччині? питання в чому - саме німець ставить саме німцю гбо? чи якийсь вуйко іншуму псєвдо німцю вуйку? і як авто пройде потім тюв?

подивіться відяшки дениса рема на ютубі, у нього у власному користуванні е39 530 на гбо + проскакували на каналі пару клієнтських е39 також з гбо, тому все реально
 
та вже почитав, подивився) реально, так. але не зрозуміло для чого тут була приведена Німеччина, як приклад. виходить, що Німеччіна на останньому місті по якості встановлення серед країн Євросоюзу. загалом, німаки в Польшу катали ставити, але з жовтня 2017 правила сильно ускладнили, багато вже хто відмовляється від цієї думки.
 
в Німеччині ставлять гбо? на бмв? я не говорю зараз про вартість, наскільки це законно в Німеччині? питання в чому - саме німець ставить саме німцю гбо? чи якийсь вуйко іншуму псєвдо німцю вуйку? і як авто пройде потім тюв?

На драйве на альпину гбо поставили в Германии. Вышло что то около 2.2 евро.
 
Там хлопец даже вродь с альпиновским тех отделом связывался за советами.
 
М52 старый, что его отличает в исполнении альпины по физике процессов?
Ну колхозище же лютое под капотом получилось. Тут кто-то на порядок красивее инсталл сбрасывал... да и компрессор он втулил туда, где тв модуль живет. Заботливо поролоном обвернув.
Зачем человеку альпина, если он готов с ней так поступить?
 
Каждый по-своему с ума сходит))
 
Ставлять в Німеччині ГБО, нічого в цьому кримінального немає, LPG на кожній заправці. Тільки ставити у спеціальних сертифікованих фірмах, бо не пройде техогляд.
Коштує 2-3 тис євро, відповідно якесь дешеве обладнання ставити без сенсу.

Часто бачу в продажу E38 на газу, бо тільки газ дає можливість цим 4-літровим динозаврам дожити до наших днів, а не відправитися на звалище.

Окуповується газ, за оцінкою ADAC десь за 50-60ткм, так само як і в Україні, незважаючи на разючу різницю в ціні встановлення.
 
А простите меня, зачем охлаждать бензиновые форсунки (если конечно это не прямой впрыск)? Если говорим о классическом атмосферном двигателе, то в случае ГБО там рекомендуется проезжать на бензине 5-10% общего пробега, что бы бензиновые форсунки промывались топливом.

Вообще, к примеру в Германии, если на той же bmw стоит ГБО приличное, к примеру BRC, то это считается "круто". Там его и поставить дорого, выходит. с документами 2000 Евро на 6 котлов двигатель. У нас же море предрассудков, но скорее потому что полно некачественных установщиков, ставящих максимально дешевые компоненты ради большего заработка.

Я так й писав, про безпосереднє (пряме) впорскування, читайте уважніше!!!
 
Судячи з заправок, в Німеччині є авто на рідкому газі, а є й на метані!
На відповідних колонках стоять попередження, щоб не дай Боже не засунули в бак для пропан-бутану...
 
на N55 научилисьу уже ставить ? ))
 
для відома (просто так).

Самолет А380 может использовать два типа двигателей: Rolls-Royce Trent 900 и Engine Alliance GP7000. Несмотря на гигантские размеры Аэробуса, он отвечает высочайшим требованиям шумности. Оба типа двигателя «вписываются» в ограничения по шумности QC/2 при убытии авиалайнера и QC/0.5 – при его прибытии.
В качестве топлива используется смесь авиационного керосина с GTL-топливом из природного газа.
Так что для своих размеров самолет можно считать чрезвычайно экологичным и экономичным.
:)
 
для відома (просто так).

Самолет А380 может использовать два типа двигателей: Rolls-Royce Trent 900 и Engine Alliance GP7000. Несмотря на гигантские размеры Аэробуса, он отвечает высочайшим требованиям шумности. Оба типа двигателя «вписываются» в ограничения по шумности QC/2 при убытии авиалайнера и QC/0.5 – при его прибытии.
В качестве топлива используется смесь авиационного керосина с GTL-топливом из природного газа.
Так что для своих размеров самолет можно считать чрезвычайно экологичным и экономичным.
:)

То все ж трохи не те.
Там природні газ (причому, як я розумію, метан) перетворюють на рідке паливо.
Тіпа більш чисте, ніж з нафти.

Мені одразу око різануло - не будуть літаки мати баки, що тримають 20 атмосфер :blum:
 
Back
Top