• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E70/71 X5/X6 ] N52 - Гріється двигун

kiwwwi

Пользователь
Joined
Feb 7, 2012
Messages
202
Страна
Украина
Город
Киев
Всім привіт!
Є проблема в перегріві двигуна 3.0SI E70.
Опишу ситуацію:
Місяць назад стояв в пробці і вилізла жовта помилка по температурі двигуна, включився вентилятор. Я зупинився, відкрив бачок ОР і рідина була на мінімумі, купив антифриз долив до максимуму, завів і без проблем їздив майже місяць.
Тиждень тому помітив, що пічка деякий час дує холодним, заглушив двигун, завів і почала дути теплим повітрям, так було декілька разів за день навіть на прогрітому двигуну.
3 дні тому їхав по трасі і знову загорілась жовта помилка по температурі, включився вентилятор. Заглушив, чутно як рідина бурлить (наче кипить) в бачку. Знову на мінімумі. Дочекався щоб трохи остила, завів і поїхав до магазину, знову долив антифриз грам 300-500. Доїхав додому, антифриз на місці, запустив програму прокачки рідини (включив запалення, температура пічки на максимум, оберти на мінімум, загав педаль газу на 10 сек і система щось там качала хвилин до 15).
Наступного дня проїхав по трасі біля 200 км, все було ок - не грілась, пічка дує теплим повітрям. Як знову на трасі помилка і все по колу... Зупиняюсь, глушу, бурлить рідина в бачку і рідину почало видавлювати десь під бачком (думаю, що десь біля датчика на бачку).
На даний момент неможливо проїхати і 5-10 км як рідину знову видавлює під бачком (явні калюжі антифризу), всередині бачка все бурлить після активної їзди.

Замовив нові пробку і бачок, можливо, клапан в пробці перестав працювати. На діагностику немає куди поїхати, знаходжусь від дому 600 км, де сервісів, які могли б зробити діагностику немає поряд.

Куди ще можна копати? Помпа, термостат? Обратка в бачку постійно працює.
 
Найближче місто куди можна доїхати на діагностику - Дніпро. Зараз за 80 км від нього
 
Помпу, термостат по регламенту меняли??
Что ставили, сколько пробежали на этом хозяйстве?
 
Капиталка...
Та не лякайте людину може реально просто прокладка травить а ви вже під капіталку....
 
Та не лякайте людину може реально просто прокладка травить а ви вже під капіталку....
Прокладки ,,просто,, не травят. Как минимум потребуется шлифовка привалочных плоскостей ГБЦ и блока цилиндров. А это уже полная разборка двс. Где уже и прийдется отдефектовать все что есть.
 
Та не лякайте людину може реально просто прокладка травить а ви вже під капіталку....
Зазвичай так все і починається. :)
Двигун з пробігом. Так що буде глупо не замінити кільця поршнів та гбц підшаманити.
Хоча раз було таке що блок шлифонули без розбора.
 
А що там на одометри за ціфирь?)
 
Діагностика показала помилку по помпі. Помпа і термостат під заміну. 800+км все чудово
 
Бмв клуб как универсальная таблетка от головы и от жопы. Прежде чем поехать к специалисту и сделать диагностику , обязательно нужно ,,решать,, проблему на уровне ,,посоветуйте шо может быть,,))
 
Діагностика показала помилку по помпі. Помпа і термостат під заміну. 800+км все чудово
Що за самодіяльність?! Вам же зрозуміло сказали : «капіталка»…
 
Бмв клуб как универсальная таблетка от головы и от жопы. Прежде чем поехать к специалисту и сделать диагностику , обязательно нужно ,,решать,, проблему на уровне ,,посоветуйте шо может быть,,))
я чітко написав, що до діагностики далеко, по місцю немає. До чого тут "таблетка"? Можливо, хтось стикався з такими симптомами, тому питання і було задане саме на форумі.
 
Що за самодіяльність?! Вам же зрозуміло сказали : «капіталка»…
пішов проти правил... виключити з клюбу 😁
 
На то і є діагностика, щоб не міняти все кругом.
Калейдоскоп симптомів то гадання на картах.
Дякувати Богу що все обійшлося просто заміною.
Помпу і термостат по якому виробнику купили?
 
На то і є діагностика, щоб не міняти все кругом.
Калейдоскоп симптомів то гадання на картах.
Дякувати Богу що все обійшлося просто заміною.
Помпу і термостат по якому виробнику купили?
Помпа Pierburg (702851200), термостат Behr (TM3097)
Пробіг був 236к рідного
 
Радіатори мили?
Саме час зняти та помити нормально.
 
Діагностика показала помилку по помпі. Помпа і термостат під заміну. 800+км все чудово
Помпа и термостат по регламенту каг бы меняется)
И если не ставить откровенное фуфло, то проживет межсервисный период)
 
Радіатори мили?
Саме час зняти та помити нормально.
Неа)
Лучше всего перед летом, когда весь пух слетит уже и осядет где можно.
Я обычно в мае мою.
 
Неа)
Лучше всего перед летом, когда весь пух слетит уже и осядет где можно.
Я обычно в мае мою.
Я до того, що все було розібрано, злита рідина і зняти радіатори для помити саме то.
КАЖУТЬ :) що добре помити радіатори без зняття та розбору нереально.
 
Я до того, що все було розібрано, злита рідина і зняти радіатори для помити саме то.
А, ну тут да)
 
Неа)
Лучше всего перед летом, когда весь пух слетит уже и осядет где можно.
Я обычно в мае мою.
Це точно що б потів в жару машина в вулкан не перетворювалась. Я один раз знімав майже чистий був, мабуть від дорог і умов залежить де їздиш
 
Back
Top