kiwwwi
Пользователь
- Реєстрація
- 07.02.2012
- Повідомлення
- 203
- Страна
- Украина
- Город
- Киев
Всім привіт!
Є проблема в перегріві двигуна 3.0SI E70.
Опишу ситуацію:
Місяць назад стояв в пробці і вилізла жовта помилка по температурі двигуна, включився вентилятор. Я зупинився, відкрив бачок ОР і рідина була на мінімумі, купив антифриз долив до максимуму, завів і без проблем їздив майже місяць.
Тиждень тому помітив, що пічка деякий час дує холодним, заглушив двигун, завів і почала дути теплим повітрям, так було декілька разів за день навіть на прогрітому двигуну.
3 дні тому їхав по трасі і знову загорілась жовта помилка по температурі, включився вентилятор. Заглушив, чутно як рідина бурлить (наче кипить) в бачку. Знову на мінімумі. Дочекався щоб трохи остила, завів і поїхав до магазину, знову долив антифриз грам 300-500. Доїхав додому, антифриз на місці, запустив програму прокачки рідини (включив запалення, температура пічки на максимум, оберти на мінімум, загав педаль газу на 10 сек і система щось там качала хвилин до 15).
Наступного дня проїхав по трасі біля 200 км, все було ок - не грілась, пічка дує теплим повітрям. Як знову на трасі помилка і все по колу... Зупиняюсь, глушу, бурлить рідина в бачку і рідину почало видавлювати десь під бачком (думаю, що десь біля датчика на бачку).
На даний момент неможливо проїхати і 5-10 км як рідину знову видавлює під бачком (явні калюжі антифризу), всередині бачка все бурлить після активної їзди.
Замовив нові пробку і бачок, можливо, клапан в пробці перестав працювати. На діагностику немає куди поїхати, знаходжусь від дому 600 км, де сервісів, які могли б зробити діагностику немає поряд.
Куди ще можна копати? Помпа, термостат? Обратка в бачку постійно працює.
Є проблема в перегріві двигуна 3.0SI E70.
Опишу ситуацію:
Місяць назад стояв в пробці і вилізла жовта помилка по температурі двигуна, включився вентилятор. Я зупинився, відкрив бачок ОР і рідина була на мінімумі, купив антифриз долив до максимуму, завів і без проблем їздив майже місяць.
Тиждень тому помітив, що пічка деякий час дує холодним, заглушив двигун, завів і почала дути теплим повітрям, так було декілька разів за день навіть на прогрітому двигуну.
3 дні тому їхав по трасі і знову загорілась жовта помилка по температурі, включився вентилятор. Заглушив, чутно як рідина бурлить (наче кипить) в бачку. Знову на мінімумі. Дочекався щоб трохи остила, завів і поїхав до магазину, знову долив антифриз грам 300-500. Доїхав додому, антифриз на місці, запустив програму прокачки рідини (включив запалення, температура пічки на максимум, оберти на мінімум, загав педаль газу на 10 сек і система щось там качала хвилин до 15).
Наступного дня проїхав по трасі біля 200 км, все було ок - не грілась, пічка дує теплим повітрям. Як знову на трасі помилка і все по колу... Зупиняюсь, глушу, бурлить рідина в бачку і рідину почало видавлювати десь під бачком (думаю, що десь біля датчика на бачку).
На даний момент неможливо проїхати і 5-10 км як рідину знову видавлює під бачком (явні калюжі антифризу), всередині бачка все бурлить після активної їзди.
Замовив нові пробку і бачок, можливо, клапан в пробці перестав працювати. На діагностику немає куди поїхати, знаходжусь від дому 600 км, де сервісів, які могли б зробити діагностику немає поряд.
Куди ще можна копати? Помпа, термостат? Обратка в бачку постійно працює.