Привіт,
Коли датчик холостого ходу підключений до машини - мотор не підтримує холостих оборотів, вони драматично падають одразу після того як заводиш авто і вона глохне.
Комп"ютер: Як завжди нічого не показує коли ситуація дійсно безнадійна
Напруга: на вхід по правому кабелю (де має бути 4 - 5 V на вхід так як я прочитав на якомусь з форумів) приходить 4.2 вольт і напруга по трохи наростає, в момент, коли підключаєш машину до датчика - напруга на дроті падає до ~1 вольт і машина одразу глохне,
Їзда без датчика: обороти холостого на позначці 850, машина їздить нормально, на скільки це можливо для 118 сил але замість 7-8 літрів по місту вона почала жерти 15-16 ніби я їжджу на 3-літровому агрегаті, сьогодні 30 серпня прийшов черговий датчик холостого, продавець запевняє що він робочий але при підключенні глохне і все, вже два датчика спробував.
Газ перестав працювати незадовго після того, як холості перестали підтримуватись.
На наших бідних СТО Львова ніхто нічого зробити не в змозі, болить хлопці, які можуть бути варіки, я вирішив відписатись тут перед поїздкою до офіціала.
ЗІ.Прочитав подібну тему з "плаваючими оборотами", пишуть поміняти лямбду можна, каталізатор може вирізати, якщо він там все ще є, або проблема з "завоздушеністю" може бути? У мене патрубки радіатора вздуті ніби але вони були розвоздушені поки вливався антифріз (заведений двигун, викрутка регулювання і так далі)

Коли датчик холостого ходу підключений до машини - мотор не підтримує холостих оборотів, вони драматично падають одразу після того як заводиш авто і вона глохне.
Комп"ютер: Як завжди нічого не показує коли ситуація дійсно безнадійна
Напруга: на вхід по правому кабелю (де має бути 4 - 5 V на вхід так як я прочитав на якомусь з форумів) приходить 4.2 вольт і напруга по трохи наростає, в момент, коли підключаєш машину до датчика - напруга на дроті падає до ~1 вольт і машина одразу глохне,
Їзда без датчика: обороти холостого на позначці 850, машина їздить нормально, на скільки це можливо для 118 сил але замість 7-8 літрів по місту вона почала жерти 15-16 ніби я їжджу на 3-літровому агрегаті, сьогодні 30 серпня прийшов черговий датчик холостого, продавець запевняє що він робочий але при підключенні глохне і все, вже два датчика спробував.
Газ перестав працювати незадовго після того, як холості перестали підтримуватись.
На наших бідних СТО Львова ніхто нічого зробити не в змозі, болить хлопці, які можуть бути варіки, я вирішив відписатись тут перед поїздкою до офіціала.
ЗІ.Прочитав подібну тему з "плаваючими оборотами", пишуть поміняти лямбду можна, каталізатор може вирізати, якщо він там все ще є, або проблема з "завоздушеністю" може бути? У мене патрубки радіатора вздуті ніби але вони були розвоздушені поки вливався антифріз (заведений двигун, викрутка регулювання і так далі)
