• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E70/71 X5/X6 ] Глохне на холостих

signal

Пользователь
Joined
Mar 31, 2012
Messages
535
Age
67
Страна
Украина
Город
Луцк
Прошу допомоги. В "пробках" глохне на холостих обертах, повторно запускається теж погано. Промив електромагнітні клапани та сіточки ваноса, змін не відбулося.
 
Тнвд умирает меряй давление в рампе
 
Вибачаюсь. БМВ Х5 Е70 3.0 бензин N52.
 
Промив електромагнітні клапани та сіточки ваноса, змін не відбулося.
Были зарегистрированы коды ошибок по приводу VANOS перед процедурой?
А после процедуры?
Если "глохнет" и "плохо запускается" про причине зависания распредвалов в широкой фазе(привод VANOS) то в памяти DME однозначно будут зарегистрированы соответствующие коды ошибок.
Коды присутствуют?
 
Так, є помилка по ваносу, і появляється "чек". Після процедур помилку скинув, але згодом вона появилась знову. Код помилки можу сказати завтра.
 
Тнвд умирает меряй давление в рампе
Двигун N52O30 атмосферний, тут звичайна помпа.
 
Тиск палива вимірювали?
Ну х.з. гірше не буде.
Дуже часто автомобілі їздять ще з заводським паливним фільтром.
Проходив це. :)
 
Двигун N52O30 атмосферний, тут звичайна помпа.
я думал у него н55 он же неписал ничего про мотор ))))) Н52 такто динозавр уже тот)))))
 
Фільтр відсутній.
 
Были зарегистрированы коды ошибок по приводу VANOS перед процедурой?
А после процедуры?
Если "глохнет" и "плохо запускается" про причине зависания распредвалов в широкой фазе(привод VANOS) то в памяти DME однозначно будут зарегистрированы соответствующие коды ошибок.
Коды присутствуют?
Так, є помилка по ваносу, і появляється "чек". Після процедур помилку скинув, але згодом вона появилась знову. Код помилки 002А82, 002А87. Тиск масла ще не міряв.
 
Судя по всему этим проблемам с приводом VANOS предшествовали какие то операции с ДВС.....замена сальников клапанов....замена привода ГРМ...?
 
Немаю бажання загострювати питання по паливному фільтру, АЛЕ :) стало цікаво.
Х5 е70
http://ru.bmwfans.info/parts-catalo...2010/browse/fuel_supply/fuel_line_fuel_filter

Х3 е83
http://ru.bmwfans.info/parts-catalo...el_supply/fuel_filter_pump_fuel_level_sensor/

По паливному фільтру стикнувся з е87 +залив на ЮПЖ поганий бензин (не купуйте у ЮПЖ бензин). Було те ще шапіто з автомобілем.
Довго шукали шо за НАХ. Заміряли тиск палива. Ледь видавало 2бара, а стабільно 1,5бара, при нормі в 4бара.
Змінили насос+фільтр=ракета.
В цьму кузові стабільна проблема паливаного фільта, котрий кінчає паливний насос.
Якщо би змінив фільтр раніше, а бажано при покупці, то попав би на +/-120доллярів, а так попав на +250доллярів.
 
Додам. Проблема була до гівняного ЮПЖ бензину. Щоб не скинули всі проблеми на якість бензин.
Гівяний бензин я так розумію довів проблему до критичної.
Коли в тебе після короткої стояки автомобіль з десятого разу запускається, то я вважаю, це вже критично. :)
При цьому димить пердить і ти вже шукаєш рукою підсоса як в жигулі та газуєш. :)
 
Щоб не сперечатись даю vin: L264402. В цій модифікації фільтр відсутній.
 
Щоб не сперечатись даю vin: L264402. В цій модифікації фільтр відсутній.
L264402

16117195463
Delivery unit w/ in-tank pump and filter
 
Щоб не сперечатись даю vin: L264402. В цій модифікації фільтр відсутній.
В любой топливной системе имеется фильтр тонкой очистки!
В данном случае он находится в топливном баке,и подразумевается на весь срок службы насоса.(до 100000 км.)

Еще раз спрашиваю - манипуляции с ДВС проводились?
 
В любой топливной системе имеется фильтр тонкой очистки!
В данном случае он находится в топливном баке,и подразумевается на весь срок службы насоса.(до 100000 км.)

Еще раз спрашиваю - манипуляции с ДВС проводились?
Я володію цим авто два місяці, тому нічого сказати не можу. Вважаєте, що при ремонті могли "нахомутати"?
 
Я замітив, що глохне після нагріву двигуна.
 
Вважаєте, що при ремонті могли "нахомутати"?
Варианта два:
1) Некорректно выставлены фазы ГРМ.
2) загрязненные каналы управления приводом VANOS(электронные клапана управления,полости в самих приводах VANOS)
Оба варианта не образуются сами по себе а только при вмешательстве из вне и манипуляциях с распредвалами.Загрязнение каналов и рабочих полостей элементов привода VANOS происходит именно в этот момент.
Для удаления накиданного песка и хлопьев нагара Вам придется сделать не одну "промывку" клапанов указанную выше....вплоть до повторного сьема приводов и их идеальной очистки...

Давление масла можете конечно измерить но я сомневаюсь что он упало ниже 2 бар на повышенных оборотах.
 
Дуже вдячний за вичерпну інформацію. Прийдеться перевірити фази ГРМ, а заразом поміняти сальники клапанів. Всім вдячний за участь у вирішенні проблеми.
 
Присутня витрата масла?
Оригінальні сальники?

Фазы тільки спец інструментом перевіряти.
Ні на який глаз. ;)
 
Про шаблон для встановлення фаз ГРМ знаю.
Витрата масла присутня. Які сальники стоять зможу вияснити при знятій клапанній кришці.
 
Доброго дня. Зняв клапанну кришку... Ванос на впуску і випуску заклинив в мах положенні. Ванос з глибокої провінції Китаю. Ніякого маркування, лиш на стороні від р/вала стоїть мітка керном біля отвору масляного каналу (мітки з різних сторін, але який куди без розборки не вгадаєш).
Маю б/в в доброму стані (сліди зносу мінімальні і не клинять). Зберу - відпишусь.
 
З ваносами тепер все добре. Всім дякую за участь.
 
Доброго дня. Зняв клапанну кришку... Ванос на впуску і випуску заклинив в мах положенні. Ванос з глибокої провінції Китаю. Ніякого маркування, лиш на стороні від р/вала стоїть мітка керном біля отвору масляного каналу (мітки з різних сторін, але який куди без розборки не вгадаєш).
Маю б/в в доброму стані (сліди зносу мінімальні і не клинять). Зберу - відпишусь.
нічого собі навіть не міг подумати що із-за ваносів можуть бути такі проблеми
 
Back
Top