Anatolik
Пользователь
- Реєстрація
- 09.03.2012
- Повідомлення
- 2,551
- Вік
- 59
- Город
- Николаев
Так с собой надо возить.:blush:Так нет же его совсем...этого асфальта, об этом то и речь.
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Так с собой надо возить.:blush:Так нет же его совсем...этого асфальта, об этом то и речь.
как романтично :blush:
На Днепр если и ехать, то только через Полтаву-Карловку-Красноград!!!
Да хотя бы с чьих-то...интересны объемы отката с 1км...:biggrin:а с чьих слов? так как Укравтодор тоже в теме
вот первое, что нашел по методике асфальтоукладки. учитывая, что написано это скорее всего согласно нормативным документам и для укладки в месте, где не будет интенсивного движения, можно примерно сделать вывод какой должна быть укладка на дорогах общего пользования! я лично почти НИКОГДА не видел толщины асфальта при укладке больше 5 см, разве что проспект Бажана:unknw:Асфальтування доріжок і під'їзду до будинку починається зі зняття верхнього шару грунту. Виїмку грунту можна зробити лопатою або ж спеціально призначеною технікою (бульдозерами, екскаваторами і тому подібне). Глибина виїмки може бути різною — усе залежить від того, для чого призначається ваше асфальтове покриття:
Підготовка основи: виїмка землі, установка бордюрів
— якщо це пішохідна доріжка, то досить зняти тільки верхній шар землі (приблизно 10—30 см);
— якщо це буде асфальтований під'їзд до будинку, то його раціонально розраховувати на вагу вантажного автомобіля (до 10 т), на той випадок, якщо знадобитися що-небудь привезти на ділянку або в будинок. Тому для такого випадку копати потрібно буде глибше.
Також потрібно передбачити, щоб під час дощу вода йшла повз заасфальтовану частину в дренажну систему, а не скупчувалася під або на ній. Вилучений родючий шар грунту можна використовувати на підсипку клумб, грядок. Зайву землю необхідно вивезти з ділянки (території біля будинку), а не залишити купою біля готової дороги. Грунт може змиватися дощем в дренажну систему або намивався на асфальт.
Підготовлену територію під асфальтування необхідно ущільнити. Для цього можна використовувати грунтовий каток.
2. Підготовка основи для укладання асфальту
Щоб провести якісне асфальтування доріжок і під'їзду до будинку своїми руками, треба закласти міцну надійну основу майбутнього покриття. Основа під асфальт може бути:
— нежорсткою (пісок, щебінь, гравій);
— жорсткою (бетонні плити).
Оскільки навантаження на покриття будуть неінтенсивними і невеликими, то в якості основи необхідно:
— для під'їзду до будинку насипати щебінь фракції 40—70 мм завтовшки 10-15 см;
— для асфальтування доріжки підсипати щебінь фракції 40—70 мм завтовшки 5-10 см
Можна насипати і більше, але це недоцільно. Після насипання великого щебеня його потрібно вирівняти рівномірно по всій ділянці, а також зробити трамбування. Після цього настає другий етап підсипки :
— щебеневий (фракція 20—40, можна також додати ще один шар з відсівання; чим менша фракція зверху, тим нижча вірогідність утворення тріщин на асфальті) завтовшки 10 см;
— піщаний настил завтовшки 10 см
Цей шар також необхідно розподілити рівномірно і утрамбувати. Піщаний настил рекомендується пролити водою, таким чином він краще осідає і основа буде міцнішою. Трамбування можна виконати катками або вібро-ущільнювачами. Чим якісніше буде проведено трамбування перед асфальтуванням доріжок і під'їзду до будинку, тим міцнішою буде основа і довше прослужить асфальтоване покриття.
Другий варіант основа під асфальт — використання залізобетонних плит або заливка бетонної основи вручну. Але цей спосіб дорогий і недоцільний.
Також можливий ще один варіант — укладання основи з битого каменю. Для цього використовуються досить великі частини каменю, які необхідно щільно один до одного укладати на землю, утворюючи на поверхні рівну ділянку з викладених каменів (нагадує укладання брущатки). Така основа також буде дуже міцною і зможе витримати великі навантаження. Недолік цього способу — процес дуже трудомісткий і вимагає терплячості, оскільки камені самі по собі важкі, а їх треба ще щільно закріпити в землі і підігнати один до одного якомога міцніше, викладаючи кам'яну площу.
На цьому ж етапі асфальтування необхідно провести установку бортового каменю. Він украй потрібний для довговічності служби асфальтового покриття — перешкоджає розповзанню і зберігає цілісність покриття в межах його укладання. Бордюри грають відмінну декоративну роль. При асфальтуванні доріжок своїми руками можна використовувати маленькі бордюри — естетичність і зручність такого рішення не викликає сумніву.
3. Укладання асфальтового покриття на основу
Правильно приготувати асфальт, щоб він не втратив своїх переваг і зберіг свої характеристики дуже складно. Тому найкращий вибір — це закупити готовий гарячий асфальтобетон на найближчому автодорі або асфальтовому заводі. Переваги закупівлі готового асфальту очевидні:
— ви отримаєте якісно приготований матеріал, який вам доставлять безпосередньо на місце проведення робіт;
— тонна готового асфальту обійдеться близько 860 гривен з ПДВ (1-ої тонни асфальту при укладанні завтовшки 5 см приблизно вистачить на асфальтування 10 м2 території).
Варто відмітити, що якщо всі попередні роботи можна було проводити при будь-якій температурі, то асфальтування доріжок і під'їздів до будинку необхідно виконувати при температурі повітря не нижче 5—10 градусів за Цельсієм, бажана відсутність опадів. Наявність вказаних чинників приводять до того, що асфальт дуже швидко охолоджуватись і не вийде його якісно ущільнити. Це надалі може закінчитися передчасним руйнуванням покриття.
Та какой там сезон... Мот вообще до лета решил не покупать, т.к. в этом году похоже с дорогами вообще пипец и это будут просто замороженые деньги. Х5й уже неделю как законсервировал. Жалко.Я думаю, что сезон в этом году откроем еще не скоро....
Здоровых людей нет, есть не до конца обследованныеПросто РЕАЛЬНО меня(как человека с мед.образованием) интересуют всякого рода хобби рода человеческого направленные против здравого смысла..Примеры я уже приводил))
по 5 каналу Укравтодор ссылался на 3,5 млн евро за 1 км у нас и приводил примеры цен в Европе от 4 до 6-7 млн евро. А буквально перед этим выпуском, по ТВ показывали Финляндию, где стоимость от 100 до 200 тыс евро/км и это со всеми разметками, знаками и тд)) Со слов специалистов, которые занимаются строениями автодорог в Украине, то максимальная цена 1 км примерно около 1 млн ГРИВЕН и это с полностью заменой старого покрытия на новое, со всеми знаками, разметкой,фонарями и тдНу скажем так, самая короткая дорога через Кременчуг, но качество в Полтавской и Кировоградской обл. всегда было хреновое...Далее, люди ездят через Решитиловку-Кобеляки-Царичанку...но опять в Полтавской обл.(после Решетиловки и до "послеКобеляк")-направления...Через Красноград давно ездил, но дорога была хорошая...Как сейчас-без понятия)
Да хотя бы с чьих-то...интересны объемы отката с 1км...:biggrin:
Спасибо за инфу!....еще раз убедился, что эту страну спасут только вилы:dirol:по 5 каналу Укравтодор ссылался на 3,5 млн евро за 1 км у нас и приводил примеры цен в Европе от 4 до 6-7 млн евро. А буквально перед этим выпуском, по ТВ показывали Финляндию, где стоимость от 100 до 200 тыс евро/км и это со всеми разметками, знаками и тд)) Со слов специалистов, которые занимаются строениями автодорог в Украине, то максимальная цена 1 км примерно около 1 млн ГРИВЕН и это с полностью заменой старого покрытия на новое, со всеми знаками, разметкой,фонарями и тд
Маловато пилят...:biggrin:Пилят конечно,но процентов до 20...остальное-несовершенство стандартов и технологий.
возможно оно так у Вас и выходило, как и сейчас:biggrin: а я сомневаюсь, что наши журналисты поехали в Финляндию и там договорились, что б называли липовую цену!Как я люблю разговоры "специалистов"))шо бабки на лавке...
На 1 км 4х полосной дороги надо
асфальт-примерно 1400 тонн,битум 10 тонн.Работы по фрезировке,подготовке,двухслойная укладка асфальта с уплотнением...
я в начале 2000х имел отношение к этому бизнесу,тогда 1 м2 замены полотна на второстепенной дороге выходил под 100 у.е.То-есть километр больше 1,2 млн.долл.Какие нах 200 тыс. в Финляндии?
Пилят конечно,но процентов до 20...остальное-несовершенство стандартов и технологий.
Пилят конечно,но процентов до 20...
Меняйте сами ! Нафиг этих оборзевших механиков кормить :biggrin:Меня вот больше интересует ценообразование замены заднего ступичного подшипника в е30...400 грн)))Потому что на дорогах пилят чи шо?
Влад, могу сказать по себе-менял задний ступичный подшипник день! Вываривал обойму сваркой, поскольку никакие приблуды не помогали(приваривал кусок трубы и из ямы кувалдой выбивал). Так же, вынесли мозг несколько болтов на полуосях-без сварки не обошлось...Посему, такую работу за меньшие деньги не взялся бы делать. Хотя согласен-дороговато))Меня вот больше интересует ценообразование замены заднего ступичного подшипника в е30...400 грн)))
Только занижение,только спортивная подвеска и низкий профиль...
В Финляндии, показывали, что такая работа стоит 10 евро со всеми смазками, съемниками и подшипниками)))))Влад, могу сказать по себе-менял задний ступичный подшипник день! Вываривал обойму сваркой, поскольку никакие приблуды не помогали(приваривал кусок трубы и из ямы кувалдой выбивал). Так же, вынесли мозг несколько болтов на полуосях-без сварки не обошлось...Посему, такую работу за меньшие деньги не взялся бы делать. Хотя согласен-дороговато))
...не ездят на ведрах, где со временем, обойма подшипника становится единым целым со ступицей:biggrin: Да я и сам не езжу к мастерам...чтобы не платить 400грн)))В Финляндии
Жжжжесть ! :shok:Бедные финнны ! :rofl:В Финляндии, показывали, что такая работа стоит 10 евро со всеми смазками, съемниками и подшипниками)))))