Покупка E34 525tds

так ваша проблема в том, что у вас недостаточно денег ( или жлобитесь ) на нормальную машину. да и 7уе, если она без гнили - цена подарок.

да и 2.0 этот едет интереснее, чем м51. ну и звук там хоть породистный ) просто жалко, если вы пристроите 6уе за неликвид с м51. в той машине ничего примечательного нет.

п.с. это же я вам предлагал е36 с м52б20 на акпп в родной краске, еще в марте вроде...?да?

На машину не жлоблюсь, інакше шукав би варіанти за 4000 - 4500$, як більшість.

А можна поцікавитись, які косяки ви побачили в тієї машини з M51, що я запропонував з самого початку? Можливість попасти на заміну ТНВД / реставрацію турбіни в рахунок не беру.

P.S. Так, в свій час ви пропонували цю E36.
 
На машину не жлоблюсь, інакше шукав би варіанти за 4000 - 4500$, як більшість.

А можна поцікавитись, які косяки ви побачили в тієї машини з M51, що я запропонував з самого початку? Можливість попасти на заміну ТНВД / реставрацію турбіни в рахунок не беру.

P.S. Так, в свій час ви пропонували цю E36.

Ну Вам же все в один голос говорят что М51 это косяк номер 1 !!!!мотор мягко говоря не ликвидный!!!!не стоит покупать вообще машину с М51,а если и брать то очень хорошую машину и за халявные деньги!тот вариант что Вы рассматриваете совсем не хороший!
 
я вам так скажу, что я в ней ничего не увидел на 6уе. Да, салон красивый, но его ведь сняли уже ? магнитолу не сняли кстати ? ))))
год 93, открытые пороги...это старит е34.

6уе это цена за хорошее состояние е34 94-96 года, с бенз. мотором.
 
Ну Вам же все в один голос говорят что М51 это косяк номер 1 !!!!мотор мягко говоря не ликвидный!!!!не стоит покупать вообще машину с М51,а если и брать то очень хорошую машину и за халявные деньги!тот вариант что Вы рассматриваете совсем не хороший!
Я вже зрозумів, що M51 - ще та рулетка. І покупка авто з таким двигуном може вилитись в великий геморой. А по всьому іншому - чим варіант "зовсім нехороший"?
 
я вам так скажу, что я в ней ничего не увидел на 6уе. Да, салон красивый, но его ведь сняли уже ? магнитолу не сняли кстати ? ))))
год 93, открытые пороги...это старит е34.

Так, салон зняли. Магнітолу по-моєму теж зняли і музику Hi-Fi :). Ок, зрозумів. Не будемо більш повертатися до того варіанту.

6уе это цена за хорошее состояние е34 94-96 года, с бенз. мотором.
От і я розраховую на 6000$. Але 7000$ - це ж не 6000$. Як не як штукарь різниці. Ну, побачимо, можливо вийде домовитися з Андрієм зі Львова.
 
Да как можно вообще отдать за обычную е34 будьто тдс или м50 7 косых ?) полистайте автобазар много адекватных вариантов есть , и е34 дешевле чем е39 только если брать в счет что вы берете запчасти из разборок , а там в большинстве случаев один хлам , не знаю в чем разница в дороговизне обслуживание новыми запчастями е39 темболее за 7 можно купить даже нормальный дорестайл 2.8 е39 или те же тдсы , автор подумайте сто раз , что лучше покупать . Но я бы за е34 обычную пустышку не отдал бы никогда такую сумму .
 
Пипец.я свою 39ку 2.8 в хорошой комплекс продаю за 6.5$ а тут разговор за 34:facepalm:
 
что М51 это косяк номер 1

В 20-летней машине все моторы косяки уже, и М51 тут далеко не лидер, и убить его намного труднее чем любой другой.
Вопрос в том, что пробеги дизелей за лям уже наверно перешагнули, и живой найти трудно, и спецов по дизелям нет практически.
 
Пипец.я свою 39ку 2.8 в хорошой комплекс продаю за 6.5$ а тут разговор за 34:facepalm:


Что пипец? Макс, в твою е39, чтоб она выглядела как е34 с БЖ нужно положить еще 6уе.
 
В 20-летней машине все моторы косяки уже, и М51 тут далеко не лидер, и убить его намного труднее чем любой другой.
Вопрос в том, что пробеги дизелей за лям уже наверно перешагнули, и живой найти трудно, и спецов по дизелям нет практически.

не наверное,а давно за лям перешагнули!!!от этого и все беды.
 
Как владелец м51 мотора ТДСки(+чип) не мог промолчать..зря гоните на мотор,видно что видел его издали только....к пример м51 обезжает е39 на m52b20, а то писали что двулетровый бенз едет веселей..... а теперь главный аргумент, на чём чаще давят тапку,скажем на 2.5 бензе или дизеле?? конечно бензюка получа под хвост чаще, породистый звук ого гоо...и битых от сель больше, а так ищем живой кузов с дизелем, обизательно с индуктивной тнвд, даже убитым, это хорошый торг при покупке..потом покупаем контрактный мотор и катаемся...... а если нужна гонка то ищем м60...
и если руки не из жопы, то покурив форумы можно самому обслужить.. мои посты тому пример здесь и на бмвленде москальском.....
 
Дизель получает под хвост ровно так же , как и бенз. Не битых их вобще еденицы. Только где у бензиновой пробег 600к, у тдс уже за лям перевалило. И опять же я его от тдс напрямую не отговаривал. А отговаривал от того варианта за 6уе.
 
Дизель получает под хвост ровно так же , как и бенз. Не битых их вобще еденицы. Только где у бензиновой пробег 600к, у тдс уже за лям перевалило. И опять же я его от тдс напрямую не отговаривал. А отговаривал от того варианта за 6уе.
ну не соглашусь что получа под хвость..изначально дизель для езды с пункта а в пункт б(а то что бумеровский дизель может еще и огоньку поддать то уж бонус от БМВ)....и как ни крути но стереотип что дизель трактор играет роль,у нас их покупают более зрелые водители, а бензюка ищут гончеги что бы вваливать,пересев с девятки:))
не ну что касабельно той за 6 там действительно завышена, ТНВД резистивный полюбе уже имеет под уставшие дорожки, часто грешат плаванием оборотов, плюс эт что надо было делать или проехать что бы перебирать мотор как пишет автор...4 ну 5 максимум если уж сильно придушило:)))... да и как по мне если искать тачку то смотреть кузов а остальное дотягивается, ибо если кривой скилет то пофиг на кожу и климу...как то так..
 
Как владелец м51 мотора ТДСки(+чип) не мог промолчать..зря гоните на мотор,видно что видел его издали только....к пример м51 обезжает е39 на m52b20, а то писали что двулетровый бенз едет веселей..... а теперь главный аргумент, на чём чаще давят тапку,скажем на 2.5 бензе или дизеле?? конечно бензюка получа под хвост чаще, породистый звук ого гоо...и битых от сель больше, а так ищем живой кузов с дизелем, обизательно с индуктивной тнвд, даже убитым, это хорошый торг при покупке..потом покупаем контрактный мотор и катаемся...... а если нужна гонка то ищем м60...
и если руки не из жопы, то покурив форумы можно самому обслужить.. мои посты тому пример здесь и на бмвленде москальском.....

Да,М51 видел издали на двух своих машина и практически все время эксплуатируя дизельные авто понятия не имею о устройстве дизельного двигателя и М51 в частности)у вас тдска?!я рад за вас!но по всей видимости вам м51 просто сравнивать не с чем!но в одном я с вами согласен,индуктивная голова ТНВД все же лучше будет чем резистивная!
 
Пипец.я свою 39ку 2.8 в хорошой комплекс продаю за 6.5$ а тут разговор за 34:facepalm:

Не хочу вступати в дискусію, кожен обирає сам, те що може купити та обслужити. Я мав Е-39 та дві е34. в плані надійності маю з чим рівняти.
але, Ваша е39 в заводській фарбі,в заводських швах, з ідеальним не просидженим та не прокуреним рівним та чистим оригінальним салоном, з пробігом 175 тисяч?
якщо так, тоді її ціна явно не 6.5 тисяч, 39ті в заводському стані продаються дуже швидко, при ціні овер 10 тисяч.
 
Пускай лучше ищет просто живую машину, не важно тдс это или бенз, и не надо акцентировать внимание на подкрасы, они полюбому будут за 20 лет. Каждый будет хвалить свое, я тоже раньше презирал дизельные машины до них были одни бензиновые , но покатавшись на м51 ,я точно решил что следующая машина тоже будет полюбому дизельная, отличная тяга , смешной расход . А кто то наоборот скажет дизель шумит , воняет , еле едет. Кому то погонять, кому то спокойно с экономией доехать, каждый выбирает что ему ближе, автору желаю найти достойную машину, за 6к е34 просто обязана быть достойной.
 
Ваша е39 в заводській фарбі,в заводських швах, з ідеальним не просидженим та не прокуреним рівним та чистим оригінальним салоном, з пробігом 175 тисяч?
Таких даже в Германии еденицы))))
 
Таких даже в Германии еденицы))))

Оригінальних машин з малим пробігом всюди мало. Якщо є, то відповідно коштують.

Добру машину, ніхто за копійки не віддасть. імхо.
 
Ну та на два порядка лучше была, можно сказать одна из лучших тдс-ок которая продавалась.
Дима, а чем лучше?
Киевскую знаю лично, житомирскую только по фото. Просто интересно :)
Кстати, у киевской топливную обслуживает Леша. Думаю вопросов тут быть не должно.
 
Дима, а чем лучше?
Киевскую знаю лично, житомирскую только по фото. Просто интересно :)
Кстати, у киевской топливную обслуживает Леша. Думаю вопросов тут быть не должно.

Кузов, внешний вид, салон, да вроде и бортовик был, не помню точно.
А ту что ТС вложил, уже глядя на пороги, всякое желание пропадает, тем более разбарахолили салон, че там уже смотреть!?
Топливная по сравнению с кузовом мелочи, Леше респект конечно.
 
А взагалі хотів би таку ляльку: http://www.drive2.ru/r/bmw/1114422/.

Але ціна в 8500$...:wacko::wacko::wacko:

Но она стоит этих денег, ибо привести в такое состояние стоковую машину намного дороже.
Е34 хорошая это уже музейный экземпляр)
 
А що скажете про це екземпляр? Рамки з символікою клубу. Може хтось її тут знає?
https://auto.ria.com/auto_bmw_520_15398041.html

Відверто, не можу тебе зрозуміти, 6200 за поварену і пофарбовану машину це нормально, а заплатити чуть менше 7к за повний оригінал дорого. В чому логіка?

за 8500 класна.
алек я б вже дозбирував на 540 з Миколаєва.
 
Но она стоит этих денег, ибо привести в такое состояние стоковую машину намного дороже.
Е34 хорошая это уже музейный экземпляр)
Згідний, машинка дуже класна. А салон так взагалі казка. Вже давно слідкую за цим екземпляром.

https://auto.ria.com/auto_bmw_520_16024242.html

ця краща від тої за 8500 імхо
Там власник і перекупи ціни на неї скласти не можуть. Починали з 10200$. Зараз - 9500$. І чим вона краща за ту київську за 8500$? Ціна більша, двигун слабший, нема ГБО, нема крутих дисків, комплектація бідніша, салон не такий шикарний і т.д.

Відверто, не можу тебе зрозуміти, 6200 за поварену і пофарбовану машину це нормально, а заплатити чуть менше 7к за повний оригінал дорого. В чому логіка?
95% 34-их будуть поварені і фарбовані. Не бачу в цьому нічого поганого. Головне, як була виконана робота. До речі, та київська за 8500$ теж підварена і повністю перефарбована. Але ж як вигладає.

_andriy_, ми недавно спілкувалися по телефону. Якщо згідні ще посунутися в ціні, то я думаю, могли би домовитися.
 
Згідний, машинка дуже класна. А салон так взагалі казка. Вже давно слідкую за цим екземпляром.


Там власник і перекупи ціни на неї скласти не можуть. Починали з 10200$. Зараз - 9500$. І чим вона краща за ту київську за 8500$? Ціна більша, двигун слабший, нема ГБО, нема крутих дисків, комплектація бідніша, салон не такий шикарний і т.д.


95% 34-их будуть поварені і фарбовані. Не бачу в цьому нічого поганого. Головне, як була виконана робота. До речі, та київська за 8500$ теж підварена і повністю перефарбована. Але ж як вигладає.
по перше, львівська 34та колишня машина мого товариша, вона дуже класна по стану. Весь салон та багажник в натуральній шкірі та замші. Комлектація жир. Мотор ваносний, що дуже добре, особливо для міста. ваносні мотори дозволяють економити паливо.
Я особисто "-" у тому що немає ГБО не бачу.
Варені машини це дуже крута лотерея, ти ніколи не знатимеш що за майстер варив і як. не факт що на весну не полізуть рижики. + Варений кузов це +- на 5 років, бо як не крути заводська оцинковка є порушена, а для того щоб зробити дійсно на роки, треба крутого майстра відповідального майстра та дотримання технології, включаючи піскоструй та покриття вартісними захисними матеріалами.
Коли кузов цілий, це 100у.е. раз в три роки на обробку валволайн тектилом і маєш машину на роки.
+ варена машина в перспективі продажу, теж буде давати причини для торгу.

Свою за 6к не віддам!:dirol: Мене не настільки пече продаж щоб віддати свою по +- ціні варених, битих шротів.
 
по перше, львівська 34та колишня машина мого товариша, вона дуже класна по стану. Весь салон та багажник в натуральній шкірі та замші. Комлектація жир. Мотор ваносний, що дуже добре, особливо для міста. ваносні мотори дозволяють економити паливо.
Я особисто "-" у тому що немає ГБО не бачу.

І все ж таки хотілося б почути, за що там переплачувати 1000$ в порівнянні з тією київською за 8500$? І там, і там варена / фарбована. І там, і там - рекаро салон, але його стан кращий у київської. У львівської двигун 2,0, у київської 2,5 (хавають одинаково, але 2,5 їде цікавіше). У київської стоїть ГБО - його можна зняти і власник скину ціну на 500$. На київській стоять 18-ті Ронделли з полками. Їх можна зняти і ще отримати -500$ до ціни. В результаті маємо вже 2000$ різниці за дві приблизно одинакові машини. Отож, за що така переплата?

Свою за 6к не віддам!:dirol: Мене не настільки пече продаж щоб віддати свою по +- ціні варених, битих шротів.
Ок, я вас зрозумів.
 
Back
Top