RAI
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 11,925
- Город
- Киев
Или спланировать поездку в Украину, и за пару дней обслужить по полной))то треба замислитись про зміну авто.
3к. км до Одессы с израиловки))
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Или спланировать поездку в Украину, и за пару дней обслужить по полной))то треба замислитись про зміну авто.
Новый вид послуг -"Ремонтний туризм")))Или спланировать поездку в Украину, и за пару дней обслужить по полной))
3к. км до Одессы с израиловки))
Ну зубы ездят ремонтировать, то чего бы машину не обслужить не по цене чугунного моста)Новый вид послуг -"Ремонтний туризм")))
Ну да, 10 літрів масла в багажник і айда в турне))Ну зубы ездят ремонтировать, то чего бы машину не обслужить не по цене чугунного моста)
А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?Ну реально 1.5 літра на 1000 км це занадто, в такому режимі кати не доживуть до 200 , а враховуючи ваші реалії їх доведеться замінити...
скільки це у вас коштує 5-6к $?
А потім доведеться двигун обслужити, щоб не вбити нові кати, мабуть, це ще 3-4$?
А до всього того ще й з кліматом розібратись треба.
Ось так до всього того зверху поклади 10к$, а з кожним роком авто не стає "молодшим"
П.с. І судячи з того що у вас проблема знайти толковий сервіс по обслуговуванню БМВ, а ще й до того, здається, ви казали що офи не лазять в двигун, чи то не хочуть туди лізти, то треба замислитись про зміну авто.
Мне кажется ваша проблема в том, что этого бегемота надо гонять по трассе регулярно, а не в городских тянучках стоять по жаре.А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
Якщо під машиною нема слідів масла після стоянки то скоріш за все воно йде у камеру згорання. А це, як вже було сказано вище, призводить до дуже швидкого кінця нейтралітичним каталізаторам.А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
У світі юристів це означає: щоб не зайобували гарантією.А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
Бо до закінчення гарантійного терміну вона точно доїде...і при кожному ТО будуть казати що 1.5л/1000 це нормально, бо інакше їм би довелось виправляти цю проблему за свій кошт, по гарантії!А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
Це так, на трасі жере ще веселіше , але збиває з пантелику, шо двигун пре шо той Абрамс, а масло жре як і жрав на момент придбання, тоб то, жор не збільшився, таке почуття, що він його жрав так з моменту народження…)А ще можна на трек виїхати, де масло піде гуляти.
Ну а як ще можно зрозуміти?))) кати сухі, ніде не тече…, хз…Магія.
Щоб обновити Ікса у нас треба 20+к$, тому і питаю, є сенс, чі можно ще трохі поїздити, якщо б було пару -тройку штук - давно б змінив напевно, хоч він мені вже як той пес у Макса38, прикіпів)))Та мене б заграло таке - вливати літр мастила на 1500км… Продавай нахєр те корито. Не можна «прикипати» до однієї автівки. Хіба в тебе доходи трохи інші, аніж наприклад в мене. Я завжди тримаю авто 2-3 роки і мені легше додати потім 3-5$ до наступного авто, аніж протримати 5-7 років і вже «влити» 10+$…
Турбо міняв попередник на 120000.1л на 1500км це печаль.
Кати готуються залишити чат.
Скільки можна писати: мск, квкг і шо там ще вже і забув.
Ресурс питання широке.
Як не поїде, то вже всьо. Ресурс закінчився.
Де хто каже про такі цифри:
Гбц +/- 250, низ (кільця) +/-500.
Шо там с турбою питання.
Продавай та купуй тойоту хайлюкс.
Тіки магія.Ну а як ще можно зрозуміти?))) кати сухі, ніде не тече…, хз…
Може бмв щось знає, а ні просто гарантію дає…Тіки магія.
Те бмв знає гарантійний термін, далі самі придбали після гарантійне бмв, самі мучайтесь.Може бмв щось знає, а ні просто гарантію дає…
Старий, тобі тут легенько так «на пальцях» порахували, що з заміною каталітичних елементів, маслознімні кільця і ще декілька «штрихів» по процедурі усунення «масложору» намалюється сума 10$.Щоб обновити Ікса у нас треба 20+к$, тому і питаю, є сенс, чі можно ще трохі поїздити, якщо б було пару -тройку штук - давно б змінив напевно, хоч він мені вже як той пес у Макса38, прикіпів)))
Ні, такі витрати я поки що не планую) масложор не напрягає, далі буду дивитися, просто запитав, скікі N54 їздить))))))Старий, тобі тут легенько так «на пальцях» порахували, що з заміною каталітичних елементів, маслознімні кільця і ще декілька «штрихів» по процедурі усунення «масложору» намалюється сума 10$.
При цьому в тебе залишиться той же ж старий бегемот. Як я не любив свою з N55 - продав і не шкодую. Можливо десь/колись на декілька секунд…чисто серцем, але розумію, що в наших реаліях це було правильним рішенням.
Та й світ на БМВ «клином не зійшовся». Файне, харизматичне авто, але якщо напрягає сімейний бюджет по вартості обслуговування - побавитись.
Ти не плануєш, а БМВ може внести корективи…Ні, такі витрати я поки що не планую) масложор не напрягає, далі буду дивитися, просто запитав, скікі N54 їздить))))))
Ні, такі витрати я поки що не планую) масложор не напрягає, далі буду дивитися, просто запитав, скікі N54 їздить))
Міняв 15000 тому, сухі, чисті.Спробуйте викрутити свічки і подивіться на них. Буде відомий масштаб трагедії
Тоді це точно магія)))Міняв 15000 тому, сухі, чисті.
Міняв по регламенту, при заміні звернув просто увагу, що чисті.Тоді це точно магія)))