[ E70/71 X5/X6 ] Х6, бензин 3.0

Или спланировать поездку в Украину, и за пару дней обслужить по полной))
3к. км до Одессы с израиловки))
Новый вид послуг -"Ремонтний туризм")))
П.с. Привези друга-отримай знижку на наступне ТО :ROFLMAO:
 
Новый вид послуг -"Ремонтний туризм")))
Ну зубы ездят ремонтировать, то чего бы машину не обслужить не по цене чугунного моста)
 
Ну зубы ездят ремонтировать, то чего бы машину не обслужить не по цене чугунного моста)
Ну да, 10 літрів масла в багажник і айда в турне))
 
Ну реально 1.5 літра на 1000 км це занадто, в такому режимі кати не доживуть до 200 , а враховуючи ваші реалії їх доведеться замінити...
скільки це у вас коштує 5-6к $?
А потім доведеться двигун обслужити, щоб не вбити нові кати, мабуть, це ще 3-4$?
А до всього того ще й з кліматом розібратись треба.
Ось так до всього того зверху поклади 10к$, а з кожним роком авто не стає "молодшим"
П.с. І судячи з того що у вас проблема знайти толковий сервіс по обслуговуванню БМВ, а ще й до того, здається, ви казали що офи не лазять в двигун, чи то не хочуть туди лізти, то треба замислитись про зміну авто.
А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
 
Last edited:
А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
Мне кажется ваша проблема в том, что этого бегемота надо гонять по трассе регулярно, а не в городских тянучках стоять по жаре.
 
А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
Якщо під машиною нема слідів масла після стоянки то скоріш за все воно йде у камеру згорання. А це, як вже було сказано вище, призводить до дуже швидкого кінця нейтралітичним каталізаторам.
Але можете і далі їздити з думкою що 1л на 1000 -це ок, ми тим часом почекаємо новин тут. ))
popcorn-emoji.gif
 
А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
У світі юристів це означає: щоб не зайобували гарантією. ;)
Також масло кожні 30000тищ і в акпп на весь строк служби який вираховується гарантією. ;)
 
А чому занадто, якщо бмв кажуть до літра на 1000 - це норм для N54…?
То б то, якщо іде літр на меньш ніж 1000км, це жопа, а більше 1000 - це ще норм…
Бо до закінчення гарантійного терміну вона точно доїде...і при кожному ТО будуть казати що 1.5л/1000 це нормально, бо інакше їм би довелось виправляти цю проблему за свій кошт, по гарантії!
 
А ще можна на трек виїхати, де масло піде гуляти. :)
 
Кати перевірялись на 150000, були чисті та сухі…, хз куди те масло йде))), знизу сухо.
 
Ну хз як вони можуть бути сухими при такій витраті...
Ну тоді зробіть ще раз перевірку катів, на 180...
Якщо там все "в ідеалі" тоді можна не паритись) у вас вона його просто їсть вночі)
 
А ще можна на трек виїхати, де масло піде гуляти. :)
Це так, на трасі жере ще веселіше 🤣, але збиває з пантелику, шо двигун пре шо той Абрамс, а масло жре як і жрав на момент придбання, тоб то, жор не збільшився, таке почуття, що він його жрав так з моменту народження…)
 
Змінив АКБ по гарантії, а то задовбало, що годинник вилітає та пише попередження про розряд, місяць пройшов - усе добре пока, добре, шо не вийобувались, а зразу прийняли свій косяк, та поставили новий.
ЗИ. Орігінал у оффів клапан на клімат - 400$, цуко, завтра поїду до своїх постачальників, може в них дешевше, якщо ні- буду ставити у оффів, ібав я з Кітаєм звъязуватись)
 
Та мене б заграло таке - вливати літр мастила на 1500км… Продавай нахєр те корито. Не можна «прикипати» до однієї автівки. Хіба в тебе доходи трохи інші, аніж наприклад в мене. Я завжди тримаю авто 2-3 роки і мені легше додати потім 3-5$ до наступного авто, аніж протримати 5-7 років і вже «влити» 10+$…
Щоб обновити Ікса у нас треба 20+к$, тому і питаю, є сенс, чі можно ще трохі поїздити, якщо б було пару -тройку штук - давно б змінив напевно, хоч він мені вже як той пес у Макса38, прикіпів)))
 
1л на 1500км це печаль.
Кати готуються залишити чат. :)
Скільки можна писати: мск, квкг і шо там ще вже і забув.
Ресурс питання широке. :)
Як не поїде, то вже всьо. Ресурс закінчився. :)
Де хто каже про такі цифри:
Гбц +/- 250, низ (кільця) +/-500.
Шо там с турбою питання.

Продавай та купуй тойоту :) хайлюкс.
Турбо міняв попередник на 120000.
 
Може бмв щось знає, а ні просто гарантію дає…
Те бмв знає гарантійний термін, далі самі придбали після гарантійне бмв, самі мучайтесь. :)
 
Щоб обновити Ікса у нас треба 20+к$, тому і питаю, є сенс, чі можно ще трохі поїздити, якщо б було пару -тройку штук - давно б змінив напевно, хоч він мені вже як той пес у Макса38, прикіпів)))
Старий, тобі тут легенько так «на пальцях» порахували, що з заміною каталітичних елементів, маслознімні кільця і ще декілька «штрихів» по процедурі усунення «масложору» намалюється сума 10$.
При цьому в тебе залишиться той же ж старий бегемот. Як я не любив свою з N55 - продав і не шкодую. Можливо десь/колись на декілька секунд…чисто серцем, але розумію, що в наших реаліях це було правильним рішенням.
Та й світ на БМВ «клином не зійшовся». Файне, харизматичне авто, але якщо напрягає сімейний бюджет по вартості обслуговування - побавитись.
 
з вкінці невистачає?
 
Старий, тобі тут легенько так «на пальцях» порахували, що з заміною каталітичних елементів, маслознімні кільця і ще декілька «штрихів» по процедурі усунення «масложору» намалюється сума 10$.
При цьому в тебе залишиться той же ж старий бегемот. Як я не любив свою з N55 - продав і не шкодую. Можливо десь/колись на декілька секунд…чисто серцем, але розумію, що в наших реаліях це було правильним рішенням.
Та й світ на БМВ «клином не зійшовся». Файне, харизматичне авто, але якщо напрягає сімейний бюджет по вартості обслуговування - побавитись.
Ні, такі витрати я поки що не планую) масложор не напрягає, далі буду дивитися, просто запитав, скікі N54 їздить))))))
 
Ні, такі витрати я поки що не планую) масложор не напрягає, далі буду дивитися, просто запитав, скікі N54 їздить))))))
Ти не плануєш, а БМВ може внести корективи…😂😂😂
Таке це вже авто.
Ну і ти ж знаєш, що запитання про ресурс двигуна є чисто риторичним… Є купа чинників та факторів, які на це впливають. Навіть банальний фарт. А от твій розділ мастила мене б напрягає. Це не є нормою для жодного двигуна. Мастило в двигуні можна взагалі не змінювати, а тільки фільтр масляний перекручувати.
 
Ні, такі витрати я поки що не планую) масложор не напрягає, далі буду дивитися, просто запитав, скікі N54 їздить))

Спробуйте викрутити свічки і подивіться на них. Буде відомий масштаб трагедії
 
Спробуйте викрутити свічки і подивіться на них. Буде відомий масштаб трагедії
Міняв 15000 тому, сухі, чисті.
 
Це ппц))), поліз чітати про Клімат, ВНІЗАПНО бачу - «на разі запотівання лобового скла - автоматично вмикається його обогрів», і тут я почуяв зраду, ми палимо з жінкою, на сонці побачив, що на склі вже леп з диму сидить, пішов помив скло і чудо - в машині стало можна сидіти!!!!, так клапан не справний, зправа піддува теплим, але це не критично (хоч все одно буду міняти, замовив, жду коли прийде….)))), наразі з під скла горячим перестало дуть)))
 
Тоді це точно магія)))
Міняв по регламенту, при заміні звернув просто увагу, що чисті.
 
Back
Top