[ E70/71 X5/X6 ] Х6, бензин 3.0

не ожидал что у вас туманы нормальное явление.
тогда понятно требование ближнего.
у нас на дорогах долбо.....бов хватает едущих в дождь на ходовых огнях или вообще без огней. я таких называю дважды долб....бами.
 
не ожидал что у вас туманы нормальное явление.
На земле обетованной все есть, даже такое)
 
не ожидал что у вас туманы нормальное явление.
тогда понятно требование ближнего.
у нас на дорогах долбо.....бов хватает едущих в дождь на ходовых огнях или вообще без огней. я таких называю дважды долб....бами.
У нас когда туман поповый или ливень жесткий - все что можно включается, плюс аварийка в процессе движения и это кмк нормально, хоть как то можно разглядеть.
 
На земле обетованной все есть, даже такое)
Да, снега там уже навалило, лыжи открыли для желающих, подъемники работают, кафешки…, короче курорт запустили уже в этом году, правда народу шо пипец.(
А у меня плюс 20 в обед)))
 
Да, снега там уже навалило, лыжи открыли для желающих, подъемники работают, кафешки…, короче курорт запустили уже в этом году, правда народу шо пипец.(
А у меня плюс 20 в обед)))
IMG_20220102_222804911.jpg
На те, +20..."сцуко"
 
Плановое ТО прошел, вердикт - пока живой)
D1EF5923-5871-4858-A5D4-FED89A79D3F5.jpeg
 
буде живий поки 6ти літрів на долив масла буде достатньо до заміни фільтрів. ;)
 
Зміна мастила - кожний рік, тому до 6 літрів доки не дійшов 😁.)
 
Масло - Кастрол Магнетік, кажуть жор там трохи меньший, подивлюся)))
До цього вилітали помилки, то помпа додаткова, то ще щось, вже трохи напрягся, але оффи після перевірки на компі спитали - АКБ трогав?, кажу да - міняв, кажу його прописали, вони кажуть більше туди не їздь…)
 
Поймали всей семьей Корону, немного очухались, сегодня на море пошли, доктор сказал надо витамин Д поднимать, а он как я знаю - на солнце хорошо вырабатывается, так что потеем и купаемся)
 
надо витамин Д поднимать,
Вот лучше всего помогает))

1200px-NCI_Visuals_Food_Beer.jpg
 
корона кажеш? :)
вітамін Дє?
у буржуїв без змін.

пиво на пляжу, то є мученіє та небезпечно. нерозумію алкоголь у спеку.
одного разу ледь доплив від волнорізів в Одесі. тепловий удар схопив під пиво. шо камень у воді. був пздц.

діло вже під вечір, сухаря холодного. і каєф.
 
А не треба до волнорізу, окунувся, охолонув та під грибочок знову у тіньок))), на сонці пів-години досить, щоб згоріти, після 11-ої години буди на пляжі - це самогубство як помені)))
 
Співчуваю за Кремінь…(((((
 
Знову епопея з водяним клапаном клімата, почало знову піддувати теплим з пасажирської сторони, спробував налагодити у ручному режимі, почався кромешній ад (пекло!!!), дує з усіх діффузорів тепло-холод, я так розумію, що клапан застряв в якомусь іпанутому положенні…., купував його на Ібєї, звісно ні орижинал…(((, подзвонив оффам, ібав я знову брати Кітай, з неділі поїду до них, бо це піздець при наших температурах так їздити))))
 
І що цуко характЕрно - на задній діван хараче холод, як треба, а попереду пекло, хоч на зад сідай та керуй…((((
 
І на кой я його поліз міняти???, ну не грів у зимку, але літом холодило на ура, ні блджат, хотів щоб усе працювало як у бмв, не взяв у рахунок, що зима 2 місяці, а літо - 10….))))
 
Проблема саме в клапані?
 
Проблема саме в клапані?
Почалося після його зміни, оффи по телефону припустили, що щось там в воздуховодах гавкнуло, але усе було більш-меньш, доки я не поліз в ручну налаштувати…., а що ще може вилізти?
 
Да я х.з.
:) треба діагностувати правильно.
А офи. Запропонують заміну авта. :)
 
Підкажить, якій ресурс у N54, в мене 175000 пробіг, окрім жора мастила (літр на 1500) доки (ттт) проблем з двигуном не маю, мастило жрав з моменту придбання (150000км) , жор не звілічувався…?
 
Просто хочу визначитись, готуватися до зміни авто, чі ще можно поїздити.
 
Підкажить, якій ресурс у N54, в мене 175000 пробіг, окрім жора мастила (літр на 1500)
А никто не знает)
Не слыхал еще ни про один Х6 первого поколения, который бы не ел масло)
 
А никто не знает)
Не слыхал еще ни про один Х6 первого поколения, который бы не ел масло)
Я ні про мастило, взагалі, скікі він живе.
 
Підкажить, якій ресурс у N54, в мене 175000 пробіг, окрім жора мастила (літр на 1500) доки (ттт) проблем з двигуном не маю, мастило жрав з моменту придбання (150000км) , жор не звілічувався…?
Та мене б заграло таке - вливати літр мастила на 1500км… Продавай нахєр те корито. Не можна «прикипати» до однієї автівки. Хіба в тебе доходи трохи інші, аніж наприклад в мене. Я завжди тримаю авто 2-3 роки і мені легше додати потім 3-5$ до наступного авто, аніж протримати 5-7 років і вже «влити» 10+$…
 
1л на 1500км це печаль.
Кати готуються залишити чат. :)
Скільки можна писати: мск, квкг і шо там ще вже і забув.
Ресурс питання широке. :)
Як не поїде, то вже всьо. Ресурс закінчився. :)
Де хто каже про такі цифри:
Гбц +/- 250, низ (кільця) +/-500.
Шо там с турбою питання.

Продавай та купуй тойоту :) хайлюкс.
 
Ну реально 1.5 літра на 1000 км це занадто, в такому режимі кати не доживуть до 200 , а враховуючи ваші реалії їх доведеться замінити...
скільки це у вас коштує 5-6к $?
А потім доведеться двигун обслужити, щоб не вбити нові кати, мабуть, це ще 3-4$?
А до всього того ще й з кліматом розібратись треба.
Ось так до всього того зверху поклади 10к$, а з кожним роком авто не стає "молодшим"
П.с. І судячи з того що у вас проблема знайти толковий сервіс по обслуговуванню БМВ, а ще й до того, здається, ви казали що офи не лазять в двигун, чи то не хочуть туди лізти, то треба замислитись про зміну авто.
 
Back
Top