RAI
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 11,895
- Город
- Киев
Все у вас там через пейсы)Щоб прожаріти - треба в Шабат зранку прокидатися,
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Все у вас там через пейсы)Щоб прожаріти - треба в Шабат зранку прокидатися,
нехай пристебнетьсяХелп! Жена звонит - авто не заводится, вылетел воскл. знак (желтый) и чек. Что может быть?
нехай прищибнеться
Я мав на увазі не в трикутнику маленькій, а посередені великий знак.нехай пристебнеться
Ну...по знакам оклику куди важче діагностувати....Я мав на увазі не в трикутнику маленькій, а посередені великий знак.
Знак оклику на приборці бмв це "цегла" в штанах власникаЯ так розумію, що знак оклику - це загальне попередження?
Добрі люди сказали що це просто Увага.В нас Шабат, шукати буду в неділю)
Тікі зараз побачів пост, ти про що?))))Шо за двіж у Вас?
Денацифікація?
Міркував…, але як він допоможе?, побачу помилку, а далі все одно к оффам…(Порадив би Вам придбати BMW Icom. В порівнянні з візитами до дилера (ще й до недолугого , як я розумію) коштує відносно недорого. Від 350$ за китайський до 600 за офіційний.
Якщо хочете просто побачити помилку , тоді ELM327 за 300 грн. , Icom для цього вже занадто. Його перевага в тому , що він видає параметри , по яких можна визначити всі негаразди.побачу помилку
То файно. Самий головний негаразд Вашого авта (споживання оливи двигуном) від високої точки термостатування двигуна , що посилюється кліматичними умовами. Електроніка рідко сама по собі ламається. Вона більше вологи боіться.Я трохи спец по термо- процесам
Та хз. Було шось на початку серпня. )))Тікі зараз побачів пост, ти про що?))))
Це операція «Волнорез», вона триває, терорюг ловлять на територіях, зараз вони повилазили, куйло науськує, ми чистимо.Та хз. Було шось на початку серпня. )))
МСК я так зрозумів, в нас ніхто не хоче це робить
Це мало , навіть якщо б +40С було на дворі. Має бути 14.2 В приблизно. Чим міряли? Проблема може бути як в самому генераторі (недозаряджає) , так і в електроніці , що споживає струм вище норми в режимі охрани (якийсь блок повністю не вимикається , або як то кажуть , "не засинає"). Дорогі АКБ (275$) , навіть зі скидкою.альтернатор видає 13.74 вольта на акб
Я би сказав, що має бути 14.5-14.8... так що 13.7 - дуже мало. АКБ довго так не виживеЦе мало , навіть якщо б +40С було на дворі. Має бути 14.2 В приблизно. Чим міряли? Проблема може бути як в самому генераторі (недозаряджає) , так і в електроніці , що споживає струм вище норми в режимі охрани (якийсь блок повністю не вимикається , або як то кажуть , "не засинає"). Дорогі АКБ (275$) , навіть зі скидкою.
Та хз, при кожному глюкі з «батарея розряжена» бустер витрачує всього 3% при запуску (буває рандомно, то три місяці жодного разу, то два разу за час), міркую, що з АКБ усьо гаразд, а електроніка десь глючить.Я би сказав, що має бути 14.5-14.8... так що 13.7 - дуже мало. АКБ довго так не виживе
ІМХО бустер так мало витрачає тому, що ємності в АКБ майже немаТа хз, при кожному глюкі з «батарея розряжена» бустер витрачує всього 3% при запуску (буває рандомно, то три місяці жодного разу, то два разу за час), міркую, що з АКБ усьо гаразд, а електроніка десь глючить.
Наврятлє, одного разу юзали на дійсно слабому аккумі - зіжрав відразу 25% на один запуск….ІМХО бустер так мало витрачає тому, що ємності в АКБ майже нема