[ E70/71 X5/X6 ] Х6, бензин 3.0

Шо за двіж у Вас?
Денацифікація? :)
 
Хелп! Жена звонит - авто не заводится, вылетел воскл. знак (желтый) и чек. Что может быть?
DC688D20-7904-4080-955D-B6F9AA3EEB2A.jpeg
 
Хелп! Жена звонит - авто не заводится, вылетел воскл. знак (желтый) и чек. Что может быть?
нехай прищибнеться
нехай пристебнеться
 
нехай пристебнеться
Я мав на увазі не в трикутнику маленькій, а посередені великий знак.
 
Я мав на увазі не в трикутнику маленькій, а посередені великий знак.
Ну...по знакам оклику куди важче діагностувати....
 
Приїхав розбиратися, автос завівся с першого разу, я до речі теж не пристьобнутий його заводив, помилок немає, чек пропав хз що воно було, але не подобається це мені…)
Лише написав, що батарея розряжена, але сам значок акб не вилітав, в мене іноді це вискакує, але завжди заводилася, тікі часи вилітали, акб 2 місяця.
 
ЗИ. Автос стояв кілька днів на стоянці, але з утра жінка їздила і нічого не було, все працювало…
 
Біля дому заглушив, знов завів - все працює, но мабуть треба на комп їхати подивитися.
 
Я так розумію, що знак оклику - це загальне попередження?
 
Я так розумію, що знак оклику - це загальне попередження?
Знак оклику на приборці бмв це "цегла" в штанах власника:)
Діагност скаже краще. Маю надію що вже знайшов.
 
В нас Шабат, шукати буду в неділю)
 
В нас Шабат, шукати буду в неділю)
Добрі люди сказали що це просто Увага.
Треба звернутися до спеціалістів.
 
Порадив би Вам придбати BMW Icom. В порівнянні з візитами до дилера (ще й до недолугого , як я розумію) коштує відносно недорого. Від 350$ за китайський до 600 за офіційний.
 
Шо за двіж у Вас?
Денацифікація? :)
Тікі зараз побачів пост, ти про що?))))
 
Порадив би Вам придбати BMW Icom. В порівнянні з візитами до дилера (ще й до недолугого , як я розумію) коштує відносно недорого. Від 350$ за китайський до 600 за офіційний.
Міркував…, але як він допоможе?, побачу помилку, а далі все одно к оффам…(
Я трохи спец по термо- процесам, механіку трішечкі розумію, але БМВ це не Каліна, краще самому не лізти, тім паче, що 90% помилок - електроніка, де я взагалі «0»))))
 
побачу помилку
Якщо хочете просто побачити помилку , тоді ELM327 за 300 грн. , Icom для цього вже занадто. Його перевага в тому , що він видає параметри , по яких можна визначити всі негаразди.
 
Я трохи спец по термо- процесам
То файно. Самий головний негаразд Вашого авта (споживання оливи двигуном) від високої точки термостатування двигуна , що посилюється кліматичними умовами. Електроніка рідко сама по собі ламається. Вона більше вологи боіться.
 
Та хз. Було шось на початку серпня. )))
Це операція «Волнорез», вона триває, терорюг ловлять на територіях, зараз вони повилазили, куйло науськує, ми чистимо.
 
Позавчора знову знак оклику вилетів, та «АКБ розряжена», завівся від донора, вчора проїхався десь 50 км по трассі, ночь простояла на стоянці, з ранку поїхав на перевірку (4-5 км), з ранку попереджень не було, на перевірці - заряд акб - 100%, альтернатор видає 13.74 вольта на акб, тікі сказали, що електроліту (чи що там у нього внутрях) - 80%, але ж це не обслуговуєма батарея…., шо ще дивитись?
ПС. Доки їхав на перевірку - глушив та заводив 4 раза, попереджень не було.
Акб - Варта
E87DE58A-147E-4E42-9B78-E5D7CAC07A02.jpeg
 
Last edited:
альтернатор видає 13.74 вольта на акб
Це мало , навіть якщо б +40С було на дворі. Має бути 14.2 В приблизно. Чим міряли? Проблема може бути як в самому генераторі (недозаряджає) , так і в електроніці , що споживає струм вище норми в режимі охрани (якийсь блок повністю не вимикається , або як то кажуть , "не засинає"). Дорогі АКБ (275$) , навіть зі скидкою.
 
Іноді на холостих плигали обороти, зібрався, поїхав сьогодні до Оффів, цуко цілу годину крутили двіжок - працює рівно, як годинник, комп нічого не знайшов, приїхав до дому - знов трохи плигають!!!!(((
 
Місяць як виставив на продаж, почав з 25к$, зараз спустився на 22, чую, як що за 20 заберуть - буде шоколад), ринок забитий по самоє не хочу, олдфагів практично немає(((
 
Це мало , навіть якщо б +40С було на дворі. Має бути 14.2 В приблизно. Чим міряли? Проблема може бути як в самому генераторі (недозаряджає) , так і в електроніці , що споживає струм вище норми в режимі охрани (якийсь блок повністю не вимикається , або як то кажуть , "не засинає"). Дорогі АКБ (275$) , навіть зі скидкою.
Я би сказав, що має бути 14.5-14.8... так що 13.7 - дуже мало. АКБ довго так не виживе
 
Я би сказав, що має бути 14.5-14.8... так що 13.7 - дуже мало. АКБ довго так не виживе
Та хз, при кожному глюкі з «батарея розряжена» бустер витрачує всього 3% при запуску (буває рандомно, то три місяці жодного разу, то два разу за час), міркую, що з АКБ усьо гаразд, а електроніка десь глючить.
 
Та хз, при кожному глюкі з «батарея розряжена» бустер витрачує всього 3% при запуску (буває рандомно, то три місяці жодного разу, то два разу за час), міркую, що з АКБ усьо гаразд, а електроніка десь глючить.
ІМХО бустер так мало витрачає тому, що ємності в АКБ майже нема
 
ІМХО бустер так мало витрачає тому, що ємності в АКБ майже нема
Наврятлє, одного разу юзали на дійсно слабому аккумі - зіжрав відразу 25% на один запуск….
Та й аккум вже поставив «танковий», старт-стоп з максимальними характеристиками.
 
Last edited:
Back
Top