насос гур складається з трьох елементів : шків, сам насос і кріплення ( алюмінієвий маленький кронштейн ). Я пішов шляхом переробки , оскільки по результатам пошуків вийшло - якщо візьму бу з е39 то пройде він невідомо скільки, новий оригінал ( вартість огого ), взяти від ниви шевроле - мале давлєнія, ходить тож по отзивам мало, новий іспанський тут предлагали взяти з гарантією , напевне його і треба було взяти ( зажав бабулики ) А от на моторах м50 - гідрачі вважаються досить хорошими. І ціна адекватна. І давлєнія таке ж. Суть самої переділки заключається в підпилюванні самого кронштейна, гідрач і шків без змін. Получається за мінімум затрат максимальний ефект. НО ЯК ОКАЗАЛОСЬ ТАКІ ГІДРАЧІ ТЕЖ МАЮТЬ СВІЙ РЕСУРС((( ВИСНОВОК - купуючи 17 річне авто не живіть в ілюзіях надійності ( як я жив ) і готовте грошики не тільки на бу но і на нові роозходніки ! І СВОЄ БАЖАННЯ ЗЕКОНОМИТИ МОЖЕ ПРИНЕСТИ ЩЕ БІЛЬШІ ВИТРАТИ.
УДАЧНИХ ВСІМ ПОКУПОК !!!
УДАЧНИХ ВСІМ ПОКУПОК !!!