[ E53 ] BMW X5 Maritime Edition - яХта5 [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення

Б/у что ли?
 

Х.з.)

Дякую, подзвонив, узнав.
Нэ, не б/у - нове Pilkington атермальне з зеленою полосою і з лінзою датчика. Просто ціни на сайті трошки не актуальні ) Хоча ціна у них все одно порівняно нормальна - 9000 грн. Установка у них 1000грн.
Китайське - 3000 з копійками.
 
Дякую, подзвонив, узнав.
Нэ, не б/у - нове Pilkington атермальне з зеленою полосою і з лінзою датчика. Просто ціни на сайті трошки не актуальні ) Хоча ціна у них все одно порівняно нормальна - 9000 грн. Установка у них 1000грн.
Китайське - 3000 з копійками.

Шара якась я дивився були по 500$ колись.. хоча то було рокiв 7 назад..
 
Шара якась я дивився були по 500$ колись.. хоча то було рокiв 7 назад..
Можливо,просто зайшли на ринок постачальники з різних заводів...ціна виготовленого скла умовно в Британії та Китаї буде кардинально різна, навіть в межах одного бренду.
 
Просто прайс нижче 500уев був би образливий. ;)
не бажали образити чоловіка.
 
Я смотрел тогда по инету, на автопро возможно
 
Ремонт ГУР-2

На днях помітив мокрі плями на асфальті спереду зліва... Глянув, - пильник рейки і нижній щиток мокрий. Перша думка - ГУР. Заглянув у бачок - точно! Майже мінімум. Твою ж.... Поїхав до тих спеців. На щастя нічого серйозного - просто специ погано затягнули новий шланг. От як так ? Долили того пентозіну, - наче норм.

Просто для картинки - знову практичність :)
20220826_122135.jpg
20220827_164509.jpg
 
Що за сорт картоплі!?))
 
Угу, для Е30, тільки не для моєї.
Колега по палаті ;) попросив допомогти з доставкою.

Крутецькі сідухи - такі ставились тільки в Е30 М3 Ево2 :cool:

Переглянути вкладення 694336
Міняйте на мішок картоплі та мішок цибулі:ROFLMAO:
Скажете що на почті переплутали щось))
 
Щось якось із аккумуляторами на Х5 у мене все не як у людей... Два з половиною роки тому акум раптово здох. Без будь-яких симптомів - просто зранку здох на смерть і більше не заряджався - все. Ніяких несанкціонованих витоків в бортовій мережі не знайшли.
Купив новий, такий, як і був - EXIDE AGM 95Ah. Все було ОК і літом і зимою. І от сьогодні зранку історія повторилась - прямо от 1 до 1 !
Все було норм, а зранку раптово здох. Вольтметр показав 4,35V. Зарядка навіть не перемикається на 12V, - заряджає тільки в режимі 6V. За весь день так і лишилось 4,35V. Викидати його? Невже вони тільки свої 2 роки гарантії відпрацьовують? І щось більше EXIDE вже не хочеться... Яка є хороша альтернатива?

PS
І знову на ті самі граблі - повний бак газу, під яким аккумулятор...
 
Для акумулятора важливо якій середній пробіг.
Якщо малі відстані, то акумулятор не достатньо заряджається. Треба підзаряджати.
Єхіде це нормальний виробник. Ставлять на конвеєр тих же ренжів.
 
Exide 85 не агм юзаю скоро как 4 года. Все норм. Мож тебе палёный попался?
 
Для акумулятора важливо якій середній пробіг.
Якщо малі відстані, то акумулятор не достатньо заряджається. Треба підзаряджати.
Єхіде це нормальний виробник. Ставлять на конвеєр тих же ренжів.
Так отож, мені до роботи 4 км. Ну якось дивно, що от так раптово, без всяких симптомів розрядки...
Так їх і на бмв в оригіналі ставлять, тому і брав...а от тепер не знаю, чи варто...
 
Так отож, мені до роботи 4 км. Ну якось дивно, що от так раптово, без всяких симптомов розрядки...
Так же как и на bmv в оригинальном произведении, важно и брав... от тепер не знаю, чи варто...
Це дууууууже мала видстань. 4км :) пройти можно. Для сердця гарно, для авто погано.
ГБО взагалі питание навіщо. Зрозумило що дісталася от попереднього власника.
Якщо не купувати кожні 2ва роки новый аккумулятор, то треба слідкувати за зарядом.
В средньому акб небрендовий живе +/-5роков, деякі і більше. При справном генераторі та при достатньому для зарядки пробігу.
 
Останнє редагування:
На Тойоті у мене також аккуми пару років живуть.. саме через малі пробіги по місцю..
Але вдається через Пандору (сигналку) слідкувати за станом напруги.. за 4-5 днів без руху може впасти напруга нижче 12В і тоді є ризик, що не запуститься.. на Ф07 пару років назад змінив аккум, рідний здаєтья стояв, 10 років.
 
На Е53 міняв раз акум через роки 4… Бош брав у Автозвука. Звичайний там був, здається, не АГМ.
Так попередній здох взагалі різко, привіз дитину на заняття, через 5 хвилин назад їхати - а на табло герлянда і не крутить навіть стартер… прикурили, поїздив ще трохи й купив нового.
 
Це дууууууже мала видстань. 4км :) пройти можно. Для сердця гарно, для авто погано.
ГБО взагали питание навіщо. Зрозумило що дісталася от попереднього власника.
Если не покупать кожный 2ва роки новый аккумулятор, то требуется слидкувати за зарядом.
В среднем акб даже небрендовий живе +/-5роков, деяний и больше. При справном генераторе и при достаточном количестве для зарядки пробигу.
та, да, я ж розумію... воно то добре, що робота близько, а от для машини в цілому не дуже добре. Можна й пішки, але ж лінь ) На машині 5-7 хвилин і на місці, а пішки це хвилин 40-45 мінімум... А з ГБО теж згоден - літом то ще таке, а от вже зараз, навіть прогрітися не встигає, і на газ переходить, коли я вже на парковку біля офіса заїзджаю ))
 
На Е53 міняв раз акум через роки 4… Бош брав у Автозвука. Звичайний там був, здається, не АГМ.
Так попередній здох взагалі різко, привіз дитину на заняття, через 5 хвилин назад їхати - а на табло герлянда і не крутить навіть стартер… прикурили, поїздив ще трохи й купив нового.
Та от мабуть теж буду звичайний брать, якщо цей таки помер зовсім. Сьогодні ще спробую "прикурить", і зарядить - мож воскресне... )
 
Это катастрофа для АКБ....
Если планов по смене ТС для таких поездок нет, то покупайте обычный, он хоть дешевле.
Та я вже думав про електросамокат ) Але ж не зимою ) Та й взагалі, якось стрьомно на ньому по дорозі їздить....самому, коли за кермом, на нерви діють ті "камікадзе", що під колесами на них рисачать по дорогах.
 
Електросамокат, це для самовбивць. :)
Велік треба. Електро авто якшо є нічна гарантована зарядка то ваще крутяк.
Чи просто на х5му постійно тримати на зарядці АКБ.
 
Якщо 5 хв до роботи - то реально можно якогось Ліфа завести… я за літо неодноразово вже задумувався замість Равлика розглянути електробричку, по місцю дружині повзати(3-5км) та щоб до Житомира й назад.. тобто запасу хода 80-100км за очі б вистачало..
 
  • Like
Реакції: ICQ
Бери Бош/Варту. Але треба завести звичку - підзарядка аккума раз на місяць. І влітку також. І думаю наступна зміна аккума буде за років 5

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Якщо 5 хв до роботи - то реально можно якогось Ліфа завести… я за літо неодноразово вже задумувався замість Равлика розглянути електробричку, по місцю дружині повзати(3-5км) та щоб до Житомира й назад.. тобто запасу хода 80-100км за очі б вистачало..
Ліф це якщо зовсім бюджет різати. У нього нема термо обслуговування акб і КАЖУТЬ що деградація акб дуже швидка і велика. Рено зоє як замінник ліфа.
Для мене на сьогодні як електро сіті кар і3 бмв дуже цікавий варіант. Правда з ціною як завжди у бмв.:) трохи задорого за малу акб. :) але до списку варіантів я би додав.
Якщо акб жива то і 1ше покоління з 24квт акб при витраті 14-18квт/100км повинна задовільнити потребу в "до 100км" на день. А там трохи витратив і поставив 42квт акб. :) зовсім трохи :) і до Кийова довезе.
2 покоління 33квт акб
3 покоління 42квт акб
 
Придбайте звичайний АКБ , який небудь MONBAT Long-Life. AGM Вам не підходить того , що швидко пересихає та деградує внаслідок глибокого розряду.
P.S. Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
P.P.S. Varta та Bosch - гівно , якщо тіки це не оригінал O.E.M. , який йде до дилера або на конвеєр. Якщо хочеться чогось "брендового" , тоді краще придбайте австрійський Baren.
 
  • Like
Реакції: RAI
Назад
Зверху