aldir
Пользователь
- Joined
- Sep 24, 2017
- Messages
- 276
- Страна
- Украина
- Город
- Киев
От нарешті прийшов і мій час розповісти свою історію про вибір, пошук авто, поділитися деякими думками, переживаннями, які супроводжували впродовж цього досить тривалого процесу.
Сам по собі я така людина, що до вибору будь-чого відношусь дуже відповідально і прискіпливо, причому те що вибираю повинно в першу чергу подобатись і приносити естетичне, візуальне задоволення.
Тому до автомобіля, з яким доведеться разом проводити час щодня, ці всі пункти відносяться у повній мірі.
Багато "води витекло" з того часу, відколи почався процес спочатку перегляду, а потім і вибору, і ще більше людей було замучено питаннями, проханнями, консультаціями, створювались теми на форумах, гуглив інфу сам на наших та іноземних ресурсах.
Забігаючи наперед скажу, що інтереси щодо авто змінювалися кардинально і не раз.
Описание скрытого текста/картинок: Частина 1. Надійні неламучі японці.
Тут все просто: Mazda 6/Toyota Camry/Honda Accord. Мазда була в друга, про яку він непогано відгукувався. Про Кемрі і так скрізь пишуть, що не ламається. Accord 8 2.4 - реально подобався, на нього і запав на досить довгий час, навіть кілька разів покатався і готовий був миритися з відносно шаленою витратою пального.
На німців не дивився, бо вони “вже не ті” і давно минули часи надійних "моторів-мільйонників”. Ну і якщо дивитись на моделі свіжіших років, то по ціні виходили за рамки бюджету.
Описание скрытого текста/картинок: Частина 2. Півроку з Audi
Авто все таки планувалось як сімейне, тому акцент робився на універсалах, а Акорд в такому кузові вже не виглядав настільки привабливим та й вибір їх набагато менший.
Навіть не знаю з чого почалося і як мене занесло, але побачивши А4 В8 в рестайлі, забув про японців, забув про бюджет, це як витвір мистецтва, що притягує погляд! Я деякий час навіть не моніторив АвтоРіа, а просто переглядав відео/фото цього авто. Далі почав цікавитись цінами і комплектаціями, а тут все набагато цікавіше, ніж у японців, голова йшла кругом.
Також наведу кілька цитат від різних людей, які ділилися зі мною своїми знаннями і допомагали, можливо комусь ця інфа також стане в пригоді.
Описание скрытого текста/картинок: Цитата1
Правильное решение смотреть рестайлинговую версию, зачастую большинство косяков там исправили, но основным моментом пристального внимания в Ауди является двигатель и КПП.
Quattro - для Ауди обязательна, без полного привода - это дорогой VW, но с нормальным салоном.
Но тут сразу quattro накладывает ограничение по выбору - 2.0TSI и 2.0TDI.
3.0 дизель не рассматриваю, там цена будет космос.
При выборе я бы смотрел оба двигателя - главное меньший пробег и подтвержденная история обслуживания.
На 2.0TSI - может быть растяжение цепи - с дальнейшими последствиями, при покупке я бы сразу поменял её.
На 2.0TDI - двухмассовый маховик, который конечно стоит денег, но один раз сделал и на 100,000 км. вопрос решен.
Коробка S tronic (DSG) - конечно возможны проблемы, но если её обслуживали (замена масла 60,000 км.) можно не волноваться.
2.0 TSI или TFSI - не столь важно - это просто обозначение, больше имеет значение код двигателя, так как есть разная степень форсировки - с этим могут обмануть, тот же 2.0 ТСИ может в Европе иметь 170, 211, 240 л.с. - но с полным приводом не ставили маломощных версий.
Одна рекомендация, отложить заранее деньги на замену всех масел, ГРМ и возможно мелких поломок подвески.
Ну, а перед тем как ехать в Европу за машиной - первое что нужно сделать - провести тест-драйв как самой Audi A4, так и её конкурентов BMW 3 и Mers С класс, Volvo S60 и не важно, что они могут не нравится внешне или Вы где-то слышали какие то плохие отзывы.
Мерс/БМВ/Вольво - просто прокатайтесь, не обязательно сразу разбираться во всех нюансах - разница в машинах очень большая, я про поведение на дороге, качество материалов и т.д. - должна быть объективная оценка покупки Ауди, а не просто потому, что Вы про них знаете больше.
Просто забудьте про стереотипы, сформируйте свою точку зрения - на основе своего опыта, не покупайте авто не изучив конкурентов, Ваше мнение может кардинально поменяться, либо Вы наоборот будете полностью уверены в своей покупке, без капли сомнения.
Удачи в нелегком выборе!
Описание скрытого текста/картинок: Цитата2
Якщо не помиляюсь, то на цій моделі стоїть коробка мокра DL501 (0B5), яку ставлять на повноприводні моделі. Читав, що в В8 рестайлі пофікшена проблема з масложором, вони почали випускатись з 2011 року.
Сам на TDI більше дивлюсь.
Согласен дизель интересней... там только с егр проблемы могут быть... но екологию выбросить и будет норм)))
DSG-7 DL501. Совместная разработка Ауди и Borg-Warner, мокрые сцепления. Выдерживает максимальный крутящий момент до 600Hm. Достаточно проблемная коробка, причем чем мощнее двигатель — тем меньше с ней проблем. Было много доработок и, вроде, жалоб стало поменьше после 2011-2012 годов. Ставится только на полноприводные авто с продольным расположением двигателя с 2008 года.
думаю если брать после 12 года проблем много не должно быть...
Тільки значно пізніше я зрозумів на скільки ж правильною була порада покататись на різних авто і відчути всі +/- в реальності, а не западати на фото. Досвід приходить з часом і набувається на власних "шишках". Ну а на Вольво я так і не покатався :blush:
Отже, вибирав я Ауді як то кажуть “по одежке", ніколи на ній не їздивши, а от наступна частина розповіді буде трохи з іншої опери.
Описание скрытого текста/картинок: Частина 3. Поламані стереотипи.
"Слухай інших, але роби по-своєму", такому гаслу я слідував, і не подивився б на ін. авто, і тим більше б, не протестдрайвив, якби саме життя не піднесло мені таку нагоду. Та яку нагоду, мене просто посадили в це авто, в ... BMW :biggrin: А сталось це так: я змінив компанію, і мій новий співробітник є власником BMW X1 18d 2012 р, власне яку я і мав нагоду оцінити в повній мірі.
Авто дуже сподобалось, як інтер"єр, більше схожа на універсал підвищеної прохідності, типу Audi Allroad, ныж на паркетник. Достатньо місця всередині, як спереду, так і для пасажирів позаду, об"ємний багажник, кліренс, лаконічний салон. Оскільки я водій починаючий, розбалуваний досвідом поїздок на учбовій Авео, Короллі друга та батьковій Шкоді Фаворит, то динаміка Х1, що не дивно, мене також вразила. З цього моменту я почав її "хотіти", але дивився не тільки на Х1, навіть не стільки на Х1, як на F31 320d від 2013р. та F11 520/525d від 2010р, та інколи поглядав на Х3 від 2011р., але все ж таки вона, як на мене, страшненька ззовні, особливо фари. Саме тоді я потрапив на цей форум, де створив тему по вибору X1 vs A4, де вже остаточно розвіяли мої сумніви.
Описание скрытого текста/картинок: Частина 4. Пошук і пригін.
Авто планувалось приганяти з Європи. Спочатку думав можливо самому поїхати і взяти за компанію знайомого, який вже проходив цей процес, але пізніше почитав теми по пригону і зрозумів, що я тільки втрачу в результаті, оскільки сам не володію ні необхідними знаннями/вміннями для професійного вибору, ні часу вільного стільки не маю. Також цим я і знімав з себе переживання, в разі невдалої спроби, якщо авто б по факту не відповідало заявленому. І якщо врахувати, що розмитнення дуже сильно "оптимізується" для сплати якомога меншого мита, а також за певну плату відповідній компанії у Німеччині я зміг придбати авто одразу по ціні нетто, то послуги "перевізника" повністю покрилися, я ще й в плюсі залишився.
Із Сашою ShurikOFF я сконтактував ще восени, дізнався про всі нюанси процедури пригону, вартість, мої дії і т.д. Отримував завжди інформативні консультації і поради.
Пройшовши всі муки вибору і невизначеності, зупинився на 320d, яка виходила найсвіжішою і у найкращій комплектації, якщо порівнювати з 520d та X3 в тому ж діапазоні цін. По вартості орієнтувався на 18к євро брутто в Європі, це близько 15к нетто, що випливало з розмитненням близько у 20к.
І от одного дня у моєму фільтрі з"явилась саме вона :give_rose: Як виявилось пізніше, в той момент дилер знизив ціну на 1к Євро, і у мене пробив нотіфікейшен з mobile.de.
Я зв"язався із Сашою, він зателефонував у салон, взнав всі деталі, а також пробив всю історію авто. Слова продавця підтвердились, мав місце підкрас крил, на ці роботи був документ - ремонт проводився оф.сервісом, вартість фарбування - 2500 Євро :
: Але робота виконана на стільки якісно, без знімання крила, без жодного розводу і розпилення фарби, що ніколи цього не помітите, якщо не перевіряти шар ЛКП приладом.
Авто забронювали, на наступний день я мотнувся у Львів і передав кошти, і ще на наступний день Саша був вже в салоні на огляді та тестдрайві.
Зтехнічної сторони все було ідеально, тільки гальмівні диски трохи заржавіли, оскільки авто кілька місяців простояло без діла. Пробіг авто складав 133 тис. км, виїхала з салону 22.12.2014
Із Сашою ShurikOFF я сконтактував ще восени, дізнався про всі нюанси процедури пригону, вартість, мої дії і т.д. Отримував завжди інформативні консультації і поради.
Пройшовши всі муки вибору і невизначеності, зупинився на 320d, яка виходила найсвіжішою і у найкращій комплектації, якщо порівнювати з 520d та X3 в тому ж діапазоні цін. По вартості орієнтувався на 18к євро брутто в Європі, це близько 15к нетто, що випливало з розмитненням близько у 20к.
І от одного дня у моєму фільтрі з"явилась саме вона :give_rose: Як виявилось пізніше, в той момент дилер знизив ціну на 1к Євро, і у мене пробив нотіфікейшен з mobile.de.
Я зв"язався із Сашою, він зателефонував у салон, взнав всі деталі, а також пробив всю історію авто. Слова продавця підтвердились, мав місце підкрас крил, на ці роботи був документ - ремонт проводився оф.сервісом, вартість фарбування - 2500 Євро :
Авто забронювали, на наступний день я мотнувся у Львів і передав кошти, і ще на наступний день Саша був вже в салоні на огляді та тестдрайві.
Зтехнічної сторони все було ідеально, тільки гальмівні диски трохи заржавіли, оскільки авто кілька місяців простояло без діла. Пробіг авто складав 133 тис. км, виїхала з салону 22.12.2014
Описание скрытого текста/картинок: Частина 5. Приховані моменти
Як же не без них

1. Ціна в самому салоні на авто була ще старою, 18900 Євро, тобто понизили чисто на сайті.

2. Торг... взагалі туго, ледве спустили 200Є від брутто ціни.
3. У авто не було якогось ТО, яке дозволяє вивезти його з ЄС. Зазвичай його оформляє продавець, а тут тупо морозились, кажуть ви купуєте авто, вам потрібна дока, ви і платіть/робіть. Вартість 100Є. Ну що робити, раз вже так далеко зайшли, відмовлятись через 100Є не варіант. Але Саша півдня морочився з тими доками та транзитними номерами і якось вирішив це без оплати, навіть в салоні продавці переживали, чи їм нічого не буде за такі "рішання" :d
4. Сканер помилок показав 2 незначні, які легко пофіксились:


5.Нюанси салону також виявились, про які дилер не обмовився і словом по телефону. Їх два: подряпина на ручці задніх дверей та якимось для мене не зрозумілим способом, покарячена карта водійської дверки. А також трохи вимазане сидіння водія на боковій підтримці.



Описание скрытого текста/картинок: Частина 6. Кордон
Щоб розмитнити авто по пільговому закону, мені потрібно було бути присутнім на митниці, то ж я сів на Інтерсіті до Перемишля, який на годину пізніше прибув через перевірки на кордоні. Ми забрали авто на стоянці у Польщі та відправились у чергу, довшої за яку я в житті не бачив. У страху очі великі, але 1км точно було. По припущенням Саші це повинно було зайняти 10-12 год, оскільки це ще й була зміна людини, через кого весь контрабас йде :
Далі було оформлення різних папірців на польській стороні, потім на українській, я в цьому особливої участі не приймав, тільки ходив, куди казали.
Близько 21 години ми пройшли всі ці "круги пекла" і відправились у Львів ночувати.


Описание скрытого текста/картинок: Частина 7. Час перезуватись
Як виявилось на дворі зима. І на наступний день у Львові ще й сніг пішов, а авто на літніх RunFlat :spiteful: Знатно гребла вона по слизькій бруківці. День був неділя, великі склади з шинами закриті, почали шукати хоча б б/у, благо на заході вистачає такого вибору. Але справа в тому, що зима то на підході, і навіть з б/у вибір вже досить скудненький, та ще й потрібні були 225/50/R17. Саша і тут допомагав консультаціями та допомагав шукати. З горем пополам таки знайшли склад і вибрали більш-менш достойний варіант - комплект Continental, протектора залишилось 6мм, рік 11-13. Ну, кращого не було. Вартість 100 Євро за 4. А далі пошук шиномонтажу і перезування. На зимових не ранфлетах стало значно комфортніше, м"якше і спокійніше.


Описание скрытого текста/картинок: Частина 8. Луцька митниця
Весь пакет документів у мене був для розмитнення. Саша давав запити на Львівську та Луцьку митницю, різним брокерам, для прорахунку вартості розмитнення. В Луцьку нарахували на 150$ менше, а враховуючи, що мені від батьків, що до Луцька, що до Львова 100км, але в Луцьк шикарна нова траса і дешевше по вартості, то поїхали туди. Це був понеділок, день завантажений. Нас просили приїхати біля 9, ми прибули біля 11, через певні обставини. В результаті навіть не обіцяли що в той же день встигнуть. Я пробував вирішити $ це питання. Спочатку сказали, що 100 і за дві години готово. Погодився. А потім щось їм переклинило і взагалі ніяк
Робочий день у них триває до 21:00, а в 20:45 нам повідомили, що сьогодні не буде. Виїхати додому вже немає як. Але брокер зняв нам готель за власні кошти, каже таке бувало не одноразово. На наступний ранок ми приїхати на митницю і на табло, яке минулого дня вже задовбався читати я побачив своє ім"я :yahoo:
За годинку все оформили і загнали там же машину на сертифікацію. 15хв, 2700грн і готово. Сертифікат на наступний день приїхав НП у Київ.
А ми самі також в той же день відправились на Київ, бо вже і так 4 дні подорожували.

За годинку все оформили і загнали там же машину на сертифікацію. 15хв, 2700грн і готово. Сертифікат на наступний день приїхав НП у Київ.
А ми самі також в той же день відправились на Київ, бо вже і так 4 дні подорожували.
Описание скрытого текста/картинок: Частина 9. Комплектація
Type Code 3K31
E Series F31 ()
Series 3
Type TOUR
Model 320D (EUR)
Steering LL
Doors 5
Engine N47T
Displacement 2.00
Power 135
Drive HECK
Transmission AUT
Colour ORIONSILBER METALLIC (A92)
Upholstery LEDER DAKOTA/SATTELBRAUN EXKLUSIVNA (LCLX)
Prod. Date 2014-11-20
L801A National version Germany
P7R7A Innovation package
P7S2A Luxury Line
P7VBA Comfort Package
P7XPA Navigation package, Connected Drive
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S205A Automatic transmission
S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S230A Extra package, EU-specific
S249A Multifunction f steering wheel
S255A Sports leather steering wheel
S258A Tire with run-flat functionality
S2H3A BMW LA wheel, Multispoke 414
S2VBA Tire pressure display
S302A Alarm system
S322A Comfort access
S3AAA Roof railing black
S3ACA Trailer coupling
S402A Electric panoramic roof
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S430A Interior/outside mirror with auto dip
S431A Interior mirror with automatic-dip
S465A Through-loading system
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S493A Storage compartment package
S494A Seat heating driver/passenger
S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine
S4AEA Armrest front, retractable
S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S524A Adaptive Headlights
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S563A Light package
S575A Supplementary 12V sockets
S5ACA High-beam assistant
S5AGA Lane-change warning
S5ASA Driving Assistant
S5DAA Passenger airbag deactivation
S5DCA Rear-seat headrests, folding
S5DFA Active cruise control+Stop&Go function
S609A Navigation system Professional
S610A Head-up display
S654A DAB tuner
S688A Harman/Kardon Surround Sound system
S698A Area-Code 2 for DVD
S6ACA Intelligent emergency SOS call
S6AEA Teleservices
S6AKA Connected Drive Services
S6AMA Real-Time Traffic Information
S6ANA Concierge Services
S6APA Remote Services
S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone
S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
S6WAA Instrument cluster, expanded equipment
S851A Language version German
S879A On-board vehicle literature German
S8KAA Dummy-SALAPA
S8THA Road sign detection
Скажу, що для мене, як водія-початківця, неймовірно зручна опція контролю мертвих зон, яка попереджає, що не можна переміщатись на сусідню полосу, при цьому на зеркалах загоряються червоні трикутники і навіть руль вібрує якщо я таки його повертаю. А також проекція на лобове, коли швидкість і навігація перд очима і не потрібно відволікатись, бо в цьому авто швидкість просто не відчувається.
Ось так завершується ця історія, не дуже складно, але вимагає часу, нервів і терпіння. Далі в планах постановка на облік, оформлення страховки (на 1 рік візьму КАСКО), установка протиугонної системи, оновлення карт навігації.
Буду радий відповісти на запитання, якщо такі виникнуть. Якщо щось десь забув чи недоговорив по процесу, Саша поправить
Ще раз велике дякую Саші ShurikOFF, Віталію VicS, який також завжди йшов на зустріч, ділився знаннями і давав поради, саме завдяки йому я купив задньопривідну BMW, яка виявляється не є такою страшною як її малюють, а також Віктору sywer за поради і консультацію!
P.S. Щось надто багато тексту вийшло, лаконічність не є моєю перевагою.
P.P.S. Час розкрити інтригу "Карамельки" - думаю всі і так вже здогадались, але скажу, що сам я її так ніколи б не додумався обізвати, а от одна подруга, коли показав їй фото ще до пригону, сказала, що авто в такому кольорі схоже на льодяник-карамельку :biggrin:
Last edited: