[ F30/F31 ] F31 320d Luxury 2014 - Orionsilber metallic "Карамелька"

  • Автор теми Автор теми aldir
  • Дата створення Дата створення
Виділив я таки час, щоб зайнятися оновленням карт навігації.
Придбав кабель для BMW F-серия E-SYS ICOM, Ethernet-OBD:
Описание скрытого текста/картинок: E-SYS ICOM, Ethernet-OBD
1110767449_w800_h640_kabel_e_sys_icom_ethernet__lya_bmw_f_seriya_2m_1.jpg856866254_w800_h640_cid2250577_pid563116244-9592c919.jpg


Як виявилось в самому оновленні нічого складного немає, куди складніше отримати код активації цих карт, власне для чого і потрібен кабель.
Всі процедури описую для NBT мультимедіа, для СІС є незначні відмінності.
Ітак, для успішного процесу потрібні:
Описание скрытого текста/картинок: Набір

1. Ноутбук з встановленою Windows XP або Windows 7. Я цього обмеження не знав, і вбив більше дня часу, намагаючись все це провернути на Windows 10, заставивши копняками працювати на ньому весь софт. Точніше кажучи, я його то встановив, але працювати він не захотів :) Потім весь процес успішно повторював на 2 ноутих з Windows 7, хоч таке зараз і не так легко знайти. Виходом може стати віртуальна машина з встановленою ХР/7, а в кого MacBook, це єдине вирішення.
2. E-SYS ICOM, Ethernet-OBD кабель, купував тут: Для BMW F-серия кабель E-SYS ICOM, Ethernet-OBD диагностика и програм. Можна замовити з Китаю, або змайструвати самому.
3. Софт:
3.1. EDIABAS. Щоб не шукати його окремо, просто встановлюємо BMW Standard Tools з дефолтними налаштуваннями окрім того, що вибираємо в дропдауні інтерфейс ENET. Якщо це забули зробити, то можна після встановлення змінити або софтом Ediabas-Konfigurator.exe, який повинен бути по шляху C:\EDIABAS\Hardware\Ediabas-Konfigurator\Ediabas-Konfigurator.exe. Або ж вручну змінити значення на "INTERFACE=ENET" у файлах obd.ini, ediabas.ini.
3.2. E-SYS. Я не морочившая з новими версіями, а просто скачав ось цей. Там же є і детальна інструкція як встановлювати. Потрібні тільки перші 2 пункти.
3.3. PSdZData. Є в роздачі з попереднього пункту, але для зчитування FSC нам підійде PsdZdata Lite, яка важить всього біля 1Гб, тому немає потреби викачувати більше 20Гб. Я використовував PsdZdata 56.4 Lite. Посилання на зкачування можна знайти в цьому пості. Після встановлення E-SYS повинна бути папка C:\ESysData\psdzdata, в неї і потрібно закинути всі файли з PsdZdata 56.4 Lite.
3.4. Остання версія генератора кодів з FSC для BMW (CIC и NBT), в більш ранніх версіях немає можливості згенерувати ключ для останніх версій карт.
4. Флешка на 64Гб або більше, можна USB Drive. Карти на 32Гб флешку не поміщаються. Флешка повинна бути відформатована у FAT32 форматі, карти закидувати у корінь, там повинні бути папки типу 1, 2, 3, 4, 5 і ще якісь файли.

Всі інструменти готові до роботи. Тепер потрібно законектитись з автомобілем.
Описание скрытого текста/картинок: Конект з авто

1. Увімкнути систему запалювання, не заводити.
2. Під"єднати кабель до авто та ноутбука.
3. Можна запустити програму C:\EDIABAS\Hardware\ENET\ZGW_SEARCH.exe, яка відображає інформацію про з"єднання. Має чисто інформативний характер.
4. Запустити E-SYS: C:\EC-Apps\ESG\E-Sys\E-Sys.exe, або з ярлика на робочому столі. Займе деякий час.

Далі можемо приступати до зчитування FSC коду, який знадобиться для генерації коду активації карт.
Описание скрытого текста/картинок: Зчитування FSC

1. Встановлюємо конекшн через VIN. Для F30/31/34 потрібно вибирати Project=F020, не Direct!!!
1-1.jpg2.jpg

Шпаргалка по кузовам:
Описание скрытого текста/картинок: Кузови

<mainSeries name="F001">
<series fa2fpId="0000001a">F001</series>
<series fa2fpId="0000001a">F002</series>
<series fa2fpId="0000001a">F003</series>
<series fa2fpId="0000001a">F004</series>
<series fa2fpId="0000001a">F007</series>
<series fa2fpId="0000001a">RR04</series>
<series fa2fpId="0000001a">RR05</series>
</mainSeries>
<mainSeries name="F010">
<series fa2fpId="000009b9">F005</series>
<series fa2fpId="00000270">F006</series>
<series fa2fpId="00000270">F010</series>
<series fa2fpId="00000270">F011</series>
<series fa2fpId="00000270">F012</series>
<series fa2fpId="00000270">F013</series>
<series fa2fpId="00000270">F018</series>
</mainSeries>
<mainSeries name="F020">
<series fa2fpId="000009b7">F020</series>
<series fa2fpId="000009b7">F021</series>
<series fa2fpId="000009b7">F022</series>
<series fa2fpId="000009b7">F023</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F030</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F031</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F032</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F033</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F034</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F035</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F036</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F080</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F082</series>
<series fa2fpId="00000a6a">F083</series>
</mainSeries>
<mainSeries name="F025">
<series fa2fpId="0000f015">F015</series>
<series fa2fpId="0000f015">F016</series>
<series fa2fpId="0000062c">F025</series>
<series fa2fpId="0000062c">F026</series>
<series fa2fpId="0000f015">F085</series>
<series fa2fpId="0000f015">F086</series>
</mainSeries>
<mainSeries name="F056">
<series fa2fpId="0000f045">F045</series>
<series fa2fpId="00000f56">F055</series>
<series fa2fpId="00000f56">F056</series>
</mainSeries>


2. Заходимо в меню Expert Mode -> FSC Extended:
3-3.jpg
3. Заповнюємо поля:
Diagnostic Address (hex) = 0x63
Application ID = 0xDE
Upgrade Index = 0x1


Нажимаємо "Identify".
В поле Base variant проставиться HU_NBT.
5.jpg

4. Далі вибираємо в списку "Store FSC" и переміщуємо її праву колонку. Нажимаем Read. Далі нажимаємо Save і зберігаємо файл у форматі VIN.FSC, де VIN — останні 7 знаків вашого VIN. E-Sys більше не портрібен, далі всі маніпуляції будемо проводити з вичитаним FSC файлом.
8-8.jpg


Можна приступати до генерації самого коду карт:
Описание скрытого текста/картинок: Генерація

1. Папку з Генератор FSC для BMW закинути в корінь диску C:\Генератор FSC для BMW. Всередині є папка C:\Генератор FSC для BMW\NBT_FSC, заходимо туди, копіюємо єдиний файл FSC.exe та вставляємо його у C:\Генератор FSC для BMW\tools.

2. Беремо наш збережений файл VIN.FSC і також копіюємо у C:\Генератор FSC для BMW\tools, я якій також повинні бути наступні файли: base64.exe, Lookup.xml, FSC.exe, NBT.exe.

3. Потрібно відкрити командлайн: Windows+R, вводимо cmd, Enter.

4. Через выдкриту консоль потрыбно зайти в папку C:\Генератор FSC для BMW\tools: вводимо cd C:\Генератор FSC для BMW\tools
9.jpg

5. Вводимо наступну команду: base64 VIN.FSC VIN_000DE001.FSC. Лише VIN свій, все ін без змін. В результаті у папці tools з"явиться ще один файл: VIN_000DE001.FSC. Якщо я все правильно зрозумів, то все вищеописане доведеться провести лише раз, а далі генерувати код для карт можна генератором з отриманого файла VIN_000DE001.FSC.
10-10.jpg

6. Запускаємо C:\Генератор FSC для BMW\BMW_CIC_NBT_FSC_Generator.exe, далі Browse та знаходимо файл VINАВТО_000DE001.FSC. Із списку вибираємо необхідну карту, в моєму випадку це Road Map Europe Next 2018-1. Тиснемо Generate і спостерігаємо появу нашого коду активації :)
11.jpg


Вставити флешку, система сама визначить, що є карти для оновлення, отриманий код потрібно ввести за допомогою iDrive та запуститься процесс. Цей процес не складний, його описувати не буду.
Надіюсь пост буде комусь корисним, я б був дуже вдячний за певні поради, тоді потратив би набагато менше часу.
Також слід сказати, що після того, як законектились з автомобілем, можна кодувати комплектацію, змінювати існуючі налаштування. Більш детально тут.
 
Останнє редагування:
Тут только одно можно посоветовать - быть осторожным))))
Если же все делать только для обновления карт, то E-SYS это сложно. Есть спец. софтина - SWID reader для CIC, она качает 1b-файлик, который не надо декодировать с помощью base64.
Для NBT - SWID DE reader, который качает 1de. Ну и едиабас, само собой, в любом случае нужен.
Все прекрасно работает на Win10, не очень понятно, почему у вас с этим были сложности.
 
Чесно кажучи не знаю, в чому були проблеми, але законектитись з авто ні черещ e-sys, ні через swid de мені не вдалося. Можливо чогось не того понаставляв поки розбирався, але на ХР злетіло одразу. І навіть на 10ку софт не хотів ставитись, тільки в режимі сумісності із старішими версіями ОС.
А на разунок складності хз, я сам програміст, тому проблем не було :)
Просто тексту багато, а насправді не складно.
Можливо і до кодування руки дойдуть, хоча поки не зрозумів, які опції у моєму авто не включені.
 
Останнє редагування:
В минулу суботу також заглянув на оф. сервіс BMW у Львові на Арія Моторс.
Дякую Саші ShurikOFF, посприяв у записі до них та підігнав моторне масло, яке на сервісі і замінили.
Також обновили ПЗ, зменшили міжсервісний інтервал з 25000км до 12000км, провели діагностику, замінили повітряний та масляний фільтр.
В результаті діагностики виявили "тріщини відбійників задніх амортизаторів" та "люфт у правому та лівому реактивних важелях передньої підвіски".
Хто може підказати, що це за деталі по каталожним номерам, хочу порівняти вартість, якщо замовляти не у оф. дилера, бо якщо на відбійники озвучили суму ~600грн/шт, то важелі по ~4300/шт.
Описание скрытого текста/картинок:
IMG_2623.jpg


Також погуляв по салону, G30 та G01 звичайно класні :) На G30, до речі, непогана така знижка в 400к грн.
Описание скрытого текста/картинок:

IMG_2611.jpgIMG_2612.jpgIMG_2613.jpgIMG_2614.jpgIMG_2615.jpgIMG_2616.jpgIMG_2617.jpgIMG_2609.jpg


Перезувся на літні ранфлети, на яких вона приїхала з Німеччини, не скажу, що стало дубово, не відчуваю кардинальної різниці із зимовою, зате шумить набагато менше. Реально де замітна жорсткість цих шин, це на Львівській бруківці, аж зуби тарабанили :biggrin:
 
F31 320d Luxury 2014 - Orionsilber metallic &quot;Карамелька&quot;

А пятерка Ж30 520и за 57к.. как у нее с комплектацией? Сильно бедняцкая?

П. С. Ой сорри, там над ценой как раз вся комплеткуха и расписана
 
А пятерка Ж30 520и за 57к.. как у нее с комплектацией? Сильно бедняцкая?
П. С. Ой сорри, там над ценой как раз вся комплеткуха и расписана

Ага, комплектація не бідна, але і до фулу далеко :)

Повторю запитання: підкажіть, що за деталі по каталогу:
"відбійники задніх амортизаторів", ось це №4: дополнительный амортизатор ? Який тоді каталожний номер із трьох?
Що таке "реактивні важелі передньої підвіски" взагалі не можу знайти :(
 
Я себе на ф07 менял отбойники задних аммортов сразу после заезда в Украину. Правда в глаза их не видел и номеров не знаю. МДУ знает :)
 
Останнє редагування:
Ви в Києві чи у Львові живете?
 
У Києві, у Львів до родини в гості катаємось.
 
Візьміть той лист діагностики і до Діми MDU. О67 446 2ОЗ6
Всі мої київські друзі, які по мої наводці купили БМВ від нього в захваті)))
 
Візьміть той лист діагностики і до Діми MDU. О67 446 2ОЗ6
Всі мої київські друзі, які по мої наводці купили БМВ від нього в захваті)))

Дякую, контакти Діми у мене вже давно є, до нього і планую звертатись :)
Зараз же просто заради цікавості хотів порівняти ціни оф. дилера і ті, по яким можна придбати самому.
 
Сьогодні стався не дуже приємний випадок, і взагалі якось день не задався, короче кажучи злегка дряпнув задній бампер і воно мене тепер мучить, хоч по факту майже не видно, хотілося б, щоб взагалі не було.
Хто може підказати де можуть якісно підфарбувати це діло?
15BF141A-08AC-4142-9A94-EAA267A81ACC.jpg 48848191-EA84-4A60-BB9E-0FDC705F9715.jpg
 
Останнє редагування:
Завітав на минулому тижні в автостудію "Глянець", побалувати свою "даму", адже вона мене радує кожного дня: йду з парковки - оглядаюсь на прощання, встаю вранці і поскоріше збираюсь на побачення :heart: Ну і плюс до того я її трохи образив, поставив на правих перднії дверях подряпину через свою неуважність, намагався проїхати між стіною і ямою, і не звернув увагу, що знизуь в стіні виступ, по дзеркалу проходив із запасом, а внизу зачепив :cray2: Надіюсь цей досвід буде наукою, а дефект будемо виправляти, вже записався на прийом через 2 тижні.


Полірування всього авто - 5500
Хімчистка салону - 3000
Хімчистка дисків - 240
Мийка авто - 250
Мийка моторного відсіку - 250
Бронювання капоту, передньої частини крил, глянцевих стійок, під дверними ручками - 7775
Бронювання фар - 3000
Коректор (підмазати подряпину і бампер) - 250

Ілля сказав, що бампер бронювати немає сенсу, так як вже є присутні подряпини/сколи.

Ну і кілька фото результату, хоча всієї краси так не передати, вона сяє як з салону:
Описание скрытого текста/картинок: Photo
25gwf15.jpg 2zhpflz.jpg i2ltec.jpg 52e29x.jpg


Також почала випадати помилка по тиску в шинах. Не можу зрозуміти, заїхав сьогодні на АЗС перевірити, манометр показував якусь дикість, в різних колесах від 2.8 до 3.3 атм, при тому що все було ОК, останный раз ых качав коли перезувався 2.5міс назад. Спустив до 2.0атм кожну, тепер вибиває низький тиск то в правому передньому, то в лівому задньому, то у всіх одразу. Не розумію. Заїду ще сьогодні по дорозі на якесь СТО, ще раз перевірю.
Описание скрытого текста/картинок: Photo
2iaxw2b.jpg


Ще у мене з"явились сумніви на рахунок якості пального, я завжди заправляв ОККО ДТ Пульс. Шкода, що раніше замірів не робив, тільки за останній місяць - на 50л наїздив 580км, це чисто міський цикл. Вчора заїхав на Амік, залив 50л ДТ Євро, Екто не було. Буду збирати статистику. Читав, що UPG ще хороше пальне, спробую наступного разу.
 
Останнє редагування:
Нужно выровнять давление до нужного по манометру, а потом переинициализировать систему контроля. Она запомнит текущее давление как эталонное. В ауди делается из меню мми. Скорее всего в бмв так же :)

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
Я робив Reset RDC і переустановку, але в процесі видає знову помилку низького тиску в шинах. Спробую ввечері ще раз.
 
Це взагалі ахтунг: рушаю годину назад, протягнувся метрів 200 і як почали мені сипати помилки: АБС відключено, захист від наїзду на пасажира, контроль полос та мертвих зон, стабілізація при заносах також вимкнені, хедап дісплей перестав показувати інфу, спідометр не працює, стрілка тупо лежить, хоча тахометр норм, руль став просто дубовим і важким, ніби на картингу їду.
Приїхав на парковку, вимкнув авто, увімкнув - вже нічого немає, навіть в історії помилок. Що за цирк ???
 
Останнє редагування:
Может мойка двигателя? Чем мыли?
Для правильной химии цена этой услуги очень низкая...
 
Вообще, на блок dsc (или что там вместо него в f серии) симптомы похожи.
 
Может мойка двигателя? Чем мыли?
Для правильной химии цена этой услуги очень низкая...
Чесно кажучи не знаю. Віктору sywer також там мили, проблем здається не було.

Вообще, на блок dsc (или что там вместо него в f серии) симптомы похожи.
В мене ще є думка можливо це пов"язано із протиугонною системою, при її установці ж лізуть в систему енергоживлення.
 
Це взагалі ахтунг: рушаю годину назад, протягнувся метрів 200 і як почали мені сипати помилки: АБС відключено, захист від наїзду на пасажира, контроль полос та мертвих зон, стабілізація при заносах також вимкнені, хедап дісплей перестав показувати інфу, спідометр не працює, стрілка тупо лежить, хоча тахометр норм, руль став просто дубовим і важким, ніби на картингу їду.
Приїхав на парковку, вимкнув авто, увімкнув - вже нічого немає, навіть в історії помилок. Що за цирк ???

Пропало питание.
Или сигналка, или не закрутили клемму на АКБ
 
Останнє редагування:
Це взагалі ахтунг: рушаю годину назад, протягнувся метрів 200 і як почали мені сипати помилки: АБС відключено, захист від наїзду на пасажира, контроль полос та мертвих зон, стабілізація при заносах також вимкнені, хедап дісплей перестав показувати інфу, спідометр не працює, стрілка тупо лежить, хоча тахометр норм, руль став просто дубовим і важким, ніби на картингу їду.
Приїхав на парковку, вимкнув авто, увімкнув - вже нічого немає, навіть в історії помилок. Що за цирк ???
було таке. Як виявилося - акумулятор був не надійно зафіксований.
 
у товарища пару тижнів назад на х1 13 чи 14го року теж все засвітилося, щось навіть їхати відмовилась. віз на сервіс евакуатором. виявилось щось з акб негаразд
 
аккум при химчистке отсоединяют кажись.
 
Заїхав сьогодні на СТО ще раз перевірити тиск в шинах, і виявилось що у всіх 1.2атм, добре, що ранфлети. Тобто на АЗС де мені нібито спустили до 2.0 несправний манометр :facepalm:
Накачали по 2.0 у всі, система RDC переналаштувала і все ОК.
П.С. Але на 1.2 було дуже м‘ягко і комфортно, ранфлети таки треба зливати :)
 
Мішку пілот спорт 4 на неї )
 
Душа перфенкціоніста не знала спокою ... настав час спробувати виправити косяк з подряпиною на дверях. Контактував з 4-5 різними сервісами, уточнював деталі по малярним роботам. Колір у автомобіля досить не простий, тому одні мене просто попереджували, що можуть не попасти в колір, ін. запевняли, що легко попадуть. Першим не довіряв, другим не вірив :) Чомусь спало на думку запитати поради у Олексія Fetus, де мені ставили протиугонну систему. Він порадив мені сервіс, куди сам завжди звертається, як досить надійний і професійний.
Зконтактував з ними, там одразу розказали як потрібно робити, щоб вийшло 100% попадання - з розпилом на сусідні деталі як у варіанті з білим перламутром, інакше є ризик. Записався 25.06 аж на 10.07, тобто чекав черги два тижні. Обіцяли зробити за 3 дні, проте в роботі було 4 авто плюс якась затримка із доставкою фарби, тому по факту забрав 14.07.
4 дні переживань, і от в суботу під"їхав на сервіс, дивлюсь стоїть вже на вулиці біля офісу. Серце забилось, кроки сповільнились ... підходжу із водійської сторони, минаю капот, повільна заглядаю на пасжирську сторону і ... нічого немає. На перший погляд дефект просто пропав наче й не було. Підходжу до дверей, обмацую руками, шукаючи недоліка і сподіваючись їх не знайти. Вм"ятину виправили без претензій. В колір, на мій погляд, також попали ідеально - дивився під різними кутами, і на сонці, і в тіні - ніяких переливів чи явних візуальних признаків фарбування не знайшов. Настрій UP, money DOWN :biggrin:

Рихтовка - 500грн
Фарбування дверей з дефектом - 3000 грн.
Перепил на крило - 1500грн.
Перепил на задні двері - 1500 грн.
Арматурні роботи- 900грн
Гарантія на фарбу 1 рік. Звичайно в цю суму входить і покриття лаком та полірування пофарбованих частин.

Традиційно кілька фото.
Було:
Описание скрытого текста/картинок: Photo
nmffw2.jpg 30ng5sy.jpg 2d8gdgp.jpg

Стало:
Описание скрытого текста/картинок: Photo
2cyr24o.jpg a59ftk.jpg dg1nyo.jpg 2rr036e.jpg


Офтоп - а в селі лив дощ :)
Описание скрытого текста/картинок: Photo
2vdhfd2.jpg 2myw4f9.jpg


Ну і звичайно ділюсь контактами:
Описание скрытого текста/картинок: Photo
2ihnvop.jpg 293btpi.jpg
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху