[ F30/F31 ] F34 328 XIGT - "Акула"

  • Автор теми Автор теми Savage
  • Дата створення Дата створення
на рахунок ранфлету теж трохи люди помиляються. це той ранфлет який був 15 років тому потребував додаткових приспособ для монтажу, хоча і бортували здебільшого без цих приблуд. сучасний ранфлет практично нічим не відрізняється від звичайної шини. обмежень по кількості монтажу не має
 
ну і якщо є певні фінансові складнощі, то варто подивитись на кітайців, вони на сьогодні теж непогані і задніх не пасуть
 
так, в цих розмірах знайти одного виробника і одну модель складно. я зараз приглядаюсь на е38 18ті диски, по заводу 235.50 перед і зад 255.45. ось такі розміри і дивлюсь. проблема знайти однакових, поки тільки фулду побачив, але фулда і данлоп в зимі для мене не варіант, я ліпше кітайців візьму. можна вкластись в 12-15к. грн))) 30к я щось не готовий дати)))
 
Шукайте хороше б/у із преміума. Контік мішлен. Це краще ніж китайське нове.
Хоча китайське нове краще ніж літня взимку. )
угу, дуже сміле тверження))) був досвід експлуатації кітайської зимової шини? звідки таке твердження?
 
) тема за гуму на авто у мене стоїть на третьому місці по батлам після тем за масло та паливо. :)
Є бажання купуйте китайську з шириною 375.
Головне шоб поряд зі мною в потоці зимою не було автомобілів на літній гумі.
 
Ну шо? Купив?
Бо тут на форумі є така пропозиція
 
перепрошую, ця пропозиція взагалі не підходить для даного авто. це зовсім інші розміри
 
Правильно. Зимку в марте нужно покупать и ставить.)
 
Не купив. Поки вибирав, сніг розтанув 😄 . Стабільний плюс кожен день
Ну і правильно. Скіко тої зими.

А я дивувався знайомому на джипу, коли він на всєсєзонке круглий рік їздив :) Казав шо норм.
 
Шукайте хороше б/у із преміума. Контік мішлен. Це краще ніж китайське нове.
Хоча китайське нове краще ніж літня взимку. )
б/у из премиума либо стоит как новое, если нормальное, либо хлам который только на клумбы.
ТС смотрите спокойно Китай типа триангла, либо турецкий петлас, в половину своего бюджета влезите.
 
Причем турецкая резина в два раза лучше китайской. Да и уловки китайцев с высотой протектора по краям расстраивают.
 
Та все просто. Відкриваємо водійські двері та дивимося на наліпку. Під кожну модель (в залежності від комплектації) вказані рекомендації виробника щодо розміру диску, розміру гуми, та тиску :)
 
Короткий фідбек по зимовій експлуатації.

Оскільки, на вихідні прогнозують +12 градусів, я думаю, зимовий сезон можна буде офіційно закрити. Можу сказати, що повний привід + літня стокова резина ранфлет чудово себе проявили. Так, місцями довший гальмівний шлях, і закидує жопу коли каша. Але все це відбувається контрольовано і без небезпеки для оточуючих.

Ніде ні разу не застряг. Навіть коли всю ніч йшов сніг, а зранку машину загорнув грейдер - виїзджав без проблем.
Можливо в маленьких містечках чи селах, де дороги взагалі не бачать снігозбиральної техніки, ситуація була би іншою. Але в конкретно моїх умовах експлуатації я дуже задоволений поведінкою авто.

P.S. Нікого не закликаю слідувати моєму прикладу. І тим більше не вважаю, що зимова гума - марна витрата грошей.

IMG_2719.JPG
 
:) зазвичай зимовий сезон починають з встановлення на авто зимової гуми, а закінчується зимовий сезон встановленням літньої.
 
  • Haha
Реакції: RAI
Да...если полный привод понесет, то мало не покажется.
 
Назад
Зверху