[ F30/F31 ] F34 328 XIGT - "Акула"

Savage

Пользователь
Joined
Sep 16, 2017
Messages
57
Age
36
Город
Луцк
Чому F34? Просто безмежно подобаються форми цього кузова. Періодично дивився в сторону кросоверів і універсалів підвищеної прохідності. Але не було відчуття, що це саме моє авто. Тому в якийсь момент було прийнято рішення - "До чорта компроміси. Беру те, що подобається, а там буде видно".

Через війну не було великої змоги їздити по Україні. Вибір впав на Америку. Вирішив тягнути під себе, бо жоден варіант тут не підходив під мої критерії, а саме:

- мінімальні пошкодження;
- ціла безпека;
- нічого не треба вварювати, силова конструкція не пошкоджена;
- не потопельник, biohazard і тд;
- run and drive;
- пробіг до 100к км;
- спортивні сидіння, хороша музика і великий екран.

В Америці F34 - не дуже популярна модель. А якщо ще й врахувати мої вимоги, то коло пошуків зводилося буквально до декількох варіантів. Тому програвши декілька непоганих лотів, зрозумів, що халяви не буде. Хороші, відносно не биті авто цікаві багатьом людям, і за них реально торгуються.
Тому, коли моя "акула" потрапила на аукціон, був готовий викласти значно більше, ніж за звичайну F30.

В результаті ціна викупу склала - 8300$.

Описание скрытого текста/картинок: Фото з аукціону

bmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img1.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img2.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img3.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img4.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img5.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img6.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img7.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img8.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img9.jpgbmw-328-xigt-2015-wba3x5c5xfd561432-img10.jpg


В наступних постах опишу доставку, процес відновлення, ціни і результат 🤗🤗
 
Авто виграв на початку січня, а в Україну потрапило в кінці травня - майже 5 місяців. Купувалося в Каліфорнії і доставлялося через Клайпеду. Якщо купувати на східному узбережжі, то по ідеї припливе швидше. Але для мене місяць туди/сюди був не критичним.

Аукціонний збір + комісії за переказ - 1110$.
Доставка кораблем + завантаження/розвантаження в порту - 2150$.
Доставка автовозом з Клайпеди в Луцьк + перетин кордону + доручення - 860$ (у мирний час це було б значно дешевше).
Розмитнення + послуги брокера - 4680$.
Послуги компанії по пригону - 500$.

В результаті розмитнена машина без ремонту стала у 17700$.

Описание скрытого текста/картинок: Фото з порту

230111-921991.jpg230111-1661037.jpg230111-2458170.jpg230111-3191865.jpg230111-3445481.jpg230111-4393255.jpg230111-5905084.jpg230111-6297944.jpg230111-7375454.jpg230111-8281806.jpg230111-8788623.jpg230111-9074842.jpg230512-3466563.jpg
 
Далі почався ремонт. Машину робили на СТО, яке займається відновленням авто з Америки. Власник сам БМВ-шник, і майстри постійно стикаються з F серією. Тож вирішив довіритися їм. Забігаючи наперед, відразу скажу, що кінцевим результатом повністю задоволений.

Оскільки основна робота забирає багато часу і ще паралельно почав розкручувати невеличкий бізнес, то пошук запчастин, малярка поїздки до майстрів - все лягло на плечі власника СТО. Тому фото власне процесу відновлення було небагато. А тут ще й Вайбер зараза підісрав - повидаляв фотки через 2 тижні.

Першим питанням до мене було - "робимо як на продаж, чи як для себе?". Звичайно, обрав другий варіант.
В процесі пошуку запчастин виявилось, що F34 по морді відрізняється від F30/F31, тому багато дрібних запчастин, які планував знайти на розборках прийшлося замовляти новими. Намагався по можливості брати оригінал. Проте коли був смисл поставити якісний замінник, то зупинявся на ньому.

Із найбільш дороговартісних запчатин були:
- передній М-бампер в зборі - 660$. Взяв якісний Тайвань, став ідеально.
- пара передніх амортизаторів оригінал б/в - 650$. У мене вони з регулюванням жорсткості, тому така ціна.
- ліва фара бі-ксенон оригінал без блоків б/в - 720$.

Загалом запчастини + робота майстрів обійшлася в 4350$. Відразу наголошу, що в цю суму також входять запчастини, які замінювалися по причині зносу (ричаги в підвісці, правий амортизатор, жабо під вітровим склом і тд), а не через удар.

Фарбування і рихтовка капоту, лівого крила, переднього і заднього бампера вартувала 900$. У Луцьку всі нормальні малярки були зайняті, тож возив на лаветі у Рівне - ще 90$. Крило фарбувалось з переходом на двері, щоб мінімізувати розходження відтінків на стикові.

Заодно було зроблене ТО з заміною оливи, паливного, повітряного і салонного фільтрів - 125$. Залив Motul X-cess 8100 5w-30. Використовував таку у своїй E36, гарно себе показала. Від оригіналу відмовився, бо кажуть, що багато сірки. Холіварити не буду, можливо, колись спробую і його.

Оскільки під час удару піввісь вискочила з гнізда, вилилась олива з переднього мосту. Задоволення недешеве - 0,5л трансмісійної оливи оригінал коштує 50$.

Підсумовуючи всі витрати на виході маємо 23200$ за відремонтовану машину, готову до постановки на облік
 
Last edited:
Три тижні тому зробив поліровку + хімчистку - 240$. І загнав на сертифікацію (обов'язкова процедура для всіх американок) - 140$. Цікаво, що американська версія ззовні майже не відрізняється від європейської. До речі, передній бампер ставив Європу без отих недолугих оранжевих катафотів.

IMG_0336.JPEG


Зараз веду війну з місцевим МРЕВ :) . Їм не подобається, що вона розмитнена як 328 GT, а їм треба 328 XI GT. Тому поки що на червоних.
 
Зараз веду війну з місцевим МРЕВ :) . Їм не подобається, що вона розмитнена як 328 GT, а їм треба 328 XI GT. Тому поки що на червоних.

:) От чорти. І на яку сумму натякають? :)

За GT повага. Красивих кузовів на дорозі повинно бути більше.
 
:) От чорти. І на яку сумму натякають? :)
Не хочу принципово давати гроші тим дармоїдам :). Роблю корективи в митних деклараціях і сертифікаті. На наступному тижні новий раунд переговорів з МРЕВ. Побачимо...
 
Забув написати комплектацію. Для повного щастя не вистачає підігрівів сидінь і керма :) - характерна риса багатьох авто з Каліфорнії

S337 M Sports Package
S710 M Leather Steering Wheel
S715 M Aerodynamics Package

S402 Panorama Glass Roof
S423 Floor Mats Velours
S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory
S481 Sports Seat
S493 Storage Compartment Package
S4DX Accent Strips, Blue Metallic Matt
S4MR Interior Trim Strips, Alum. Hexagon
S4NE Blow-By Heater

S609 Navigation System Professional
S610 Head-Up Display
S645 BMW US Radio
S688 Harman/Kardon Surround Sound System
S693 Preparation BMW Satellite Radio
S697 Area-Code 1 For DVD
S6AC Intelligent Emergency Call
S6AE Teleservices
S6AK Connected Drive Services
S6AM Real-Time Traffic Information
S6AP Remote Services
S6NH Hands-Free System With USB Interface
S6WA Instrument Panel With Extended Scope

S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog Lights
S521 Rain Sensor
S522 Xenon Light
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic Air Conditioning
S544 Cruise Control With Brake Function
S563 Light Package
S575 Additional 12V Sockets
S5AG Lane Change Warning
S5AS Driving Assistant
S5DL Surround View
S5DS Emergency Release, Luggage Compartment

S249 Multifunction F Steering Wheel
S258 Tyres With Runflat Properties
S2NH M Sport Brake
S2PE BMW LA Wheel, M Star Spoke 400
S2TB Sport Automatic Gearbox
S2VB Tyre Pressure Display
S2VF Adaptive M Chassis
S2VL Variable Sport Steering

S319 Integrated Universal Remote Control
S3AG Reversing Camera
S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer
S823 Hot-Climate Version
S840 High Speed Synchronisation
S845 Acoustic Fasten Seat Belt Reminder
S853 Language Version, English
S8KL Oil Service Interval 15,000 Km/12 Months
S8S4 Decoding, Variable Light Distribution
S8TH Road Sign Detection
S8TN Daytime Driv.Lights Adjus.Via Light Menu

S760 High Gloss Shadow Line
S775 Headlining Anthracite

S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
S1CB CO2 Equipment
S925 Dummy-SALAPA
S992 Control Of Number-Plate Attachment
S993 Model Year Code In VIN
S9AA Outer Skin Protection
SA090 90 Ah AGM Battery
SLEDE Leather Equipment
 
Ще на етапі покупки з авто "магічним" чином зникло все, що не прикручене - килимки, задні полички, набір інструментів, крюк для транспортування. Найбільше шкода поличок - у GT їх 2 штуки і недешеві, зараза :).

Але почав з килимків (велюр). А то їздити з целофаном під ногами було якось не солідно. Цікаво, що сперли тільки два передні, а задні залишили :). На днях на олх підвернувся варіант з трьома килимками від рестайла (2017р) в дуже хорошому стані за 1450 грн. Враховуючи, що комплект нових оригінал коштує в районі 5500-6000 грн, взяв не задумуючись. Підійшли ідеально.IMG_0420.JPEG
 
з авто "магічним" чином зникло все, що не прикручене
Знакомо)
Коврики и заднюю полку оставили, но крюк и инструменты пропали)
 
Аппарат бомба, согласен форми персик просто в данного апарата, так где тут подписаться на ваш БЖ:)
 
Епопея з МРЕВ завершена 🥳. Вже почали впізнавати і без талона пропускати до операторів 🙂. З витрат - тільки новий бланк для експертизи за 300 грн (ну і купа часу 🙂).

Перша постановка на облік + пенсійний внесок - 12865 грн.

Деколи приходиться бувати і в більш брутальних локаціях
IMG_0360.JPEG
 
Планую купити зимову гуму на окремих дисках, а ці 18-шки різноширокі, що стоять зараз, використовувати на літі. Допоможіть розібратися, чи встануть на мою машину диски 17 дюймів?

Гальма по комплектації стоять M Sportbrake (2NH) сині. Але у них є дві модифікації - під гальмівний диск 340 і 370 мм. Підкажіть, які у мене. Модель - 328iX повний привід.

Я так розумію, на 340 мм налізуть 17-шки, а на 370 мм вже ні?
 
Гальма по комплектації стоять M Sportbrake (2NH) сині. Але у них є дві модифікації - під гальмівний диск 340 і 370 мм. Підкажіть, які у мене. Модель - 328iX повний привід.

Я так розумію, на 340 мм налізуть 17-шки, а на 370 мм вже ні?
По ЕТК, наскільки я в'їхав за 2-3хв перевірку, ваша опція виключає застосування 17-дюймових дисків
При спортивних гальмах всьо має бути красіво:cool:
Але ніхто не забороняв перевірити. Вірогідність, при 340мм-диску майже ніяка, але все ж...
 
встануть на мою машину диски 17 дюймів?
images
 
У кого с первичными половыми принадлежностями все в порядке, того размер колес не парит ))
 
😄😄


Ок. Тоді ще питання. Ща на вашу думку краще - купити одноширокі 18-шки і на них зимову гуму чи різношироку гуму натягнути на ці 18-шки, що зараз?

У мене зараз ранфлет стоять і десь читав на днях, що для їх зйому треба спец станки, щоб їх не пошкодити. І взагалі краще їх поменше совати туди-сюди.
 
:) Питання якісь з іншого життя :)

Два комплекта літо/зима на дисках це нормальна тЄма.
Хто як хоче так і живе.
 
Дякую. З дисками теж визначився - буду ставити зимову гуму на ці диски, що є 🙂
По параметрах вона повинна бути, що і літня?

Зараз стоять наступні шини:
Перед - 225/50
Зад - 255/45
 
Якщо стоять то в чьому проблєми? Авто їде? Не тягає? То хай собі і стоять.
 
Якщо стоять то в чьому проблєми? Авто їде? Не тягає? То хай собі і стоять.
Зараз літо стоїть. На льодові в принципі норм. Але коли на дорозі каша зі снігу, то жопа постійно рветься обігнати перед 🤗
 
Дякую. З дисками теж визначився - буду ставити зимову гуму на ці диски, що є 🙂
По параметрах вона повинна бути, що і літня?

Зараз стоять наступні шини:
Перед - 225/50
Зад - 255/45
Всі самі правильні відповіді - в інструкції до машини! :)
 
Зараз літо стоїть. На льодові в принципі норм. Але коли на дорозі каша зі снігу, то жопа постійно рветься обігнати перед 🤗
Літня???? Як так написати думки щоб не сильно матюкатися? )
Літня. 08.12.23
Літня. 08 грудня. Я ..бубабуягу.
Яку змову гуму купити. )
Любу. Вже до лампочки. Скіко тої зими. )

Логічно думати що зимову гуму краще брати не сильно широку.
Я б не брав 255 ширину. Но то я.
 
Дякую. З дисками теж визначився - буду ставити зимову гуму на ці диски, що є 🙂
По параметрах вона повинна бути, що і літня?

Зараз стоять наступні шини:
Перед - 225/50
Зад - 255/45
В ідеалі зиму краще ставити на диски рекомендовані виробником з заводу , ну а літо можна і більші . У Вас має бути на стійці наклейка з рекомендованим розміром коліс і тиском в них відповідно до навантаження, от з того і відштовхуйтеся.
 
Літня???? Як так написати думки щоб не сильно матюкатися? )
Літня. 08.12.23
Літня. 08 грудня. Я ..бубабуягу.
Яку змову гуму купити. )
Любу. Вже до лампочки. Скіко тої зими. )

Логічно думати що зимову гуму краще брати не сильно широку.
Я б не брав 255 ширину. Но то я.
Виникли певні фінансові труднощі 😔😔. Було не до машини.

Ще й двигун почав барахлити. Як виявилось під форсунки попередні рукожопи не поставили прокладок. Питання з фінансами закривається потрохи. В свою чергу доводжу свою ластівку до ідеального стану. Почав з двигуна. Вже зробили. Вдалося знайти профільний сервіс у Луцьку, який займається БМВ. Більш детально напишу в окремому пості.

Далі на черзі - зимова гума. Оскільки машину не планую продавати в найближчі роки, то це питання актуальне навіть зараз 🙂🙂.
А які параметри ви би порадили тоді?
 
В ідеалі зиму краще ставити на диски рекомендовані виробником з заводу , ну а літо можна і більші . У Вас має бути на стійці наклейка з рекомендованим розміром коліс і тиском в них відповідно до навантаження, от з того і відштовхуйтеся.
Ось ці параметри якраз і переписав з наклейки:

Перед - 225/50 R18
Зад - 255/45 R18

Оскільки це моя перша зимова експлуатація машини (на попередній E36 взимку не їздив), тому і виникають такі трохи дурні питання 🙂🙂
 
Я бы взяв на зиму 17' 225 висота рекомендована виробником.
Ніяких 255/45
Ще питання в яких умовах використовується авто.
Тим паче є питання по фінансам. Шо тут думати. Які 18'? Які 255?
На літній в зимових умовах можно приїхати на малярку крепко.
 
Шукайте хороше б/у із преміума. Контік мішлен. Це краще ніж китайське нове.
Хоча китайське нове краще ніж літня взимку. )
 
Я бы взяв на зиму 17' 225 висота рекомендована виробником.
Ніяких 255/45
Ще питання в яких умовах використовується авто.
Тим паче є питання по фінансам. Шо тут думати. Які 18'? Які 255?
На літній в зимових умовах можно приїхати на малярку крепко.
Пишуть, що 17 не налізуть на мої гальма. На гуму можу виділити в районі 30к грн. Розглядаю тільки нову 23-го року.

На літній зараз стараюсь особливо не їздити. А якщо і приходиться кудись, то 50-60 км/год максимум. РанФлет на морозі дубіє, що капець. Повний привід непогано виручає. Але розумію, що якщо понесе ще і морду, то вже нічого не допоможе 🤪🤪.

Експлуатація - 90% місто і раз у місяць з'їздити під кордон з Білоруссю по трасі.
 
Надивився такі - Dunlop Winter Sport 5 (23 рік, Німеччина/Люксембург)

на перед: https://infoshina.com.ua/uk/dunlop-winter-sport-5-225-50-r18-99v-xl
на зад: https://infoshina.com.ua/uk/dunlop-winter-sport-5-255-45-r18-103v-xl

Різноширокі, параметри такі ж як у літніх. Але звичайні, не ранфлет

Комплект виходить в районі 28к.

А взагалі, знайти комплект одинакових моделей з такими параметрами не так вже і просто 😐😐
 
питання ширини резини це теж минулого сторічча. де є офіційні рекомендації, що на зиму треба чи бажано вужчу резину? такого не існує. це все з часів джігулів з їх 75 кобилками. є заводськи рекомендації. я би їх притримувався однозначно, перед 225.50, зад 255.45 і ніяк інакше. є ще така думка чим чим більше контакт шини з поверхнею, тим більше стійкість авто. імхо
 
Back
Top