[ E60/61/64 ] M5 V10 Monaco Blau

Shurik777

Пользователь
Joined
May 7, 2012
Messages
429
Age
44
Город
Николаев
Довгий час вагався чи залишатися на drive2. Але черговий бан "ні за що" мене вибісив і я, вже не вагаючись, видалився звідти остаточно!
Тож вирішив створити БЖ тут. Купив торік на початку грудня. Машина київська.
h2eodNRvXFE.jpg
До цього було багато різних машин. І швидких, і маленьких, і великих. Але цей апарат мене здивував своїм надзвичайно високим комфортом як всередині, так і на дорозі.
Не чекав, що М-ка може бути ще й комфортною. Єдине, що мене трохи засмутило, це витрата пального. На трасі від 10 - ще нічого. Але в місті від 20 - якось трохи занадто. Ну нічого, я ж її не для економії купував.

Окремо про звук. Він просто бомбовий! Це звук боліда Формули 1 зразка 2001 року. Тоді команда Williams BMW випустила на трасу болід з новим двигуном, що видавав майже 1000 кінських сил при 19000 (о_О!!!) обертів на хвилину. Але, на жаль, домінування цих двигунів було не довгим. FIA (федерація) в короткий термін заборонила крутити двигуни вище 18000 обертів і перевага двигунів BMW звелася до мінімуму.
BMW M5 e60 отримала цивільну версію того двигуна. Лише об'єм було збільшено до 5 літрів, а оберти знижено до 8250.

Далі буде :biggrin:
 
Не міряв. Поміряюся вже як підсохне.
Гадаю, повинна їхати в районі 9 секунд.
 
Last edited:
О, наконец то бортовик!)
Поздравляю с машиной и тут, Саня:drinks:

100-200 должна из 9 выезжать.
 
На 102 бензині, повністю справна - згоден.
 
В когось на екрані центральної консолі грають відеокліпи?
В мене грають))
 
Та хз шо воно таке, але грає відео та аудіо з флешки та дисків на моніторі. Це з заводу така опція?

Докладаю про стан авто:
- Після пуску двигуна дві труби пускають пару одразу, інші дві згодом. Є підозра на підсос.
[video=youtube;2fTMj670lJA]https://www.youtube.com/watch?v=2fTMj670lJA[/video]
- Витрата пального майже ідентична паспортній. Траса від 10, місто 22-23
- За 2 тисячі км з'їла 200 грамів мастила (імхо норма)
- Прогріта на холостих через раз підіймає оберти до 950 на хв. Може бути через підсос?
 
Та хз шо воно таке, але грає відео та аудіо з флешки та дисків на моніторі. Це з заводу така опція?

Докладаю про стан авто:
- Після пуску двигуна дві труби пускають пару одразу, інші дві згодом. Є підозра на підсос.
[video=youtube;2fTMj670lJA]https://www.youtube.com/watch?v=2fTMj670lJA[/video]
- Витрата пального майже ідентична паспортній. Траса від 10, місто 22-23
- За 2 тисячі км з'їла 200 грамів мастила (імхо норма)
- Прогріта на холостих через раз підіймає оберти до 950 на хв. Може бути через підсос?

Проще сделать фото невиданного зверя, чем мы будем гадать что там играет. :)
 
Прогуглив монітор iDrive. Так, це саме він.
 
Докладаю про стан авто:
- Після пуску двигуна дві труби пускають пару одразу, інші дві згодом. Є підозра на підсос.

- Прогріта на холостих через раз підіймає оберти до 950 на хв. Може бути через підсос?

-должен играть в четыре сразу.
-переодический подъем оборотов - абсолютная норма для этого двигателя. продувает катализаторы на всяк случай.
 
Та хз шо воно таке, але грає відео та аудіо з флешки та дисків на моніторі. Це з заводу така опція?

Докладаю про стан авто:
- Після пуску двигуна дві труби пускають пару одразу, інші дві згодом. Є підозра на підсос.
[video=youtube;2fTMj670lJA]https://www.youtube.com/watch?v=2fTMj670lJA[/video]
- Витрата пального майже ідентична паспортній. Траса від 10, місто 22-23
- За 2 тисячі км з'їла 200 грамів мастила (імхо норма)
- Прогріта на холостих через раз підіймає оберти до 950 на хв. Може бути через підсос?

Пора на диагностику - особое внимание обратить на лямбда-зонды ))))
 
Прогуглив монітор iDrive. Так, це саме він.
Я знаю минимум ЧЕТЫРЕ ШТАТНЫХ системы которые могут стоять в Вашей машине и называться гордо "монитор iDrive"... Это не считая не штатных...
И как ответить на Ваш вопрос?
Сделать фото установленной системі (джойстик, ГЛАВНОЕ МЕНЮ, меню из которого проигрівается флешка) сложнее размещения видео выхлопа?? :(
 
Та забий. :biggrin: Грає, нехай грає. Я ж не вимагаю відповіді на свої запитання. В мене стоїть система Audison.
 
Мене щойно поставили у кут питанням яка в мене М5: дорестайл чи рестайл.
А чим вони відрізняються?
 
В Вас дорестайл, а от чим відрізняються це дуже обширне питання :) Інфи про це в неті дуже багато.
 
А посилання кинути? От я не найшов.
 
Дякую. Я шукав українською і натрапив на своє ж питання тут)))

UPD Англійською не дуже зрозуміло і без світлин. Не дуже...
 
Last edited:
Ну це вже зовсім інша справа. Загалом нічого істотно не змінилося. А деякі з обновок взагалі дуже спірні. Не жалкую, що взяв дорестайл.
Ще раз дякую.
 
Негаразди:
- Рівень мастила довгий час показував 0.8, але днями пропав. Просто показує -.-
- На черговій тусовці хлопці послухали двигун і сказали, що десь січе. Отже, версія про підсос - дуже вірогідна.
 
[video=youtube;jy4wMui330w]https://www.youtube.com/watch?v=jy4wMui330w[/video]
Просто одне з тисяч відео про М5 від американського блогера.
Але зверніть увагу на дорогу. Вона трохи нагадує наші дороги після зими :biggrin:
 
В мене знову декілька запитань:
1. Що означає напис на крутильці клімату Rest? Це опалювач?
2. Як увімкнути найшвидший режим розгону? Маємо: клавіша М, POWER, DSC, EDC. Що ще?
 
Last edited:
Якщо нажати Рест при вимкненому двигуні то ще якийсь час гонить тепле чи холодне повітря в салон, якщо доп помпа справна.
Найшвидий режим ніби активується кнопкою М, але можу помилятись.
 
Дякую за відповідь. Вже знайшов мануал, читаю. Дуже багато цікавого вже вичитав.
Наскільки легше все було в М3: завівся, наступив і вона поїхала.
 
Back
Top