Shurik777
Пользователь
- Реєстрація
- 07.05.2012
- Повідомлення
- 429
- Вік
- 45
- Город
- Николаев
Довгий час вагався чи залишатися на drive2. Але черговий бан "ні за що" мене вибісив і я, вже не вагаючись, видалився звідти остаточно!
Тож вирішив створити БЖ тут. Купив торік на початку грудня. Машина київська.

До цього було багато різних машин. І швидких, і маленьких, і великих. Але цей апарат мене здивував своїм надзвичайно високим комфортом як всередині, так і на дорозі.
Не чекав, що М-ка може бути ще й комфортною. Єдине, що мене трохи засмутило, це витрата пального. На трасі від 10 - ще нічого. Але в місті від 20 - якось трохи занадто. Ну нічого, я ж її не для економії купував.
Окремо про звук. Він просто бомбовий! Це звук боліда Формули 1 зразка 2001 року. Тоді команда Williams BMW випустила на трасу болід з новим двигуном, що видавав майже 1000 кінських сил при 19000 (о_О!!!) обертів на хвилину. Але, на жаль, домінування цих двигунів було не довгим. FIA (федерація) в короткий термін заборонила крутити двигуни вище 18000 обертів і перевага двигунів BMW звелася до мінімуму.
BMW M5 e60 отримала цивільну версію того двигуна. Лише об'єм було збільшено до 5 літрів, а оберти знижено до 8250.
Далі буде :biggrin:
Тож вирішив створити БЖ тут. Купив торік на початку грудня. Машина київська.

До цього було багато різних машин. І швидких, і маленьких, і великих. Але цей апарат мене здивував своїм надзвичайно високим комфортом як всередині, так і на дорозі.
Не чекав, що М-ка може бути ще й комфортною. Єдине, що мене трохи засмутило, це витрата пального. На трасі від 10 - ще нічого. Але в місті від 20 - якось трохи занадто. Ну нічого, я ж її не для економії купував.
Окремо про звук. Він просто бомбовий! Це звук боліда Формули 1 зразка 2001 року. Тоді команда Williams BMW випустила на трасу болід з новим двигуном, що видавав майже 1000 кінських сил при 19000 (о_О!!!) обертів на хвилину. Але, на жаль, домінування цих двигунів було не довгим. FIA (федерація) в короткий термін заборонила крутити двигуни вище 18000 обертів і перевага двигунів BMW звелася до мінімуму.
BMW M5 e60 отримала цивільну версію того двигуна. Лише об'єм було збільшено до 5 літрів, а оберти знижено до 8250.
Далі буде :biggrin: