Stroker kit для мотора БМВ

Ну можно еще оставить объем 4.4 и попробовать подкинуть валы от 4.6
 
34ка на коже от е39 с жопогревом и бачком омывателя, на заезде небыло коврика пассажирского(на сто остался), саб + динамики в ногах и в головах + пионэр майфун на месте, - компрессор кондёра, сняты накладные пороги(пластик), снят газ-балон, без запаски + домкрат и полностью обшива, распорка стаканов передних +, - фильтр воздушный + зонтик от дождя, + барсетка, + бардак в бардачке
все ж таки є певна цифра? я про вагу.
 
Ребят - никто не помнит номерок втулок ниссан под палец 21 мм ?
 
Всіх вітаю! Минуло бвже багато часу, всі мої запчастини під метровим шаром пилу) але потрохи все дістаю, відновлю. Але ось інформацію і всі свої теоритичні напрацювання загубив нажаль, намагаюсь відновити.
є блок м20б25, кв м52б28, шатуни та поршні м54б30, голова м20б25 885. планувався такий конфіг.
можливо в когось є данні по такому конфігу, яка тут степінь стиснення і таке інше.
почитав тут, і згадується, що клапана можуть дістати поршня, ось не пам,ятаю вже такого)) розподільчий вал стоковий але новий.
всім дякую за любу інфо в цьому напрямку
всім миру!
 
Практика показывает что 95 процентов информации полученной от ,,знатоков,, информации полная лабуда.Чтоб потом не переделывать мотор , нужно все считать и проливать самому. Специальных калькуляторов полно в интернете.
 
угу)) так то воно так)) але залишається все ж такі 5%. любу інформацію можна відфільтровувати. я про то що цей конфіг впевнений вже обкатаний на реальних авто. ще в майбутньому постане питання чим все це керувати? чи підійте штатний мотронік? дуже сумнівно. не хочеться щось вигадувати, але якщо прийдеться, то прийдеться))) зараз все на стадії просто поговорити. мотор розібраний, коли почну, хз, плпную в наступному місяці. ну то таке.
дякую за відповідь)
 
в стоковом новом и абсолютно здоровом м20б25 — 171 сила.
У меня строкер на колене м52б28, легкие шатуны, легкий маховик и лёгкие поршни м54, сток система управления и сток форсунки, но, зато выпускной коллектор Hartge и кастом прямоточный выпуск. Сток распред и практически сток гбц только усиленые рокеры и усиленные пружины.
Бензин 100 от KLO.
199hp и 276Нм +16%hp и +22% момента на атмо моторе к стоку (171hp/226Нм) считаю отличным и крепким результатом.
Вот,например, в бортовике здесь у gieros все расписано и показано. Не вижу смысла ему не доверять.
 
однозначно
 
Back
Top