• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Зимняя Резина Какая?

Щас стоит зима, р16, после одного сезона, пара 6.5, пара 5.5., новая была 7.
9 будет на 18-20 покрышках.

Ви міряли або не то, або не тим, або не там.
Ось індикатор нокії після трьох зим (175\65К14)
14274645.jpg

Ще проглядає індикатор 8 мм.
Нова вона біля 10-11, як і писали вище.
Ось особисто міряв заюзаний данлоп, який вже зняв і віддав за копійки на доїздити (195\65R15)
35380516.jpg


Ось так він виглядав:
35380525.jpg

А ось як виглядає нова шина. Різниця і без штангену помітна (185\65R15)
16324465.jpg
 
Звичайна зима іде 9мм, під шип , або шип 11 мм.
Маються на увазі нормальні бренди, а не бюджетні докатки.
 
Ви міряли або не то, або не тим, або не там.
Ось індикатор нокії після трьох зим (175\65К14)

Я не про шипованную резину говорил.
На обычной будет максимум 8, обычно 7.0-7.5 (16 диаметр для легковых авто).

Ще проглядає індикатор 8 мм.

Не факт что это в мм.
Может быть обычный маркетинговый ход, типа проценты износа.

Зайду еще раз измерю))
Держу в руках линейку, смотрю на 1 см, и чо та не припомню такую глубину протектора))
 
На обычной будет максимум 8, обычно 7.0-7.5 (16 диаметр для легковых авто).
це не від грузовика
у мене є 16 йокогама там новий 10мм зараз 9мм,
:biggrin:
Не факт что это в мм.
Может быть обычный маркетинговый ход, типа проценты износа.
це факт..це в мм
Держу в руках линейку, смотрю на 1 см,
міряти глубину протектора лінійкою це:crazy:
 
Фантазируйте дальше, я пас.
 
Фантазируйте дальше, я пас.

Наверное с прибором проблема))) обычная 13я жигулевская Белшина имеет 10мм
Обозначение шины 175/70R13
Модель Бел-188
Исполнение TL
Тип рисунка Зимний
Обод:рекомендуемый 5J-13
Допускаемый 41/2J-13
51/2J-13
6J-13
Наружный диаметр(мм) 580
Ширина профиля(мм) 176
Индекс несущей способности 82
Максимальная нагрузка(кг) 475
Индекс скорости S
Максимальная скорость 180
Давление в шине(кПа) 250
Глубина рисунка протектора шины(мм) 10

Могу сделать живое фото
 
RAI в даному випадку мова йшла про лінійку це по перше, а по друге будь-яка продукція (і шини в тому числі) стандартизується при розробці і випуску по певним стандартам і вимогам відповідно до яких шина в тому розмірі має мети певні рамки по глубині протектору (і не тільки) так от нижня межа це 8мм і верхня якшо я не помиляюся 12мм, все що вище 12мм то вже грязєві шини..
 
Прошу мене не матюкати, гумою не займаюсь і не є прихильником якогось певного бренду, але розкажу свою історію. Замінив сьогодні літній бріджстон туранза ранфлет на Nokian Hakkapeliitta 7 225 / 55 R17 101T RunFlat (шип)* 2016 року випуску, фінляндія. Працівники шиномонтажу сказали - ніколи не купуй нокіан, бо вони жахливої якості. Одне колесо не змогли відбалансувати зовсім, каже на швидкості 90-100 б"є і все! Нічого не можемо зробити :cray: Сказали приїдь через 500 км щє раз спробуємо, бо на даний час ніяк. Помітив, що на на інших колесах на одному аж 10 грузиків, на іншому нарахував аж 12-ь ! :( Я не фахівець, але це напевно свідчить про те, що гума як би не зовсім гарно зроблена, поправте якщо я не правий. Перші враження після туранзи не дуже, якщо шум від шипів я і передбачав (правда не такого рівня як нібито сидиш в боїнгу біля двигуна :biggrin:), то більшої жорсткості ніж від літньої я від неї не очікував. Ну може приїздиться і стане м"якшою, але на даний час досить жорста, хоча дорогу тримає міцно. От такі перші враження, не виключаю, що суб"єктивні, але пишу, що відчуваю, а також факт невідбаласування одного колеса все таки має місце. Диски нові, фірмові легкосплавні, авто 2017 року X1 F48 .
 
Прошу мене не матюкати, гумою не займаюсь і не є прихильником якогось певного бренду, але розкажу свою історію. Замінив сьогодні літній бріджстон туранза ранфлет на Nokian Hakkapeliitta 7 225 / 55 R17 101T RunFlat (шип)* 2016 року випуску, фінляндія. Працівники шиномонтажу сказали - ніколи не купуй нокіан, бо вони жахливої якості. Одне колесо не змогли відбалансувати зовсім, каже на швидкості 90-100 б"є і все! Нічого не можемо зробити :cray: Сказали приїдь через 500 км щє раз спробуємо, бо на даний час ніяк. Помітив, що на на інших колесах на одному аж 10 грузиків, на іншому нарахував аж 12-ь ! :( Я не фахівець, але це напевно свідчить про те, що гума як би не зовсім гарно зроблена, поправте якщо я не правий. Перші враження після туранзи не дуже, якщо шум від шипів я і передбачав (правда не такого рівня як нібито сидиш в боїнгу біля двигуна :biggrin:), то більшої жорсткості ніж від літньої я від неї не очікував. Ну може приїздиться і стане м"якшою, але на даний час досить жорста, хоча дорогу тримає міцно. От такі перші враження, не виключаю, що суб"єктивні, але пишу, що відчуваю, а також факт невідбаласування одного колеса все таки має місце. Диски нові, фірмові легкосплавні, авто 2017 року X1 F48 .

IMHO, на таке може бути декiлька причин:
1. Шиномонтажники не вмiють балансувати.
2. Кривi диски.
3. Бракована гума.

I здається менi, що шиномонтажники просто не вмiють (або лiнуються) балансувати.

1. На одну сторону диску дозволяється тiльки один грузик.
2. Якщо п.1 не вдається виконати - гуму провертають вiдносно диску на 90 градусiв.
 
не важливо де зроблена та нокиан, можу вам з 100% впевненостю сказати - миняйте шиномонтаж. в природи такого не icнye щоб неможливо було видбалансувати. видбалансувати можна все що завгодно, и криве, и косе) нормальний шиномонтаж це там, де вам все зроблять, не росказучи ризни страшни истории, де вам взагали не прийдеться вникати в будь яки нюанси и коли ви виэдете и вас ничого турбувати не буде
 
Работать с ранфлетом умеют далеко не все шиномонтажи.
 
трохи не так) багато хто взагали не знаэ що таке рафлет и з чим вони працюють)
 
IMHO, на таке може бути декiлька причин:
1. Шиномонтажники не вмiють балансувати.
2. Кривi диски.
3. Бракована гума.

I здається менi, що шиномонтажники просто не вмiють (або лiнуються) балансувати.

1. На одну сторону диску дозволяється тiльки один грузик.
2. Якщо п.1 не вдається виконати - гуму провертають вiдносно диску на 90 градусiв.

10-ь років до них їжджу, вважаю одними з найкращих
Диски оригінальні, нові, пройшли 7000 км в ніжному режимі
 
нормальний шиномонтаж це там, де вам все зроблять, не росказучи ризни страшни
Де тоді логіка - сказали би чувак все ОК, все зроблено, все прекрасно, вірно? Чому чєсно вказали на проблему?
 
Работать с ранфлетом умеют далеко не все шиномонтажи.
Можливо, але що таке ранфлет вони знають.
 
Де тоді логіка - сказали би чувак все ОК, все зроблено, все прекрасно, вірно? Чому чєсно вказали на проблему?

так логика не в тому, що зробити аби як, взяти гроши и видправити клиэнта. просто я говорю вам не як клиэнт, якому вишають лапшу на вуха, а з иншои сторони. такой ситуации як ваша бути не може. можна сказати це моэ имхо, а вам виднише, ничого особистого
 
10-ь років до них їжджу, вважаю одними з найкращих
Диски оригінальні, нові, пройшли 7000 км в ніжному режимі
Спробуйте Vianor або РЛД.
Вони теж не ідеальні, але ніколи не бачив більше одного грузика на сторону. До речі, з власного досвіду, колись ханкук на автівці з салону змогли нормально відбалансувати тільки на віанорі. Гума була так собі, але після них вібрацій не було взагалі, на швидкості до 200. Більше не пробував, бо не їхало :)

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
Спробуйте Vianor або РЛД.
Гума була так собі, але після них вібрацій не було взагалі, на швидкості до 200. Більше не пробував, бо не їхало :)

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
Справа в тім, що ніяких вібрацій я не відчуваю від слова зовсім. Правда після заміни за місто щє не виїжджав, тобто по місту до 80 км\год все ОК. Через 400-500 км знову до них заїду для повторного балансування. Результат оприлюдню.
 
Балансировка чувствуется как раз на скорости 120-140км/ч.
 
Справа в тім, що ніяких вібрацій я не відчуваю від слова зовсім. Правда після заміни за місто щє не виїжджав, тобто по місту до 80 км\год все ОК. Через 400-500 км знову до них заїду для повторного балансування. Результат оприлюдню.

так а вчому тоди ваши переживання? в тому, що вам расказали на шм? взагали-то книга пише любу нову шину писля першого шиномонтажу через 500-1000км потрибно перебалансовувати. тому що шина за цей пробиг "всидаэться" на своэ мисце, приймаэ напрямок руху и тому подибне.
 
Мне сказали перебалансировка через 2000км :)
 
вам ще повезло, що хоч щось сказали)))
 
Когда-то то ли читал, то ли слышал, что вообще через каждые 2тыс нужно перебалансировать резину. Сам никогда так не делал :) Но может ходить будет и дольше... По идее, это обеспечивает более равномерный износ по окружности...
 
десь так, але кожни 2т.км гадаю занадто) я соби роблю так - нова шина через першу тищу перебалансування и кожни 8 +-тисяч миняю зад-перед з перебалансуванням, тиск миряю як згадаю, але за мисяц пару разив точно. це завжди забезпечувало мени ровномирний знос и довге життя шин, и саме головне - безпроблемну експлуатацию за весь час
 
Back
Top