Какая красивая сказка ..И фамилия автора подходящая,Небылицкий..))
Жаль что к нашим реалиям это не имеет ни малейшего отношения..
Помнится в подобной сказке герой вааще задарма ездил на печке,по щучьему веленью))
Ее даже мыть ненадо... раз в 10 тыщ... :biggrin:
Смейтесь смейтесь, динозавры))))
а на Панамері двигуни вічні ?
що ж ніхто не викладає пости з проблемами двигунів на бензині.
Кто о чем, а тут все о батареях:biggrin:
http://ecoautoinfo.com/techno/batar...yut-10-emnosti-pislya-320-000-km-probigu.html
Кто о чем, а тут все о батареях:biggrin:
http://ecoautoinfo.com/techno/batar...yut-10-emnosti-pislya-320-000-km-probigu.html
Я думаю бежать )))сли ДТП и батарея повреждается..
Беги,Врубель,беги..Дорого Теслу бить..(((Я думаю бежать )))
Довольно странный вопрос,с учетом того, что Тесла позиционируется как премиум авто. Ты же не спрашиваешь, как быть людям, которые не могут позволить себе Панамеру? ))И второе, сколько там эта Тесла стоит денег, какие перспективы у той части населения земли ( и Украины), которые не в состоянии выложить 100 косарей за авто.. Лифами давиться?)))
Ага, а ее одноклассников - нет)))Беги,Врубель,беги..Дорого Теслу бить..(((
Я обома руками за електромобілі, але чисто з точки зору конструкції. Якщо порівнювати типовий бензиновий авто з типовим електромобілем, конструкція останнього просто в рази простіша. Відсутня короба передач, сам електродвигун має дуже хорошу планку моменту і значно вищий ККД, відтак не потребує складної системи охолодження, змазки, утилізації вихлопних газів і т.д. Щоб виготовити електромобіль в перспективі потрібно буде значно менше матеріалів і роботи, тому вони будуть дешевими і доступними в ремонті (при потребі зняти і перебрати електромотор, який іде одним блоком в рази простіше за ДВЗ з його мільйоном патрубків, ваносами, вальвтроніками і подібними технічними складностями, які власноручно в простому гаражі не виставиш). Не кажучи вже про надійність електромотора з його мінімумом частин, які піддаються тертю і високим температурам.
Єдина проблема електромобілів СЬОГОДНІ - це батареї. Поки не з'являться компактні і ємкі елементи живлення, електромобілі не отримають широкого розповсюдження. Але якщо це станеться, скажімо через 10 років, я буду першим хто стане в чергу за електромобілем
У электрокаров есть ещё одно преимущество - их не угоняют. По крайней мере ни об одном прецеденте я не слышал.
P.S. Я бы лично хотел бы заиметь Tesla Model 3 как городской автомобиль. Даже просто как гаджет. )
Становитесь в очередь на эдак лет 5. Убрали бы НДС и прочее на электрички было бы неплохо. А так к базе Model 3, 35к, сами знаете сколько еще нужно плюсануть...