Авто на батарейках?

  • Автор теми Автор теми BOT22
  • Дата створення Дата створення
Стартерні - так. EFB та AGM - років на 3 (якщо не розряджати нижче 50%)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Ось ось.. якщо не розряджати :) це треба контролювати стояти над нтми з вольтметром і гасити інвертор як тільки ємкість впаде до 50%..

Я 10 років під котел користувався системою ібп з агм-гель акб. Було все класно.. коли на годину-дві світло вимикали раз в рік. Все кльово було. Через 5 років замінив пару акб, бо помітив, що при навіть недовгому вимиканні світла акб швидко здихали.. пройшло ще 5 років, ось як раз в цьому році..
Почались відключення, спочатку на годинку дві. Нічого критичного. Але коли вирубили перший раз на 6 годин і через 3 години акб потухли, а на наступний день ще на декілька годин і акб вже через 2 години здохли, то я зрозумів, що діло йде до закату.
 
Шумить сильно чи ні?
Та на фоні дирчання бензо генераторів у сусідів цей лагідний шелест вентиляторів навіть за пластиковою шторкою котельні не спричиняє аніякого дискомфорту 😄
 
Ось ось.. якщо не розряджати :) це треба контролювати стояти над нтми з вольтметром і гасити інвертор як тільки ємкість впаде до 50%..

Я 10 років користувався системою ібп з агм-гель акб. Було все класно.. коли на годину-дві світло вимикали раз в рік. Все кльово було. Через 5 років замінив пару акб, бо помітив, що при навіть недовгому вимиканні світла акб швидко здихали.. пройшло ще 5 років, ось як раз в цьому році..
Почались відключення, спочатку на годинку дві. Нічого критичного. Але коли вирубили перший раз на 6 годин і через 3 години акб потухли, а на наступний день ще на декілька годин і акб вже через 2 години здохли, то я зрозумів, що діло йде до закату.
Боже спаси так робити. В інверторі все для цього є :) про за замовчуванням відключення на 42в. А тре поставити 46-47

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
58ECF42A-0130-4DFF-B2AC-3E1702A5FEED.png
Це група сусіднього села. Як зарядити акб за 6 євро в такому режимі?
 

Вкладення

  • BB1A197C-37B5-444C-AFCD-4762AD1EE524.png
    BB1A197C-37B5-444C-AFCD-4762AD1EE524.png
    160.5 КБ · Перегляди: 6
Боже спаси так робити. В інверторі все для цього є :) про за замовчуванням відключення на 42в. А тре поставити 46-47

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Ну так який тоді резерв буде в такої системи? Тобто емкість ваших акб треба завжди ділити на 2, виходить :)

Акб з Літій-іон, Літій-залізо-фосфат - під керуванням і контролем правильних мізків (як наприклад у готових зарядних станцій Екофлоу, Блуетті.. у стаціонарних збірних станцій з інверторами/бмс/балансирами, а також у електромобілів тих же) здатна до багатьох сотен і навіть тисяч ПОВНИХ циклів розряд-заряд.
Скільки там пар десятків половинних циклів зможе протягнути кислотний акб в наших реаліях? :)
 
Переглянути вкладення 694693
Це група сусіднього села. Як зарядити акб за 6 євро в такому режимі?
Раз на дві години зловив момент і вкачає на добу тобі знов резерв. Або підкинути генератор на такий самий час (якщо в мережі не було світла 2 доби).

Друзі, нікого не вмовляю. Просто ділюсь трохи досвідом та знаннями, які реально отримав за останній місяць та відгуками від людей, котрі користуються подібними системами і не тільки.
 
Ну так який тоді резерв буде в такої системи? Тобто емкість ваших акб треба завжди ділити на 2, виходить :)

Акб з Літій-іон, Літій-залізо-фосфат - під керуванням і контролем правильних мізків (як наприклад у готових зарядних станцій Екофлоу, Блуетті.. у стаціонарних збірних станцій з інверторами/бмс/балансирами, а також у електромобілів тих же) здатна до багатьох сотен і навіть тисяч ПОВНИХ циклів розряд-заряд.
Скільки там пар десятків половинних циклів зможе протягнути кислотний акб в наших реаліях? :)
Звісно літій залізо фосфат краще. Але і ціна помітно вища. А кількість циклів - цікава річ і навіть для залізо-фосфата залежить від рівня розряду. І так, для кислотних АКБ - в 4 рази нижча кількість циклів. Але і ціна інша :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Раз на дві години зловив момент і вкачає на добу тобі знов резерв. Або підкинути генератор на такий самий час (якщо в мережі не було світла 2 доби).

Друзі, нікого не вмовляю. Просто ділюсь трохи досвідом та знаннями, які реально отримав за останній місяць та відгуками від людей, котрі користуються подібними системами і не тільки.
Вітя, я розумію все. Моніторів на початку вересня і тоді вже було дорого. Вирішив генератором обходитися. Для моїх реалій - це більш реально
 
Звичайно, дешевше і швидше за все повісити на хату двс-генератор і палити паливо день і ніч. Але не забуваймо, що це двигун і куди біль вибагливіший ніж звичайне авто. Кожні 50-100 мотогодин треба робити ТО. І добре, якщо генератор буде якісний і не буде виходити з ладу (в чому є великі сумніви з нашими навантаженнями по протяжності в часі та частоті використання).

Є також менш потужні в менш ємкісні рішення, подібні, на 2Квт/год, приблизно 1500€.. але цього вистачатиме на те сасе опалення газовим котлом та підтримання холодильника в роьочому стані. Й зарядити таку систему заново можна за 1 годину наявності світла в мережі (або 1 годину від генератора).
 
Звісно літій залізо фосфат краще. Але і ціна помітно вища. А кількість циклів - цікава річ і навіть для залізо-фосфата залежить від рівня розряду. І так, для кислотних АКБ - в 4 рази нижча кількість циклів. Але і ціна інша :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Для кислотних акб кількість циклів не в 4 рази, а в 4 сотні разів нижча :)
В 4 рази нижча то у Літій іона в порівнянні з ЛіФеПо4.
І так, ЛіФеПо4 акб дуже дорогі, але й безпечні, не отруйні і не горять і не гріються (на відміну від кислотних).
 
Вітя, я розумію все. Моніторів на початку вересня і тоді вже було дорого. Вирішив генератором обходитися. Для моїх реалій - це більш реально
Ну ось в подібних реаліях сидить лівобережний пригород на таких системах.. там навіть жорсткіше ситуація ніж вздовж Київської частини Житомирки.. наші края під Житомиром взагалі жирують в порівнянні 🤷‍♂️

Так, дорого до всирачки.. але такі часи.
 
Для кислотних акб кількість циклів не в 4 рази, а в 4 сотні разів нижча :)
В 4 рази нижча то у Літій іона в порівнянні з ЛіФеПо4.
І так, ЛіФеПо4 акб дуже дорогі, але й безпечні, не отруйні і не горять і не гріються (на відміну від кислотних).
То все залежить... LiFePo4 - 6K (50% dod). Тяговий кислотний 1K-1.5K (50% dod).
А от звичайні стартерні - так, там 300-500 циклів до втрати ємності

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Для уточнення: такі системи на інверторах з правильними мізками та акб можуть втягувати в себе на заряд по факту майже весь номінал своєї вихідної потужності. Тобто заряджатися така система буде на швидкості 2-3Квт за годину (під 5 треба вже розетки і вилки переробляти, бо 16А зазвичай стоять).
Тобто за 2 години наявності е/е в мережі система вкачає в себе резерв на добу.
 
То все залежить... LiFePo4 - 6K (50% dod). Тяговий кислотний 1K-1.5K (50% dod).
А от звичайні стартерні - так, там 300-500 циклів до втрати ємності

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Я зустрічав інфу, що звичайні кислотники не 300-500, а щось в межах всього десятків разів.
 
Знов таки, я не агітую і не продаю :)
(хоча Блуетті на 2квт можу продати :) є в наявності)
А потужні системи зараз не доступні по причині вже відсутності правильних АКБ в Європі.
Єдиний, поки що, мінус такої системи - це порог вхідної ціни. Але ж знову таки, все залежить від потужності та ємкості.
 
Я зустрічав інфу, що звичайні кислотники не 300-500, а щось в межах всього десятків разів.
Якби це було так, то авто АКБ не працювали б по 5 років :)

Я доволі давно маю сес зібрану "на колєнкє" - дачний варіант був, в Херсоні. Так там досить непогано працювали авто АКБ, що відпрацювали в авто. Просто їх тре багато в такому разі :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Якби це було так, то авто АКБ не працювали б по 5 років :)

Я доволі давно маю сес зібрану "на колєнкє" - дачний варіант був, в Херсоні. Так там досить непогано працювали авто АКБ, що відпрацювали в авто. Просто їх тре багато в такому разі :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
У мене на Тойоті акб дохне кожні 2 роки, і це не через цикли заряд/розряд.. а через короткі недалекі поїздки. По 5-10 років вони мають працювати через те, що вони просто зазвичай працюють на пуск двигуна, а потім постійно підзаряджаються від генератора.
Спробуйте поганяти авто акб по циклам розряд/заряд і побачите «магію» :)

Знов таки, у мене 10 років стояла система на АГМ-гель з ібп/стабілізатором під опалення. Так, скачки, перебої короткі, ну там годину дві пару раз в рік така система «тягне» на ура! Але лише років 5… а як тільки її почати висаджувати в нуль і заряджати - то буквально через декілька! циклів ці акб одразу здохнуть.
 
У мене на Тойоті акб дохне кожні 2 роки, і це не через цикли заряд/розряд.. а через короткі недалекі поїздки. По 5-10 років вони мають працювати через те, що вони просто зазвичай працюють на пуск двигуна, а потім постійно підзаряджаються від генератора.
Спробуйте поганяти авто акб по циклам розряд/заряд і побачите «магію» :)

Знов таки, у мене 10 років стояла система на АГМ-гель з ібп/стабілізатором під опалення. Так, скачки, перебої короткі, ну там годину дві пару раз в рік така система «тягне» на ура! Але лише років 5… а як тільки її почати висаджувати в нуль і заряджати - то буквально через декілька! циклів ці акб одразу здохнуть.
І знову згоден, але частково. Пуск двигуна - то 300-400ампер впродовж 30секунд. А в сес це 10-20 ампер впродовж довгого часу...

І до речі, в авто АКБ постійно недозаряджений саме через це. Тому його потрібно хоча б 2чі на рік заряджати зарядкою

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Доречі, стосовно ціни і перспектив подібних гібридних систем.
Чи варто прораховувати, скільки в рік буде коштувати оплата за спожиту е/е звичайного будинку, коли вартість е/е буде 10..20 грн за Квт?
Якщо 1000квт споживати в місяць по 20 грн/Квт.. і на 12.. 240 тис грн в рік? 6000€? а до гібридного інвертору докинути можна декілька сонячних панелей на штуку-дві євро і повністю перекрити споживання в сонячні дні, навіть через день-два.. так що все воно відносно.. Європа вже до цього прийшла.. а нам «поки що» це дорого і не потрібно 🤷‍♂️
 
І знову згоден, але частково. Пуск двигуна - то 300-400ампер впродовж 30секунд. А в сес це 10-20 ампер впродовж довгого часу...

І до речі, в авто АКБ постійно недозаряджений саме через це. Тому його потрібно хоча б 2чі на рік заряджати зарядкою

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Дичина в тому, що авто акб на 12В, може вже не запустити двигун навіть при ємкості 11.8В 🤷‍♂️ бачив це на власні очі в тій же Тойоті не раз..
 
Доречі, стосовно ціни і перспектив подібних гібридних систем.
Чи варто прораховувати, скільки в рік буде коштувати оплата за спожиту е/е звичайного будинку, коли вартість е/е буде 10..20 грн за Квт?
Якщо 1000квт споживати в місяць по 20 грн/Квт.. і на 12.. 240 тис грн в рік? 6000€? а до гібридного інвертору докинути можна декілька сонячних панелей на штуку-дві євро і повністю перекрити споживання в сонячні дні, навіть через день-два.. так що все воно відносно.. Європа вже до цього прийшла.. а нам «поки що» це дорого і не потрібно
В "куркульському хазяйстві" ще й вітрячок згодиться - на похмуру погоду взимку :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Для квартири оптимальний варіант - це Екофлоу (Дельта 1,2,Макс,Про), котрі можуть покрити потреби пересічної оселі на день, і при цьому за годину-півтори відновити свій заряд від мережі.

Блуетті має повільніші блоки живлення в 2-3 рази, але всі моделі одразу йдуть на ЛіФеПо4 акб при аналогічній ціні ЛіІон у Екофлоу (у Екофлоу ЛіФеПо4 пішли лише з другого покоління, котрі або вже закінчилися або будуть в наявності в кінці січня у Європі.. версію Дельта Про на 3600Вт до уваги не берем, бо цінник 5к€).
 
Останнє редагування:
Зараз це його улюблене місце, приходить з вулиці якщо піч не гріє, оре на неї як скажений)))
 
Доречі, стосовно ціни і перспектив подібних гібридних систем.
Чи варто прораховувати, скільки в рік буде коштувати оплата за спожиту е/е звичайного будинку, коли вартість е/е буде 10..20 грн за Квт?
Якщо 1000квт споживати в місяць по 20 грн/Квт.. і на 12.. 240 тис грн в рік? 6000€? а до гібридного інвертору докинути можна декілька сонячних панелей на штуку-дві євро і повністю перекрити споживання в сонячні дні, навіть через день-два.. так що все воно відносно.. Європа вже до цього прийшла.. а нам «поки що» це дорого і не потрібно 🤷‍♂️
Тільки влітку вони нах не треба, тому що перевитрата енергії і її нема куди діти, а взимку її просто нема… і всі ці панелі з акб будуть просто стояти, а не працювати.
Пишу з роботи на WIfi, генератор працює. Дома світла немає практично 12 год)
 
Тільки влітку вони нах не треба, тому що перевитрата енергії і її нема куди діти, а взимку її просто нема… і всі ці панелі з акб будуть просто стояти, а не працювати.
Пишу з роботи на WIfi, генератор працює. Дома світла немає практично 12 год)
В великій кількості, звичайно, не треба буде. Але й перекривати споживання завжди буде як мінімум :) можна сусідам продавати за пів ціни, вдруг шо :) або возити на підприємства в павербанках, як бутильовану воду :)
 
Доречі, у мене споживання е/е круглий рік однаково, що влітку, що взимку 🤷‍♂️
 
Назад
Зверху