Авто на батарейках?

У мене все на електриці в будинку
До речі, в моєму "селі" ДТеК відповів, що т.я. мікрорайон має переважно електричне опалення, то і вимикати його будуть частіше за інші, при чому чим менша температура, тим більше вимикань...
 
Ось ось.. якщо не розряджати :) це треба контролювати стояти над нтми з вольтметром і гасити інвертор як тільки ємкість впаде до 50%..

Я 10 років під котел користувався системою ібп з агм-гель акб. Було все класно.. коли на годину-дві світло вимикали раз в рік. Все кльово було. Через 5 років замінив пару акб, бо помітив, що при навіть недовгому вимиканні світла акб швидко здихали.. пройшло ще 5 років, ось як раз в цьому році..
Почались відключення, спочатку на годинку дві. Нічого критичного. Але коли вирубили перший раз на 6 годин і через 3 години акб потухли, а на наступний день ще на декілька годин і акб вже через 2 години здохли, то я зрозумів, що діло йде до закату.
Цієї осені замінив АКБ під котел, максимально вимикали світло на 13 годин , інвертор справився, АКБ витягла.
 
Цієї осені замінив АКБ під котел, максимально вимикали світло на 13 годин , інвертор справився, АКБ витягла.
Ну перші рази звичайно витягне.. добре, якщо на зиму вистачить.. але звичайні акб не призначені на часті цикли розрядів-зарядів. Тому не дивуйтесь, якщо ще через пару таких відключень резерву вистачить на 10.. потім на 5 годин… і т.д.
 
Last edited:
До речі, в моєму "селі" ДТеК відповів, що т.я. мікрорайон має переважно електричне опалення, то і вимикати його будуть частіше за інші, при чому чим менша температура, тим більше вимикань...
Ну воно й логічно, де більше споживання - там і більше відключень буде 🤷‍♂️
 
Тільки влітку вони нах не треба, тому що перевитрата енергії і її нема куди діти, а взимку її просто нема… і всі ці панелі з акб будуть просто стояти, а не працювати.
Пишу з роботи на WIfi, генератор працює. Дома світла немає практично 12 год)
Оформить зелений тариф. Не для заробітку, а саме для таких випадків. Ну і може в 0 вийде зі споживанням на рік

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Та коли задеруть тарифи на е/е, то буде зовсім інше відношення до альтернативних джерел. Ми ще будемо дивуватися, на скільки наш народ винахідливий в цьому плані :) панелі сонячні - це може стати на стільки звичайною і заїждженою справою на фоні нових схем та винаходів заради економії електроенергії :)
 
Ну перші рази звичайно витягне.. добре, якщо на зиму вистачить.. але звичайні акб не призначені на часті цикли розрядів-зарядів. Тому не дивуйтесь, якщо ще через пару таких відключень резерву вистачить на 10.. потім на 5 годин… і т.д.
АКБ не звичайна ,а AGM ,спеціально для котла брав, попередня відпахала десь років з 10 ,але на останньому році вже не витягувала і години. А звичайну нову то взяв для авто ,але поки живить інтернет зв'язок і пару лампочок через перетворювач.😁
 
АКБ не звичайна ,а AGM ,спеціально для котла брав, попередня відпахала десь років з 10 ,але на останньому році вже не витягувала і години. А звичайну нову то взяв для авто ,але поки живить інтернет зв'язок і пару лампочок через перетворювач.😁
Агм-гель.. ті самі акб, просто не виділяють і не випаровують отруту при роботі. Читайте вище. Я писав про такі вчора. Також 10 років користувався.. здихають за 5 років тупо від старості, без особливих нагрузок. Пережили декілька відключень світла може на пару годин..
А як тільки почати їх гоняти під час блекауту туди сюди, то в такому режимі строк їх роботи скорочується з «років» до тижнів (в кращому випадку).
 
Агм-гель.. ті самі акб, просто не виділяють і не випаровують отруту при роботі. Читайте вище. Я писав про такі вчора. Також 10 років користувався.. здихають за 5 років тупо від старості, без особливих нагрузок. Пережили декілька відключень світла може на пару годин..
А як тільки почати їх гоняти під час блекауту туди сюди, то в такому режимі строк їх роботи скорочується з «років» до тижнів (в кращому випадку).
Час покаже, вірю в краще і наші ЗСУ!
 
Ви кажете про 12-20 годин. У мене все на електриці в будинку і про моїх потребах, навіть при вимкненому опаленні його вистачить годин на 6-8. Плюс в Київський області у Бучанському районі в кращому випадку електрика 4 через 4 години. А частіше впродовж 7/8 годин немає, тому вся ця система просто не встигне заряджатися. В моєму випадку інверторний генератор 4 кВт з пристроєм плавного пуску на скважину і преобразователь на роутер і оптику закриває всі мої потреби в любий час дня і ночі
Женя,який плавний пуск брав і де?Поділись,будь ласка..Скільки скважина кВт насоси?
 
Женя,який плавний пуск брав і де?Поділись,будь ласка..Скільки скважина кВт насоси?
Написав в лічку
 
Женя,який плавний пуск брав і де?Поділись,будь ласка..Скільки скважина кВт насоси?
Рекомендую Italtecnica Sirio Entry 2.0/XP. В розрив скважинної труби. Плавний пуск, постійний тиск, контроль сухого хода, управління другим пристроєм (на 2гу скважину), купа параметрів контролю...

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Ну перші рази звичайно витягне.. добре, якщо на зиму вистачить.. але звичайні акб не призначені на часті цикли розрядів-зарядів. Тому не дивуйтесь, якщо ще через пару таких відключень резерву вистачить на 10.. потім на 5 годин… і т.д.
Автомобільна акб абсолютно нормально такі цикли переносить, просто варто не розряджати глибше за 12,1-12,3в. Це десь 50%, в такому випадку з ним нічого поганого не трапиться
 
Автомобільна акб абсолютно нормально такі цикли переносить, просто варто не розряджати глибше за 12,1-12,3в. Це десь 50%, в такому випадку з ним нічого поганого не трапиться
В автомобілі зазвичай акб в такому режимі і спить :) у мене в Тойоті так. 12.3 показує, якщо вчора ввечері машина їздила, і 12.1, якщо позавчора. У бмв акб агм, так той 12.5-12.6 зазвичай тримає, бо машина їздить по 200-300км за ходку.

Я ще раз повторюсь, в десятий раз, автомобільні акб не пристосовані на постійні цикли розряд-заряд в порівнянні з літій-іон та ліфепо4. Автомобільний здохне через місяць-два (ато й раніше), якщо його висаджувати кожен день в наших реаліях..
Скажіть краще, скільки годин протримає авто акб до 50%? Годину? Дві? Сильно допоможе?
 
Полным разрядом считается разряд до 10,5 В. Обычная автомобильная батарея сможет выдержать около 50-ти таких полных циклов – если разряд до 10 В. А если речь идет о глубоком разряде, то есть, напряжение падает до 0-1 В, то таких циклов может быть 5, максимум – 10. То есть, чем глубже разряжается батарея, тем меньше таких циклов она выдержит.
 
Щоб надалі не сперечатися, давайте по іншому зайдем: автомобільні акб не підходять під сьогоденні реалії, коли не відомо, на скільки вимикають світло і акб можут розряджатися в нуль в очікуванні появи е/е в мережі. Надіятись, що вам вистачить розряду до 12В і далі піде підзарядка і тим самим якось берегти ці акб і надіятись на їх довговічність - то вже, вибачте, із області казок.
 
Доречі цими зарядними станціями потім можна буде всіляки електро-брички реанімувати посеред дороги, котрим пару км до зарядки не вистачило :)
 
Last edited:
Щоб надалі не сперечатися, давайте по іншому зайдем: автомобільні акб не підходять під сьогоденні реалії, коли не відомо, на скільки вимикають світло і акб можут розряджатися в нуль в очікуванні появи е/е в мережі. Надіятись, що вам вистачить розряду до 12В і далі піде підзарядка і тим самим якось берегти ці акб і надіятись на їх довговічність - то вже, вибачте, із області казок.
Вітя, я тобі з практики кажу)) чи мені передати своїм акумам що тим їм наказав здохнути?))
Навіть тяговий акум неможна розряджати в 0%, рекомендовано не глибше 20% розряджати. Я вже як другий місяць на котлі ганяю пару 100а/г звичайний кислотних акумів і хоч би хни. Бо не даю просадки понад 50%. А враховуючи ціну то вважай за ті самі гроші я б гробив би один тяглвий акум у 0%.
Мабуть мої акуми твоїх постів не читали))
 
В автомобілі зазвичай акб в такому режимі і спить :) у мене в Тойоті так. 12.3 показує, якщо вчора ввечері машина їздила, і 12.1, якщо позавчора. У бмв акб агм, так той 12.5-12.6 зазвичай тримає, бо машина їздить по 200-300км за ходку.
от тому вони в тебе і дохнуть, бо акум весь час недозаряджається. 100% заряджений акум - 12,8в, а в тебе на тойопті в кращому випадку 50%.
Я ще раз повторюсь, в десятий раз, автомобільні акб не пристосовані на постійні цикли розряд-заряд в порівнянні з літій-іон та ліфепо4. Автомобільний здохне через місяць-два (ато й раніше), якщо його висаджувати кожен день в наших реаліях..
Скажіть краще, скільки годин протримає авто акб до 50%? Годину? Дві? Сильно допоможе?
математика дуже проста. Тяговий акум коштує в два рази(ато і більше) більше за 1 автомобільний, але і тяговий акум не варто розряджати до 0, бо він так само почне деградувати. В ідеалі, як я писав вище, не глибше за 20%. То краще я візьму(вже взяв) два 100а/г автомобільних акуми, котрі не розряджатиму нижче 50% і вони при цьому даватимуть мені ті самі 100а/г(50х2) ніж за ці самі кошти тяговий, котрий я зможу використовувати лише на 80%.

Але ніхто не забороняє взяти LiFePo4 батарейку тої самої ємності тільки дорожче в 4 рази))

До речі, з твого ж посилання:
1671590598544.png
600 циклів при розряді до 50%
 
Валік, а що в твоєму розумінні не давати розряджати акб в умовах блекауту? Як ти контролюєш ті 50%? Вище обговорювали, що технічно інвертор може просто вимикатись і не добивати акб нище 50%.. 100Аг на 12В це в кращому випадку 1Квт*г.. до 50% це нехай 500Вт*г.. тобто на годин 5 резерву для котла у тебе вистачає і потім інвертор гасне?
Ще раз, хто в наших реаліях буде контролювати розряд акб? Все що я бачу частіше всього на ютубах, це авто кислотники на скрутках, приліплені до якихось дешманських інверторів.. і я не знаю, хто там що буде контролювати, коли люди без світла по 2 доби сидять, але доля тих акб завідомо відома.

Я живив котел АГМ-гель акумами, та ібп-стабілізатор-інвертор все що вмів, це протриматись доки є заряд і потім з писком падав намертво. На пальцях можно порахувати, скільки таких витримок він зробив… і з кожним разом час розряду стрімко зростав.
 
Last edited:
Валік, а що в твоєму розумінні не давати розряджати акб в умовах блекауту? Як ти контролюєш ті 50%? Вище обговорювали, що технічно інвертор може просто вимикатись і не добивати акб нище 50%.. 100Аг на 12В це в кращому випадку 1Квт*г.. до 50% це нехай 500Вт*г.. тобто на годин 5 резерву для котла у тебе вистачає і потім інвертор гасне?
Ще раз, хто в наших реаліях буде контролювати розряд акб? Все що я бачу частіше всього на ютубах, це авто кислотники на скрутках, приліплені до якихось дешманських інверторів.. і я не знаю, хто там що буде контролювати, коли люди без світла по 2 доби сидять, але доля тих акб завідомо відома.

Я живив котел АГМ-гель акумами, та ібп-стабілізатор-інвертор все що вмів, це протриматись доки є заряд і потім з писком падав намертво. На пальцях можно порахувати, скільки таких витримок він зробив… і з кожним разом час розряду стрімко зростав.
Ну по перше. Ось тут ми можемо побачити яка напруга на клемах відповідає рівню заряда акб
1671605484224.png
По друге. оскільки в мене 2 батарейки, то ж 100а/г / 50% х2 = 100а/г(зненацька)) 100А*12в=1200вт. тото це 12 годин роботи котла(якщо не більше). Просажувати більше 12.3в не доводилось. Заряд контролюється безперебійником(Eaton), виставляється в налаштуваннях. Зробив все сам. Придбав два комплекти автомобільних клем, 2 метри 6мм2 дроту, та комплект клем Андерсон необхідного номіналу. З'єднав батарейки послідовно, кинув на упс. Все.
Далі хіба що власноруч кидаю на акуми зарядки після поновлення електрики. Для режимів 4/4 більш ніж потрібно. коли аварійні відключення то звісно завжди може підійти межа такої збірки, але вона цілком робоча. І якби була гостранеобхідність в більшій автономності - я б краще батарейок докупив а не саджав би їх до 0(хіба що за крайньої необхідності)
 
Ну по перше. Ось тут ми можемо побачити яка напруга на клемах відповідає рівню заряда акб
View attachment 694698
По друге. оскільки в мене 2 батарейки, то ж 100а/г / 50% х2 = 100а/г(зненацька)) 100А*12в=1200вт. тото це 12 годин роботи котла(якщо не більше). Просажувати більше 12.3в не доводилось. Заряд контролюється безперебійником(Eaton), виставляється в налаштуваннях. Зробив все сам. Придбав два комплекти автомобільних клем, 2 метри 6мм2 дроту, та комплект клем Андерсон необхідного номіналу. З'єднав батарейки послідовно, кинув на упс. Все.
Далі хіба що власноруч кидаю на акуми зарядки після поновлення електрики. Для режимів 4/4 більш ніж потрібно. коли аварійні відключення то звісно завжди може підійти межа такої збірки, але вона цілком робоча. І якби була гостранеобхідність в більшій автономності - я б краще батарейок докупив а не саджав би їх до 0(хіба що за крайньої необхідності)
Валік, а чого вибухає АКБ? Вчора читав, що в Комфорт Тауні в Києві був вибух із-за АКБ
 
Валік, а чого вибухає АКБ? Вчора читав, що в Комфорт Тауні в Києві був вибух із-за АКБ
Ну бо всі ж гадають, що можна дешево і швидко зробити собі ібп на колінцях, вішають до кислотних акб якийсь інвертор, і фугує воно в бозна яких температурах і з виділенням бозна яких кислот та газів.. а як воно там буде розряджатись, як заряджатись - то все нехай в теорії залишиться..
 
Ну по перше. Ось тут ми можемо побачити яка напруга на клемах відповідає рівню заряда акб
View attachment 694698
По друге. оскільки в мене 2 батарейки, то ж 100а/г / 50% х2 = 100а/г(зненацька)) 100А*12в=1200вт. тото це 12 годин роботи котла(якщо не більше). Просажувати більше 12.3в не доводилось. Заряд контролюється безперебійником(Eaton), виставляється в налаштуваннях. Зробив все сам. Придбав два комплекти автомобільних клем, 2 метри 6мм2 дроту, та комплект клем Андерсон необхідного номіналу. З'єднав батарейки послідовно, кинув на упс. Все.
Далі хіба що власноруч кидаю на акуми зарядки після поновлення електрики. Для режимів 4/4 більш ніж потрібно. коли аварійні відключення то звісно завжди може підійти межа такої збірки, але вона цілком робоча. І якби була гостранеобхідність в більшій автономності - я б краще батарейок докупив а не саджав би їх до 0(хіба що за крайньої необхідності)
Ага, в теорії все гарно виглядає.
Додай ще рівень глибини розряду акб (що віднімає одразу процентів 20-25% емності) з потребами самого ібп (которий такой споживає енергію), тому я не 1200 писав, а 1000Вт*год в кращому випадку, а по факту може бути й 900.. до того ж не забувай, що 12В система виснажує запас набагато сильніше ніж та сама 24В. У тебе два акб по 12В як приєднані до ібп? Ібп на 12В чи на 24?

І ще питання, це в тебе десь в службовому вентильованому нежилому приміщенні знаходиться?

Знову таки, місяць-два воно може пропрацює (якщо світло будуть вимикати не щодня і лише на 2-3 години), а от потім цікаво буде подивитись на стан здоров‘я таких акб.
 
І давай ще раз, це ми почали обговорювати систему ібп для котла із споживанням 100Вт нехай, і резервом на 3-5 годин нехай. Вірно? Чи ти зібрався всі «1200» (чи 900) Вт*г на добу садити? :)
На скільки ватт у тебе ібп? Я так розумію, така «система» власноруч може коштувати баксів 500-700, вірно?
А сінусоїду твій ібп чисту видає для котла?
А хоча б холодильник з його пусковими токами витримає такий ібп?
А якщо треба насос глибинний втикнути хоча б на хвилину води підкачати? Це вже треба мінімум 2Квт потужності ібп (а в піку всі 3).. скільки такий коштує? Я за 3 хвилини на ОЛХ такий ібп-інвертор 24В за 300$ продав і ще черга вишикувалась.. новий буде коштувати зараз баксів 500 мабуть і то, ще треба знайти.. і на нього пару акб треба буде повісити (дві акб 12В 100Аг агм гель мені за 23к грн пропонували до нього).. і що ми отримаємо по фінішу? Гадаю, цінник готового Екофлоу чи Блуєтті на 1Квт+ і емкості і потужності, котрий може працювати на ізнос 800-3000 циклів розряд-заряд без постійного сторонього «дрочилова» по контролю за станом акб, і при цьому давати цілий день автономності тому самому опаленню/холодильнику. Ще й водички можна накачати зі скважини.
 
Back
Top