По моему делу - Первая инстанция - обязала ГАИ возобновить аннулированную регистрацию....Первая маленькая победа. С чем себя и поздравляю...
Но...
Все время в голове крутится вопрос - мля а почему ж так происходит...
Почему у других государств есть граница и это действительно граница а не рынок ....
Почему в других государствах приобретая товар, в том числе тс, покупатель не парится о законности нахождения этого товара в магазине, его это просто не епет...
Все время в голове это почему, как, зачем...
Случайно нашел в нете - В 2005 на 2006 год Кабмин утверждает программу - Контрабанде Стоп.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/260-2005-п
Кабмин подтверждает -
Найбільшою є питома вага контрабандної продукції на ринку автомобілів, аудіо-, відеотехніки, комп'ютерної та побутової техніки, виробів легкої промисловості, продуктів харчування (насамперед цукру та м'ясної продукції), тютюну, алкогольних напоїв, нафтопродуктів, ювелірних виробів
Особливу роль у поширенні контрабанди відіграє людський фактор. За інформацією правоохоронних органів, переважна більшість злочинів, пов'язаних з незаконним переміщенням вантажів через державний кордон,
скоюється з використанням корумпованих зв'язків з посадовими особами митних органів, органів охорони державного кордону та інших контролюючих органів.
Определяет цель программы -
Метою Програми є проведення державної політики, спрямованої на здійснення заходів із запобігання і боротьби з контрабандою, забезпечення системного підходу
до захисту внутрішнього ринку від контрабандних товарів .....
Утверждает стоимость -
Для виконання заходів щодо протидії контрабанді, зазначених у додатку 1, необхідно близько 240,5 млн. гривень....
Определяет конкретные действия профильных министерств и сроки исполнения, некоторые из них -
5. Провести аналіз законодавства з питань контролю за реалізацією товарів на внутрішньому ринку і за його результатами підготувати для розгляду Кабінетом Міністрів України пропозиції стосовно внесення змін до відповідних нормативно-правових актів, спрямованих на запобігання обігу в державі контрабандної та контрафактної продукції.
.
До 1 травня 2005 року
17. Для роботи з інформаційними базами даних митних і податкових органів, органів внутрішніх справ, охорони державного кордону, статистики, Мінекономіки, Мінтрансзв'язку утворити на базі спеціальних підрозділів по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю абонентські пункти інформаційного обміну в режимі реального часу. Забезпечити укладення в разі потреби центральними органами виконавчої влади додаткових угод про обмін інформацією.
До 1 травня 2005 року.
організувати встановлення у пунктах пропуску через державний кордон систем спостереження та електронного зчитування номерних знаків транспортних засобів, електронних ваг та спеціальних рентгенівських установок для сканування транспортних засобів і вантажів; запровадити застосування електронних пломб для здійснення контролю за транзитними перевезеннями товарів.
Протягом 2006 року;
29. Посилити контроль за ввезенням на територію України автотранспортних засобів, забезпечити законність їх митного оформлення та державної реєстрації. З цією метою забезпечити підготовку проекту нормативно-правового акта щодо запровадження паспорта транспортного засобу та паспорта шасі транспортного засобу.
МВС.
До 1 травня 2005 року.
30. Створити єдину комп'ютерну систему обліку транспортних засобів, у тому числі тих, що ввозяться на територію України.
Протягом 2006 року.
33. Забезпечити інформування громадян через засоби масової інформації про зміст законодавства, суть і результати здійснених заходів, спрямованих на посилення боротьби з контрабандою та реалізацією на внутрішньому ринку незаконно ввезених товарів.
Протягом 2006 року
35. Створити систему обміну інформаційними ресурсами автоматизованого обліку транспортних засобів, які перетинають державний кордон, їх митного оформлення та реєстрації в органах Державтоінспекції МВС.
Мінфін, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, СБУ, Державна податкова адміністрація, МВС.
Протягом 2006 року.
42. З метою запобігання незаконному ввезенню на територію України та державній реєстрації в Державтоінспекції МВС транспортних засобів без обов'язкових платежів до державного бюджету вивчити питання стосовно доцільності внесення до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388 ( 1388-98-п ) (Офіційний вісник України, 1998 р., N 36, ст. 1327), змін щодо:
запровадження реєстраційних документів автотранспортних засобів, у яких відображатимуться відомості про всі зміни їх власників та операції, що проводяться з такими засобами;
занесення до бази даних автоматизованої інформаційно-пошукової системи "Національний банк даних "Автомобіль" МВС відомостей про автотранспортні засоби, що ввозяться фізичними особами на територію України, та їх реєстрацію з відповідними позначками "Постійне місце проживання", "Спадщина", "Іноземне представництво", "Гуманітарна допомога";
збільшення до 10 років строку зберігання матеріалів та документів, що стосуються реєстрації транспортних засобів.
МВС, Держмитслужба.
II квартал 2006 року.
43. Забезпечити віддалений доступ до бази даних автоматизованої інформаційно-пошукової системи "Національний банк даних "Автомобіль" МВС з програмно-технічних комплексів автоматизації прикордонного контролю "Гарт-1/П" інформаційно-телекомунікаційної системи "Гарт-1" Держприкордонслужби, установлених у пунктах пропуску для автомобільного сполучення, з метою створення умов для оперативної перевірки законності набуття права власності на транспортні засоби та їх ввезення на територію України.
МВС, Адміністрація Держприкордонслужби, Держмитслужба.
II квартал 2006 року.
Ознакомившись с сиим документом, еще раз убедился что наше правительство политикой не занимается. Занимается оно млять бизнесом за деньги налогоплатильщиков при этом под это пишет законы постановы, потом их успешно забывает...и дерибанит выделенное бабло.
Если б утвержденная программа была выполнена в 2006 - было бы взять за жабры чела который ввозил тс в Украину, вместе с погранцом и таможенником которые пропускали тс через границу и содрать все что они украли у государства. Другим было бы неповадно...
Но... проще служакам дать по медали и конфете за то что они принесли по 500 бакинских комисаров своим начальникам, а все остальные проблемы повешать на добросовестного преобретателя... Бизнес мля...
Отсюда вывод - пока такая уйня в стране твориться - каждый гражданин должен быть и погранцом и таможенником и гайцом дабы не влететь ...
Государственная Граница Украины не дырявая, ее просто НЕТ...а если границы нет - автоматически возникает вопрос - мы живем в государстве или на територии бизнес проэкта или корыта "народных избранников" под кодовым названием Украина...???