Велосипеды

Это нормальные цены и магазин неплохой.
Вот у этого человека отличные велики по хорошим ценам, но только в одном экземпляре и под заказ ничего не возит:(
http://medutin.io.ua/album_0#p664646

Вот этот нравится. Блин - вопрос второй - де денег взять ? :))))))))
 
DIFFERENTIAL, можно долго говорить о переплате за бренд и т.д., но все же качество комплектующих играет большую роль.
[video=youtube;lx7VTE__uvs]https://www.youtube.com/watch?v=lx7VTE__uvs[/video]
 
То ж взагалі не розумію навіщо викидати(саме викидати) декілька тис баксів на всякі прибамбаси, які всеодно не змусять твої ноги крутити педалі швидше.
Валик, никаких тыщ там нет, ты просто не знаешь. Запчасти относительно недорогие. У моего лисапета пробег 1800 км. Скоро надо будет поменять цепь, это АЖ 75 - 110 грн)))) Кассета задних шестеренок АЖ 140 - 160 грн)))) Вынос руля я себе купил удобный, с регулировкой - АЖ 150 грн)))) Седло вот пару дней назад поменял. Жесткое мне муляло зад, так я себе купил с подкачкой))))) АЖ за 209 грн)))) Зато теперь кайфую)))) Я велик покупал не для прогулок, а для кардио. Еду по дорогам долго, быстро и с хорошей нагрузкой на ноги, поэтому мне должно быть удобно.
А даже если кто-то и понтуется, то там все равно некуда тыщи вбрасывать.
 
ну я вище написав який скільки років я над ним знущався. Думаю там задню вісь я тими трюками зламав би на любому, а так - все чудово.

2 Фалкрн. Дядь Саш, так це майже такі самі ціни на ті запчастини як і 5 та 10 років тому. Але є запчастини, які коштують таку саму сумму але в іншій валюті, і якщо справа не стосується проф спорту - це просто зайві понти, іграшки для самого себе, от що в мене таке є.

2 Максвеллер. Якби я не пробував дорогі байки, я б нічого не казав. Один мій знайомий у 2004тому зібрав собі з різних дорогих комплектуючих велик. Люмінева рама, хитра каретка і т.д. загальна сумма десь баксів 800, з урахуваннім всіх десконтів. На той час непогана сума. Катався я на ньому десь днів 4. Єдине, що мені тоді сподобалось - це дискові гальма. Вони були варті свого. Все інше я не помічав. Накат в мене був не гірший, мабуть через те, що мені його збирав майстер, який тарив великами купу точок на ринках. Меншу вагу я відчував лише коли велик на собі перетягав. А так, при власній вазі кілограм 90 ті нещасні 5 кг різниці ну ніяк не впливали на мою їзду. були ще модняві перемикачі швидкостей, але мені байдуже було на них.

2 Сєрьога. Буду в гаражі - піду скажу своєму велику що він поганий, зараза. Нормально не поломився за 10 років нещадної експлуатації.
 
ну я вище написав який скільки років я над ним знущався. Думаю там задню вісь я тими трюками зламав би на любому, а так - все чудово.

2 Фалкрн. Дядь Саш, так це майже такі самі ціни на ті запчастини як і 5 та 10 років тому. Але є запчастини, які коштують таку саму сумму але в іншій валюті, і якщо справа не стосується проф спорту - це просто зайві понти, іграшки для самого себе, от що в мене таке є.

2 Максвеллер. Якби я не пробував дорогі байки, я б нічого не казав. Один мій знайомий у 2004тому зібрав собі з різних дорогих комплектуючих велик. Люмінева рама, хитра каретка і т.д. загальна сумма десь баксів 800, з урахуваннім всіх десконтів. На той час непогана сума. Катався я на ньому десь днів 4. Єдине, що мені тоді сподобалось - це дискові гальма. Вони були варті свого. Все інше я не помічав. Накат в мене був не гірший, мабуть через те, що мені його збирав майстер, який тарив великами купу точок на ринках. Меншу вагу я відчував лише коли велик на собі перетягав. А так, при власній вазі кілограм 90 ті нещасні 5 кг різниці ну ніяк не впливали на мою їзду. були ще модняві перемикачі швидкостей, але мені байдуже було на них.

2 Сєрьога. Буду в гаражі - піду скажу своєму велику що він поганий, зараза. Нормально не поломився за 10 років нещадної експлуатації.

Не знаю, як можна порівнявши ашан і фірму, не помітити різниці, так вона ж очевидна. Скажу більше - свій вел збирав на, відносно, дорогих комплектуючих, бюджет близько 1000 дол. Але коли проїхався на старенькому веліку, який зібраний на старій лінійці XTR, одразу выдчув рызницю, але в тому велосипеды все було XTR, навіть ободи, і не зважаючи на те, що він був старий, і навіть без дискових гальм (на гідро вібрейках), коштував він 1000 дол. І він вартий був тих грощей. І це я порівнюю не дешеву фірму, з хай єндом - і тут різниця є, а між ашаном і фірмою, вона разюча.

P.S. не може бути однаковий накат у велосипеда на дешевих втулках, і на промах...
 
А даже если кто-то и понтуется, то там все равно некуда тыщи вбрасывать.
Тоже так думал, пока не вник)
2 Сєрьога. Буду в гаражі - піду скажу своєму велику що він поганий, зараза. Нормально не поломився за 10 років нещадної експлуатації.
Я его даже не видел и не говорю, что он плохой, просто предостерегаю людей от покупки велика за 1500грн т.к. могут быть плохие последствия.
 
Вже більше місяця катаю 5-ти річний Трек 3700. Взяв за 1800 грн.

"Прокачав" його всякими допами типу щитки, насос, нові шини Контіки, ліхтарики, бортовик, замок, багажник (люблю я туринг))), замінив картридж каретки.
Тепер гасаю. Дуже допомагає за відсутності авто. Інколи навіть відбиває бажання шукати тачку до холодів:)
За день 15-20 км зовсім не проблема. Єбажання поїхати у велопохід. Максималка поки що 55 км/ч згори:biggrin:
Підбиваю жінку на покупку ровера-поки не здається:biggrin:
 
Не знаю, як можна порівнявши ашан і фірму, не помітити різниці, так вона ж очевидна. Скажу більше - свій вел збирав на, відносно, дорогих комплектуючих, бюджет близько 1000 дол. Але коли проїхався на старенькому веліку, який зібраний на старій лінійці XTR, одразу выдчув рызницю, але в тому велосипеды все було XTR, навіть ободи, і не зважаючи на те, що він був старий, і навіть без дискових гальм (на гідро вібрейках), коштував він 1000 дол. І він вартий був тих грощей. І це я порівнюю не дешеву фірму, з хай єндом - і тут різниця є, а між ашаном і фірмою, вона разюча.

P.S. не може бути однаковий накат у велосипеда на дешевих втулках, і на промах...

Вірити, або не вірити - справа твоя))
Я кажу лише з власного досвіду. до речі, я так само катався на картриджах як тільки вони з'явилися, коштували вони на той час 35 грн. І жодного разу я не відчув різниці, написано на мої рамі Ocean Shark або Author.

на рахунок накату - якщо руки не з дупи, а десь від плечей, там де і голова, то можна і не дорогий велик зібрати і налаштувати так, що сам котитися буде. А можна з дуру затягнути так, що годинне навантаження отримаєш за 10 хв.
Як я вже казав раніше, в інших темах. Необхідність в наддорогих комплектуючих є лише у проф. спорті, де боротьба за кожну долю секунди йде, або навантаження неймовірні. Я на безамортовому велику регулярно стрибав з перешкод висотою сантиметрів 40, +/-10 см, і нічого за 10 років 2 вісі зламав. А на швидкісному спуску з покриттям на кшталт пральна дошка просто ставав на педалі, а руль тримав двома пальцями, аби він вільно ходив, таким чином центр ваги був на педалях, а переднє та заднє колесо тим часом працювали як каретка на вагоні. От таким чином я об'їздив добру частину К-Святошинського району(його посадок та лісосмуг), та іноді їздив Радомишльськими лісами.
 
Катаю третий сезон команч прерия с фурнитурой шимано. Братаны подарили. В этом сезоне пока вяленько, из-за грязи. В прошлые сезоны - честно каждое утро по 15 км как зарядка, по пересеченной местности . Ох и тяжко давались первые недели, после двадцатилетнего убийства излишествами нехорошими :)
 
Головний спіч моїх постів в тому, що не факт що для звичайних велопрогулянок чи дрібного велохуліганства обов'язково купувати брендовий велик за 1000+ уе. Якщо хоть щось тямиш в механіці, можеш розрізнити Сталюку від дюралю, то можна взяти цілком нормальний Нонейм велик, який до того ж ще й в два-три рази дешевше буде. Я не цікавився великами останні 5 років, тому не знаю порядок цін них. Знаю ише що у 2011 році знайомий взяв нонейм велик з передньою аморт вилкою(с замком і якимось регулюванням) за 1600 грн. Від їздить і досі, хоча його манера та стиль їзди десь у два рази спокійніша за мою. Але тоді я відмітив для себе що кріплення задньої вісі у нього куди серйозніші за мої, і сама вісь товще була. Саме те, що мені колись би і знадобилось)) Тож у будь якому правилі є виключення.
 
Я в начале 2000-х занимался восстановлением торговой и сервисной сети легендарного ХВЗ. Столько перелопатил и переварил велоинфы, что мне сейчас все бренды стабильно пох :) Лишь бы ехал велик долго, быстро и удобно :)
 
Головний спіч моїх постів в тому, що не факт що для звичайних велопрогулянок чи дрібного велохуліганства обов'язково купувати брендовий велик за 1000+ уе. Якщо хоть щось тямиш в механіці, можеш розрізнити Сталюку від дюралю, то можна взяти цілком нормальний Нонейм велик, який до того ж ще й в два-три рази дешевше буде. Я не цікавився великами останні 5 років, тому не знаю порядок цін них. Знаю ише що у 2011 році знайомий взяв нонейм велик з передньою аморт вилкою(с замком і якимось регулюванням) за 1600 грн. Від їздить і досі, хоча його манера та стиль їзди десь у два рази спокійніша за мою. Але тоді я відмітив для себе що кріплення задньої вісі у нього куди серйозніші за мої, і сама вісь товще була. Саме те, що мені колись би і знадобилось)) Тож у будь якому правилі є виключення.

Як на мене - ви не на те звертаєте увагу. В брендовому байку, кріплення, вісі, ... можуть виглядати тендітно, але матеріал з якого він зроблений, на багато якісніший.
Щодо ноу нейм, у вас не такий вже й ноу нейм. По третє - руки, і голова на плечах - так от - в мене був ноу нейм, причому не відверте лайно, а норм так ноу нейм, і поскакати на ньому я любив, так от - вісі не ламав, але продавлював в середину коронку, в який бігають підшипники, продавлював три рази (вага в мене +/- 65 кг). Питав в обдей - щоб це зробити, всі казали міняй втулку, з гімна пулю не зліпиш. А брендова втулка коштувала дороще всього мого колеса... Я між втулками вставив трубочку, служило значно довще, але коли розібрав, побачив що там виробітка - майже наскрізь протерла цю тарілку. Так який там нах накат? Вісь в мене з часом гнуласть, центровка колеса в рамі порушувалась, починало терти в раму, я міняв, потім рівняв... Налаштувати перемикач передач -не реально, ніби все ок, пару днів, і знову тріщить, перемикачі не мали чіткої фіксації... От такий от ашан байк, але як і команч на "шимано", з подвійним ободом, на вібрейках, але все, по суті, лайно.
Краще купити бюджетний бренд, нехай навіть б/у, але не ашан. Однозначно легкосплавна рама. В нас за містом, якийсь час, чоловік привозив з германії велосипеди по 1000 грн. це 120 дол. на той час, там часто зустрічались достойні варіанти.
 
Також не зовсім розумію підняття питання надійності. Як на мене - це не приорітет. Оскільки дорогий вел, річ більш точна ніж ашан, відповідно потребує більшої уваги, профілактик, змащувань, регламентних замін, чисток. Все одно що віддати перевагу логану, перед бмв ф10, через те, що він ламається меньше, бо простий.
 
невдале порівняння. Від збільшення ціни функціонал не збільшується у велосипеда. Там не з'явится електро регулювання висоти сидіння, або круіз контроль. Я не за логан, але крутити педалями на брендовому велику доведеться так само як і на нонейм(якщо там ніхто не запихнув ніяких трубочок). Та і при гальмуванні Брендовий велик не буде автоматично давати хавчик назад у рота)))(рекуперація гальмівної енергії, так би мовити))
 
RAI, Дима, очень советую от души, как говорится купить CUBE. У него очень хорошая геометрия, в гору тянет очень сильно. Жесткий правда, но нужно ездить в памперсе. Ах, да ...я езжу в контактах...

Пайлот_зе_бест, Игорь, магазин называется Байкер Шоп, находит на ул. Малиновского ( первые номера 1-3) Точно не помню. Если нужно есть карточка 5% в этот магазин.


п.с. но от себя добавлю не покупайте :
1) с кассетой на 7 скоростей, минимум 8.
2) задний переключатель минимум Аливио или Срам х-5.
3) не видитесь на дисковые механические тормоза
4) не стоит переплачивать за гидр.тормоза дисковые нижнего левела. Это лишний вес и лишние 130-150уе при покупке
5) релувой стакан- 1 1/8 и только такой


И не забудьте, что :
1) Велик не моют керхером
2) цепь не смазывают солидолом и автомаслом
3) цепь нужно мыть и смазывать
4) ну и почитайте, как правильно сидеть на велосипеде ;)
 
невдале порівняння. Від збільшення ціни функціонал не збільшується у велосипеда. Там не з'явится електро регулювання висоти сидіння, або круіз контроль. Я не за логан, але крутити педалями на брендовому велику доведеться так само як і на нонейм(якщо там ніхто не запихнув ніяких трубочок). Та і при гальмуванні Брендовий велик не буде автоматично давати хавчик назад у рота)))(рекуперація гальмівної енергії, так би мовити))

Не завжди - в брендовому може бути лок аут амортизаторів, що робить його раму жорсткою, самі аморти вже будуть не просто пружиною в трубі, а гідравлікою, можливо взагалі гідравлікою без пружин, геометрія в нього буде правильна, на відміну від ашана, перемикачі передач будуть автоматичні - один раз клацнув - чітко одна передача, і вмикатись вона буде чітко - клац, і є, на ашані з цим постійно були трабли, там то не дотягувало, то перескакувало...
Є чітке порівняння - після придбання скота, я почав їздити туди, де на ашані просто втомлювався їздити, а по горбам я люблю поганяти, лиш для того щоб з горба зїхати, треба на нього заїхати, а дружбан, в якого теж ашан, перехотів катати зі мною, бо постійно відставав, більше втомлювався, іноді ставав перепочити - я чекав. До того, коли вдвох катались на ашанах, різниці такої не було.
Ще одне - сидіння, яке візуально виглядало м'якшим на ащані, на справді було значно дубовішим за картонку, на яку схоже сидіння селле італія, що стоїть на скотині. Ну і вага... Там багато ще можна порівнювати, як, наприклад вилка з регулюванням висоти і відскоку (за більші гроші, міг би бути і лок аут, шкодую що нема).
Тай взагалі, воно все працює зовсім по іншому.
Так, якщо взяти велосипед, як, суто, засіб пересування, то сенсу платити 1000 дол. за те, що і за 100 повезе - немає, але якщо мова йде про задоволення, спорт, а не просто, дуповозіння на город, і назад, з мішком картоплі на рамі, то сенс є...

Ще одне - можна, причому не складно, зібрати, або придбати, не дорогий брендовий апарат, нехай на вібрейках, але фірму, і це буде краще нового ашана. У друга є такий, в нього фірмова рама, пошкрябана, але фірма, колеса ХТР, педалі, взагалі, різні, задня перекидка хтр, фіг зна якого віку, але він досить приємно їде. Купив він його за понти, точніше, йому друг велоспортсмен зібрав, із завалящих, не актуальних для нього, запчастин.
 
Last edited:
Ну нехай так і буде. То ж мені пощастило з нонейм великом, на якому мене не наздоганяли товарищі на брендових великах. Чи то я витриваліший за них, чи то Харьків'яни(на той момент саме з Харкова Приїжджав конструктор для вело) самі того не бажаючи зробили якісні речі. Мені в принципі побарабану вже)) мені велик перестав бути цікавий як такий. І 10 років їздив з задоволенням, не шукаючи самому собі виправдання чому я придбав якусь лейбу)))) Велик для мене не був предметом Кіча. Але тепер я знайшов для себе річ куди цікавішу. Річ, яка змушує добряче тримати руль, аби не злетіти, яка своєю шипованою гуммою здатна переорати невеликий пляж за 10 хв))))
То ж на цій ноті кланяюсь, та йду спати))
 
Last edited:
RAI, Дима, очень советую от души, как говорится купить CUBE. У него очень хорошая геометрия, в гору тянет очень сильно. Жесткий правда, но нужно ездить в памперсе. Ах, да ...я езжу в контактах...

ИМХО если буду покупать еще велик, то только такой как Влад выложил, с 29" колесами, их еще 3 года назад не было.
А так особо разницы я не вижу между брендами в одной ценовой категории.
 
1) с кассетой на 7 скоростей, минимум 8.
2) задний переключатель минимум Аливио или Срам х-5.
3) не видитесь на дисковые механические тормоза
4) не стоит переплачивать за гидр.тормоза дисковые нижнего левела. Это лишний вес и лишние 130-150уе при покупке
5) релувой стакан- 1 1/8 и только такой


И не забудьте, что :
1) Велик не моют керхером
2) цепь не смазывают солидолом и автомаслом
3) цепь нужно мыть и смазывать
4) ну и почитайте, как правильно сидеть на велосипеде ;)
Охренеть!!! Пойду куплю машину... Выбор намного проще! :biggrin::biggrin::biggrin: За советы - спасибо! На выходные съезжу в магазин.
 
Охренеть!!! Пойду куплю машину... Выбор намного проще! :biggrin::biggrin::biggrin: За советы - спасибо! На выходные съезжу в магазин.

Не стоит так принимать все буквально, я лично особо не заморачиваюсь, педали все равно самому крутить надо)))
 
вставлю и свои пять копеек.
владельцы BMW считают себя гурманами, ценящими качество, дизайн, материалы и т.д.
но почему то к велосипеду применяют совсем другие критерии, совершенно не вдаваясь в нюансы.
проблема в том, что рынок сейчас переполнен китайским г..ном. Брендовые магазины тоже не особо радуют.
спецификация велосипедов для европы и для нас отличается. Я понимаю что это сделано для удешевления, но в итоге потребитель получает
"таз", а не "ласточку".:)
об этом писать можно много.
Но главное то, что не ленитесь сравнивать и анализировать и вы получите надежного железного, ну или карбонового друга.
коротко о своем коне.
он конечно не столь могуч как у тут были представлены, но я предпочитаю скорость и езду по шоссе.:blush:
basso-astra-white.jpg
Basso_Astra_Wh_Det_MG_6985.jpg
 
Last edited:
спецификация велосипедов для европы и для нас отличается

В Европе есть культура велосипедов.
Там не увидишь горных великов, да еще и двухподвесов в городе, они ездят на городских.
По шоссе на шосейниках, в горах на горных.

А у нас купят велик для даунхила и катают по асфальту, сидя на нем как на харлее, или начинают заниматся велодрочерством, меняют вилки, каретки, тормоза, вместо того чтобы изначально купить байк под конкретные задачи.
 
В Европе есть культура велосипедов.
Там не увидишь горных великов, да еще и двухподвесов в городе, они ездят на городских.
По шоссе на шосейниках, в горах на горных.

А у нас купят велик для даунхила и катают по асфальту, сидя на нем как на харлее, или начинают заниматся велодрочерством, меняют вилки, каретки, тормоза, вместо того чтобы изначально купить байк под конкретные задачи.
согласен на все 100%
об этом и речь. надеюсь, что со временем и мы к этому прийдем.
 
В Европе народ побогаче. Вот и Кончиты колбасы плодятся - проблем у них мало. Загнивающая территория.
 
В Европе есть культура велосипедов.
Там не увидишь горных великов, да еще и двухподвесов в городе, они ездят на городских.
По шоссе на шосейниках, в горах на горных.

А у нас купят велик для даунхила и катают по асфальту, сидя на нем как на харлее, или начинают заниматся велодрочерством, меняют вилки, каретки, тормоза, вместо того чтобы изначально купить байк под конкретные задачи.
Димон,наличие передней вилки у нас необходимо даже в городе))))
 
Back
Top