невдале порівняння. Від збільшення ціни функціонал не збільшується у велосипеда. Там не з'явится електро регулювання висоти сидіння, або круіз контроль. Я не за логан, але крутити педалями на брендовому велику доведеться так само як і на нонейм(якщо там ніхто не запихнув ніяких трубочок). Та і при гальмуванні Брендовий велик не буде автоматично давати хавчик назад у рота)))(рекуперація гальмівної енергії, так би мовити))
Не завжди - в брендовому може бути лок аут амортизаторів, що робить його раму жорсткою, самі аморти вже будуть не просто пружиною в трубі, а гідравлікою, можливо взагалі гідравлікою без пружин, геометрія в нього буде правильна, на відміну від ашана, перемикачі передач будуть автоматичні - один раз клацнув - чітко одна передача, і вмикатись вона буде чітко - клац, і є, на ашані з цим постійно були трабли, там то не дотягувало, то перескакувало...
Є чітке порівняння - після придбання скота, я почав їздити туди, де на ашані просто втомлювався їздити, а по горбам я люблю поганяти, лиш для того щоб з горба зїхати, треба на нього заїхати, а дружбан, в якого теж ашан, перехотів катати зі мною, бо постійно відставав, більше втомлювався, іноді ставав перепочити - я чекав. До того, коли вдвох катались на ашанах, різниці такої не було.
Ще одне - сидіння, яке візуально виглядало м'якшим на ащані, на справді було значно дубовішим за картонку, на яку схоже сидіння селле італія, що стоїть на скотині. Ну і вага... Там багато ще можна порівнювати, як, наприклад вилка з регулюванням висоти і відскоку (за більші гроші, міг би бути і лок аут, шкодую що нема).
Тай взагалі, воно все працює зовсім по іншому.
Так, якщо взяти велосипед, як, суто, засіб пересування, то сенсу платити 1000 дол. за те, що і за 100 повезе - немає, але якщо мова йде про задоволення, спорт, а не просто, дуповозіння на город, і назад, з мішком картоплі на рамі, то сенс є...
Ще одне - можна, причому не складно, зібрати, або придбати, не дорогий брендовий апарат, нехай на вібрейках, але фірму, і це буде краще нового ашана. У друга є такий, в нього фірмова рама, пошкрябана, але фірма, колеса ХТР, педалі, взагалі, різні, задня перекидка хтр, фіг зна якого віку, але він досить приємно їде. Купив він його за понти, точніше, йому друг велоспортсмен зібрав, із завалящих, не актуальних для нього, запчастин.