• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Допоможіть з розшифруванням діагностики 530D

Если ЕГР заглушен - расходомер и будет показывать завышенное значение. Но из-за этого машина точно тупить не будет.
Надо смотреть показания расходомера в динамике. А лучше всего снять лог разгона в testO. Топливо, наддув, расходомер. Если нету testO, то хотя бы в живую наблюдать за параметрами и смотреть на количество топлива. Топлива должно быть в районе 58-64мм3 начиная с 1750об при "педаль в пол", если меньше - анализировать что может резать топливо.
 
помилився завжди було 286, чому ж тоді машина не їде, може підскажете який тест в дісі краще зробити?

С чего Вы взяли что 286 мало? Какое число прописано в прошивке, такое число будет поддерживаться регулятором давления. У меня к примеру в прошивке прописано 350 и инпа показывает 348.
В прошивках 525D к примеру стоит 290. Поэтому не факт что у Вас имеется проблема.

Да и скрины делать надо в момент когда машина тупит, а не на ХХ. :facepalm:
Ну или как я писал выше - снимать логи. Только так можно увидеть проблему. Тест планы DIS-а штука полезная, но не всегда 100% эффективная.
 
поставив я назад свій дмрв і все поїхало, правда ще не поставив назад клапан ЕГР(точніше комплектуючі), наразі катаюсь і тішусь
 
маю ще таку проблему, діагностика не бачить помилки по АКПП (INPA, DIS, Reinhold не бачуть) діагностичні параметри бачить, він бачить, ну і коли робиш адаптацію то відразу в аварійний режим падає, помагає тільки відключення аккума на 2-3хв, Кар-софт колись бачив але я вже давно ним не користуюсь, що може бути або куди копати?
 
навіть коли адаптацію через газ скидаю то тоже саме ваварійний режим падає
 
хтось щось підкаже?
 
поможіть знов з розшифровкою, точніше яку форсунку потрібно замінити
1 зображення це машина холодна, коли їхати і зипинитись то мотором на холостих трясе(таке враження що троїть)
2. то холодна і десь 200-2500т/обертів
3. машина прогріта
 

Attachments

  • 20200627_064547.jpg
    20200627_064547.jpg
    2.5 MB · Views: 19
  • 20200627_065134.jpg
    20200627_065134.jpg
    1.4 MB · Views: 15
  • 20200627_070344.jpg
    20200627_070344.jpg
    1.6 MB · Views: 13
також є помилка Laufruheregler — плавность хода
4CF3 Abgasgegendrucksensor, Signal - каталізатор вирізали, комп не прошивали, а потрыбно?
drosselklappensteller - дросельна заслонка, пробував скидати розєм то вона легенько ходить, коли мотор глушу то не трясе і вона в момент глушіння мотора закривається, ніби робоча. Буває таке що їдиш і натискаєш трошка більше газу щоб прискоритись , сильний затуп на пару секунд і відразу підрив і файно починає набирати оберти, можливо це дросельом це поязано? Ну і розхід в районі 12-13л при звичайній їзді
 
також є помилка Laufruheregler — плавность хода
4CF3 Abgasgegendrucksensor, Signal - каталізатор вирізали, комп не прошивали, а потрыбно?
drosselklappensteller - дросельна заслонка, пробував скидати розєм то вона легенько ходить, коли мотор глушу то не трясе і вона в момент глушіння мотора закривається, ніби робоча. Буває таке що їдиш і натискаєш трошка більше газу щоб прискоритись , сильний затуп на пару секунд і відразу підрив і файно починає набирати оберти, можливо це дросельом це поязано? Ну і розхід в районі 12-13л при звичайній їзді
ще є помилка по лябда зонді
 
35секунд
20200714-201705-Moment-2.jpg
 
Back
Top