• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Допоможіть з розшифруванням діагностики 530D

windel

Пользователь
Joined
Apr 7, 2016
Messages
81
Город
Киев
Если ЕГР заглушен - расходомер и будет показывать завышенное значение. Но из-за этого машина точно тупить не будет.
Надо смотреть показания расходомера в динамике. А лучше всего снять лог разгона в testO. Топливо, наддув, расходомер. Если нету testO, то хотя бы в живую наблюдать за параметрами и смотреть на количество топлива. Топлива должно быть в районе 58-64мм3 начиная с 1750об при "педаль в пол", если меньше - анализировать что может резать топливо.
 

windel

Пользователь
Joined
Apr 7, 2016
Messages
81
Город
Киев
помилився завжди було 286, чому ж тоді машина не їде, може підскажете який тест в дісі краще зробити?

С чего Вы взяли что 286 мало? Какое число прописано в прошивке, такое число будет поддерживаться регулятором давления. У меня к примеру в прошивке прописано 350 и инпа показывает 348.
В прошивках 525D к примеру стоит 290. Поэтому не факт что у Вас имеется проблема.

Да и скрины делать надо в момент когда машина тупит, а не на ХХ. :facepalm:
Ну или как я писал выше - снимать логи. Только так можно увидеть проблему. Тест планы DIS-а штука полезная, но не всегда 100% эффективная.
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
поставив я назад свій дмрв і все поїхало, правда ще не поставив назад клапан ЕГР(точніше комплектуючі), наразі катаюсь і тішусь
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
маю ще таку проблему, діагностика не бачить помилки по АКПП (INPA, DIS, Reinhold не бачуть) діагностичні параметри бачить, він бачить, ну і коли робиш адаптацію то відразу в аварійний режим падає, помагає тільки відключення аккума на 2-3хв, Кар-софт колись бачив але я вже давно ним не користуюсь, що може бути або куди копати?
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
навіть коли адаптацію через газ скидаю то тоже саме ваварійний режим падає
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
хтось щось підкаже?
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
поможіть знов з розшифровкою, точніше яку форсунку потрібно замінити
1 зображення це машина холодна, коли їхати і зипинитись то мотором на холостих трясе(таке враження що троїть)
2. то холодна і десь 200-2500т/обертів
3. машина прогріта
 

Attachments

  • 20200627_064547.jpg
    20200627_064547.jpg
    2.5 MB · Views: 19
  • 20200627_065134.jpg
    20200627_065134.jpg
    1.4 MB · Views: 15
  • 20200627_070344.jpg
    20200627_070344.jpg
    1.6 MB · Views: 13

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
також є помилка Laufruheregler — плавность хода
4CF3 Abgasgegendrucksensor, Signal - каталізатор вирізали, комп не прошивали, а потрыбно?
drosselklappensteller - дросельна заслонка, пробував скидати розєм то вона легенько ходить, коли мотор глушу то не трясе і вона в момент глушіння мотора закривається, ніби робоча. Буває таке що їдиш і натискаєш трошка більше газу щоб прискоритись , сильний затуп на пару секунд і відразу підрив і файно починає набирати оберти, можливо це дросельом це поязано? Ну і розхід в районі 12-13л при звичайній їзді
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
також є помилка Laufruheregler — плавность хода
4CF3 Abgasgegendrucksensor, Signal - каталізатор вирізали, комп не прошивали, а потрыбно?
drosselklappensteller - дросельна заслонка, пробував скидати розєм то вона легенько ходить, коли мотор глушу то не трясе і вона в момент глушіння мотора закривається, ніби робоча. Буває таке що їдиш і натискаєш трошка більше газу щоб прискоритись , сильний затуп на пару секунд і відразу підрив і файно починає набирати оберти, можливо це дросельом це поязано? Ну і розхід в районі 12-13л при звичайній їзді
ще є помилка по лябда зонді
 

ko3a4ok

Пользователь
Joined
Nov 28, 2011
Messages
592
Age
41
Страна
Украина
Город
Львов
35секунд
20200714-201705-Moment-2.jpg
 
Top