Езда автомобилем по Украине с польскими номерами и регистрацией

вот если сидеть на диване и просто комментировать, то никогда... никогда наша власть не пойдет на подобный шаг. Люди, хоть и на бляхах, что-то пытаются сделать :l_moto:

Терпилы привыкли терпеть, и если завтра закон Украины заставит всех платить за воздух или долбится в о..ко, то уверен, что все начнут дружно это делать во благо кучки жирных муделей, которые правят стадом и называют себя державой. Стадо хавает, папики довольны. Кинули кость, повысив минималку, все счастливы, уровень жизни повысился. Честно и официально работая на среднестатистической работе за сколько украинец насобирает на Е39? Думаю лет за 7. А среднестатистический литовец? Не напрягаясь за 3 мес.
У самого в семье 2 Е39 на бляхах и одна Е65 760 укр. (да, я хитрожопый и супруга у меня хитрожопая и ребенка растим хитрожопого)
 
В такому разі...прапор Вам в попу...таким Хитро Жопим!!!
 
Хто царь??? )))Ты ли??? ))))
 
Last edited:
Знаю я таких ... які понаберали... ( я про більшість) а потім телефонують куди діти на яку розборку.. чи типу допоможи бо штрафи...конфіскують! Вклинився в мене один пі...р... то не знав, що робити бо тачку заберуть... довелось заплатити з повна.
 
Я хз у кого там тачку забирают и штрафы пишут. Я на бляхах по командировкам катаю, по 40 тыс.км в год накатываю по всей Украине. Очень выгодно выходит и по соляре и по содержанию. Машина при этом в идеале, гораздо лучше чем большинство того что я вижу на дорогах за 10 куе.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-12/glava-55/
-Стаття 380. Особливості тимчасового ввезення громадянами транспортних засобів особистого користування на митну територію України
1. Тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами на митну територію України транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року. Цей строк може бути продовжено органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли такі транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів. Обов’язковою умовою допуску зазначених транспортних засобів до тимчасового ввезення на митну територію України є реєстрація цих транспортних засобів в уповноважених органах іноземних держав, що підтверджується відповідним документом.

{Частина перша статті 380 в редакції Закону № 4915-VI від 07.06.2012}

2. Транспортні засоби особистого користування, що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, не підлягають письмовому декларуванню та звільняються від подання документів, що видаються державними органами, уповноваженими здійснювати види контролю, зазначені у статті 319 цього Кодексу. Пропуск таких транспортних засобів через митний кордон України здійснюється без застосування до них заходів гарантування, передбачених розділом Х цього Кодексу. Пальне, що міститься у звичайних (встановлених заводом-виробником) баках зазначених транспортних засобів, не підлягає письмовому декларуванню та не є об’єктом оподаткування митними платежами.

{Частина друга статті 380 в редакції Закону № 4915-VI від 07.06.2012}

3. Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД та причепів до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД дозволяється на строк до одного року під письмове зобов’язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, після сплати всіх митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

Тимчасове ввезення громадянами-резидентами на митну територію України інших транспортних засобів особистого користування дозволяється на строк до одного року під письмове зобов’язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та із застосуванням до них заходів гарантування, передбачених розділом Х цього Кодексу.

Строки, передбачені абзацами першим та другим цієї частини, можуть бути продовжені органами доходів і зборів з урахуванням дії обставин непереборної сили та особистих обставин громадян, які ввезли транспортні засоби, за умови документального підтвердження цих обставин, але не більш як на 60 днів.

Громадяни-резиденти, які перебувають на тимчасовому консульському обліку в консульській установі України за кордоном, мають право тимчасово ввозити на митну територію України під письмове зобов’язання про зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, один транспортний засіб особистого користування, що класифікується за товарною позицією 8703 (крім товарної підпозиції 8703 10) згідно з УКТ ЗЕД, та причіп до нього, що класифікується за товарною підпозицією 8716 10 згідно з УКТ ЗЕД (за умови ввезення разом із транспортним засобом), на строк, що не перевищує 60 днів протягом одного календарного року (який може бути як безперервним, так і з перервами), без сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів. Зазначені транспортні засоби можуть бути тимчасово ввезені на митну територію України за умови подання органу доходів і зборів документів, що підтверджують право власності громадянина на такі транспортні засоби та їх реєстрацію на території відповідної країни.

{Частина третя статті 380 в редакції Закону № 4915-VI від 07.06.2012}

4. Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Транспортні засоби особистого користування, що класифікуються за товарною позицією 8903 згідно з УКТ ЗЕД, можуть використовуватися громадянами, які ввезли їх в Україну, а також громадянами-резидентами та громадянами-нерезидентами, які мають належний дозвіл користувача права на тимчасове ввезення, за умови використання транспортного засобу від імені і згідно з інструкціями користувача права на тимчасове ввезення.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.

{Частина четверта статті 380 в редакції Закону № 588-VII від 19.09.2013}

5. Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування повинні бути вивезені за межі митної території України з дотриманням строків, установлених відповідно до вимог цього Кодексу, або поміщені у митні режими відмови на користь держави, знищення або руйнування чи можуть бути оформлені для вільного обігу на митній території України за умови сплати митних платежів, які відповідно до закону підлягають сплаті при імпорті таких транспортних засобів.

6. У разі втрати чи повного зіпсування тимчасово ввезених транспортних засобів особистого користування внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється за умови надання органам доходів і зборів власниками таких транспортних засобів достатніх доказів їх втрати чи зіпсування. Дозволяється поміщення таких транспортних засобів у митний режим відмови на користь держави чи знищення або руйнування.

7. Порядок державної реєстрації транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України громадянами, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-5/glava-17/
Стаття 95. Строки транзитних перевезень
1. Встановлюються такі строки транзитних перевезень залежно від виду транспорту:

1) для автомобільного транспорту - 10 діб (у разі переміщення в зоні діяльності однієї митниці - 5 діб);

{Пункт 1 частини першої статті 95 із змінами, внесеними згідно із Законом № 405-VII від 04.07.2013}

2) для залізничного транспорту - 28 діб;

3) для авіаційного транспорту - 5 діб;

4) для морського та річкового транспорту - 20 діб;

5) для трубопровідного транспорту - 31 доба;

6) для трубопровідного транспорту (з перевантаженням на інші види транспорту) - 90 діб.

2. До строків, зазначених у частині першій цієї статті, не включається:

1) час дії обставин, зазначених у статті 192 цього Кодексу;

2) час зберігання товарів під митним контролем (за умови інформування органу доходів і зборів, який контролює їх переміщення);

3) час, необхідний для здійснення інших операцій з товарами, у випадках, передбачених цим розділом (за умови інформування органу доходів і зборів, який контролює переміщення цих товарів).
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-12/glava-55/
Стаття 374. Умови ввезення (пересилання) громадянами товарів на митну територію України
1. Товари (за винятком підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 1000 євро, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення, та товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 500 євро та сумарна вага яких не перевищує 50 кг, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі через інші, ніж відкриті для повітряного сполучення, пункти пропуску через державний кордон України, не підлягають письмовому декларуванню (за винятком товарів, на які відповідно до статті 197 цього Кодексу встановлено обмеження щодо переміщення громадянами через митний кордон України, і випадків, передбачених частиною другою цієї статті) та не є об’єктами оподаткування митними платежами.

{Частина перша статті 374 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

2. Норма частини першої цієї статті застосовується у разі, якщо особа, яка ввозить товари на митну територію України, в’їжджає в Україну не частіше одного разу протягом однієї доби. З метою забезпечення дотримання цієї умови посадові особи органів охорони державного кордону, які здійснюють паспортний контроль у пунктах пропуску через державний кордон України, безпосередньо в процесі здійснення такого контролю інформують посадових осіб органів доходів і зборів про громадян, які в’їжджають в Україну частіше одного разу протягом однієї доби. У разі якщо товари в обсягах, що не перевищують обмежень, встановлених у частині першій цієї статті, ввозяться на митну територію України особою, яка в’їжджає в Україну частіше одного разу протягом однієї доби, такі товари підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, які видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

3. У разі якщо товари, зазначені у частині першій цієї статті, підлягають державній реєстрації на території України, такі товари підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, що видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів при переміщенні (пересиланні) їх через митний кордон України громадянами, та звільняються від оподаткування митними платежами.

4. Товари (крім підакцизних), що ввозяться громадянами у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі, сумарна фактурна вартість та/або загальна вага яких перевищують обмеження, встановлені частиною першою цієї статті, але загальна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 10000 євро, підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, з поданням документів, що видаються державними органами для здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України, в частині, що перевищує еквівалент 1000 євро (при ввезенні товарів на митну територію України через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення) та еквівалент 500 євро або вартість товарів, обчислена пропорційно до ваги, що перевищує 50 кг (при ввезенні через інші пункти пропуску через державний кордон України). Базою оподаткування таких товарів є частина їх сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 1000 євро (при ввезенні товарів на митну територію України через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення) та еквівалент 500 євро або вартість товарів, обчислена пропорційно до ваги, що перевищує 50 кг (при ввезенні через інші пункти пропуску через державний кордон України).

5. Культурні цінності за кодами 9701 10 00 00, 9701 90 00 00, 9702 00 00 00, 9703 00 00 00, 9704 00 00 00, 9705 00 00 00, 9706 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, виготовлені 50 і більше років тому, незалежно від їх вартості та способу переміщення через митний кордон України, підлягають письмовому декларуванню.

6. Товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 150 євро, що переміщуються (пересилаються) на митну територію України на адресу одного одержувача в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях, а також товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 150 євро, що переміщуються у несупроводжуваному багажі, підлягають усному декларуванню на підставі товаросупровідних документів та не є об’єктами оподаткування митними платежами.

{Частина шоста статті 374 в редакції Закону № 1201-VII від 10.04.2014}

7. Товари (крім підакцизних), що переміщуються (пересилаються) у міжнародних поштових, міжнародних експрес-відправленнях, несупроводжуваному багажі, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 150 євро, але не перевищує еквівалент 10000 євро, або переміщуються (пересилаються) без дотримання умов, передбачених частиною п’ятою цієї статті, підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків та податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України. Базою оподаткування для таких товарів є частина їх сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 150 євро.

{Частина сьома статті 374 в редакції Закону № 1201-VII від 10.04.2014}

8. Товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що пересилаються (переміщуються) на митну територію України в міжнародних поштових відправленнях, міжнародних експрес-відправленнях, у ручній поклажі, супроводжуваному та несупроводжуваному багажі, а також товари (крім підакцизних), незалежно від їх фактурної вартості, що переміщуються на митну територію України у вантажних відправленнях, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, а також дозволів (ліцензій), сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності у випадках, установлених законодавством України для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

9. Поміщення товарів, ввезених на митну територію України громадянами, у митні режими відмови на користь держави чи знищення або руйнування здійснюється в порядку, встановленому цим Кодексом.

10. При ввезенні (пересиланні) на митну територію України громадянами звільняються від оподаткування митними платежами:

1) особисті речі, визначені статтею 370 цього Кодексу;

2) культурні цінності за кодами 9701 10 00 00, 9701 90 00 00, 9702 00 00 00, 9703 00 00 00, 9704 00 00 00, 9705 00 00 00, 9706 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, виготовлені 50 і більше років тому;

3) товари, призначені для забезпечення звичайних повсякденних потреб громадянина та початкового облаштування, що ввозяться (пересилаються) громадянами у зв’язку з переселенням на постійне місце проживання в Україну протягом шести місяців з дня видачі документа, що підтверджує право громадянина на постійне проживання в Україні, за умови документального підтвердження того, що до дня видачі цього документа громадянин проживав на території країни, з якої він прибув, не менше трьох років:

а) товари, призначені для забезпечення звичайних повсякденних потреб громадянина та початкового облаштування (крім товарів, що класифікуються за товарною позицією 8802 або одним із кодів 8903 91 99 00, 8903 92 99 00, 8903 99 99 00 згідно з УКТ ЗЕД);

б) транспортні засоби особистого користування, що класифікуються в одній із товарних позицій 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД (у кількості однієї одиниці на кожного громадянина, який досяг 18-річного віку), за умови документального підтвердження того, що до дня видачі документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні, громадянин був власником (або співвласником) такого транспортного засобу не менше одного року, а транспортний засіб перебував за ним на постійному обліку (реєстрації) у відповідних реєстраційних органах країни постійного місця попереднього проживання громадянина не менше одного року, якщо даний транспортний засіб підлягає реєстрації в цій країні;

{Підпункт "б" пункту 3 частини десятої статті 374 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

в) товари, що класифікуються в товарній позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД (у кількості однієї одиниці на кожного повнолітнього громадянина) за умови одночасного ввезення з транспортними засобами особистого користування, що класифікуються в одній із товарних позицій 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД.

{Підпункт "в" пункту 3 частини десятої статті 374 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

У разі пропуску внаслідок аварії, дії обставин непереборної сили, хвороби або з інших поважних причин, що підтверджується відповідними документами, встановленого цим пунктом строку ввезення (пересилання) товарів на митну територію України із звільненням від оподаткування митними платежами цей строк може бути продовжений відповідним органом доходів і зборів, але не більш як до двох років з дня видачі документа, що підтверджує право громадянина на постійне проживання в Україні;

4) товари, що належать громадянам і переміщуються транзитом через митну територію України;

5) товари, що входять до складу спадщини за законом, відкритої за межами України на користь резидента (у тому числі в кількості однієї одиниці за кожною товарною позицією 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД), у разі підтвердження її складу органами, що вчиняють нотаріальні дії у країні її відкриття. Зазначене підтвердження підлягає засвідченню або легалізації у відповідній закордонній консульській установі України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України;

{Пункт 5 частини десятої статті 374 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

6) товари, одержані громадянами-резидентами у вигляді нагород і призів на міжнародних змаганнях, конкурсах за межами митної території України (у тому числі не більше одного товару за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД), за умови документального підтвердження факту нагородження нотаріальними органами відповідної країни. Зазначене підтвердження підлягає засвідченню або легалізації у відповідній закордонній консульській установі України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України;

{Пункт 6 частини десятої статті 374 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

7) товари (включаючи транспортні засоби особистого користування), що були попередньо вивезені громадянами-резидентами за межі митної території України і зворотно ввозяться на митну територію України, за наявності відповідного підтвердження факту попереднього вивезення таких товарів;

8) транспортні засоби особистого користування, що тимчасово ввозяться на митну територію України громадянами-нерезидентами, а також пальне, що міститься у звичайних баках таких транспортних засобів, встановлених заводом-виробником;

9) товари (крім транспортних засобів), які мають ознаки таких, що були у користуванні та призначені для власного облаштування житла і забезпечення життєдіяльності громадян, які перебували за кордоном у відрядженнях (на навчанні), за умови, що такі товари ввозяться (пересилаються) протягом шести місяців з дня повернення таких громадян в Україну після закінчення строку відрядження (навчання);

10) товари (крім транспортних засобів), які мають ознаки таких, що були у користуванні та призначені для власного облаштування житла і забезпечення життєдіяльності іноземних громадян, які за офіційним запрошенням прибувають у довготермінове відрядження в Україну, за умови, що такі товари ввозяться (пересилаються) безпосередньо таким громадянином в Україну на адресу свого тимчасового перебування протягом перших шести місяців його перебування в довготерміновому відрядженні в Україні під зобов’язання про їх зворотне вивезення;

{Пункт 11 частини десятої статті 374 виключено на підставі Закону № 1201-VII від 10.04.2014}

11. Товари за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711, 8716 згідно з УКТ ЗЕД, що ввозяться на митну територію України громадянами у зв’язку з переселенням на постійне місце проживання в Україну із звільненням від оподаткування митними платежами відповідно до цього Кодексу, підлягають постановці на тимчасовий облік в державних реєстраційних органах на строк до двох років з оформленням документів на право тимчасового користування такими товарами та можуть бути відчужені або передані у володіння, користування чи розпорядження іншим особам (крім членів сімей таких громадян) упродовж двох років з дня ввезення на митну територію України лише після сплати особами, які ввезли їх в Україну, всіх митних платежів за ставками, чинними на день подання митної декларації.

{Частина одинадцята статті 374 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

12. Документи на право постійного користування (з правом відчуження) товарами, зазначеними у частині одинадцятій цієї статті, можуть бути видані громадянам - власникам цих товарів після постійного проживання їх на території України протягом двох років з дня митного оформлення таких товарів.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-18/
Розділ XVIII. Порушення митних правил та відповідальність за них (статті 458-485)
Стаття 485. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів
1. Заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв’язку з якими було надано такі пільги, -

{Абзац перший частини першої статті 485 в редакції Закону № 4915-VI від 07.06.2012; із змінами, внесеними згідно із Законом № 245-VII від 16.05.2013}

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-18/glava-68/
Розділ XVIII. Порушення митних правил та відповідальність за них (статті 458-485)
Глава 68. Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення (ст.468-485)
Стаття 481. Перевищення строку тимчасового ввезення або тимчасового вивезення товарів
1. Перевищення встановленого відповідно до цього Кодексу строку тимчасового ввезення товарів на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів за межі митної території України не більше ніж на три доби -

тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї статті, особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення, а так само перевищення строку тимчасового ввезення товарів на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів за межі митної території України більше ніж на три доби, але не більше ніж на десять діб -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

3. Перевищення строку тимчасового ввезення товарів на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів за межі митної території України більше ніж на десять діб -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-18/glava-68/
Розділ XVIII. Порушення митних правил та відповідальність за них (статті 458-485)
Глава 68. Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення (ст.468-485)
1. Проведення з товарами, митне оформлення яких не закінчено, або з товарами, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, операцій, не передбачених статтями 203, 325 цього Кодексу, або проведення операцій, передбачених зазначеними статтями, без дозволу органу доходів і зборів, -

тягнуть за собою попередження або накладення штрафу в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Зміна стану товарів, митне оформлення яких не закінчено, або товарів, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, користування та розпорядження ними без дозволу органу доходів і зборів, а так само невжиття передбачених частиною четвертою статті 204 цього Кодексу заходів щодо товарів, строк тимчасового зберігання яких під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі закінчився, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

{Офіційне тлумачення положень частини другої статті 469 див. в Рішенні Конституційного Суду № 1-рп/2015від 31.03.2015}

3. Видача без дозволу органу доходів і зборів або втрата товарів, митне оформлення яких не закінчено, або товарів, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем на складі тимчасового зберігання, на складі організації - отримувача гуманітарної допомоги або на митному складі, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-19/glava-71/
Розділ ХIХ. Провадження у справах про порушення митних правил (статті 486-542)
Стаття 511. Тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів
1. Товари - безпосередні предмети порушення митних правил та відповідні документи, необхідні як докази у справі про порушення митних правил, можуть тимчасово вилучатися. Документи, які перебувають в електронному вигляді, вилучаються разом з відповідними носіями.

2. У разі виявлення порушень митних правил, передбачених статтями 471-473, 476, 482-484 цього Кодексу, вилучення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які підлягають конфіскації відповідно до цих статей, а також відповідних документів є обов’язковим.

3. У разі вчинення порушення митних правил особою, яка не має в Україні постійного місця проживання або адреси, допускається вилучення товарів, транспортних засобів у кількості, необхідній для забезпечення стягнення штрафу або вартості товарів, транспортних засобів відповідно до частини другої статті 541 цього Кодексу.

4. Вилучені товари, транспортні засоби та документи повинні бути перелічені у протоколі, що складається в передбачених цим Кодексом випадках, або в доданому до нього описі з точним зазначенням кількості, міри, ваги та особливих ознак цих товарів, транспортних засобів та документів, а також вартості товарів, транспортних засобів.
 
http://sfs.gov.ua/mk/rozdil-15/glava-58/
Розділ ХV. Здійснення органами доходів і зборів контролю за окремими видами діяльності підприємств
Глава 58. Загальні положення щодо здійснення органами доходів і зборів контролю за окремими видами діяльності підприємств
1. Рішення про надання дозволу повинно бути прийнято протягом 20 робочих днів з дня надходження заяви до органу, уповноваженого на надання дозволу.
2. Витяг з відповідного реєстру видається підприємству протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про надання дозволу.
 
Вклинився в мене один пі...р... то не знав, що робити бо тачку заберуть... довелось заплатити з повна.
заплатить за что и кому? можно подробнее?
 
.. больше всего веселит тот факт, что за воплями о контрабанде и недофинансированном бюджете стоит элементарная жаба и измена за стоимость своего нынешнего корыта))
А в поагрегаткее, на которой полстраны ездит, ничего от лукавого нету, усе гиперчесножопо))
Так если ничего не делать, то судя по нашему политбомонду, и дети наши будут вынужждены, как мы сегодня, отдавать кровные в эту таможенно-мытную бездну..
Нет, но в принципе если кому нравится отдавать за авто 10 золотых, в то время когда за забором она стоит 3-5, то в добрый путь, друзья))
 
Нет, но в принципе если кому нравится отдавать за авто 10 золотых, в то время когда за забором она стоит 3-5, то в добрый путь, друзья))

Не,ну если тебя устраивает,отдать 3-5 золотых за аренду бляхи то вперед.Дело в том что все хотят вменяемой растаможки,но какое это имеет дело к бляхам..они растаможены по Украинскому законодательству?
А то что там мусолит *АвтоЕвроХлам*,тупо балда.За свои сракЫ переживают и не больше.
За жабу вообще повеселил))):biggrin:
 
Last edited:
А в поагрегаткее, на которой полстраны ездит, ничего от лукавого нету, усе гиперчесножопо))

Поагрегатка - это всё-таки растаможка с полной уплатой всех положеных в таком случае платежей ("фирмы", занижающие стоимость кузова и т.д. - это уже другой вопрос, с ними нужно бороться), другими словами поагрегатка - способ ОПТИМИЗАЦИИ налогов, не путайте с УКЛОНЕНИЕМ от уплаты налогов в случае езды на бляхах, когда в бюджет платится ровно ноль с хвостиком.
Первая вполне законна и активно применяется везде, а в штатах, например, даже закреплена в законодательстве как право гражданина, вторая же - явное правонарушение, в тех же США одно из самых тяжких по последствиям :)
 
Last edited:
Кстати, в опросе на авто.риа большинство (37%) проголосовало за "Разрешить растаможку в рассрочку, в виде годового «абонемента»". И даже если отбросить тот факт, что большинство голосующих там условные школьники и/или пешеходы, глупость и неотесаность этих людей просто неимоверная. Иногда почитаешь там комменты и диву даешься :facepalm: Эти 37 процентов всерьез думают, что смогут обмануть державу, каждый год меняя автомобиль на новый. Им невдомек, что законы пишут хотя и упыри, но упыри гораздо хитрее и умнее большинства, и если подобный закон таки примут, то рассрочка будет значить именно рассрочку, и в случае вывоза/продажи автомобиля долг по растаможке с тебя никуда не денется, будь добр уплати до конца или умирай с голода.
 
И под это собирают людей???? :facepalm:
"Тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування дозволяється під письмове зобов’язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян."
Я думал люди таки серъезно настроены, а тут полупоккер останется полупоккером и еще шея в мыле не провтыкать напоминалку в телефоне что бы кусок железа через границу перекинуть.
Еще и пояснювальну записку Балога В.І. писав.
 
Last edited:
Кстати, в опросе на авто.риа большинство (37%) проголосовало за "Разрешить растаможку в рассрочку, в виде годового «абонемента»". И даже если отбросить тот факт, что большинство голосующих там условные школьники и/или пешеходы, глупость и неотесаность этих людей просто неимоверная. Иногда почитаешь там комменты и диву даешься :facepalm: Эти 37 процентов всерьез думают, что смогут обмануть державу, каждый год меняя автомобиль на новый. Им невдомек, что законы пишут хотя и упыри, но упыри гораздо хитрее и умнее большинства, и если подобный закон таки примут, то рассрочка будет значить именно рассрочку, и в случае вывоза/продажи автомобиля долг по растаможке с тебя никуда не денется, будь добр уплати до конца или умирай с голода.

Ну так перед тем как что то делать и голову куда то всовывать то плз мозгами подумать что к чему. А коль нечем думать, то умирай хоть со смеху хоть с голоду, вопросы лично каждого.
 
Свидетели блях изливаются желчью в сторону ЮА номеров,мол вы все завыдуете,вас жаба давит.А мы вот такие святые хотим добиться вменяемой розтаможки для всех,а вы гады,паразиты, даже не поддерживаете нас.Мы ведь не просто хотим легализовать наши корыта.

Чего хотят владельцы машин на еврономерах:

1.Доступная растаможка для украинцев на все иностранные автомобили. С помощью единого окна и упрощенного механизма по примеру европейских стран.
Легализация всех автомобилей европейской регистрации, которые уже завезены в Украину. То есть установить доступную ставку общих платежей в бюджет.
Отмена “фальшивых” стандартов Евро-5 при ввозе и регистрации б/у автомобилей в Украине. Сделать это как в Европе: Евро-5 и Евро-6 только для производства новых автомобилей. Для машин с пробегом – только техосмотр.
Снять ограничения на перепродажу автомобилей на еврономерах внутри страны.
Немедленно прекратить репрессии силовых структур против водителей автомобилей на еврономерах. Полный мораторий на дискриминацию до окончательного законодательного урегулирования. Также мораторий на репрессии со стороны ГФС предпринимателей, ставших жертвами новой системы автоматического блокирования налоговых накладных.
 
Ну ни чьо так требования. Не то шо в законопроекте пихали.
Про блокировку налоговых не понял при чем здесь.

Понятие "доступная расстаможка" вопрос такой себе. У меня есть 1грн :) Мне доступна расстаможка в размере 1грн. :)
 
Свидетели блях изливаются желчью в сторону ЮА номеров,мол вы все завыдуете,вас жаба давит.А мы вот такие святые хотим добиться вменяемой розтаможки для всех,а вы гады,паразиты, даже не поддерживаете нас.Мы ведь не просто хотим легализовать наши корыта.

Чего хотят владельцы машин на еврономерах:

1.Доступная растаможка для украинцев на все иностранные автомобили. С помощью единого окна и упрощенного механизма по примеру европейских стран.
Легализация всех автомобилей европейской регистрации, которые уже завезены в Украину. То есть установить доступную ставку общих платежей в бюджет.
Отмена “фальшивых” стандартов Евро-5 при ввозе и регистрации б/у автомобилей в Украине. Сделать это как в Европе: Евро-5 и Евро-6 только для производства новых автомобилей. Для машин с пробегом – только техосмотр.
Снять ограничения на перепродажу автомобилей на еврономерах внутри страны.
Немедленно прекратить репрессии силовых структур против водителей автомобилей на еврономерах. Полный мораторий на дискриминацию до окончательного законодательного урегулирования. Также мораторий на репрессии со стороны ГФС предпринимателей, ставших жертвами новой системы автоматического блокирования налоговых накладных.

Нормальные такие требования... Забыли в конце дописать пару пунктов типа "Пожизненное первоочередное право на проезд перекрестков", "Мораторий на призыв водителей автомобилей на еврономерах", или "Ежемесячная выплата в сумме одной минимальной зарплаты водилелям автомобилей на еврономерах со стороны водителей на укр. номерах (тут и далее - 'терпилы')" :facepalm:
 
Свидетели блях изливаются желчью в сторону ЮА номеров,мол вы все завыдуете,вас жаба давит.А мы вот такие святые хотим добиться вменяемой розтаможки для всех,а вы гады,паразиты, даже не поддерживаете нас.Мы ведь не просто хотим легализовать наши корыта.

Чего хотят владельцы машин на еврономерах:

1.Доступная растаможка для украинцев на все иностранные автомобили. С помощью единого окна и упрощенного механизма по примеру европейских стран.
Легализация всех автомобилей европейской регистрации, которые уже завезены в Украину. То есть установить доступную ставку общих платежей в бюджет.
Отмена “фальшивых” стандартов Евро-5 при ввозе и регистрации б/у автомобилей в Украине. Сделать это как в Европе: Евро-5 и Евро-6 только для производства новых автомобилей. Для машин с пробегом – только техосмотр.
Снять ограничения на перепродажу автомобилей на еврономерах внутри страны.
Немедленно прекратить репрессии силовых структур против водителей автомобилей на еврономерах. Полный мораторий на дискриминацию до окончательного законодательного урегулирования. Также мораторий на репрессии со стороны ГФС предпринимателей, ставших жертвами новой системы автоматического блокирования налоговых накладных.

Ну дык кроме демагогического последнего абзаца, с чем тут кто может быть не согласен?
 
Оно и сразу было ясно что им пофигу на все и всех,лишь бы свои корыта легализовать и ВСЁ!!!
 
Оно и сразу было ясно что им пофигу на все и всех,лишь бы свои корыта легализовать и ВСЁ!!!

А не засланый ли вы казачек? Может посоветуете новые жили-были, биды, чери, равоны, хавалы покупать?
А че, новая машина, подъем економики сразу пойдет. Заживем как в сказке
 
А не засланый ли вы казачек? Может посоветуете новые жили-были, биды, чери, равоны, хавалы покупать?
А че, новая машина, подъем економики сразу пойдет. Заживем как в сказке

Сам ты засланный .....Я выше писал что за вменяемую растаможку но бляхи тут каким боком?
Почему до блях никто не собирал 100 тысячные акции за людскую растаможку??? Где была АвтоЕвроСила? Что вообще делалось? Да НИЧЕГО!!!
 
Back
Top