правильно зауважили - ті факти - це ваша і Віталіка теорія, не більше. ви бачили автовози, Віталік бачив, я бачив, Василь бачив. і все. я кожен день спілкуюсь з такими авто. пройшов вже час, коли завозили трупи, їх вже навіть в польші нема. скажить мені будьласка, що заважає німецьке авто без тюва перевезти на лаветі в польщу і розмитнити там, або привести її сюда і їздити, все одно ті всі авто не віїздні? в німеччині авто без тюва це або конкретний гемор для німця, або пам,ятник. е39, яка не може пройти екологію в німеччині, тому що треба буде вкинути німцю 2-3 к євро, в нас буде цукерок. її купить поляк за 500-1000євро, розмитнить в польші, прикрутить пару сотен і продаст українцю. ось на виході ми отримуємо прекрасний авто за 2500євро.
по друге - про які 5 чи більше тисяч євро, які потрібно вкинути в авто, ви всі говорите. ну не смішіть будь ласка. візьмемо для приклада е46 з 54. куда там впихувати 5 кує? ну розкажіть будьласка. я не говорю, щоб повезти її на офіційний сервіс і замінити все на оригінал. ричаги вбиті - не проблема - 2-2,5 тисячи грн., мотор вмер - не проблема - 400-500 ує і поставив другий. ітого косарь, щоб авто їздило без проблемно і не іпало мізки.
в третє - не треба рівняти власників блях, дивлячись з вікна ф10, ф07, ф01, г30 і т.д. ці люди не будуть їздити по офіційним сервісам і купувати оригінал, а будуть все робити самі, або на своїх перевірених сервісах-гаражах.