УДАЛИТЕ!

Status
Not open for further replies.
А ось тут ціни на аналогічні автомобілі (марка, модель, двигун, рік, АКПП, шкіра) в Німеччині. Ціни від 1250 євро за машину, яка без техогляду і яку треба забирати лаветою до 13990 євро за автомобіль з просто мінімальним пробігом і в версіі Individual. Це все саме ваш рік і саме ваша модель - Е39 530d 2000р.в.

зрозуміло що є різний стан та комплектації авто і відповідно їх вартість.. мій пост був про те, що таки можна купити нормальне авто до 4000 євро.. при чому із свіжим TUVом..
 
Трохи смішно)ви багато бачили в нас німeцьких блях. Тeма про бляхи, які в нас eксплуатуються. При чому тут німeччіна?бляхи до нас заізджають з польші, прибалтики, чeхіі, болгаріі.
Тому таких прикладів як повeзло дужe багато, і цe рeальні приклади
 
Трохи смішно)ви багато бачили в нас німeцьких блях. Тeма про бляхи, які в нас eксплуатуються. При чому тут німeччіна?бляхи до нас заізджають з польші, прибалтики, чeхіі, болгаріі.
Тому таких прикладів як повeзло дужe багато, і цe рeальні приклади

Ну чому ж? Я якраз що тижня бачу, як Поляки везуть з Німців лаветами ті варіанти по трасі А4 (просто пачками!), які потім продаються нашим на Польских бляхах. Під час перевезення їхній вигляд, мягко кажучи, не дуже презентабельний... Так само і з Литовцями і з Чехами (кого бачу з тими ж лаветами або автовози в Німеччині). Можливо з місцевими автомобілями тих країн ситуація інакша - того вже я не знаю. Говорю за ті країни ЄС в яких бачу ситуацію і стан тих автомобілів особисто. Я це все в підтвердження поста #232.
 
Last edited:
ми ніби-то на різних мовах говоримо.
 
ми ніби-то на різних мовах говоримо.

Ok. Я вас почув. Хай буде по вашому - в середньому за 4 куе зі всім можна взяти "цукерок" на бляхах. Хай буде так. :)
 
«Гарячі естонські хлопці»...:biggrin:
transfer, я більш схильний до фактів, які привів VicS. Теж багато їжджу Європою і всі автовози, які зустрічаю (в Італії, Франції, Іспанії, Німеччині, Нідерландах) - на чесько/польсько/литовських номерах. І везуть «заготовки» для майбутніх «цукерок». Важко в поляка купити справді добре авто. Як правило, це викончене і напомаджене, хоча бувають і винятки.
Ми зараз говоримо про авто 1995-2005 років. Не забуваємо, що поляки в ті роки далеко не розкошували і не могли дозволити собі нових авто як зараз. Отже, авто, найімовірніше, куплене в Німеччині/Голандії/ і т.д., а там, як вже писав Віталік, люди вміють рахувати залишкову вартість авто.
Ну, все вищенаписане мною-це лише моя думка і мої переконання. Нікого ні в чому переконувати не збираюсь, скажу тільки, що навіть в Німеччині я не одразу можу знайти «цукерку» по своїх критеріях вибору... а ми говоримо про авто ~2010-2014 р.р.
 
правильно зауважили - ті факти - це ваша і Віталіка теорія, не більше. ви бачили автовози, Віталік бачив, я бачив, Василь бачив. і все. я кожен день спілкуюсь з такими авто. пройшов вже час, коли завозили трупи, їх вже навіть в польші нема. скажить мені будьласка, що заважає німецьке авто без тюва перевезти на лаветі в польщу і розмитнити там, або привести її сюда і їздити, все одно ті всі авто не віїздні? в німеччині авто без тюва це або конкретний гемор для німця, або пам,ятник. е39, яка не може пройти екологію в німеччині, тому що треба буде вкинути німцю 2-3 к євро, в нас буде цукерок. її купить поляк за 500-1000євро, розмитнить в польші, прикрутить пару сотен і продаст українцю. ось на виході ми отримуємо прекрасний авто за 2500євро.
по друге - про які 5 чи більше тисяч євро, які потрібно вкинути в авто, ви всі говорите. ну не смішіть будь ласка. візьмемо для приклада е46 з 54. куда там впихувати 5 кує? ну розкажіть будьласка. я не говорю, щоб повезти її на офіційний сервіс і замінити все на оригінал. ричаги вбиті - не проблема - 2-2,5 тисячи грн., мотор вмер - не проблема - 400-500 ує і поставив другий. ітого косарь, щоб авто їздило без проблемно і не іпало мізки.
в третє - не треба рівняти власників блях, дивлячись з вікна ф10, ф07, ф01, г30 і т.д. ці люди не будуть їздити по офіційним сервісам і купувати оригінал, а будуть все робити самі, або на своїх перевірених сервісах-гаражах.
 
для орієнтування польских цін наші перекупи гонщики постійно моніторять олх.пл. подивіться там ціни для орієнтування. ось приклад - е36 - в нормальному стані цукерок буде коштувати 1-1,5 євро. на колінах 400-500євро. я беру за 400 євро е36. 500 євро пригон сюди з документами на рік. і того 900 євро авто вже тут на колінах. скільки треба вкинути, щоб привести її до ладу? ви цим не будете займатись, а я буду. і вкладу в неї 500-600 євро до стану цукерок. ітого 1400-1500 євро норамальне авто, яке буде виконувати свої зачи без жодних проблем. потім вона тут пройде пару рук, кожен прикрутить пару сотен, потім поїде в київ чи одесу, там ще прикрутять. і вийде 2,5 кує. ось така аріфметика.
 
Last edited:
Ну от тільки не треба ділити людей на «білих» і «чорних» за допомогою блях! Це для мене болюча тема і я маю свою, 100% діаметрально протилежну вашій, думку стосовно цього бардаку! Напевне, всі ідеальні «бляхарі» зібрались в Дрогобичі, бо з тих, кого я знаю,-тупо їздять вкладаючи мінімально.
 
а я і не ділю, ви не зрозуміли мій посил. я вам намалював порядок цифр
 
Ніякої конкретики у пості не побачив. Я не розумію, як можна підняти «з колін» авто за 500, 600 чи навіть 1000€!?! ЛФП, оптика, весь інтер‘єр... Банально за 2 комплекта килимків, щітки склоочисника і бризговики треба віддати 100€...:(
P.S. з поляками тісно спілкуюсь все свідоме життя і навіть певний час жив в Польщі і авторитетно можу заявити: практично жоден поляк не продасть нормальне авто. Дивлюсь на поляка і бачу нашого перекупа, і навпаки.
 
Last edited:
в третє - не треба рівняти власників блях, дивлячись з вікна ф10, ф07, ф01, г30 і т.д.

Можливо ось це і є суть. В кожного своя класифікація поняття "цукерок". Одні відштовхуються від п'ятирічної Ф10, а інші від тридцятирічного Жигуля. Доводити щось один одному немає змісту - в кожного буде своя правда.
 
У нас абсолютно різні уявлення про стан хороший стан авто, якщо з е36 на колінах за 600 євро можна зробити "цукерок".
 
Ніякої конкретики у постої немає. Я не розумію, як можна підняти «з колін» авто за 500, 600 чи навіть 1000€!?! ЛФП, оптика, весь інтер‘єр... Банально за 2 комплекта килимків, щітки склоочисника і бризговики треба віддати 100€...:(
P.S. з поляками тісно спілкуюсь все свідоме життя і навіть певний час жив в Польщі і авторитетно можу заявити: практично жоден поляк не продасть нормальне авто. Дивлюсь на поляка і бачу нашого перекупа, і навпаки.
ну ви знов))) а в нас хто продасть нормальне авто? і взагалі - що таке нормальне авто. в європі є один нюанс - там дорого запчастини і дуже дорого робота. я в італії замінив передній пильник на легасі за 120 євро. тут в нас мені це два тижня тому обійшлось в 170 грн. різницю чуєте?)))
тому якщо поляку, німцю чи будь-якому європейцю треба буде вкинути в 20ти річну машину пару штук євро, то він ліпше її на брухт здасть. німець доїздить до кінця тюва і продасть за пару рублів.
я вам вже наводив приклад по цінам на е46, можу вам ссилки накидати на ціни, не в цьому суть))) про лфп ми не говоримо, по замовченню там нормальний стан.
і повірте, я прекрасно розуміюсь і орієнтуюсь в цінах на запчастини і на роботі по їх заміні.
і про які щітки коврики за 100 євро на е36 е46 е39 ви говорите?)))
 
View attachment 663837
View attachment 663838
View attachment 663839
View attachment 663840
View attachment 663841
...2000 рiк, М52, 2л, 189000 рiдного пробiгу.
Один власник в Нiмеччинi, потiм менше року у поляка 5000 пробiгу.
Пробiгала вона в мене 16000 за пiвроку.
Вiдчуття- як нова автiвка. Жодного рижика чи соплi на кузовi. Жодних нарiкань нi на двигун, нi на ходову.
Якщо icнуе таке поняття, як iдеальний стан, то це саме воно.
I коштувало це щастя менi якихось 3600 уо
Не розумiю, як за таку автiвку зараз люди вiддають 9-10 уо.
При тому, що таку ще знайти потрiбно))
 
Якщо icнуе таке поняття, як iдеальний стан, то це саме воно.
I коштувало це щастя менi якихось 3600 уо

тобто цукерок?))):biggrin:
 
View attachment 663837
View attachment 663838
View attachment 663839
View attachment 663840
View attachment 663841
...2000 рiк, М52, 2л, 189000 рiдного пробiгу.
Один власник в Нiмеччинi, потiм менше року у поляка 5000 пробiгу.
Пробiгала вона в мене 16000 за пiвроку.
Вiдчуття- як нова автiвка. Жодного рижика чи соплi на кузовi. Жодних нарiкань нi на двигун, нi на ходову.
Якщо icнуе таке поняття, як iдеальний стан, то це саме воно.
I коштувало це щастя менi якихось 3600 уо
Не розумiю, як за таку автiвку зараз люди вiддають 9-10 уо.
При тому, що таку ще знайти потрiбно))

Несмотря на то что не видно фоток, хотелось бы посмотреть на это авто вживую, раз так о ней говорит владелец. Если там и правда условный идеал, то я буду очень удивлен. Но что-то мне подсказывает...
Мы тут пару лет назад искали е46 в бюджете 11-12. Посмотрели 4 машины, все "в идеале". Ни одну не взяли :)
 
Несмотря на то что не видно фоток, хотелось бы посмотреть на это авто вживую, раз так о ней говорит владелец. Если там и правда условный идеал, то я буду очень удивлен. Но что-то мне подсказывает...
Мы тут пару лет назад искали е46 в бюджете 11-12. Посмотрели 4 машины, все "в идеале". Ни одну не взяли :)

Жменя, ключове слово "тут")))
Нема чарівного "звідти":lol:
 
Ну от тільки не треба ділити людей на «білих» і «чорних» за допомогою блях! Це для мене болюча тема і я маю свою, 100% діаметрально протилежну вашій, думку стосовно цього бардаку! Напевне, всі ідеальні «бляхарі» зібрались в Дрогобичі, бо з тих, кого я знаю,-тупо їздять вкладаючи мінімально.

100%, треба буде заїхати в Дрогобич подивитися на ідеальних бляхарів, бо у нас, скажем так в самому серці "пригонщиків блях" ситуація куди плачевніша, "поляків" які не димлять/стучать/грючать/ржавіють реально можна на пальцях порахувати. Навіть якщо привезуть машину з цілою підвіскою, за пару місяців вона буде тарабанити так, що на півміста чути, бо обслуговувати старе ауді як положено - власник не вважає за честь.
 
Несмотря на то что не видно фоток, хотелось бы посмотреть на это авто вживую, раз так о ней говорит владелец. Если там и правда условный идеал, то я буду очень удивлен. Но что-то мне подсказывает...
Мы тут пару лет назад искали е46 в бюджете 11-12. Посмотрели 4 машины, все "в идеале". Ни одну не взяли :)
Почему не видно фоток- нипанятна. У меня открываются.
Я езжу на бмв 10летнего возраста+ последние 12 лет, и хорошо понимаю слово идеал относительно 18 летнего авто.
За время эксплуатации нашей горячо любимой марки мой организм научился ощущать надорванную резинку стабилизатора в подвеске, а также некорректно работающую 4 свечу)
Конкретно у этого экземпляра за время эксплуатации отсутствовали какие-либо поломки от слова вообще.
Дима MDU не знал, а вернее не находил:biggrin: что в ней поменять.
После покупки были заменены свечи и перезалито масло. В процессе- насос гура, колодки по кругу, датчик лямбда. Все.
Я считаю, что это пыль.
По сравнению с тем, как она хороша)) Единственный минус- 2литра.
И я не понимаю, почему так может удивлять безупречное состояние авто, которому 18 лет. Это же BMW))
При хорошем стечении обстоятельств ( как-то дедушка- немец) 180 тыс для М52/54-это он токо обкатку прошёл) имхо
Я хочу сказать, что такие авто реально существуют и передвигаются по нашим городам и сёлам
 
Видел Димы 46-ю. Давно 46 в таком состоянии не видел. Аж самому захотелось такую )))
 
Ок, уболтали: Предлагаю как снег сойдет (а то я не переобувался в зиму) - встретиться и "померяться" :)
Это, конечно, шутка. Просто встретиться :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top