34 кузов. Актуален ли сегодня?

Мотори починаються від 3.5, а для мене з чотирьох літрів.
в кожного свої фломастери:blush: для мене 2л то потолок мотора:biggrin:
 
а я ніколи не рахував витрати пального. до лямпочки))) якщо мені подобається, то пофіг який розхід, але два літра, то не машина, нащо дарма витрачати гроші
 
Е36 на м52б20 отличный авто !!
 
а я ніколи не рахував витрати пального. до лямпочки))) якщо мені подобається, то пофіг який розхід,
у багатих своя жизнь:biggrin:
але два літра, то не машина, нащо дарма витрачати гроші
для мене 2л аж забагато, тому і я кажу навіщо дарма викидати гроші:blush::biggrin: а по темі цікаво автор теми хоч шось купив:dirol:
 
найшли що порівнювати, об*єми, мова ж йде по Е34, наймолодшій ж 22 роки, там кузов головне, бо будете на 4л валити по трасі і гальмувати ногами в асфальт.
 
Мені здавалося, що ми говоримо про авто, а не про дохлу клячу, яку легше вже пристрелити, чим відремонтувати.
 
як раз мова і йшла про е34 540))) мені здається вона завжди буде актуальна)))
 
для таких машин важно состояние) если хлам (а это 99%), но уже не актуальны
 
Товариш шукає ідеальну Е34 540, готовий платити гроші.... Це що до актуальності Е34))
 
готовий платити гроші.
І їх прийдеться заплатити. І чимало, це якщо ще знайде. Бо я не знаю, якому зараз фанату прикортить злити за пару тисяч машину, в яку вкладено бюджет, мабуть, декількох, а, головне, душу.
Розкажи, чи готовий ти злити ідеальну е32 )))))))
 
Все залежить від коньюктури ринку)))) :biggrin:
 
яке відношення має "коньюктура" ринку до таких ідеальних авто як е21,23,30,32,34?
 
яке відношення має "коньюктура" ринку до таких ідеальних авто як е21,23,30,32,34?

А подумати, ввімкнути аналітику?)
 
якщо подумати, то я вже збився з підрахунку вкладених коштів в свою е 21) і на сьогодні за 5 або 6 штук мені не має ніякого сенсу її продавати.
 
якщо подумати, то я вже збився з підрахунку вкладених коштів в свою е 21) і на сьогодні за 5 або 6 штук мені не має ніякого сенсу її продавати.

Я в Е53 тоже вкинул более 15к, потерял более 20к на стоимости и тем не менее - продал не солить же его..
 
Если не секрет - за сколько забрали?) Врядле на рынке был бензиновый Е53 в лучшем состоянии.

Что теперь? F15?=)
 
Если не секрет - за сколько забрали?) Врядле на рынке был бензиновый Е53 в лучшем состоянии.

Что теперь? F15?=)

Отдал за 14300 через 10 дней после старта продажи.. выжидать долго "ценителя" не стал :)

Теперь (точнее уже 4 месяца катаю, 10 тыс км прошел) - Ф07 530д :) временные меры.
На счет Ф15 пока не уверен, возможно в след году, если ниче интересней не придумается :)
 
якщо подумати, то я вже збився з підрахунку вкладених коштів в свою е 21) і на сьогодні за 5 або 6 штук мені не має ніякого сенсу її продавати.
Коли я капіталив свою 540, то після 7 тис просто перестав вести підрахунки, щоб не лякатися))))
А про коньюктуру - за 6 ті віддавати не захочеш, а приїде файний хлопець і дасть наліком 11. Віддаси ?))
 
за 11к щас 540 Е39 не продается, куда уж там Е21 :)
 
Что бы 34ая была в хорошем состоянии, ее регулярно надо обслуживать.
Что бы обслужить 34ый кузов нужен вагон денег.
Какой смысл человеку, который может позволить себе обслужить 34ый кузов продавать ее за 4 тыщи, если для него это в принципе деньги не большие совсем?
От того и цены такие.

причины Разные бывают..... просто надоело.... Заходелось чего-то побольше Х5 поменьше 1ю серию.... нужно денег.... КТо ижет тот всегда найдет вопрос во времени.... так как и на Любой Товар есть свой покупатель.... Вопрос времени....
 
Коли я капіталив свою 540, то після 7 тис просто перестав вести підрахунки, щоб не лякатися))))
А про коньюктуру - за 6 ті віддавати не захочеш, а приїде файний хлопець і дасть наліком 11. Віддаси ?))

так, за одинадцять я подумаю. це серьйозно, без жартів.
 
за 11к щас 540 Е39 не продается, куда уж там Е21 :)

без образ, але з цього видно і я впевнений, що ви просто не володієте питанням. отримання е 39 набагато дешевше, чим е21. живих е 21 по пальцях можно перерахувати в Україні, і вам гідний екземпляр ніхто не продасть. а ті що по штуці продають, то там ще мінімум 15 евро треба домазувати
 
без образ, але з цього видно і я впевнений, що ви просто не володієте питанням. отримання е 39 набагато дешевше, чим е21. живих е 21 по пальцях можно перерахувати в Україні, і вам гідний екземпляр ніхто не продасть. а ті що по штуці продають, то там ще мінімум 15 евро треба домазувати

Вы пытаетесь мне рассказать о ценообразовании БМВ в стране? :) в то время когда здесь мне все толпой неделю назад "диктовали" скоко должен стоить живой Е53

Да да, давайте расскажите мне, что лохматая тройка еще нынче очень актуальна и востребована у нас на фоне металлолома на бляхах и вагонов дешевых битков с США... :)

Я конечно же не владею вопросом, мне ветхие БМВ уже давно не интересны, владение парой Е30 с всыпанием тысячбаксов я уже проходил 10 лет назад... и чем дальше и свежее мои последущие БМВ - тем еще свежее я хочу, что бы они у меня были
 
без образ, але з цього видно і я впевнений, що ви просто не володієте питанням. отримання е 39 набагато дешевше, чим е21. живих е 21 по пальцях можно перерахувати в Україні, і вам гідний екземпляр ніхто не продасть. а ті що по штуці продають, то там ще мінімум 15 евро треба домазувати
Кому эти 39 за 11 зелени нужны?Хватит уже прошлым жить... А то что у вас Е21 в достойном состоянии никто ж не спорит, только наверняка машина выходного дня, ну никак не на каждый день
 
И да, то я с сарказмом разумеется :) не дурак / понимаю, что живые восстановленные машины 70-80хх это уже раритет и они исключительно для ценителей :)
 
сарказм я ваш зрозумів))) але я не говорю про буденне утримування авто. свою е21 чотири роки назад я привіз в бусі повністю розібрану і збирав її по болтікам) після зими буду готувати її для повторной реставрації, не вистачає ще запчастин тищ етак на 1,5-2 євро) більша половина запчастин є, все оригіналі і нове, стоїть цілий ящик кліпсочик і болтиків, оригінал) але є проблема з пошуком. б/у не купляю, тільки нове, а це переважно ібей) на сьогодні вона в такому стані, що можна заводити і їхати будь-куди. ще п,ять років тому такої проблеми не було, були в наявності всі запчастини. і скажу я вам, такого кайфу від їзди важко получити на іншому авто))) ось недавно катався на ф30. ну так, гарна машина, але емоції не зрівняти))) то саме скоро очікує е34.
п.с. так зберігається моя старушка550.jpg
а субару стоїть на вулиці))) для бмв все саме краще))))
 
Я конечно же не владею вопросом, мне ветхие БМВ уже давно не интересны, владение парой Е30 с всыпанием тысячбаксов я уже проходил 10 лет назад... и чем дальше и свежее мои последущие БМВ - тем еще свежее я хочу, что бы они у меня были
раджу вам одним оком взглянути на ціни в США на е21, поки що і там е28, е34 не дуже ще в ціні. а е10 це взагалі мрія і космос))).
і у нас трохи різні погляди) я не проти нового авто, але то для дружини. собі я планую мати чим постарше. зараз на черзі е12)))) і хотілось би мати їх всі і одночасно)))
 
Back
Top