BME X1 E84 restyle vs Audi A4 B8 restyle avant

aldir

Пользователь
Joined
Sep 24, 2017
Messages
278
Страна
Украина
Город
Киев
Всім привіт!
Постало питання вибору авто, це буде перший мій автомобіль.
Слід сказати, що ще тиждень назад я розглядав лише Ауді. Але от прокатався на Х1 співробітника, роздивився її з близька, і кудись пропали мої думки про Ауді:)
Слід сказати, що А4 я вибирав лише по зовнішньому вигляду, всередині ніколи не сидів, і тим більше не їздив.
Авто планується як сімейне (1 дитина ), тому хочеться і щоб місця для пасажирів було достатньо, і багажник не малий.
Планую з Європи приганяти і скористатись послугами, Віталія.
По ціні хотілося б вписатись у 15к євро там.
Дивлюсь по вартості ці авто практично однакові, тільки Ауді з більшим пробігом переважно.
Розглядаю повнопривідні варіанти.
Ауді це 2.0 TDI Quattro, BMW xdrive, але не визначився з яким мотором брати. 18d найбільше, і по ціні дешевші. Хоча попадають і 20d, I 25d. Наприклад: https://www.mobile.de/ru/Автомобиль...se,vat:true,fwd:true/pg:vipcar/235085388.html

Намагався тут на форумі існуючі теми пошукати, але по X1 дуже мало інфи, або я так шукав:)
Хотілося б почути поради, що все ж таки буде кращим вибором, а то запутався трохи, а знайомий купив Тігуана і його мені нав'язує :mda:
 
Ну а4 не конкурент х1, скорее конкурентом х1 будет ку3 или ку5.
В данном случае лучше х1, хотя бы потому, что у него будет нормальная 8 ст акпп, а не дсг или вариатор у ауди.
 
Я розумію, що а4 і х1 різні авто, але поки не сів в х1, навіть не дивився на кросовери, хоча він не так далеко від універсала пішов.
А в Ауді 2.0 кватро, якщо не помиляюсь, то на цій моделі стоїть коробка мокра DL501 (0B5), яку ставлять на повноприводні моделі. Читав, що в В8 рестайлі пофікшена проблема з масложором, вони почали випускатись з 2011 року.

DSG-7 DL501. Совместная разработка Ауди и Borg-Warner, мокрые сцепления. Выдерживает максимальный крутящий момент до 600Hm. Достаточно проблемная коробка, причем чем мощнее двигатель — тем меньше с ней проблем. Было много доработок и, вроде, жалоб стало поменьше после 2011-2012 годов. Ставится только на полноприводные авто с продольным расположением двигателя с 2008 года.
 
Все равно 8 ст акпп, на 100 голов будет надежнее любой ВАГовской коробки (дсг и вариатора), исключение 3-х литровые ауди, на которых такая же 8 ст акпп как и на бмв.
Ауди с БМВ на сегодняшний день на мой взгляд можно сравнивать лишь в двух моделях (и где опять же на мой взгляд у Ауди ощутимое преимущество), это ку5 vs х3 (но вот-вот выйдет новый х3), и ку7 vs х5. По остальным моделям, БМВ интереснее.
 
ВАГ группу покупал бы только новую и только у официального дилера.


если машина будет везтись под закон со сниженыс акзицом, то конечно Х1
еще прикольная машина Мерс gla , но она выше вашего бюджета
 
А машина вообще первая первая в жизнИ?
 
так Віталій, до якого плануєте звернутись, і допоможе при виборі мотора, коробки і т.і. він профі своєї справи
 
А машина вообще первая первая в жизнИ?

Так, перша-перша, тиждень назад тільки права отримав :)
 
Так, перша-перша, тиждень назад тільки права отримав :)

Говорят первые два года самые насыщенные для "молодого" водителя. А первая зима то вообще откровение.
Не будет ли "накладно" брать в оборот сразу автошку в сегменте выше среднего?
Где проводить ТО? 90% СТО это рукожоппы и при виде определенных марок цены на услуги меняются. (если в районе березняков живете есть хлопчик достойный мастер).
Подумайте.
Понятно что есть желания и уровень требований. Да черт возьми соц.статус :) Типо под офис на ланосе стыдно.
 
Говорят первые два года самые насыщенные для "молодого" водителя. А первая зима то вообще откровение.
Не будет ли "накладно" брать в оборот сразу автошку в сегменте выше среднего?
Где проводить ТО? 90% СТО это рукожоппы и при виде определенных марок цены на услуги меняются. (если в районе березняков живете есть хлопчик достойный мастер).
Подумайте.
Понятно что есть желания и уровень требований. Да черт возьми соц.статус :) Типо под офис на ланосе стыдно.

Ну так, я розумію, що спочатку буде і важко, і страшно :)
В будь-якому разі буду ще з інструктором кататись вже на своєму авто.
Але як впливає вибір авто на накладність утримання?
А на рахунок СТО і т.д. тут же все підкажуть :)
 
Ну так, я розумію, що спочатку буде і важко, і страшно :)
В будь-якому разі буду ще з інструктором кататись вже на своєму авто.
Але як впливає вибір авто на накладність утримання?
А на рахунок СТО і т.д. тут же все підкажуть :)

"Ланос" мнется дешевле :) да и чинить необязательно.
Удачи в выборе и удачи на дорогах общего пользования.
 
или через Витоия или через Сашу ( ShurikOFF ) привези себе х1
ищи минмальный пробег в твои деньги , даже если будет тканевый салон .

по приезду машины во Львов попроси Виталия или Сашу сделать необходимое ТО ( во львове очень достпупный оф. сервис и очень грамотные ребята в гаражах по бмв ) и будешь ездить пару первых лет без проблем. Пока будешь кататься пронюхаешь где и у кого обслуживать свою машину. Все тут когда-то покупали свою первую машину и потом обзаводились знакомствами.

Удачи в выборе !
 
или через Витоия или через Сашу ( ShurikOFF ) привези себе х1
ищи минмальный пробег в твои деньги , даже если будет тканевый салон .

по приезду машины во Львов попроси Виталия или Сашу сделать необходимое ТО ( во львове очень достпупный оф. сервис и очень грамотные ребята в гаражах по бмв ) и будешь ездить пару первых лет без проблем. Пока будешь кататься пронюхаешь где и у кого обслуживать свою машину. Все тут когда-то покупали свою первую машину и потом обзаводились знакомствами.

Удачи в выборе !

Дякую, так і зроблю :)
Тільки от хотілося б зі шкіряним салоном, враховуючи наявність дитину, думаю це буде не лишнім.
А по комплектації на що звертати увагу?
 
ну если маленький ребенок, то да...лучше кожу. Хотя для меня идеальный вариант кожа/ткань и чтоб спортивные были..., но я много езжу...

по комплектации ? а где планируешь ездить ? по Киеву ? или межгород ?
 
Основна частина по Києву.
 
Так, перша-перша, тиждень назад тільки права отримав :)

Первой машиной должен быть жигуль лохматого года, чтобы так сказать прочувствовать все прелести и тяготы водительской жизни)):biggrin:
В общем как диды завещали))
 
Первой машиной должен быть жигуль лохматого года, чтобы так сказать прочувствовать все прелести и тяготы водительской жизни)):biggrin:
В общем как диды завещали))

Ну не надо уж такой жёсткий КМБ устраивать. Еще того: Пусть будет проклят тот день когда я сел за баранку этого пылесоса. :biggrin:
 
Моя суб'єктивна думка відносно вище зазначеного:
1) при всіх рівних критеріях (стан/коплектація/пробіг/вік/ціна) - в 95% вибрав би БМВ
2) між Х1 і А4, хоч машини і не до порівняння, вибрав би ту, яка б мала кращий стан, кращу комплектацію, менший пробіг і кращу ціну (але ближче мені БМВ)
3) якщо б питання ставилося як автомобіль для молодої сімї (саме сім'ї і хтось буде їздити ззаду) то в бюджет 15000 євро (Нетто, там) звернув би увагу на BMW 3GT
4) якість матеріалів інтер'єра в Ауді, в порівнянні саме до Х1, буде краще (в Ауді панель м'якша, а в Х1 трошки дубова, як і пластик на картах дверей)
5) відносно Тігуана, привозив людині такий досить не давно, в цілому їде не погано, розхід не поганий, по снігу гарно буде їхати, але сідаєш в нього і він якийсь тупо прєсний і скучний. ІМХО.
 
3жт интересный вариант. А на каком двигателе предпочтителен
 
3жт интересный вариант. А на каком двигателе предпочтителен

Я брал бы 2.0d 135kW, а ещё лучше 2.0d 140kW.
 
GT виглядає класно, але в свому бюджеті аж однин варіант мені видало (з омцій ще повний привіл і салон шкіра або частково шкіра):
https://www.mobile.de/ru/Автомобиль...false,vat:1,fwd:true/pg:vipcar/250590552.html
В цій моделі ззаду більше місця, ніж в х1?

В 3GT ззаду місця (для ніг задніх пасажирів) навіть більше ніж BMW 5 F10/F11 або Аudi A6. Про Х1 навіть не згадую.
 
3GT в Європі дуже багато, це просто шедевр, наскільки гармонічно і цікаво вона дивиться) мені дуже сподобалась
 
Если клиренс не критичен, то я за 3GT.. все таки Ф-ка.. а е84 это уже корч ну и ехать тройка будет интереснее, и по комфорту тоже. Салон практичный очень (по идее как и в 5GT). Кстати можно в прокат тройку ЖТ в Киеве на Осокорках взять, сотка баксов в сутки, попроьовать чисто для сравнения.. у них 318д моделька есть. SV-car прокат. Я там Х5 ф15 и 520д ф11 брал..
 
Та кліренс не такий важливий, 90% часу це по Києву поїзлки будуть.
Але якщо взяти АКП+повний привід, вона в бюджет не вписується, мовчу вже про шкіряний салон.
Якщо х1 по вибірці 30-40 видає, то 3GT 3-4, і то відкинувши деякі елементи з фільтру.
https://www.mobile.de/ru/Автомобиль...false,vat:1,fwd:true/pg:vipcar/247646626.html
Ось ще один варіант, крім того, шо скидував раніше, і все по суті: (
 
Относительно кожи... если ребенок в детском автокресле (а он там обязан быть), то вопрос "кожа и ребенок в машине" имхо не критичен.
 
Я к тому, что кожа лучше, если дети не привязаны и скачут по салону.. кожу мыть удобно. Но если в автокресле ребенок - то лучше что б оно стояло на тряпке.
 
Та кліренс не такий важливий, 90% часу це по Києву поїзлки будуть.
Але якщо взяти АКП+повний привід, вона в бюджет не вписується, мовчу вже про шкіряний салон.
Якщо х1 по вибірці 30-40 видає, то 3GT 3-4, і то відкинувши деякі елементи з фільтру.
https://www.mobile.de/ru/Автомобиль...false,vat:1,fwd:true/pg:vipcar/247646626.html
Ось ще один варіант, крім того, шо скидував раніше, і все по суті: (

Якщо 90% поїздок по Києву, то для чого вам повний привід? Ви пробували їздити на сучасній БМВ зі звичайним заднім моноприводом? Навіть зимою він веде себе цілком адекватно і прогнозовано.
 
Якщо 90% поїздок по Києву, то для чого вам повний привід? Ви пробували їздити на сучасній БМВ зі звичайним заднім моноприводом? Навіть зимою він веде себе цілком адекватно і прогнозовано.

Виталик, в Киеве полно всяких прикольных горок, и зимой там весело бывает)
 
Виталик, в Киеве полно всяких прикольных горок, и зимой там весело бывает)

Спорить не стану, возможно зимой в заснеженном Киеве на каких-то горках полный привод не помешает, но действительно ли есть на столько острая необходимость в нём. Другие машины, которые не полноприводные, ну и которых на много на много больше - они ведь всё-же как-то ездят.
Вот я езжу на заднеприводной F11, зимой стоит хорошая зимняя резина, пока ещё нигде не застревал. Конечно же езжу зимой с умом и смотрю куда можно ехать, а куда нет.
 
Back
Top