The_Glory
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 1,250
- Город
- Киев
Збірка_41. ЕТК_41_Кузов (передня частина)
З верхньою обшивкою багажника виникли деякі непередбачені складності, тому про неї напишу трохи пізніше. А поки що, повернусь до розділу ЕТК_41 Кузов
Цього разу почну з початку розділу.
Каркас кузова
Ось такий красивий каркас кузова 4-дверного седана з люком (41 00 1 942 099), після його фарбування.
Облицювання передка
Деталі №1-6, 12, 17 - це передня рама кузова.
Деталь №7 - планка переднього фартука (41 33 1 884 353), що для машин до 85 року є окремою деталлю, і кріпиться саморізами з закладними пластинами до фартука.
Деталь №8 - передній фартук для машин до 85 року (41 33 1 916 986). Його ще називають "косий", через характерний нахил, як на більш старих "акулах".
Для машин 85-87 року передній фартук та його планка є однією деталлю, (41 33 1 933 770), або с додатковими прорізами для кондиціонеру та для дизельних машин (41 33 1 933 772). Цей фартук називають "прямий", через більш вертикальний його вигляд у профіль.
Для машин після рестайлінгу у 87 році фартук зовсім інший (41 33 1 961 225), або с додатковими прорізами для кондиціонеру (41 33 1 961 227)
У моєму випадку "прямий" фартук для 325i 85-87 року, з прорізами для кондиціонера (41 33 1 933 772).
Деталі №9-11 - кріплення фартука - саморізи та закладні пластини.
По два саморізи на вертикальних стійках передньої рами, та два на нижній її частині. Ще по два по краях у місці стиковки крила та планки фартука.
Фартук встановлений тимчасово, потрібно ще буде регулювати всі зазори, а потім буде вже закріплений.
Деталі №13-15 - кріплення для кондиціонера. Тому про них буду писати в розділі про кондиціонер.
Деталь №16 - гумові ущільнювачі для буксирувальних петель. Лівий (51 71 1 916 185) та правий (51 71 1 916 186).
Щільно вставляються між фартуком та лонжероном.
Деталі №18 та №19 - не використовуються, - це буксирувальна петля тільки для Е30 М3.
Наступні розділ:
Деталі передка кузова
Як бачимо, це повністю вся передня частина кузова. Також тут показані дифузори для обдува радіатора та кліпси для їх кріплення.
Деталі №2 та №3 не використовуються.
Деталь №5 - для машин без кондиціонера, та кліпси №4 для її кріплення.
Деталь №6 та №7 - для машин з кондиціонером, та кліпси №8 для її кріплення.
У мене є поки що тільки кліпси №8 (51 48 1 915 964). Потрібно 4 штуки, а прийшла ціла пачка. Щитки треба купити. Але про них буду писати в розділі про кондиціонер.
Деталі №9 та №10 - тільки для М3.
Наступний розділ - по суті, та ж передня частина кузова, але по-детально. Деякі з деталей ще доступні до замовлення.
Колісна ніша/лонжерон
Все в зборі.
Розділ по дрібним деталям та кронштейнам.
Деталі щитка передка
Оскільки всі ці деталі приварені до кузова, то окремо нема сенсу про них говорити - вони всі на своїх місцях.
А про заглушки варто написати.
Деталь №19 - заглушка (51 71 1 911 299) D=6.9MM.
Дві заглушки в отвори на площадці для акумулятора. Ставляться тільки на машини з акумулятором у багажнику, замість пластикової проставки (61 21 1 350 825), що служить додатковим упором при установці акумулятора під капотом.
Деталь №20 - про неї я вже згадував раніше. Заглушка у моторному щиті. Мабуть це чергова помилка в ЕТК - там вказана заглушка D=35MM, а по факту, там отвір 20мм. Тому я туди поставив таку ж заглушку, як ставиться у багажнику - 51 71 1 801 066.
Деталь №21 - овальна заглушка (51 71 1 872 829) 30X36MM, що використовується тільки на машинах з автоматичною трансмісією. Дві таких заглушки ставляться в отвори замість шлангів циліндра зчеплення. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - заглушка (51 71 1 972 464) D=52MM. Тут з діаметром все вірно - це великий отвір над площадкою для акумулятора (на фото вище), через який проходить моторна проводка. Не розумію для чого там заглушка. В даному випадку не використовується. Отвір під клемою акумулятора:
Ще один розділ по дрібним деталям та кронштейнам.
Кронштейн передка
Ці деталі також знаходяться на своїх місцях. Крім деталей №10-13. Це розпорка рульової колонки для машин з подушкою безпеки. Скоріше за все, я не буду ставити цю опцію на свою машину, тому поки що вона не буде використовуватись. А якщо ж таки вирішу ставити, то напишу про це у відповідному розділі.
P.S.
Приїхало декілька нових пакетиків для подальшої збірки.
А декілька пакетиків поїхало на гальваніку
Також чекаю з фарбування всі елементи "shadow line". Сам фарбувати не ризикнув, бо як показала практика, маляр з мене не дуже хороший Колір вибрав на підборі фарб - чорний напів-мат. Повинно бути красиво, - як в оригіналі.
З верхньою обшивкою багажника виникли деякі непередбачені складності, тому про неї напишу трохи пізніше. А поки що, повернусь до розділу ЕТК_41 Кузов
Цього разу почну з початку розділу.
Каркас кузова
Ось такий красивий каркас кузова 4-дверного седана з люком (41 00 1 942 099), після його фарбування.
Облицювання передка
Деталі №1-6, 12, 17 - це передня рама кузова.
Деталь №7 - планка переднього фартука (41 33 1 884 353), що для машин до 85 року є окремою деталлю, і кріпиться саморізами з закладними пластинами до фартука.
Деталь №8 - передній фартук для машин до 85 року (41 33 1 916 986). Його ще називають "косий", через характерний нахил, як на більш старих "акулах".
Для машин 85-87 року передній фартук та його планка є однією деталлю, (41 33 1 933 770), або с додатковими прорізами для кондиціонеру та для дизельних машин (41 33 1 933 772). Цей фартук називають "прямий", через більш вертикальний його вигляд у профіль.
Для машин після рестайлінгу у 87 році фартук зовсім інший (41 33 1 961 225), або с додатковими прорізами для кондиціонеру (41 33 1 961 227)
У моєму випадку "прямий" фартук для 325i 85-87 року, з прорізами для кондиціонера (41 33 1 933 772).
Деталі №9-11 - кріплення фартука - саморізи та закладні пластини.
По два саморізи на вертикальних стійках передньої рами, та два на нижній її частині. Ще по два по краях у місці стиковки крила та планки фартука.
Фартук встановлений тимчасово, потрібно ще буде регулювати всі зазори, а потім буде вже закріплений.
Деталі №13-15 - кріплення для кондиціонера. Тому про них буду писати в розділі про кондиціонер.
Деталь №16 - гумові ущільнювачі для буксирувальних петель. Лівий (51 71 1 916 185) та правий (51 71 1 916 186).
Щільно вставляються між фартуком та лонжероном.
Деталі №18 та №19 - не використовуються, - це буксирувальна петля тільки для Е30 М3.
Наступні розділ:
Деталі передка кузова
Як бачимо, це повністю вся передня частина кузова. Також тут показані дифузори для обдува радіатора та кліпси для їх кріплення.
Деталі №2 та №3 не використовуються.
Деталь №5 - для машин без кондиціонера, та кліпси №4 для її кріплення.
Деталь №6 та №7 - для машин з кондиціонером, та кліпси №8 для її кріплення.
У мене є поки що тільки кліпси №8 (51 48 1 915 964). Потрібно 4 штуки, а прийшла ціла пачка. Щитки треба купити. Але про них буду писати в розділі про кондиціонер.
Деталі №9 та №10 - тільки для М3.
Наступний розділ - по суті, та ж передня частина кузова, але по-детально. Деякі з деталей ще доступні до замовлення.
Колісна ніша/лонжерон
Все в зборі.
Розділ по дрібним деталям та кронштейнам.
Деталі щитка передка
Оскільки всі ці деталі приварені до кузова, то окремо нема сенсу про них говорити - вони всі на своїх місцях.
А про заглушки варто написати.
Деталь №19 - заглушка (51 71 1 911 299) D=6.9MM.
Дві заглушки в отвори на площадці для акумулятора. Ставляться тільки на машини з акумулятором у багажнику, замість пластикової проставки (61 21 1 350 825), що служить додатковим упором при установці акумулятора під капотом.
Деталь №20 - про неї я вже згадував раніше. Заглушка у моторному щиті. Мабуть це чергова помилка в ЕТК - там вказана заглушка D=35MM, а по факту, там отвір 20мм. Тому я туди поставив таку ж заглушку, як ставиться у багажнику - 51 71 1 801 066.
Деталь №21 - овальна заглушка (51 71 1 872 829) 30X36MM, що використовується тільки на машинах з автоматичною трансмісією. Дві таких заглушки ставляться в отвори замість шлангів циліндра зчеплення. В даному випадку не використовується.
Деталь №22 - заглушка (51 71 1 972 464) D=52MM. Тут з діаметром все вірно - це великий отвір над площадкою для акумулятора (на фото вище), через який проходить моторна проводка. Не розумію для чого там заглушка. В даному випадку не використовується. Отвір під клемою акумулятора:
Ще один розділ по дрібним деталям та кронштейнам.
Кронштейн передка
Ці деталі також знаходяться на своїх місцях. Крім деталей №10-13. Це розпорка рульової колонки для машин з подушкою безпеки. Скоріше за все, я не буду ставити цю опцію на свою машину, тому поки що вона не буде використовуватись. А якщо ж таки вирішу ставити, то напишу про це у відповідному розділі.
P.S.
Приїхало декілька нових пакетиків для подальшої збірки.
А декілька пакетиків поїхало на гальваніку
Також чекаю з фарбування всі елементи "shadow line". Сам фарбувати не ризикнув, бо як показала практика, маляр з мене не дуже хороший Колір вибрав на підборі фарб - чорний напів-мат. Повинно бути красиво, - як в оригіналі.