The_Glory
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 1,250
- Город
- Киев
Збірка_61. ЕТК_41_Кузов (ручки дверей)
Кузов
Вибрав чотири кращі ручки з тих, що були, але все ж їх стан був не ідеальний.
Механізми ручок та дверні кліпси готові після гальваніки, а ручки після фарбування в чорний напів-матовий колір. Все готово для їх установки.
Збираємо внутрішній механізм. Осі були пофарбовані, тому так і зробив.
Алюмінієві ручки кріпляться до механізму звичайними стальними гвинтами М4х10, тому в більшості випадків вони окислюються і їх дуже важко відкрутити. З чотирьох своїх ручок я зміг відкрутити лише одну. Добре, що заздалегідь зібрав ще один комплект ручок. Отже, я вирішив ставити аналогічні гвинти та шайби з нержавіючої сталі.
Передні ручки.
Ручка дверна передня/запірний механізм/ключ
Про замки та ключ напишу пізніше - їх треба ще довести до ладу й переробити під один ключ. То ж поки що тільки про ручки.
Деталь №1 - механізм ручки лівий (51 21 1 906 891) та правий (51 21 1 906 892). Складається з двох частин, осі та пружини.
Водійська ручка може бути звичайною, або з додатковим контактом для реле таймера салонного освітлення та підігріву замка. Хоча номер в ETK тільки один.
Передні механізми - лівий та правий.
Додатковий контакт на лівому:
Деталь №2 - втулка (51 21 1 802 016) - поліетиленова втулка на важіль механізму.
Деталь №3 - гумова накладка (51 71 1 916 537).
Ці деталі потрібні для більш м'якої роботи механізму. Їх видно на фото:
Деталь №4 - ручка (51 21 1 923 996). З внутрішнього боку має два гумових буфери. На машинах перших років випуску ці буфери встановлювалися не на ручці, а на дверях. Бачив це вживу на 323i, але не бачу їх в ETK.
Деталь №5 - гвинт М4х10 (51 21 1 916 992) - по 2шт. на кожну ручку. В комплекті з шайбами. Як я вже казав - я замінив їх на аналогічні нержавіючі гвинти.
Деталь №6 - стопорна гайка М6 (51 21 1 803 363) - по 2шт. на кожну ручку.
Деталь №7 - закладна пластина зі шпильками (51 21 1 906 540) - 1шт. на кожну ручку. До речі, з заводу вона не в жовтому, а в білому цинку - тому я так і зробив.
Про інші деталі замків напишу пізніше.
Ручка встановлюється доволі легко. Спочатку пластина №7 вставляється у спеціальний дверний кронштейн з пазами.
Механізм надіваємо на шпильки так, щоб його важіль зачепився за важіль дверного замка.
Прикручуємо гайки, - в дверях для цього передбачені спеціальні отвори.
Піднімаємо важіль механізму, фіксуємо його в такому положенні пластиковою лопаткою та прикручуємо ручку.
Вирівнюємо її разом з механізмом і закручуємо гайки механізму та гвинти ручки.
На водійських дверях все аналогічно, але там потрібно разом з механізмом ручки ще встановити кронштейн для кріплення реле таймера салонного освітлення та підігріву замка.
Кронштейн реле та додатковий контакт.
Задні ручки.
Система замків задніх дверей
Про внутрішні ручки я вже писав, тому зараз тільки про зовнішні.
Деталь №1 - механізм ручки лівий (51 22 1 906 607) та правий (51 22 1 906 608). Складається з двох частин, осі та пружини.
Деталь №2 - закладна пластина зі шпильками (51 21 1 906 540) - 1шт. на кожну ручку. До речі, з заводу вона не в жовтому, а в білому цинку - тому я так і зробив.
Деталь №3 - гумова накладка (51 71 1 916 537).
Поліетиленова втулка на важіль механізму на задніх ручках чомусь не показана, але вона там також є.
Ці деталі потрібні для більш м'якої роботи механізму.
Деталь №4 - ручка (51 21 1 923 996). З внутрішнього боку має два гумових буфери. На машинах перших років випуску ці буфери встановлювалися не на ручці, а на дверях. Бачив це вживу на 323i, але не бачу їх в ETK.
Деталь №5 - гвинт М4х10 (51 21 1 916 992) - по 2шт. на кожну ручку. В комплекті з шайбами. Як я вже казав - я замінив їх на аналогічні нержавіючі гвинти.
Деталь №6 - стопорна гайка М6 (51 21 1 803 363) - по 2шт. на кожну ручку.
Установка аналогічна до передніх ручок. В дверях також передбачені спеціальні отвори. Але є один нюанс - пластиковий щиток дверного замка перекриває доступ до однієї гайки.
Тому на задніх дверях потрібно спочатку встановити ручки, а вже потім замки. Мені ж довелося шукати потрібний ключ, щоб добратися до тієї гайки.
Було дуже не зручно прикручувати. То ж з іншого боку все-таки довелось відкручувати замок.
Всі ручки встановлені, тепер відкривати двері стало зручніше.
Кузов
Вибрав чотири кращі ручки з тих, що були, але все ж їх стан був не ідеальний.
Механізми ручок та дверні кліпси готові після гальваніки, а ручки після фарбування в чорний напів-матовий колір. Все готово для їх установки.
Збираємо внутрішній механізм. Осі були пофарбовані, тому так і зробив.
Алюмінієві ручки кріпляться до механізму звичайними стальними гвинтами М4х10, тому в більшості випадків вони окислюються і їх дуже важко відкрутити. З чотирьох своїх ручок я зміг відкрутити лише одну. Добре, що заздалегідь зібрав ще один комплект ручок. Отже, я вирішив ставити аналогічні гвинти та шайби з нержавіючої сталі.
Передні ручки.
Ручка дверна передня/запірний механізм/ключ
Про замки та ключ напишу пізніше - їх треба ще довести до ладу й переробити під один ключ. То ж поки що тільки про ручки.
Деталь №1 - механізм ручки лівий (51 21 1 906 891) та правий (51 21 1 906 892). Складається з двох частин, осі та пружини.
Водійська ручка може бути звичайною, або з додатковим контактом для реле таймера салонного освітлення та підігріву замка. Хоча номер в ETK тільки один.
Передні механізми - лівий та правий.
Додатковий контакт на лівому:
Деталь №2 - втулка (51 21 1 802 016) - поліетиленова втулка на важіль механізму.
Деталь №3 - гумова накладка (51 71 1 916 537).
Ці деталі потрібні для більш м'якої роботи механізму. Їх видно на фото:
Деталь №4 - ручка (51 21 1 923 996). З внутрішнього боку має два гумових буфери. На машинах перших років випуску ці буфери встановлювалися не на ручці, а на дверях. Бачив це вживу на 323i, але не бачу їх в ETK.
Деталь №5 - гвинт М4х10 (51 21 1 916 992) - по 2шт. на кожну ручку. В комплекті з шайбами. Як я вже казав - я замінив їх на аналогічні нержавіючі гвинти.
Деталь №6 - стопорна гайка М6 (51 21 1 803 363) - по 2шт. на кожну ручку.
Деталь №7 - закладна пластина зі шпильками (51 21 1 906 540) - 1шт. на кожну ручку. До речі, з заводу вона не в жовтому, а в білому цинку - тому я так і зробив.
Про інші деталі замків напишу пізніше.
Ручка встановлюється доволі легко. Спочатку пластина №7 вставляється у спеціальний дверний кронштейн з пазами.
Механізм надіваємо на шпильки так, щоб його важіль зачепився за важіль дверного замка.
Прикручуємо гайки, - в дверях для цього передбачені спеціальні отвори.
Піднімаємо важіль механізму, фіксуємо його в такому положенні пластиковою лопаткою та прикручуємо ручку.
Вирівнюємо її разом з механізмом і закручуємо гайки механізму та гвинти ручки.
На водійських дверях все аналогічно, але там потрібно разом з механізмом ручки ще встановити кронштейн для кріплення реле таймера салонного освітлення та підігріву замка.
Кронштейн реле та додатковий контакт.
Задні ручки.
Система замків задніх дверей
Про внутрішні ручки я вже писав, тому зараз тільки про зовнішні.
Деталь №1 - механізм ручки лівий (51 22 1 906 607) та правий (51 22 1 906 608). Складається з двох частин, осі та пружини.
Деталь №2 - закладна пластина зі шпильками (51 21 1 906 540) - 1шт. на кожну ручку. До речі, з заводу вона не в жовтому, а в білому цинку - тому я так і зробив.
Деталь №3 - гумова накладка (51 71 1 916 537).
Поліетиленова втулка на важіль механізму на задніх ручках чомусь не показана, але вона там також є.
Ці деталі потрібні для більш м'якої роботи механізму.
Деталь №4 - ручка (51 21 1 923 996). З внутрішнього боку має два гумових буфери. На машинах перших років випуску ці буфери встановлювалися не на ручці, а на дверях. Бачив це вживу на 323i, але не бачу їх в ETK.
Деталь №5 - гвинт М4х10 (51 21 1 916 992) - по 2шт. на кожну ручку. В комплекті з шайбами. Як я вже казав - я замінив їх на аналогічні нержавіючі гвинти.
Деталь №6 - стопорна гайка М6 (51 21 1 803 363) - по 2шт. на кожну ручку.
Установка аналогічна до передніх ручок. В дверях також передбачені спеціальні отвори. Але є один нюанс - пластиковий щиток дверного замка перекриває доступ до однієї гайки.
Тому на задніх дверях потрібно спочатку встановити ручки, а вже потім замки. Мені ж довелося шукати потрібний ключ, щоб добратися до тієї гайки.
Було дуже не зручно прикручувати. То ж з іншого боку все-таки довелось відкручувати замок.
Всі ручки встановлені, тепер відкривати двері стало зручніше.