The_Glory
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 1,250
- Город
- Киев
Збірка_33. ЕТК_61_Пучки проводов (ч.2) (установка дверної проводки)
В першій частині я детально описав всі роз'єми дверної проводки та їх розпіновку. Тепер мова буде про установку проводки в двері.
Нагадую, проводка на всі четверо дверей для максимальної комплектації додатковими опціями.
Починаю з водійських дверей. Дверна проводка заводиться ззовні, через отвір у передньому торці дверей, та фіксується гумовою гофрою. У моєму випадку встановлена заводська сигналізація, тому в дверному роз'ємі присутній кабель магнітного замка зі своїм, окремим, роз'ємом.
Це суттєво ускладнює підключення дверної проводки до основної проводки - дуже не зручно, тому зайняло не мало часу. Корпус постійно випадав всередину кузова, або не притискав гумову гофру. До речі, гофру потрібно зразу щільно надіти на корпус дверного роз'єма, а потім затиснути між двома частинами його корпусу. Якщо спочатку підключити роз'єм, а потім пробувати на нього надіти гумову гофру, - вона не буде триматись. Часто по цій причині, туди попадає вода, і контакти окисляються і гниють.
В кінці кінців, я це зробив!
Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 4 червоних кліпси, 4 сірих, 1 кронштейн, 2 стяжки та скотч.
Проводка до електроприводу дзеркала, до кнопки його регулювання, та до твітера виводиться вгору, та фіксується трьома червоними кліпсами. Проводка до кнопки регулювання далі фіксується двома меншими кліпсами сірого кольору, та виводиться до салонної ручки. Проводка до твітера виводиться назовні через спеціальний отвір та прокладається до переднього кута дверей, кріпиться на скотч (саме так було із заводу). Протягувати їх не дуже зручно, не розумію чому їх не проклали разом із проводами до електроприводу дзеркала...
Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується двома стяжками по низу вирізу у дверях.
В задній частині дверей проводка центрального замка, сигналізації та підігріву замка фіксується червоною кліпсою, та підключається до електропривода центрального замка. Роз'єми кінцевика ключа та підігріву замка вставляються у спеціальний кронштейн.
Штатний замок та магнітний замок у мене ще не встановлені, тому проводка до них поки ще не закріплена. Вона буде фіксуватись двома сірими кліпсами на пластині замка та на дверному механізмі замка - так, щоб не заважала опусканню скла (далі покажу це на пасажирських дверях).
Переходимо до пасажирських дверей. По суті, все аналогічно, але трохи простіше, так як проводки трохи менше.
Протягуємо проводку в двері через отвір у передньому торці, підключаємо та фіксуємо гумову гофру.
Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 3 червоних кліпси, 3 сірих, 1 кронштейн, 2 стяжки та скотч.
Проводка до електроприводу дзеркала, та до твітера виводиться вгору, та фіксується трьома червоними кліпсами. Проводка до твітера виводиться назовні через спеціальний отвір та прокладається до переднього кута дверей, кріпиться на скотч (саме так було із заводу).
Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується двома стяжками по низу вирізу у дверях.
В задній частині дверей проводка центрального замка фіксується сірою кліпсою, та підключається до електропривода центрального замка. Роз'єм кінцевика ключа вставляється у спеціальний кронштейн.
Проводка кінцевика ключа фіксується двома сірими кліпсами на пластині замка та на дверному механізмі замка - так, щоб не заважала опусканню скла.
Із задніми дверями ще простіше. Дверна проводка заводиться ззовні, через отвір у передньому торці дверей, та фіксується гумовою гофрою. Один нюанс - щоб простіше протягнути через круглий отвір корпус роз'єма кнопки склопідйомника, потрібно відкрити його верхню кришку.
Дверний роз'єм проводки протягується в отвір у середній стійці кузова та з іншого боку також фіксується гумовою гофрою.
Таким чином, на відміну від передніх дверей, на задніх дверях роз'єм підключається до основної проводки в середині стійки кузова, тому на нього не потрапляє вода і він значно краще зберігається. Роз'єм кріпиться в ніші середньої стійки кузова, біля овального отвору, спеціальною скобою.
Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 4 стяжки.
Проводка кнопки склопідйомника виводиться вгору, у спеціальний отвір біля дверної ручки.
Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується чотирма стяжками по верху вирізу у дверях.
В задній частині дверей проводка центрального замка підключається до електропривода центрального замка.
Аналогічно з іншого боку.
Дверна проводка встановлена.
Хоча, напишу ще окремо про проводку підігріву замка водійських дверей та про ремонт його ЕБУ.
В першій частині я детально описав всі роз'єми дверної проводки та їх розпіновку. Тепер мова буде про установку проводки в двері.
Нагадую, проводка на всі четверо дверей для максимальної комплектації додатковими опціями.
Починаю з водійських дверей. Дверна проводка заводиться ззовні, через отвір у передньому торці дверей, та фіксується гумовою гофрою. У моєму випадку встановлена заводська сигналізація, тому в дверному роз'ємі присутній кабель магнітного замка зі своїм, окремим, роз'ємом.
Це суттєво ускладнює підключення дверної проводки до основної проводки - дуже не зручно, тому зайняло не мало часу. Корпус постійно випадав всередину кузова, або не притискав гумову гофру. До речі, гофру потрібно зразу щільно надіти на корпус дверного роз'єма, а потім затиснути між двома частинами його корпусу. Якщо спочатку підключити роз'єм, а потім пробувати на нього надіти гумову гофру, - вона не буде триматись. Часто по цій причині, туди попадає вода, і контакти окисляються і гниють.
В кінці кінців, я це зробив!
Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 4 червоних кліпси, 4 сірих, 1 кронштейн, 2 стяжки та скотч.
Проводка до електроприводу дзеркала, до кнопки його регулювання, та до твітера виводиться вгору, та фіксується трьома червоними кліпсами. Проводка до кнопки регулювання далі фіксується двома меншими кліпсами сірого кольору, та виводиться до салонної ручки. Проводка до твітера виводиться назовні через спеціальний отвір та прокладається до переднього кута дверей, кріпиться на скотч (саме так було із заводу). Протягувати їх не дуже зручно, не розумію чому їх не проклали разом із проводами до електроприводу дзеркала...
Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується двома стяжками по низу вирізу у дверях.
В задній частині дверей проводка центрального замка, сигналізації та підігріву замка фіксується червоною кліпсою, та підключається до електропривода центрального замка. Роз'єми кінцевика ключа та підігріву замка вставляються у спеціальний кронштейн.
Штатний замок та магнітний замок у мене ще не встановлені, тому проводка до них поки ще не закріплена. Вона буде фіксуватись двома сірими кліпсами на пластині замка та на дверному механізмі замка - так, щоб не заважала опусканню скла (далі покажу це на пасажирських дверях).
Переходимо до пасажирських дверей. По суті, все аналогічно, але трохи простіше, так як проводки трохи менше.
Протягуємо проводку в двері через отвір у передньому торці, підключаємо та фіксуємо гумову гофру.
Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 3 червоних кліпси, 3 сірих, 1 кронштейн, 2 стяжки та скотч.
Проводка до електроприводу дзеркала, та до твітера виводиться вгору, та фіксується трьома червоними кліпсами. Проводка до твітера виводиться назовні через спеціальний отвір та прокладається до переднього кута дверей, кріпиться на скотч (саме так було із заводу).
Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується двома стяжками по низу вирізу у дверях.
В задній частині дверей проводка центрального замка фіксується сірою кліпсою, та підключається до електропривода центрального замка. Роз'єм кінцевика ключа вставляється у спеціальний кронштейн.
Проводка кінцевика ключа фіксується двома сірими кліпсами на пластині замка та на дверному механізмі замка - так, щоб не заважала опусканню скла.
Із задніми дверями ще простіше. Дверна проводка заводиться ззовні, через отвір у передньому торці дверей, та фіксується гумовою гофрою. Один нюанс - щоб простіше протягнути через круглий отвір корпус роз'єма кнопки склопідйомника, потрібно відкрити його верхню кришку.
Дверний роз'єм проводки протягується в отвір у середній стійці кузова та з іншого боку також фіксується гумовою гофрою.
Таким чином, на відміну від передніх дверей, на задніх дверях роз'єм підключається до основної проводки в середині стійки кузова, тому на нього не потрапляє вода і він значно краще зберігається. Роз'єм кріпиться в ніші середньої стійки кузова, біля овального отвору, спеціальною скобою.
Тепер розкладаємо проводку у дверях та фіксуємо її. Для цього потрібно 4 стяжки.
Проводка кнопки склопідйомника виводиться вгору, у спеціальний отвір біля дверної ручки.
Далі підключається мотор склопідйомника, і джгут фіксується чотирма стяжками по верху вирізу у дверях.
В задній частині дверей проводка центрального замка підключається до електропривода центрального замка.
Аналогічно з іншого боку.
Дверна проводка встановлена.
Хоча, напишу ще окремо про проводку підігріву замка водійських дверей та про ремонт його ЕБУ.