[ E38 ] "Das Erbe"

GeisT

Пользователь
Joined
Nov 19, 2011
Messages
286
Age
43
Страна
Украина
Город
Киев
Всім вітання. Тож продовжую зі свого останнього запису про моє попереднє авто. Моя колишня Е32 попала в руки толкового хлопця, що мене не менш радує ,ніж нова сторінка в моєму житті з новим авто.

Щось є в цьому вислові : "не ми обираємо авто - авто обирає нас" - володіючи Е32, я періодично моніторив ринок і спочатку я ніколи особо й не придавав великої уваги Е38-м які пропонувалися, аж саме до тієї миті коли я не познайомився з "нею" блище. Тоді думка про Е38 вже не давала спокою , а в об'явах весь довгий час була "вона" - на яку я запав. Авто коштувало вище ринку, без ГБО(чому я радий) і з великим чотирилітровим "серцем", тож не дивно що бажаючих купити було не багато, плюс до всього власник час від часу змінював ціну (підвищував), прибирав з продажу,так як не хотів його сильно продавати, аж поки у нього не з'явився Х5 Е53 і жінка не взнала про "умови продажу"😄(як він зі мною поділився), на що йому сказала - "за такі гроші ти його ніколи не продаси", тому розуміючи, що три авто то багато, для дружини Е38 велика, а спадок від батька в вигляді якоїсь моделі ВАЗ вона не продасть - вибір був очевидний, в результаті авто з осені було поставлено в гараж і чекало як виявилося на мене, ніби знало - "ти хоч десяток варіантів переглядай, а приїдеш за мною" . І скажу я вам що переглядав я не мало , і наче були цікаві варіанти, але всі обставини складалися так що приїхав я саме за своєю😊

Що ж я маю по факту - звісно авто не без моментів до яких треба прикласти руки, АЛЕ! :

авто було у власності в одних руках 20+ років!

технічно завжди підтримувалося в справному стані.
М60В40 на ручці
499 тис. пробігу

Щось таки мене притягувало в цьому авто. Звук V8 - заворожує(не рядна шістка однозначно 😅) динаміка просто неймовірна, навіть для такої баржі. Салон комфорт з ломаними спинками дуже зручний і доволі добре зберігся, окрім водійського звичайно , але на ньому нитки перетерлись ,шкіра ціла, ну і стеля провисла, але то все дрібниці, порівняно з емоціями які воно дарує. Короче кажучи я просто закохався.

До слова, мені заново довелось привчатися до БМВ 😄, так як їде вона зовсім по іншому, порівняно з Е32.

Придбавши, одразу що я зробив, це віддав авто на комплексну хімчистку салона і мийку двигуна, так як сам , не маю ні змоги, ні засобів , ні часу то все зробити якісно, і вимити з неї "віковий бруд " зайвим не було, в салоні тепер набагато приємніше. Фото до речі ще жодного не робив, але все попереду! Всім добра і перемоги. Далі буде!
 
Last edited:
Цікаво аднака))) треба фото)
 
Цікаво аднака))) треба фото)
Скоро, скоро, трохи терпіння, вже хочу сфотографувати на своїх номерах))). Талончик в ТСЦ на 2 число😄
 
півмільйона пробігу?o_O
 
"Все іде по плану"
Всім чергове вітання! Тож я продовжую . Ще не встигнувши забрати авто з детейлінгу, прийшлося приділити йому уваги і не значного ремонту по електриці, так як закінчивши свою роботу і майже зібравши салон ,водійське сидіння перестало працювати, але благо поруч з детейлінгом був авто електрик. Запідозрили в поломці блок керування сидінням, знявши і розібравши його електрик виявив окислення, почистив, додатково пропаяв, все зібрав, встановив на місце і все запрацювало. З мого боку це нічого не вартувало, так як по суті я віддав авто в якому все працювало 🙄. Головне проблему вирішили, і послугами детейлінгу я залишився задоволений
Шкода що не зробив фото до мийки
IMG_20240429_081733_126.jpg
...але чесно кажучи так добре мені двигун не мили жодного разу на моїх попередніх авто, навіть на "екомийці"(паром) в Києві на блокбастері.

В підкапотному чисте все і навіть шумка капоту, приємно глянути одним словом. Салон набув матового кольору, замість вже затертого брудного блиску. Комфорт заднього дивана вище всяких похвал
IMG_20240502_175554_568.jpg

На слідуючий день був запланований візит на сервіс на заміну оливи в КПП та редукторі. Все приготовлено зазделегідь
IMG_20240429_081603_728.jpg
Шикарна торпедо і страшний чохол на кермо.....не надовго 😄
IMG-2855d0cac48d814104c1c96103772d87-V.jpg
Також одразу було замовлено і замінено дещо по дрібниці, таке як педаль газу, так як був обломаний верхній край що фіксується до лапки і не комфортно було натискати, а також аморти багажника, які вже не тримали
IMG_20240429_104246_074.jpg
Так як авто було придбано по договору ,то на мене, ще чекав візит в ТСЦ, до якого я підготувався зазделегідь, так як черга вже займається за тижні,(всі масово кинулись переоформлювати авто, причина всім мабуть відома) і зазделегідь забронював собі номер,який гадаю говорить за все😉
IMG_20240502_170023_595.jpg
Ще разом з авто старий господар передав мені і такі "артефакти", які і на новіших авто не побачиш ,не те що родом з 90-тих😄
IMG_20240502_194908_706.jpg
Старий власник був меломаном ще тим😀, так як в авто збереженні всі рідні динаміки і всі працюючі,магнітола в нього стояла дискова, і дуже добре налаштована, проте відсутність USB і aux, плюс до всього синя підсвітка😬, мене ні як не влаштовували. На попередньому авто в мене стояла досить не погана модель Kenwood kmm125, і вона мені дуже подобалась. Коли стало питання магнітоли, то як виявилось їх вже не роблять (kmm125), і плюс до всього хотілось спробувати процесорну магнітолу. Тому мій вибір пав на бюджетний варіант, але до всього досить пристойний по відгуках і оглядах, і плюс до всього - повернення до "істоків"😄( хоч правду кажучи на Е38 Decker ніколи не ставили, але вони здається були на більш ранніх моделях) , тому Decker mdr124bt - був мій вибір! Магнітола ,з меню "простіше нікуди", що можна розібратися без інструкції, з всім необхідним функціоналом, і змінною підсвіткою. Коли встановив і налаштував(ютуб в поміч😄), то одразу відмітив що грає вона в рази краще, на штатній акустиці, ніж мій попередній Kenwood, з не поганою акустикою новою! І тут я вже не скажу : чи то процесорна магнітола - топ, чи "естрадна " акустика рулить😄, і для мене ,як пересічного слухача, різниця колосальна. Своїх грошей вона варта однозначно!

Трохи фото по "традиції" як "ми" виглядаємо🙂
Ні яких ангельських оченят 😄
IMG_20240502_175414_751.jpg
Поки без туманок але все попереду
IMG_20240502_175424_660.jpg
"Погляд" мутноватий, але і його ми "прояснимо ")))
IMG_20240502_175518_792.jpg
;)
IMG_20240502_175339_600.jpg
Загалом вже трохи намічені подальші роботи і обслуговування, так як "по класиці жанру" не працює ручник ,і чомусь я помітив відповідь більшості на таке питання одне:

" я ним не користуюсь, мені й не потрібно"😄, будем виправляти поступово!

Всім перемоги! Далі буде.
 

Attachments

  • IMG_20240502_194908_706.jpg
    IMG_20240502_194908_706.jpg
    1.1 MB · Views: 17
Last edited:
Дякую! Надалі буду робити ще кращою.....поступово)))
 
не скажу що детально розбираюсь в е38, але це рідна передня консоль? крутілки керування кліматом, таку я бачив тільки на трьох літрових, на м60б40 вже йшли топові комплектаціЇ. не претендую на істину
 
Консоль рідна скоріш за все, а крутилки чи кнопки то вже мабуть по бажанню, але мабуть після якогось року вже всі були на кнопках, так як бачив і в машинах 96р.в. також крутилки ,і чесно кажучи мені так більш подобається
 
крутілки керування кліматом,
Заказчик авто явно был:))
avatar-of-jew-man-with-traditional-headdress_88100-136.jpg
 
Хто зна, хто зна 😄, в Україні власник попередній, також від них в захваті, а ще від М60В40, і як він казав "я не розумію навіщо було придумувати В44"🤷
 
а по він коду це 740? з м60в40?
я просто перед новим роком шукав собі е32 або е38. це просто треш якійсь, що люди продають)) був жорстко розчарований, так нічого і не взяв, поки відложив цю затею
якщо у вас добрий екземпляр, то це не може не радувати)))
 
Так, по vin, саме М60В40, 95 рік . Ну по стану далі будем бачити , але у всякому разі вона не гірша за попередню , а саме головне "рівна" по кузову і не аварійна, попередній 32-гій то трохи дісталось до мене. А як ще був через додаток знайшов її(32-ї ) історію то засмутився ще більше, там по фото вона була "рівніша" .
38-ма з кожним днем захоплює все більше, трохи часу , терпіння, грошових знаків і буде цукерка 😊
 
"я не розумію навіщо було придумувати В44"🤷
B44 - то вже наступне покоління моторів V8, серії M62, а не варіант М60
 
Ах як де це круто, знову закохатись!!))))
 
Ах як де це круто, знову закохатись!!))))
Так!, почуття до "неї" все міцніші з кожним днем, особливо після того як вже зареєстрував на себе - моє одним словом, не дивлячись на її "капризи" ,про які буде трохи згодом😄
 
"das ist alles, angekommen"
.....сказало би мені моє авто коли б могло говорити.

Проте її мову я трохи починаю розуміти😄. Всім вітання! Беріть каву, чи хто що любить - буде трохи буков і фото.
Впавша в підлогу педаль зчеплення дала ясно зрозуміти що я таки "приїхав" . Знайомство з моєю "коханою" продовжується і вже переходить в стадію коли вона починає показувати свої капризи. Хоча заради справедливості мушу сказати, що коли якась поломка і траплялась у мене з усіма попередніми авто, то всі вони були(хоч іх і було один/два рази на кожне авто😄) в місцях де була цивілізація, а не десь серед поля, на трасі де допомоги довелося б чекати дуууже довго. От і цього разу мій ангел вберіг мене мабуть від більших витрат чи чогось ще , коли "натякнув" - треба заїхати на Shell ,поворотник, зчеплення і все : педаль залишилась на полу. З 1 хв. матюків в голові , бо їхав не сам, потім охолов , і давай дзвонити знайомому механіку ,описувати ситуацію і т.д. Він одразу виніс вердикт - головний циліндр зчеплення хоче щоб його замінили🥴. Але щоб вислухати ще припущення, ще набрав парочці знаючих людей, хтось висунув припущення що могла бути повітряна пробка, але де їй взятися. В результаті деяких моїх не правильних дій, я ще позбавив авто гальм🤬. Так моя машинка , єдина з усіх вперше опинилась на евакуаторі. Процес моєї евакуації з АЗС розтягнувся на цілий день від обіду , так як знайомий до якого можна було б відвезти авто був зайнятий, і на зв'язок вийшов вже під вечір ,і дуже вчасно, бо вже була думка тягнути на якийсь сервіс "на районі" , там взагалі поспілкувавшись з механіком, тий сказав що щеплення під заміну, що мене ще більше засмутило, я то звісно до всього наче був готовий, але не так швидко, визвав таксі-буксир і чекаю. Аж тут дзвонить знайомий і каже що візьме на ремонт, після цих його слів я "воспрял духом" , так як знаю людину, знаю що він толковий і авто буде під наглядом. Вирішив що все ж, надійніше буде евакуатор(і правильно зробив)- таксі-буксир відміняється. Ще з годину очікування і десь біля 20-ї години вечора, евакуатор вже тримав напрямок з моєю баржою на борту до знайомого на СТО. Приїхали, згрузили, поставили в чергу, так як роботи в нього як у бджоли. Поки було замовлено циліндр і ще трошки "зверху " 😄. Подумав раз я вже попав на сервіс то треба попутно зробити ще де що, про що казав старий власник , але, вже потім як забирав авто, забігаючи на перед скажу - що сказав він мені не все🥺.
Що ж я ще вирішив зробити :
... ручник
...задні гальма - про них він попереджав
...ремкомплект куліси
...заміна бачка/фільтра ГУр, заміна рідини і прокачка
...повернути на місце ремінь на компресор кондиціонера
...заміна охлаждайки і промивка системи
...клапан вентиляції картерних газів "морковка".
Наче нічого не забув🤔😄
І так веселощі починаються. Було куплено, замовлено все необхідне, проте як виявилося не все . Фото всіх запчастин банально не мав можливості сфоткати так як коли вже все приїхало/забрав, одразу віддав в роботу, було не до фотосесії 😅.
Значить що я придбав для заміни і що з цього вдалось встановити :
Робочий зчеплення LPR 3236, хотів АТЕ , але треба було довго чекати, а авто і так вже три тижні стояло, ще на додачу фільтра повітряний , масляний
IMG_20240620_121719_094.jpg
0819006 TRUCKTEC Амортизатор натяжителя ремня генератора - рідні віджили свій вік, один взагалі ледве відкрутили, їх ніхто не міняв взагалі як виявилося .
IMG_20240620_121725_679.jpg
B1216106 BOGAP "Маслоотделитель" - але його поки не встановив так як знайомий , мотори обслуговує поверхнево, в нутрощі не лізе((( ,а в моєму варіанті він знаходиться в середині, на Іксах Е53 здається він вже понаружі кріпиться
IMG_20240606_122753_163.jpg
Головний циліндр зчеплення довелось чекати найдовше - 17 днів, взяв АТЕ так як інших варіантів просто нема , якщо не рахувати оригінал за космос грошей і місяць очікування. Почавши робити ручник знайомий зіштовхнувся з купою нюансів, моментів і "колхоза" в результаті чого було замінено амортизатор на педалі ручного гальма і зроблений механізм повернення педалі в верхнє положення так як не працював, далі справа не пішла так як виявилось що нема з'єднувальної закладної між середнім тросом і тросами що йдуть на колеса
Тільки оригінал і знову очікування
IMG-20240618-WA0001.jpg
далі знов чогось не вистачає- на одному колесі були відсутні комплектуючі на колодки ручника ,і знову ж таки можна замовити ,і навіть не чекати але...IMG-20240618-WA0003.jpg
...штиф під номером 3 оригінал і знову очікування.Тому за відсутності цих запчастин, ручне гальмо так поки і не зроблено😭, а стояти воно мало ось тут:
IMG-20240621-WA0001.jpg
Далі були замінені ремені і встановлені нові натяжителі, бо якщо на основний ремінь,ще куди б не йшло, хоч він і посвистував, то на ремінь компресора кондиціонера - мертвий
IMG-20240621-WA0005.jpg
IMG-20240621-WA0006.jpg
Далі система охолодження: промивка, нова рідина , новий термостат на 85°
Старе:
IMG-20240621-WA0013.jpg
Нове, мейдин жорманіііі🙃
IMG-20240621-WA0008.jpg
IMG_20240606_122732_399.jpg
Новий бачок ГУр 38544 FEBI BILSTEIN.

Задні гальма замінив дуже вчасно, старі диски були вже по 5мм товщиною😳😬😡

...DF1597 TRW - задні диски

...колодки - 214871701 ZIMMERMANN

...колодки ручника 440400 REMSA

... гальмівні шланги задні PHB351 TRW

...троси ручника - адріато лівий і правий
Ремкомплекти супортів
IMG_20240603_125727_527.jpg
Новий головний циліндр зчеплення і амортизатор педалі ручника
IMG-20240621-WA0020.jpg
Термостат mahle і робота кипить😁
IMG_20240606_122714_253.jpg
IMG-20240621-WA0010.jpg
От так трохи в двох словах як справа рухається стосовно авто, були трохи інші плани - в плані зробити пороги, але поки відкладається, ще відкладається реставрація оптики😥. Хоча красу трохи навів, так як нова решітка в бампер і туманки були куплені зазделегідь і як випала вільна хвилина:
IMG_20240623_181146_387.jpg
...вечірній фотосет
IMG_20240624_203343_946.jpg
IMG_20240624_203423_045.jpg
....гадаю з відновленою оптикою вигляд буде ще краще. Після зробленої робити зчеплення стало набагато краще, м'якше , "мішалка" після встановлення ремкомплекту не бовтається, але для ідеалу ще треба все ж замінити шток вибору передач, бо задня трохи туго особливо коли холодна. Ще не знаю чи вмикається додатковий вентилятор кондиціонера, бо кондиціонер треба перевірити, заправити, але і температура основна не підіймалась високо, до речі я і не знаю на якій температурі має додатковий вентилятор вмикатися - всі фішки і датчики на місці і під'єднані.

Звісно була проведена ще діагностика і від знайомого я ще поїхав з новим списочком чому потрібно приділити увагу. А ще, трясця, коли вже забирав авто, довелось їхати з новим акумулятором, так як мій "помер" як сказав знайомий. Тому довелося придбати акум. Старий як виявилося був сухий, долив літру+ води і кинув на заряд , стояв майже добу, з перервами на вимикання світла, зараз показує заряд 13,2 , це з тим що все ж не до кінця зарядився, так як пристрій зарядний сам не вимкнувся. Так що тепер маю ще один запасний акум на 110 амп/год, бо дуже сумніваюсь що він так швидко міг вмерти так як він 22 року.

Ну і до краси зробив новий ключ запалення,бо старий вже був з дуже зношеними кнопками , що доводилось возити два ключі з собою - один запускає, другий закриває🥴.
IMG_20240522_121832_283.jpg
Ну і на завершення черговий фен -шуй: дочекався всіх нових пластмасок: різьбова втулка, смужка, новий гвинт для інструментального ящика, і зміг нарешті встановити
IMG_20240623_094033_899.jpg
Ну наче поки все🙄.

Всім перемоги! Далі буде!
 
Оце респект! Файна робота та підхід. Гадаю авто довольне :) 🙌
 
Оце респект! Файна робота та підхід. Гадаю авто довольне :) 🙌
Гадаю що так😁, я так точно задоволений ще більше, оскільки тепер гальма більш інформативні, надійніші і прогнозовані, і все інше також , особливо куліса, так як цього разу втулка в "яблуко" також мінялася, на попередній ні, але результат також був добрий.
 
Рухаємось далі по списку, тук тук - дежавю🥺😄
Всім вітання! І сумно і радісно водночас 🙄. Як таке може бути спитаєте ви - сумно що так сталось, а радісно ,що сталося не далеко від дому і коли я почув характерний звук , перша думка - дежавю - "ну ти що серйозно, я вже це проходив на попередній, невже знову" подумав я . Але реальність була такою...

..а по друге - нові запчастини на машині завжди приємно, зробив і забув.

В попередньому дописі я писав ,що від знайомого я поїхав зі списочком що мені ще потрібно обслужити, і задні аморти також в нього входили, так як правий був витікший, а лівий просто старий/страшний. Придбав майже все по списку , поїхав забирати і не доїхав😡. Ніщо не віщувало "біди" , але на черговій "хвилі" на дорозі почув неприємний стук, який дав зрозуміти що сталося - "опора покинула чат , знову", подумав я , розвернувся і поповз до дому . Як випала вільна хвилина, розібрав задню частину салона і о диво : опори цілі, а що ж тоді , почав заглядати до стійок і, "от де собака зарита" - площадка на аморті на яку опирається пружина , відгнила , ну і звідси всі витікаючі🤷. Тому це питання прийшлося усувати "по місцю", що мене не дуже радувало, так як в своєму знайомому я впевнений більше, але до нього я би просто не доїхав . Тому закинув "подарунки" у багажник і поповз до місцевих майстрів .
... прокладки під пружини лише оригінал замінників нема
IMG_20240716_211158_686.jpg
Пружини вирішив замінити також , так як старі явно просівші - висота до арки від землі була 66см на гумі 235/60 16 , воно наче й не погано - занижена, але заднє колесо чуть сховане в арці ,і порівняно з переднім не гарно і "корма " трохи здавалась просівшою.
IMG_20240716_211128_845.jpg
Пів дня роботи, забираю авто , зовсім інший вигляд і комфорт: нерівності ковтає ще краще , вона їх просто не помічає , раніш я гадав що було супер - а ні виявляється😄

. Висота до арки стала 73см і при цьому задок не виглядає задратим - так як має бути. Ще залишилось дещо замінити по задку ,але то все вже буду робити у знайомого. Ще було виявлено що патрубок розходоміра - в топку, чи ще походить, що скажете😄
IMG_20240721_175635_471.jpg
...один підсос усуното тепер точно, навіть два, ось цей також вже майже перетерся
IMG_20240721_181454_166.jpg
...і тут інженери також намудрили як на мене , так як цей малий "піптик" з'єднується з штуцером на двигуні і трубкою на вакуум ,яка в свою чергу знову з'єднується з шлангочком - чому не можна було просто одразу запустити патрубок під дроселем без цих всіх додаткових трубок🤔🫤, недолік ще в тому , що цей малий "піптик" - кутовий, що ускладнює задачу.

Патрубок розходоміра замовив по аналогу , був до речі доступний, от тільки чекати також довелося майже місяць . Старе й нове
IMG_20240721_170716_896.jpg
...гума м'яка і встановився ще легше за оригінал, чи то оригінал з часом став "дубовим"🙄.
Так на багато краще
IMG_20240721_181536_448.jpg
Хоч рідні опори і добре виглядали , але все одно міняв і їх . Отже по списку ще залишилось :

...ступичні підшипники задні

...два верхніх ричаги(взагалі то один, але мінятиму парою)

...еластична муфта

...подушки двигуна

І всьо😄 по технічній частині питань більш нема . Недостаючі елементи ручника вже також приїхали і все буде робитись разом трохи згодом щоб двічі туди не лазити. З приємних моментів виявив що кондиціонер таки працює , але його потрібно обслужити і саме головне для мене - додатковий вентилятор кондиціонера працюючий , тож в таку спеку двигуну буде трохи легше.😊 Ще відвідав майстра по пошиттю салонів і скоро віддам авто на перешив поки керма і підлокітника, мої трохи страшні🫣.

На даному етапі все , повільно, але рухаємось вперед😁!

Всім перемоги , далі буде!
 
Тааак) здається мені цей процес безкінечний) рік будеш їздити чи п'ять) постійно щось десь стукне, гримне, відвалиться. на сьогодні я вже впевнений, все що до е38 включно має бути другим, третім авто) но ніяк не першим. придбав, розібрав до нуля, все нове поставив, і їздиш))
ну це вологі мрії))
 
розібрав до нуля, все нове поставив, і їздиш)
Цє вжє шось із інтернет байок))
 
Тааак) здається мені цей процес безкінечний) рік будеш їздити чи п'ять) постійно щось десь стукне, гримне, відвалиться. на сьогодні я вже впевнений, все що до е38 включно має бути другим, третім авто) но ніяк не першим. придбав, розібрав до нуля, все нове поставив, і їздиш))
ну це вологі мрії))
Згоден з вами, і це стосується будь якого старого/класичного авто, але життя на місці не стоїть і сподіваюсь що і "вологі мрії" втіляться в життя,і авто стане "другим" , хоча вона і зараз в мене роль "першої скрипки" відіграє мало , і аж ні як не на кожен день. Справний стан в мене пріоритет, але інколи в голові трапляється конфлікт бажань : " а може стайлінгу, салон реанімувати, диски нові, оптику реанімувати, а може....Рома!!! , а може ну його нафіг.....поки"😅 , ось так і "борюсь " з хотєлками. Хоча на рахунок останньої то однозначно треба робити , так як світло ніяке , його просто нема! От і виходить що і стайлінг, і нагальна необхідність - два в одному. Може про це трохи згодом буде допис😊
 
Закриваєм "список" і трішки ще)))
Отож...... всім моє вітання! Напишу трохи буков. Значить як приїхало все по гальмах ручника і було зібране все по списку, відвідав знов свого знайомого механіка. Залишив авто з вечора і вже наступного дня отримав не дуже приємні відео від нього....

Як пам'ятаєте з попереднього допису, аморти мені довелося робити "по місцю" і моє хвилювання було не дарма : наче і дрібниця але коли місцеві майстри все зібрали ,вони не тією стороною вдягнули пильник на відбійник що він просто випав і не тримався🤬, потім ще дещо не приємний момент - передні пильники з відбійниками виявились менші, хоч їх по номеру видало що підходять, і така ж ситуація виявилась з задніми внутрішніми пильниками на гранати , які вже йшли в зборі з фланцем - фланець виявився меншим. Отримавши цю всю інформацію , я, був розчарований - це майже нічого не сказати, ба навіть зараз, пишучи ці рядки я себе стримую , щоб не перетворити запис на потік емоційної, ненормативної лексики😄. Ну але як є , тому довелося переробляти після "криворуких" що потягнуло додаткові витрати🫤.

З внутрішніх пильників нових зняли фланці і сам пильник без проблем став на рідні фланці, які були вичищені , амортизатори задні довелося знову знімати і правильно все встановлювати. Ще трохи більше ніж місяць тому я замовив новий шток вибору передач . Їх було два варіанти, дорожче і дешевше в половину, при цьому дешевший йшов за іншим оригінальним номером як аналог і по фото вони були однакові, різниця була лише в кільці який затискав штифт. Тому керуючись здоровою логікою "навіщо платити більше " замовив дешевший. Місяць очікування, а результату 0, вже і машину віддав на ремонт, дзвоню ,цікавлюсь, і отримую відповідь - "вибачайте,прийшла відмова". Ну що ж, діватись нікуди і замовляю той що дорожчий , який є в наявності і не потрібно чекати, і до речі, якщо раптом не підійде - можна повернути. Ось така дрібниця...


...шток підійшов і тепер я маю "чітку" задню передачу при вмиканні .

Далі знову проблема, а точніше витрати😭. Відкрутивши верхні ричаги знайомий кидає чергове відео і пояснює: ричаги з однієї сторони кріпляться спеціальними болтами з ексцентриковою шайбою , в мене ж по факту з однієї сторони шайби взагалі нема, а з іншої стоїть звичайна шайба ,що по суті не виконує жодної ролі. Але благо ці болти можна було замовити по lemforder і не очікувати довго.
Повний комплект


Далі знов дзвінок і знов треба шукати болт ексцентриковий , котрий в мене мабуть не відручувався віками, і коли дійшла до нього черга він не хотів піддаватись. І знову шукаю, знаходжу , але лише оригінал, і навіть знайшов що не потрібно довго очікувати, проте в черговій смсці знайомий повідомляє що болти таки відкрутив - ну добре, зберіг мені чотири значну суму за два болти😅.

Далі трохи фото і номерів запчастин, того що встановив , фото процесу нема, так як трошки було не до того.




..а ось ці дрібниці довелося чекати місяць

..це елементи ручного гальма,яких в мене просто не було. Все що в мене було по ручнику це лише центральний трос, тому довелося все до замовляти і комплектувати. Ручне/ножне гальмо в Е38 зроблено таким чином що для його ремонту/заміни і т.д. потрібно знімати вихлоп, захист і кардан ще здається для зручності, процес займає трохи часу і трохи трудомісткий, але без ручника ну дуже не зручно, тому вже як задався ціллю - потрібно зробити, довести до ума. І тут знову непередбачені витрати. Справа в тому що для троса під днищем кріпиться трубка в яку цей самий трос заходить і з'єднується з тросами на ліве/праве колесо. Трубка ця має свою форму/вигин і коштує не "розумних" грошей як просто для вигнутої трубки довжиною щось з півметра. В мене звісно цієї трубки не виявилося в наявності , під номером 14))

...але знайомий сказав що зможе щось підібрати і придумати , на що я погодився. Але одного разу листаючи olx, мені попадає на очі ця сама трубка, нова!, так , грошей вона все таки трохи коштувала не малих, проте не тих, якщо замовляти . Оголошення я зберіг про всяк випадок і не більше того, колега завірив що підбере, проте виявилось не все так просто😥, і в черговий візит він запитав "чи продається ще та трубка" - з цими його словами я зрозумів - знову готов грошики. Зізвонився з продавцем, який також колись заморочився з ручником на Е38, все придбав, але так і не встановив (на моє щастя😅), і ще скинувши пару "сотень" трубка в тий же день вже поїхала одразу до знайомого на сервіс. Додатково ще було замінено свічки і паливний фільтр, бо щось про них я взагалі забув. При заміні фільтра виявили, що ще потрібно замінити шлангочки на баці між "половинками" ,так як були потріскані і одна почала протікати коли міняли фільтр.

Мабуть ще в першому дописі я писав про "страшне кермо" , яке не надовго 😄, ну виявилось трохи довше. Але тепер....новий і модернізований)))


..а також перетягнутий підлокітник, який ще довелось ремонтувати.


Ну і на останок. Обробив віском для шкіри салон, щоб захистити від зовнішніх впливів, наче посвіжішав, чи що)))


На цій ноті поки завершую. Роботи ще звісно вистачає, але все робиться по можливості.

Всім перемоги , далі буде!
 
Last edited:
Фотографій не видно до останнього поста.
 
Фотографій не видно до останнього поста.
Вже другий день намагаюсь закинути, а їх не грузе, чи то інтернет такий чи хз, завтра спробую через wi-fi 🤷
 
Вже другий день намагаюсь закинути, а їх не грузе, чи то інтернет такий чи хз, завтра спробую через wi-fi 🤷
Не знаю в чому проблема : третій день довбусь , а фото навіть через wi-fi, не грузить. Заходжу в меню "змінити " допис , додаю фото , фото вставляється між текстом, я їх бачу, зберігаю, бачу строку "ваші зміни оновлені " ,а в результаті "болт" : фото не видно, не повне зображення ні мініатюри😥
 
Не знаю в чому проблема : третій день довбусь , а фото навіть через wi-fi, не грузить. Заходжу в меню "змінити " допис , додаю фото , фото вставляється між текстом, я їх бачу, зберігаю, бачу строку "ваші зміни оновлені " ,а в результаті "болт" : фото не видно, не повне зображення ні мініатюри😥
Спроба №2 загрузити фото до попереднього допису , так як ніякого результату в меню "змінити" так нічого й не дало😥. Тому просто фото, якщо завантажаться 😄
Шток вибору передач
IMG_20240814_113945_420.jpg
Комплект ексцентрикових болтів з шайбами і гайками
IMG_20240814_113806_872.jpg
Запчастинки)
IMG_20240808_174745_762.jpg
IMG_20240808_174249_212.jpg

Ще одні дрібниці по ручнику без яких ні як 🙂
IMG_20240808_173708_841.jpg
Оновлене кермо і підлокітник
IMG_20240805_172313_478.jpg
IMG_20240805_090253_222.jpg

Та сама трубка🙂
Screenshot_20240818-112615_1.jpg
Screenshot_20240801-111716.jpg
 
Last edited:
Спроба №2 загрузити фото до попереднього допису , так як ніякого результату в меню "змінити" так нічого й не дало😥. Тому просто фото, якщо завантажаться 😄
Шток вибору передач
View attachment 696925
Комплект ексцентрикових болтів з шайбами і гайками
View attachment 696926
Запчастинки)
View attachment 696927
View attachment 696928

Ще одні дрібниці по ручнику без яких ні як 🙂
View attachment 696929
Оновлене кермо і підлокітник
View attachment 696930
View attachment 696931

Та сама трубка🙂
View attachment 696932
View attachment 696933
Явно якась біда з сайтом : вчора закинув фото , зміни збереглись, сторінку пару раз перезавантажив, фото відкриває. Сьогодні знову нічого не видно , не відкриває і історія повторюється .....сумно🫤
 
Back
Top