GeisT
Пользователь
- Реєстрація
- 19.11.2011
- Повідомлення
- 341
- Вік
- 44
- Страна
- Украина
- Город
- Киев
Всім вітання. Тож продовжую зі свого останнього запису про моє попереднє авто. Моя колишня Е32 попала в руки толкового хлопця, що мене не менш радує ,ніж нова сторінка в моєму житті з новим авто.
Щось є в цьому вислові : "не ми обираємо авто - авто обирає нас" - володіючи Е32, я періодично моніторив ринок і спочатку я ніколи особо й не придавав великої уваги Е38-м які пропонувалися, аж саме до тієї миті коли я не познайомився з "нею" блище. Тоді думка про Е38 вже не давала спокою , а в об'явах весь довгий час була "вона" - на яку я запав. Авто коштувало вище ринку, без ГБО(чому я радий) і з великим чотирилітровим "серцем", тож не дивно що бажаючих купити було не багато, плюс до всього власник час від часу змінював ціну (підвищував), прибирав з продажу,так як не хотів його сильно продавати, аж поки у нього не з'явився Х5 Е53 і жінка не взнала про "умови продажу" (як він зі мною поділився), на що йому сказала  - "за такі гроші ти його ніколи не продаси", тому розуміючи, що три авто то багато, для дружини Е38 велика, а спадок від батька в вигляді якоїсь моделі ВАЗ вона не продасть - вибір був очевидний, в результаті авто з осені було поставлено в гараж і чекало як виявилося на мене, ніби знало - "ти хоч десяток варіантів переглядай, а приїдеш за мною" . І скажу я вам що переглядав я не мало , і наче були цікаві варіанти, але всі обставини складалися так що приїхав я саме за своєю
(як він зі мною поділився), на що йому сказала  - "за такі гроші ти його ніколи не продаси", тому розуміючи, що три авто то багато, для дружини Е38 велика, а спадок від батька в вигляді якоїсь моделі ВАЗ вона не продасть - вибір був очевидний, в результаті авто з осені було поставлено в гараж і чекало як виявилося на мене, ніби знало - "ти хоч десяток варіантів переглядай, а приїдеш за мною" . І скажу я вам що переглядав я не мало , і наче були цікаві варіанти, але всі обставини складалися так що приїхав я саме за своєю
Що ж я маю по факту - звісно авто не без моментів до яких треба прикласти руки, АЛЕ! :
авто було у власності в одних руках 20+ років!
технічно завжди підтримувалося в справному стані.
М60В40 на ручці
499 тис. пробігу
Щось таки мене притягувало в цьому авто. Звук V8 - заворожує(не рядна шістка однозначно ) динаміка просто неймовірна, навіть для такої баржі. Салон комфорт з ломаними спинками дуже зручний і доволі добре зберігся, окрім водійського звичайно , але на ньому нитки перетерлись ,шкіра ціла, ну і стеля провисла, але то все дрібниці, порівняно з емоціями які воно дарує. Короче кажучи я просто закохався.
) динаміка просто неймовірна, навіть для такої баржі. Салон комфорт з ломаними спинками дуже зручний і доволі добре зберігся, окрім водійського звичайно , але на ньому нитки перетерлись ,шкіра ціла, ну і стеля провисла, але то все дрібниці, порівняно з емоціями які воно дарує. Короче кажучи я просто закохався.
До слова, мені заново довелось привчатися до БМВ , так як їде вона зовсім по іншому, порівняно з Е32.
, так як їде вона зовсім по іншому, порівняно з Е32.
Придбавши, одразу що я зробив, це віддав авто на комплексну хімчистку салона і мийку двигуна, так як сам , не маю ні змоги, ні засобів , ні часу то все зробити якісно, і вимити з неї "віковий бруд " зайвим не було, в салоні тепер набагато приємніше. Фото до речі ще жодного не робив, але все попереду! Всім добра і перемоги. Далі буде!
	
		
			
		
		
	
				
			Щось є в цьому вислові : "не ми обираємо авто - авто обирає нас" - володіючи Е32, я періодично моніторив ринок і спочатку я ніколи особо й не придавав великої уваги Е38-м які пропонувалися, аж саме до тієї миті коли я не познайомився з "нею" блище. Тоді думка про Е38 вже не давала спокою , а в об'явах весь довгий час була "вона" - на яку я запав. Авто коштувало вище ринку, без ГБО(чому я радий) і з великим чотирилітровим "серцем", тож не дивно що бажаючих купити було не багато, плюс до всього власник час від часу змінював ціну (підвищував), прибирав з продажу,так як не хотів його сильно продавати, аж поки у нього не з'явився Х5 Е53 і жінка не взнала про "умови продажу"
 (як він зі мною поділився), на що йому сказала  - "за такі гроші ти його ніколи не продаси", тому розуміючи, що три авто то багато, для дружини Е38 велика, а спадок від батька в вигляді якоїсь моделі ВАЗ вона не продасть - вибір був очевидний, в результаті авто з осені було поставлено в гараж і чекало як виявилося на мене, ніби знало - "ти хоч десяток варіантів переглядай, а приїдеш за мною" . І скажу я вам що переглядав я не мало , і наче були цікаві варіанти, але всі обставини складалися так що приїхав я саме за своєю
(як він зі мною поділився), на що йому сказала  - "за такі гроші ти його ніколи не продаси", тому розуміючи, що три авто то багато, для дружини Е38 велика, а спадок від батька в вигляді якоїсь моделі ВАЗ вона не продасть - вибір був очевидний, в результаті авто з осені було поставлено в гараж і чекало як виявилося на мене, ніби знало - "ти хоч десяток варіантів переглядай, а приїдеш за мною" . І скажу я вам що переглядав я не мало , і наче були цікаві варіанти, але всі обставини складалися так що приїхав я саме за своєю
Що ж я маю по факту - звісно авто не без моментів до яких треба прикласти руки, АЛЕ! :
авто було у власності в одних руках 20+ років!
технічно завжди підтримувалося в справному стані.
М60В40 на ручці
499 тис. пробігу
Щось таки мене притягувало в цьому авто. Звук V8 - заворожує(не рядна шістка однозначно
 ) динаміка просто неймовірна, навіть для такої баржі. Салон комфорт з ломаними спинками дуже зручний і доволі добре зберігся, окрім водійського звичайно , але на ньому нитки перетерлись ,шкіра ціла, ну і стеля провисла, але то все дрібниці, порівняно з емоціями які воно дарує. Короче кажучи я просто закохався.
) динаміка просто неймовірна, навіть для такої баржі. Салон комфорт з ломаними спинками дуже зручний і доволі добре зберігся, окрім водійського звичайно , але на ньому нитки перетерлись ,шкіра ціла, ну і стеля провисла, але то все дрібниці, порівняно з емоціями які воно дарує. Короче кажучи я просто закохався.До слова, мені заново довелось привчатися до БМВ
 , так як їде вона зовсім по іншому, порівняно з Е32.
, так як їде вона зовсім по іншому, порівняно з Е32.Придбавши, одразу що я зробив, це віддав авто на комплексну хімчистку салона і мийку двигуна, так як сам , не маю ні змоги, ні засобів , ні часу то все зробити якісно, і вимити з неї "віковий бруд " зайвим не було, в салоні тепер набагато приємніше. Фото до речі ще жодного не робив, але все попереду! Всім добра і перемоги. Далі буде!
			
				Останнє редагування: 
			
		
	
								
								
									
	
								
							
							 
	 
 
		 
 
		
 . Головне проблему вирішили, і послугами детейлінгу я залишився задоволений
. Головне проблему вирішили, і послугами детейлінгу я залишився задоволений







 , так як в авто збереженні всі рідні динаміки і всі працюючі,магнітола в нього стояла дискова, і дуже добре налаштована, проте відсутність USB і aux, плюс до всього синя підсвітка
, так як в авто збереженні всі рідні динаміки і всі працюючі,магнітола в нього стояла дискова, і дуже добре налаштована, проте відсутність USB і aux, плюс до всього синя підсвітка , мене ні як не влаштовували. На попередньому авто в мене стояла досить не погана модель Kenwood kmm125, і вона мені дуже подобалась. Коли стало питання магнітоли, то як виявилось їх вже не роблять (kmm125), і плюс до всього хотілось спробувати процесорну магнітолу. Тому мій вибір пав на бюджетний варіант, але до всього досить пристойний по відгуках і оглядах, і плюс до всього - повернення до "істоків"
, мене ні як не влаштовували. На попередньому авто в мене стояла досить не погана модель Kenwood kmm125, і вона мені дуже подобалась. Коли стало питання магнітоли, то як виявилось їх вже не роблять (kmm125), і плюс до всього хотілось спробувати процесорну магнітолу. Тому мій вибір пав на бюджетний варіант, але до всього досить пристойний по відгуках і оглядах, і плюс до всього - повернення до "істоків"




 
			 
 
		 
 
		 
	
 
 
		 . Але щоб вислухати ще припущення, ще набрав парочці знаючих людей, хтось висунув припущення що могла бути повітряна пробка, але де їй взятися. В результаті деяких моїх не правильних дій, я ще позбавив авто гальм
. Але щоб вислухати ще припущення, ще набрав парочці знаючих людей, хтось висунув припущення що могла бути повітряна пробка, але де їй взятися. В результаті деяких моїх не правильних дій, я ще позбавив авто гальм . Так моя машинка , єдина з усіх вперше опинилась на евакуаторі. Процес моєї евакуації з АЗС розтягнувся на цілий день від обіду , так як знайомий до якого можна було б відвезти авто був зайнятий, і на зв'язок вийшов вже під вечір ,і дуже вчасно, бо вже була думка тягнути на якийсь сервіс "на районі" , там взагалі поспілкувавшись з механіком, тий сказав що щеплення під заміну, що мене ще більше засмутило, я то звісно до всього наче був готовий, але не так швидко, визвав таксі-буксир і чекаю. Аж тут дзвонить знайомий і каже що візьме на ремонт, після цих його слів я "воспрял духом" , так як знаю людину, знаю що він толковий і авто буде під наглядом. Вирішив що все ж, надійніше буде евакуатор(і правильно зробив)- таксі-буксир відміняється. Ще з годину очікування і десь біля 20-ї години вечора, евакуатор вже тримав напрямок з моєю баржою на борту до знайомого на СТО. Приїхали, згрузили, поставили в чергу, так як роботи в нього як у бджоли. Поки було замовлено циліндр і ще трошки "зверху "
. Так моя машинка , єдина з усіх вперше опинилась на евакуаторі. Процес моєї евакуації з АЗС розтягнувся на цілий день від обіду , так як знайомий до якого можна було б відвезти авто був зайнятий, і на зв'язок вийшов вже під вечір ,і дуже вчасно, бо вже була думка тягнути на якийсь сервіс "на районі" , там взагалі поспілкувавшись з механіком, тий сказав що щеплення під заміну, що мене ще більше засмутило, я то звісно до всього наче був готовий, але не так швидко, визвав таксі-буксир і чекаю. Аж тут дзвонить знайомий і каже що візьме на ремонт, після цих його слів я "воспрял духом" , так як знаю людину, знаю що він толковий і авто буде під наглядом. Вирішив що все ж, надійніше буде евакуатор(і правильно зробив)- таксі-буксир відміняється. Ще з годину очікування і десь біля 20-ї години вечора, евакуатор вже тримав напрямок з моєю баржою на борту до знайомого на СТО. Приїхали, згрузили, поставили в чергу, так як роботи в нього як у бджоли. Поки було замовлено циліндр і ще трошки "зверху "  .
.





 , а стояти воно мало ось тут:
, а стояти воно мало ось тут:













 . Хоча красу трохи навів, так як нова решітка в бампер і туманки були куплені зазделегідь і як випала вільна хвилина:
. Хоча красу трохи навів, так як нова решітка в бампер і туманки були куплені зазделегідь і як випала вільна хвилина: 









 , недолік ще в тому , що цей малий "піптик" - кутовий, що ускладнює задачу.
, недолік ще в тому , що цей малий "піптик" - кутовий, що ускладнює задачу.

 .
.  
 
		 
 
		 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	