E21 315 m20b25 кохання на все життя)))[Львів]

ну що) закінчилась епопея з заднім бампером) багато, хто говорить, обіцяє, але зробити може не кожен. рік часу блукав мій бампер по Львову. ледве вернув назад, гроші завдаток також вдалося повернути. це добре. за рік не зробили нічого, від слова зовсім. знайшов людей в Київі. і хлопці говорять менше, але роботу свою роблять.

568.jpg 569.jpg 570.jpg 571.jpg 572.jpg573.jpg 574.jpg 575.jpg 576.jpg 577.jpg578.jpg 579.jpg 580.jpg

переживав за кріплення в бокових кликах, там все вщент було згнивше. але вийшло нічого.

тепер іншу думу думаю. може в кого є якийсь досвід? оскільки бампер покищо найближчим часом встановлюватись не буде, то його напевно треба чимось захистити. на всяк випадок. треба ютюб помониторити.
передній бампер поїхав до Київа вже.
 
Last edited:
тепер ішу думу думаю. може в кого є якийсь досвід? оскільки бампер покищо найближчим часом встановлюватись не буде, то його напевно треба чимось захистити. на всяк випадок. треба ютюб помониторити.
передній бампер поїхав до Київа вже.

Досвіду не маю, але якось не логічно було-б захищати в гаражі те, що на вулиці їздить без захисту, ба більше, саме є захистом :)
Хіба тільки накрити, щоб пилом зайвий раз не припадало і мухи/миші не засрали. Ще можна загорнути у м'яке на випадок форс-мажору типу падіння із полиці.
 
нє, ну це по замовченню. кажуть вазеліном натерти і все таке. хлопці хромувальники казали, що втутрішню частину можна покрити любим антікорозійним засобом. і для зберігання, і для експлуатації
 
коли моєму песику нема чого робити, то він лиже свої яйці:biggrin:
фото в молодості)))10300156_221143098096153_1312930478135812681_n.jpg

тут приблизно теж саме. не подобається мені як зад високо стоїть. підозрюю, що пружини колхозні, не рідні. від вісімки підходять, але вони довші. подивився на свого песика і прийшла така ідея - обрізати пружини)))

566.jpg 567.jpg
вже сидить непогано, так більше мені подобається.

а все чому я ріжу пружини? тому що їм недовго лишилося, в копілці поповнення))) на дворі справжнє літо, а в нас -40:biggrin:

581.jpg 582.jpg
 
ну що) закінчилась епопея з заднім бампером) багато, хто говорить, обіцяє, але зробити може не кожен. рік часу блукав мій бампер по Львову. ледве вернув назад, гроші завдаток також вдалося повернути. це добре. за рік не зробили нічого, від слова зовсім. знайшов людей в Київі. і хлопці говорять менше, але роботу свою роблять.

View attachment 667331 View attachment 667332 View attachment 667333 View attachment 667334 View attachment 667335View attachment 667336 View attachment 667337 View attachment 667338 View attachment 667339 View attachment 667340View attachment 667341 View attachment 667342 View attachment 667343

переживав за кріплення в бокових кликах, там все вщент було згнивше. але вийшло нічого.

тепер іншу думу думаю. може в кого є якийсь досвід? оскільки бампер покищо найближчим часом встановлюватись не буде, то його напевно треба чимось захистити. на всяк випадок. треба ютюб помониторити.
передній бампер поїхав до Київа вже.

Красота!!
Насколько качественно покрыли хромом?
Можно контакты ребят? А то у моих очередь 3 недели (
 
так, зробили чудово) нарікань не має) з наружньої сторони виглядає як новий, взагалі просто ідеально, кожний см обдивився. з внутрішньої сторони видно сліди втручання, але там і неробилим дзеркало. це був самий найгірший з чотирьох бамперів - весь ржавий, без хрому, з дірками, особливо правий клик, жах. але зараз можна просльозитись. головне хлопці правлять геометрію бампера, а він був троха крівий. взагальному без претензій) ще набрав в них різних полірувальних кругів та хітрої професійної пасти) нею можна і хром, і алюміній полірувати.
по черзі я не в курсі, просто дзвоню і відправляю, мені не терміново, може тому і не виникає питань.
тел. 093-409-2222 Віталій. дзвоніть будь ласка) це в Київі.
 
Я бы перекрасил авто в какой нибудь яркий цвет)
Синий сильно старит имхо.
 
може і так) але по віну лапіс блау. так і буду перемальовувати по коду. в акрілє вона "жирніше" буде дивитись. а якщо натерта до блиску, вскрити якимось кераміками, нові бампера, новий весь хром, оригінальні диски - ось тоді буде значно весиліше)))
 
Last edited:
цікавий колір. це випадково не емочний колір? на е21 щось мені не дуже.
 
Я за minerva blue від porsche :heat:
 
Я за minerva blue від porsche :heat:

здається мені, що цей мінерва блю подібний до ешторил блау)))
 
але то буде крихта від класичного порша)))
 
нє))) якщо захочу крихту від порше, то куплю порше))) уж повірте))) а так бмв - це лаписблау)))
 
цікавий колір. це випадково не емочний колір? на е21 щось мені не дуже.

Це божественный колір Володя!)))

23edf8cs-960.jpg
 
я-я, натюрліх)
 
Але не завжди божественні кольори нових авто виглядають гарно на старих автомобілях...
 
Але не завжди божественні кольори нових авто виглядають гарно на старих автомобілях...

Bugatti 57SC Atlantic 1938 года))

da3064322a52ed0db999f34092496dbb_large.jpg
 
Круто, не останавливайтесь! Снимаю шляпу, может через лет 10 смогу и себе позволить нечто подобное. А пока крашу е38....
 
та вже нема куди вертатись))) 70% нових запчастин на неї лежить на моєму власному складі на горищі, з них 50% оригінал. решта 30% тільки оригінал, який дуже складно дістати. чекаємо натхнення на повторну реставрацію)))
але те, що вона вже ніколи не продасться - це 100%:)
 
знайшов в себе в загашніку непогану пару коліс на 15. розмір трохи не рідний 195/60/15, але приміряв на рідні диски)))

584.jpg

видно, що резина трохи звеликовато віиглядає. зараз їзжу кожен день, і здалось що в мене з,явився гідропідсилювач:biggrin: борбети хоч мені і подобаються, але напевно вже на них не вернусь. борбети мають ет 20, це набагато більше, ніж треба 12-13. постійно на дорогі лапав авто, підрулював, рейка була трохи уставша, а зараз на очах просто їй приходить піпец, сайленти стабілізатора на борбетах живуть максимум два місяці.
зараз просто казка:biggrin: навіть вже і не чути, що заварка стоїть.
 
з'явилась невеличка проблемка - нестійка робота на ХХ, тяжко заводиться на гарячу. на холодну з півтика. таке відчуття, що якись циліндри не працюють. свічі нові оригінал, перше - це перевіряю високовольтні провода. смикаю перший і голий дріт в мене в руках) піпець, що робити, дістав файку, всунув дріт і жорстко замотав ізолєнтою. ось такий лайфак, але запрацювало ідеально рівно, на гарячу з півтика)
чомусь я не знайшов поштучно дроти, тому замовляємо комплект. дешеві по типу тесла та інші добу-дві. але мене не влаштовує буджетний варіант, оригінал дороговато) замовляю бош, два тижні замовлення.
вчора минув тиждень і приходить відмова, бош зняв з виробництва данну позицію. лихо. перезамовив нжк. подивимось що за звір)
щоб не сумувати, замовив маленький набірчик, кріплення задніх гальмівних колодок, єсно оригінал)

1.jpg
2.jpg
 
нарешті помалювали балочку))) порошком

4.jpg

хотів і ричаги задні помалювати, але все ж таки в останній момент відмовився, шкода підшипників)
 
нарешті прийшли ВВ дроти нжк. трохи розчарований, не те що б сильно, але всеж таки

7.jpg8.jpgв комплекті не має імпульсного датчику на шостому циліндрі. шостий дріт просто роз'єднаний від файки. але є інструкція, в якій описаний порядок дій. треба розрізати старий дріт, від'эднати датчик, просунути його в новий дріт, якщо новий дріт загрубиий, то делікатно сверлом на 8 розсверлити внутрішній діаметр датчика, потім вставити файку до упору і провернути два обороти за годинковою стрілкою:shok: я так і зробив. але менеджер екзиста редіска повна. відминили мій бош, менеджер сам передзвонив повідомив. на роботі велика запара була і часу бракувало, тому по телефону він запропонував можливі варіанти. головна умова була це планка та цей датчик. в нжк все було по його словам, ну я і перезамовив по самій дешевшій ціні на тиждень часу. ввечорі коли доліз до компа і почав перевіряти, то ніде не знайшов в описі нжк, що вони комплектуються датчиком. на картинці чітко видно, що датчику не має. та й ще і не зовсім дешевшу ціну манеджер запропонував, були тут же на 200грн. дешевше. я так тішився, що на екзисті замовив самі дешеві дроти по бошу, а нжк на екзисті самі дорогі. прилип на 700грн в повітря, ще й без датчику
ну то все дрібниці:biggrin: машинка поїхала веселіше. гадаю, що трохи давніше ця проблема виникла, бо не хотіла нормально їхати коли холодна, і під скидання газу трохи потрухувало. зараз тільки завів і їде наче гаряча, ніяких потряхувань, все стабільно. це радує:biggrin:
ще нарешті замовив щіток до розподільчої кришки, очі мазолила її відсутність. до купи і нову гофрочку на клапан ХХ. оригінал
6.jpg5.jpg

тепер під капотом все по фенщую:biggrin:
11.jpg

також не давали спокою ричаги склоочисників. коли купляв авто 4 роки потому, то їх не було на машині, та багато чого не було) я купив б\у одну пару, потім мені підігнали ще одну пару. і вони всі різні були. на одних гачки для тримання щіток, інші просто прямі. якісь рестайл, якісь дорестайл. ніхто конкретно не міг сказати, що від чого. щоб дізнатись на 100% я замовив нові по руку випуску авто, єсно оригінал:biggrin: в додаток ще замовив ковпачки, які закривають крепільну гайку
9.jpg

приїхали з крючками на кінцях. такі зараз в мене і стоять. але вже спокійніше, що не колхоз:biggrin:
ну а з ковпачками халепа, дарма їх замовив, на ричагах вони вже були. так що є пара вільних ковпачків, кому треба будь ласка, можу відпродати, 6 євро за штучку)
10.jpg
 
Ясно, бреми наше все )
 
так виходить, що або бремі, або оригінал)
 
Beru идет в оригинале. ..
 
так, за "беру " забув) теж варіант непоганий, на тищу дорожчий
 
Я недавно покупал на м30б35, BERU. Просто оригинал, датчик на 6-ом, колпачки, наконечники - приятно брать в руки. 3200 грн.
 
не травіть душу))) нжк працюють добре, але осад неприємний лишився. це був перший і останній раз, коли такі речі перезамовляв по телефону.
 
Back
Top