E21 315 m20b25 кохання на все життя)))[Львів]

трохи поповнив запаси))) передня перемичка, кріплення радіатора, балка телевізора
470.jpg 471.jpg 472.jpg
 
Чим зчищаєш чорний грунт перед основним грунтом?
 
пробував по різному. Кордовой щіткой на ушм, довго і тяжко. Потім смивку давав і ушм, багато срані, алe набагато eфeктивнішe. Зупинився прошто наждачкой, дeсь 240-300, ручками. Дужe добрe, крупніша зeрністість нe eфeктивна, наприклад 80 нe дужe бeрe
 
Чорний грунт цe транспортировочний, його потрібно счищати, щоб запобігти нeпeрeдбачуваних сітуацій
 
Зараз йде мова про оригінальні кузовні запчастини БМВ, що продаються в чорному грунті?
 
Самe так
 
Тоді ви жорстоко помиляєтеся. Чорний грунт на оригінальних кузовних запчастинах - це повноцінний грунт, нанесений в заводських умовах який не потрібно знімати.
Немає такого поняття "транспортировочний" грунт. Малярні роботи виконуються прямо по ньому.
Це стосується виключно оригинальних кузовних запчастин.
 
Можливо, навіть дeсь читав, що він eпоксідний. Алe я нe профeсійний маляр, користуюсь готовими рішeннями, інтeрнeт, дзвінок другу)чомусь всі радять його знімати. Що нам скажe eкспeрт в цієй справі Ігор Главбух?
 
поки Главбух мовчить, продовжим.
всі акуловоди знають про проблеми з блоком запобыжників) то печка не дує, то світло не включається, то габарити. постійно якийсь такий полтергейст)))
плюнув і зробив так, всі життєво необхідні речі)))
547.jpg
знаю, небезпечно, а шо делать?

псіханув і купив ось так)))
511.jpg
оригінал:biggrin::biggrin::biggrin:але на авто ще поставив, шкода поки

заодно підвернулась передня губа в дєвственому стані, з таког ж року авто, як і моє. грішно пройти мимо такого ніштяка)
514.jpg

відсутні в мене штатні бризговики передні, верніше вони сховані за крилом між лонжероном та крилом. до крила примикають резинкой ущільнювачем. і ось біда прямо - лівий випускається і він приїхав, правий щіток знятий з виробництва, резинки приїхали дві
531.jpg 530.jpg
ніде правого щітка нема. все контролюю постійно, ебей весь перелопатив. нема

ну і традіційно, поповнив запас болтиками гаєчками:biggrin:
532.jpg
 
Главбуху напишу, ....гадаю скоро щось пораде.
 
А як з ЗЧ на е21?
Все можна купити, чи багато такого, що зняте з виробництва?
Чи все вже зняте і склади розкуплені, а є тільки те, що підходить і на більш нові моделі?

ооо, пригадав, що в німеччіні знаходитись. а ви заїзджаєте до офіціалів чи може спілкуєтесь, хто займається там оригіналом? може би я скинув пару номерків, таких як, наприклад, той бризковик. може щось і знайдуть там по місту?
 
ооо, пригадав, що в німеччіні знаходитись. а ви заїзджаєте до офіціалів чи може спілкуєтесь, хто займається там оригіналом? може би я скинув пару номерків, таких як, наприклад, той бризковик. може щось і знайдуть там по місту?

Щоб зрозуміти порядок ціни - leebmann24.de.
А щоб купити я пишу офіціалам e-mail, а вони мені ціну і коли забирати :)
Давайте свої номерки - спитаю.
 
ось такі номерки поки що цікавлять

51 71 1 852 738 захисний щіток право перід

51 13 1 872 047 декоративна середня решітка (гріль)

41 11 1 872 087 замикаючий щіток балки кріплення радіатора

41 13 1 864 396 кріплення фари праве

51 11 9 056 453 набір крипільних елементів переднього бамперу

51 12 9 056 454 набір крепільних елементів заднього бамперу

красно дякую
 
Last edited:
останні 4 позиції в лібмане не б,ються. але можна попробувати)))
 
51 11 9 056 454

Оце, наприклад, і в ETK не б'ється, а б'ється 51 12 905 64 54

Там точно номери в порядку? Саме ці і питати? Бо якщо щось не б'ється, я у вівторок забиратиму своє замовлення і можу спитати щось на зразок "де взяти, якщо у вас нема?" і інші питання. Але для того мені треба більш детальна інформація, всі номерки, що можуть відповідати деталі і, власне, що це за деталь, якщо виходить так, що номерок не дуже б'ється.
 
Оце, наприклад, і в ETK не б'ється, а б'ється 51 12 905 64 54

Там точно номери в порядку? Саме ці і питати? Бо якщо щось не б'ється, я у вівторок забиратиму своє замовлення і можу спитати щось на зразок "де взяти, якщо у вас нема?" і інші питання. Але для того мені треба більш детальна інформація, всі номерки, що можуть відповідати деталі і, власне, що це за деталь, якщо виходить так, що номерок не дуже б'ється.

точно, скопіюва з попереднього номеру)) все правильно 51 12 905 64 54.
в своєму попередньому пості виправив, все перевірив і підписав що до чого)
 
це приклади знятих з виробництва деталей, давно вже. ваш сайт дає ціну, але не має в наявності. хіба сподіваюсь, що на місті десь у когось завалялось щось. в нас також всі продавці просять 100% передоплату і гарантують, що якщо є ціна, то привезуть 100%. але я-то знаю, що це не в цьому випадку. а кидати кожному продавцю 100-200євро і він не привезе, то потім починаються коломийки по поверненню коштів. таке теж проходили і не раз
 
Найближчий до мене дилер сказав що ні, на жаль, не має.
У вівторок ще раз спитаю, але думаю надіятися особливо не варто.
 
щіро дякую за увагу до цього питання))) не сподівався на 100%))) якихось пару % нідії, що десь щось завалялось. а вони приймають замовлення на якийсь термін? накшталт щось нашого бек ордер? тобто як що десь щось вспливе, то вони вас інформують?
 
щіро дякую за увагу до цього питання)))

пусте, це мені реально 10 хв зайняло.

не сподівався на 100%))) якихось пару % нідії, що десь щось завалялось. а вони приймають замовлення на якийсь термін? накшталт щось нашого бек ордер? тобто як що десь щось вспливе, то вони вас інформують?

спитаю.
 
а вони приймають замовлення на якийсь термін? накшталт щось нашого бек ордер? тобто як що десь щось вспливе, то вони вас інформують?

Сказали, без шансів, що ті ЗЧ у них знову з'являться. Порекомендували пошукати в Інтернеті, може хтось продає :)
 
дякую, "будем искать":biggrin:
 
прямо не знаю, що з тим бризковиком робити, десь освоювати 3д друк чи що?
тим часом є ще деякі речі, які купити вже не можливо ні за які гроші. це , наприклад, підрульовий кожух. б/у продають за 50-100 баксів, але стан дуже плачевний. тому що це пресований ламінований картон. єсно за 35-40 років воно ну ніяк не зберігається.
що робимо - купую б/у за 50 баксів, нахожу в Одесі файних хлопців, і вони мені реставрують під завод з масимально подібною фактурою зовнішного слою. вийшло доже гарно, не відрізниш, що воно реставровано. площіну зміцнили. на віка))) фото не має на жаль в якому стані купив. купляв в саме в Одесі, а і кожух в первинному вигляді до мене не попадав

519.jpg 518.jpg 517.jpg
 
слідуюча річ, яка є головною біллю - це торпеда. стан її у всіх однаковий. тріщіни і багато тріщін:biggrin: що пропонують на єбеє - чехол за 180 баксів. це піпець просто:biggrin:
але мені потрібен живий оригінал. єбей нуль, алегро і таке інше нуль.
знову ж такі, купляю в Одессі торпеду за 150грн. і її відразу везуть до хлопців. результат перевершив всі мої сподівання.

529.jpg 521.jpg 523.jpg 524.jpg 522.jpg

525.jpg 526.jpg 527.jpg 528.jpg 520.jpg

що зробили - розшили внутрішню частину і частково замінили наповнювач. це такий поролон-не поролон, подібний на застившу піну) і перетянули вінілом, без єдиного стику, максимально повторюючи заводську фактуру
 
прямо не знаю, що з тим бризковиком робити, десь освоювати 3д друк чи що?
тим часом є ще деякі речі, які купити вже не можливо ні за які гроші. це , наприклад, підрульовий кожух. б/у продають за 50-100 баксів, але стан дуже плачевний. тому що це пресований ламінований картон. єсно за 35-40 років воно ну ніяк не зберігається.
що робимо - купую б/у за 50 баксів, нахожу в Одесі файних хлопців, і вони мені реставрують під завод з масимально подібною фактурою зовнішного слою. вийшло доже гарно, не відрізниш, що воно реставровано. площіну зміцнили. на віка))) фото не має на жаль в якому стані купив. купляв в саме в Одесі, а і кожух в первинному вигляді до мене не попадав

View attachment 667109 View attachment 667108 View attachment 667107

выглядит на миллион
а при установке не болтается? на е30 такие противные пистоны..
 
так, виглядає шикарно. кожух не на пістонах, а прикручується саморізами з низу торпеди, дуже щільно прилягає, тому нічого не болтається і скрипить)
 
слідуюча річ, яка є головною біллю - це торпеда. стан її у всіх однаковий. тріщіни і багато тріщін:biggrin: що пропонують на єбеє - чехол за 180 баксів. це піпець просто:biggrin:
але мені потрібен живий оригінал. єбей нуль, алегро і таке інше нуль.
знову ж такі, купляю в Одессі торпеду за 150грн. і її відразу везуть до хлопців. результат перевершив всі мої сподівання.

View attachment 667119 View attachment 667111 View attachment 667113 View attachment 667114 View attachment 667112

View attachment 667115 View attachment 667116 View attachment 667117 View attachment 667118 View attachment 667110

що зробили - розшили внутрішню частину і частково замінили наповнювач. це такий поролон-не поролон, подібний на застившу піну) і перетянули вінілом, без єдиного стику, максимально повторюючи заводську фактуру

Перепрошую за офтоп...А у Львові є майстер який може підкоеїти подібний вініл на бардачку?
 
я не знаю, може і є
 
ще один ніштячок:biggrin: багато колхозу видумують на цей рахунок, але оригінал тай й ще новий - це круть нереальна:biggrin:

533.jpg 534.jpg

по партномеру це замок переднього лобового шкла) задній іде з двух частин і комплект заднього дорожче переднього десь на 50 євро.
лайф хак від нашого форумчанина Гіероса (ніби-то, може помиляюсь) - загальна довжина заднього замка менша за передній замок, тому купляємо ще один передній і розрізаєм за розміром.
економія суттєва)

на зекономлені гроші доукомплектовав з,єднувальними хромованими штучками

535.jpg
 
Back
Top