E21 315 m20b25 кохання на все життя)))[Львів]

кожний день я проглядаю різні барахолки, олх, ебей. іноді проскакують реальні речі по дуже привабливим цінам. ось з,явилась задня балка з редуктором. людина просто знала, що від е21, міг би на лом здати, але виставив на олх за 200 ГРН!!!!!! це реальна ціна лома)))) дай Бог йому здоров,я)))) а мені як раз третього редуктора бракувало)))) але 200грн., Карл!!!
432.jpg 431.jpg
балку хочу зробити розвальной і помалювати, редуктор був заклинивший, побризкав вд, трохи закрутилось, передаточне число 4,11. як раз те що я хотів. відразу все розбираєм і дефектуєм. зі слів продавца, балка лежала на вулиці більше ніж 10 років. десь напевно так і є, бо в редуктор не був зовсім сухим, масла не було, але була масляна плівка.
434.jpg 433.jpg
в загалом все перемив в бензинчику, виглядає дуже добре. замовив відразу нові сальніки, чекаєм
 
Last edited:
:biggrin: дякую
я бачив))) багато чого передивився із обвісів, але зупинився на ббс. дехто каже попса і таке інше, але я не бачу е21 в іншому обліку. в мене буде повний комплект ббс по колу.

ББС - дас ис гут! )))
У моего товарища еще в 90-х была Е21 (кстати, 316-я 2-фарная) в оригинальном ББСе по кругу, помню, как я ее рассматривал.... ))) Потом, когда купил таки и себе БМВ ), то так сложилось, что на свою Е30 тоже собрал ББС по кругу.... Совпадение?... (с) ))))
 
Last edited:
тим часом приїхали всі три нових сальничка на новий/старий редуктор) починаю збирати і заварювати. доречі, фото після повної зборки я не робив, але редуктор виявився повністю живим.

460.jpg

ну і знов олх))) виставили бампер задній, по фото стан чудовий, ну як не придбати:biggrin:

435.jpg 436.jpg 437.jpg 438.jpg

корозія мінімальна, дір не має. вирішив я його реставрувати, домовився з конторою і відправив у Львів, дав передоплату, ну ї як завжди в нашій місцевості вийшло так, що за півроку трохи зачистили клики, а решта їм вже не вигідно, бо середня частина не влазить в вану і треба везти в Луцьк. в решті решт з тяжкими боями забрав назад перед новим роком. сьогодні або завтра відправляю в Київ, хлопці нібито професіонали і докладно роблять свою роботу. будєм посмотреть:biggrin:
 
а можно контакты хлопцiв з Киева? по хрому
не возле Лепсе ли?
 
а можно контакты хлопцiв з Киева? по хрому
не возле Лепсе ли?

звичайно можна))) чесно, не знаю де саме в Київі
Віталій, о93 4о9 2222
бампер, доречі, вже їм відправив. на черзі ще три)))
 
дякую, записал. Жду отчет :)
у меня по гальванике тоже есть контакт и тоже Виталий, но номер 063 971 один один 65
 
звіт буде) перевірю на собі)))
 
оскільки я вирішив сам собі перебирати/будувати свої мотори, то для зручності прикупив таку приблуду стапель
419.jpg 418.jpg

ну і трошки замовив для машинки, приїхала ось така коробочка, я полюбляю чивас)))
421.jpg

а в коробочці нові резинки ущіільнювачи задніх фонарів. потихеньку скупляю всі резинки, машинці то вже четвертий десяток)))
423.jpg 424.jpg

і ще повний ремкомплект рульового вала, всі пружинки підшипнички гайочки і т.д..
428.jpg 429.jpg 430.jpg 425.jpg

замовив і центральну гайку з шайбою. але в продаються вони тільки по 10 штук в пачці. а шо делать? феншуй вимагає жертв)))
426.jpg 427.jpg
 
продай мне гайку с шайбой, мне на е23 ........
 
теж феншуй не дає спати?))) можу продати ще не один раз, не проблема:biggrin:
 
P80131-131154.jpg

Примірив сьогодні на пeрeд 17ті дисочки. Досить нeпогано, мeні подобається;)
 
Дуже добре виглядає з ними)
 
ще трохи халепа сталася. авто вже більше місяця не заводив. вирішив хоча б прогріти) завелась з півтика, трохи попрацювала і оберти стали легенько плавати, ну зовсім легенько. мокрий регулятор палива, що на рампі, знизу ледь капає, на завальцовці. і не знаю, шукати бу? так їм всім по 30 років, які шанси? новий писбург коштує 2000грн. вірніше відповідь я знаю)))
 
е21 сумує в гаражі. знов завів. щось не сподобалось в работі, легкий цокот, легка дрож двигуна. а клапани давно вже не регулював. відразу розбираєм.

562.jpg 561.jpg 563.jpg

ось так виглядає простір під кришкою:dirol: а йому вже більше тридцяти років. стрічків треба поважати:biggrin:
вся процедура зайняла години три з перекурами. регуліровати клапана на м20 той ще квест. практично весь випуск був піджатий, стукав п,ятий впуск. провернув пару раз колінвал і що це? випуск знов весь піджатий. знов підкорегував. ніби-то норм. завів. десь стучок малесенький лишився, але працює без жодної вібрації. навіть не пам,ятаю, щоб так ідеально рівно працював.
виявилось ще одне. збільшую обороти на заслонці і тримаю в одному положенні, обороти збільшуються, двигун навіть не шелохнеться, а в руку через дросель віддають якісь поштовхи. що це? так має бути? щось не пам,ятаю такого
 
забув додати лайфхак:biggrin: обжав завальцовку регулятора тиску палива потужним трубним ключем. вже не тече:biggrin: тимчасово притримав денюшку до "кращіх" часів:biggrin:
 
знову ж такі, щоденний перегляд різних сайтів, зокрема олх, приносить свої результати:biggrin: двері ліва/права практично в ідеальному стані, в повному сборі. на одній є знизу трохи наліт ржи, легенький, в рідній фарбі. ціна питання 800грн. це ж даром буквально, а на перспективу най будуть:biggrin:

465.jpg 466.jpg 467.jpg

ще товариш виставив на продаж свої закрома. рідна акпп під м20. ну чому ж не купити))) нехай лежить:biggrin:

468.jpg 469.jpg

коробка нібито робоча, але потрібно напевно буде вскрити та перебрати. тросіки кріплення селектор є. а ось чого нема так це проводки від селектора до головної коси. тепер шукаю, але шансів дуже мало. може десь вискочить на розборці якщо повезе, ні - будемо щось колхозити. а що робити?
 
задній бампер на експерементальній реставрації в Кийові. одне шпигунське фото процеса:yahoo:

564.jpg
 
А в чому суть експерименту?
 
суть в тому, що є ще три бампери
 
потрохи готуюсь до реставрації сторічча:biggrin: скуповую різні кліпсочки, шурупчики. все кріплення вибираю по етк по порядку))) кріплення бардачка. і проблемну запчястюльку, за якою всі акуловоди б,ються))) це нова кришка блоку запобіжників. і приємна несподіванка, з кришкою йшов комплект нових оригінальних запобіжників, а це економія мого бюджету 40 євро:biggrin: вони мені ще знадобляться.

456.jpg 454.jpg 455.jpg

ну і на десерт в копілку на майбутнє нова кришка радіатора хелла, а в коробочці кришка оригінал

457.jpg
 
А як з ЗЧ на е21?
Все можна купити, чи багато такого, що зняте з виробництва?
Чи все вже зняте і склади розкуплені, а є тільки те, що підходить і на більш нові моделі?
 
з запчастинами все погано, на послідуючи моделі з е21 нічого не підходить.
 
кожний день я проглядаю різні барахолки, олх, ебей. іноді проскакують реальні речі по дуже привабливим цінам. ось з,явилась задня балка з редуктором. людина просто знала, що від е21, міг би на лом здати, але виставив на олх за 200 ГРН!!!!!! це реальна ціна лома)))) дай Бог йому здоров,я)))) а мені як раз третього редуктора бракувало)))) але 200грн., Карл!!!
View attachment 660837 View attachment 660836
балку хочу зробити розвальной і помалювати, редуктор був заклинивший, побризкав вд, трохи закрутилось, передаточне число 4,11. як раз те що я хотів. відразу все розбираєм і дефектуєм. зі слів продавца, балка лежала на вулиці більше ніж 10 років. десь напевно так і є, бо в редуктор не був зовсім сухим, масла не було, але була масляна пльонка.
View attachment 660839 View attachment 660838
в загалом все перемив в бензинчику, виглядає дуже добре. замовив відразу нові сальніки, чекаєм

І от ви гляньте який стан шестерень редуктора, йому більше 30 років!!!!
Недавно перебирав пів вісі свої з Е30 на шрусах ніграма зносу.
ОТАК РАНІШЕ РОБИЛИ НАВІЧНО. зараз вже і близько так не роблять.
 
редуктор той я перебрав, замінив всі сальники, заварив, залив синтетику, і зараз він стоїть на машині. внутрішній стан редуктора був просто ідеальний.
 
редуктор той я перебрав, замінив всі сальники, заварив, залив синтетику, і зараз він стоїть на машині. внутрішній стан редуктора був просто ідеальний.


ты на заварке ездишь ?
 
зараз так, заварка стоїть)
 
ще трохи болтиківгайочек)))

464.jpg 463.jpg462.jpg

ще поповник копілку ніштяків))) придбав отакі дисочки

473.jpg

це оригінальні диски OZ, які випускались для е21. дуже рідко вони бувають в продажу. наш одноклубник продає тут вже кілька років реставровані. хотєлка щось 300 баксів на сьогодні. і в принципі це не є дорого. якщо подивитись на єбеє, то там ціна на такі диски може перевалювати легенько 1000 баксів. але в нас це поки що не ціниться.
свої я купив щось за 2400грн. з двома шинами. шини продав цінителям б/у за 400грн. ітого диски вийшли 2000грн. просто задарма:biggrin:

але стан дисків просто плачевний. биті, пошкарябані, биті молотками, з трищінами.
475.jpg 474.jpg 478.jpg 477.jpg476.jpg
 
ну що, починаємо процес реставрації дисків. а що таке взагалі реставрація? багато хто пплутає процес реставрації з ремонтом. і це стосується всього - і дисків, і авто в цілому.
першим ділом заварюємо всі внутрішні тріщіни, тому як вирівняти тріснувший диск просто неможливо фізично. другим ділом вирівнюємо геометрію дисків в нуль, так би мовити, третім ділом відновлюємо наружну сторону, відновлення кантів, спиць. один диск був сильно понібичений якимось вандалами, били кувалдами по ступиці. четвертим ділом вишліфовуємо поверхню до ідеально рівного стану, тім самим готуємо до покраски порошком. а порошок не любить якісь навіть невелички вади, самі маленькі дефекти будуть відразу видні після малювання. а це вже косяк. ну завершувальний п,ятий етап - це малювання порошком в колір. тепер в картинках

479.jpg 480.jpg 481.jpg 482.jpg

на внутрішньому ободі були оригінальні наліпки, дуже цікаві наліпки. і вони обгоріли, через що я дуже засмутився, да і після піска їх би і так не було

483.jpg

але друзі виручили і зробили нові, точну копію оригінала.

503.jpg 504.jpg 505.jpg 506.jpg
 
зараз так, заварка стоїть)

А зачем Вам заварка?)

Тож вроди для драга, для зацепа, а в гражданской жизни зачем?)

Это для себя, мало ли подобное и себе в голову прилетит)
 
по заварці не все однозначно. по місту на заварці їздити можна, але незручно, ходовка трещіть. на рахунок безпеки - ну не знаю, я нічого особливого не зауважив,
просто ходову шкода)
але на е21 я по місту не їзджу взагалі вже більше ніж півроку, тільки на покатушки боком і на трасу до Львова, все.
 
Back
Top