E21 315 m20b25 кохання на все життя)))[Львів]

дисків багато не буває, подумав я, і прикупив собі комплект оригінальних дисочків на 13), якими е21 комплектовалась з заводу)
15.jpg16.jpg

стан дисків не то що би вбитий чи поганий, але попрацювати з ними прийдеться багато - виправити геометрію, позабирати всі сколи, бардюрки і помалювати. чим і займусь коли буде вільний час та натхнення)
17.jpg
 
приїхала нарешті кришка Бремі) ну х.з., покрутив в руках, всю обдивився. да нормальна якість, яких небудь косяків я не знайшов. мій контроль якості кришка пройшла) поки ставити вже не буду, нехай полежить на складі)
12.jpg13.jpg14.jpg
 
чергове надходження зачастюльок) потримати в руках таку коробочку все одне, що випити пів літра горілки:biggrin:

18.jpg19.jpg

на малюнку намальована одна щітка, але там
20.jpg21.jpg

і ось що виходить - на малюнку одна щітка, по факту дві, водійська навіть з спойлером, резинки є, повний комплект. по оріг номеру також значиться як комплект щіток. ае знову ж такі але.... в бмвкатс значиться в кількості двух штук. резинки теж ідуть під окремим номером. щоб не попадати як останній раз з ковпачками для дворників, резинки не замовляю, і замовляю дві одиниці номера щіток, згідно каталогу.
ось що прийшло
22.jpg

тобто прийшло два повноцінних комплекта щіток:biggrin:
але то не біда, вони не пропадуть. лишу собі для іншої автівки, або, якщо комусь треба, то прошу дуже, 17 евро.
ну і традиційно пару пакетиків кліпсочек
23.jpg
 
так виходить, що або бремі, або оригінал)


мой заказ по Бреми сняли, выросла цена почти на 1000 грн!
В итоге, заказал провода в Ireland Engineering
Давно хотел что-то у них купить.
Ждем-с.
 
навіть не бачив такої контори) а чому не "беру"?
 
угу) ценнік 136 баксів, а доставка як?
напевно червоні дроти зіграли свою роль?)))
 
доставка спочтаку по USA а потім через Нову пошту npshopping.com
колір який я замовив - синій )
 
нутак, пам,ятаю, блок двигуна же синій))) але все одно наявність вибору кольора зіграло якусь роль?)
 
прийшов повний кінець моїм заднім аммо. тягнув до останнього, навіть більше. вже десь роки з два лежать нові монро. оскільки прийнято рішення не починати повторну реставрацію без 100% нявності запчастин, тому ще не знаю скільки ще буду їздити, може до нового року. значить міняю на нові аммо. реально на швидкості по за 100 вже відчутно хитання задниці, а при різькому прискоренні зад сильно присідає і норовить в сторону втекти. а 200 їхати вже страшно)
27.jpg
28.jpg
аммо сині спеціально не вибирав) такі попались) совпадениє? не думав)
по закінченню троха водних процедур. красота))) ось щось є в цих авто) нє?
29.jpg

традиційно пару запчастюльок) нарешті повний комплект всіх кліпсочек , гайочек для бокових молдингів
24.jpg
особливо визивають посмішку ось такі коробочки
25.jpg
а там всоьго дві маленьких шайбочки
26.jpg

і для експерименту замовив один елемент боковий - ліве переднє крило, сама маленька і сама дорожча)
буду потихеньку збирати решту
30.jpg
 
в багажнике под стаканы усилители поставили? или на этом кузове они не нужны?
 
ні, немає потреби в цих проставках. поперше там три болта ідуть в стакан, подруге опорна чашка аммо по площі троха менша за передню. принцип такий як в вазівський вісімці, аммо разоми з пружиной іде, а в 30ці пружина ніби то окремо.
 
круто! просмотрел весь бортовик - респект за такой подход и проделанную работу! Все красиво - и машина и цвет и колеса!)
 
дякую, на фото вона мені самому безмежно подобається, але вживу є багато косяків, які не дають спокійно спати) ще трохи запчастин і розбирати почну. гадаю десь в районі грудня
 
Как не заставлял себя на подобное действо, не смог... Мне проще купить готовое. А Вам удачи и терпения с этой затеей!
 
а назад свалу просто нема))) більш ніж на 3000 євро вже лежить запчастин, ще на тисячу півтори приблизно лишилось докупити. нові двері лежать, ціла без іржи права бочина повністю теж чекає. буде повний ребілд і вертання все в сток, ну відносно в сток. єдине що не буде по віну, так це двигун. на 4 циліндра не хочу повертатись. лишиться м20б25 і до нього рідний автомат. ще буде обвіс по колу ббс та -40 пружини. решта все рідне, 80% в оригіналі.
ще планую в цьому місяці відправити в Одесу на реставрацію дверні, бокові задні карти та задню полку. ще не вирішив з сидіннями що робити. хочется перетягнути в оригінал. тоді все буде по феншую) але не знаю де таке можна зробити, поговорю з одесітами.
 
по салону може порекомендувати майстра в Києві
http://forum.e30club.com.ua/index.php/topic,1685.0.html
Мені салон шив - супер.
6d51d14s-960.jpg
 
салон у старой бмв должен быть в клеточку ))))

совершенно категорически согласен! ))) Но потратив пару месяцев на поиски ткани 0812 Антрацит, такой , как на картах на фото (черная "гусиная лапка", как ее еще называют), и ничего не найдя, кроме как на Баварии под заказ по цене раз в 10 дороже обычной ткани, или из Голландии новодел чуть дешевле , но надо заказать 100 метров )) - я забил и перетянул в радикально чОрный цвет! ))
Но искать не перестал ) И даже купил спинку дивана в таком цвете, но без подлокотника. В России сейчас делают такую новодельную ткань по вменяемым ценам. В Беларуси нашлась совсем дешево - заказал, товарищ мне привез, но то ли не ту взял, то ли на фото цвет не тот, но она оказалась коричневой.... так и лежит в гараже.... Вот тут инфа по ней, мож кому пригодится:
https://www.drive2.ru/l/496029553660002305/
После покраски, я еще мож таки вернусь к этому вопросу....
 
Back
Top