[ Все|другие модели ] F15 35i бензин з США, чи варто?

  • Автор теми Автор теми dk86sarny
  • Дата створення Дата створення
Дякую за відповідь, але якщо в першому пості 12 літрів ви написали, то це можу прийняти, а далі написали 15 літрів - то вже перебір. Ще є час поміркувати, можливо краще підняти бюджет та шукати 3 літрового дизеля, бо 2 літровий в мене був і не зайшов мені.

Дозвольте спитати, а яка Вам різниця 12 або 15 (20,28,45… и тд), якщо в Вас маленьки пробіги?
Наскількі ці 3л буде в грошах на місяць?

2. Ця переплата за бензин більше ніж витрати на потреби дизеля у більших затратах на ТО та чистки ЕГР, впускного колектору, заміна шлангів вакууму, преобразователей тиску, у 40д и 50д клапана між турбами и самий хіт - оборваний шків привідних ременів якщо його не замінити на 100к пробігу? Ну там ще забитість сажового фільтру, неможливість провести регенерацію так як дросельна заслонка заїдає і за гівна во впуску так всяке таке…
Ніфига не дешевий той дизель.
Ще і паливо дорожче.

Стосовно Ф15 3л бенз.
Якщо в авто ПО для ринку США - витрата пального в наших умовах буде більше на 2-3л.
На моему 35iX витрата впала з 18,4 до 15+-,
на гибриді - приблизно на 2л.
Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.

Якщо потрібно меньше - є варіант заднього приводу. Аналогічна машина по тому ж Київу має 12-12,5

Якщо потрібно ще меньше - плагін гибрид. Маю витрати від 1л до 4,7 л на 100км.
Якщо дуже рідко заряджатись - було в мене 7,9л за 2000км по місту.
А на попередьному Е70 30sd (той що потім став називатися 40d) в тому ж самому місти, з тими ж самими пробігами мав влітку 12-12,5 а взимку 14,5.
Тупо часті коротки поїздки.
А, ще замахався приїджати домой/на роботу в холодній машині. КПД у дизеля БМВ великий тому раніше вони ставили скрізь Вебасту, а от на доресті Е70 - нічого. Потім спохватилися та додали у рестайлі єлектронагрівачі в пічку.

Тому без жалю пересів спершу на N55, а потім на плагін гібрид 40e iPerformance.
 
Все гаразд)))М54В30 це найкраще що створило БМВ за всі роки свого існування..
Никто не спорит, особенно для 3,5 серии))
Жаль что после турбоэры 80-х в автоспорте, производители успешно забили на неё на 30 лет.
 
Я ж не знав(((, я тут вже тиждень, буду ще тиждень, якщо ще раз пообідати заїдешь - пиши)))
Коли наступний раз у відрядження через Прагу-важко спрогнозувати:(
Повертатись в Україну буду через Vien-Brno…
Гарного відпочинку !!!
 
Никто не спорит, особенно для 3,5 серии))
Жаль что после турбоэры 80-х в автоспорте, производители успешно забили на неё на 30 лет.

Только потом через 7 лет создали н55/57… а еще потом в57/58, которые сейчас лучшие среди моторов :)
 
  • Like
Реакції: RAI
А по теме, Олег, если пробеги действительно небольшие, и по месту в основном, то от дизеля толку мало будет… Н55 американский за свой бюджет (они вроде штук по 30 уже бывают) будет справляться с поставленными задачами на ура. И пофиг на тот расход :) Выбор ведь больше по бюджету идёт? Как ни крути, все равно дизель будет дороже процентов на 20-30…
За 30 у нас не купить ни дизель (3.0) ни плагин-гибрид.. за 25-27 висят официальные Ф25 последних годов выпуска (2017), но там скорее будет 2л бенз.
 
Бестолковые разговоры)
3 литра 6 горшков, всегда ориентир 15 и выше в городе.

А ты шо не знал, шо можно кондей выключить, музыку и фары - и тогда на чарку топлива меньше будет расход
Умиляюсь с рассказов електродрочеров
 
Та какой кондей? Они печку ЗИМОЙ выключают и ездят протирая тряпкой окна изнутри…
 
Дозвольте спитати, а яка Вам різниця 12 або 15 (20,28,45… и тд), якщо в Вас маленьки пробіги?
Наскількі ці 3л буде в грошах на місяць?

2. Ця переплата за бензин більше ніж витрати на потреби дизеля у більших затратах на ТО та чистки ЕГР, впускного колектору, заміна шлангів вакууму, преобразователей тиску, у 40д и 50д клапана між турбами и самий хіт - оборваний шків привідних ременів якщо його не замінити на 100к пробігу? Ну там ще забитість сажового фільтру, неможливість провести регенерацію так як дросельна заслонка заїдає і за гівна во впуску так всяке таке…
Ніфига не дешевий той дизель.
Ще і паливо дорожче.

Стосовно Ф15 3л бенз.
Якщо в авто ПО для ринку США - витрата пального в наших умовах буде більше на 2-3л.
На моему 35iX витрата впала з 18,4 до 15+-,
на гибриді - приблизно на 2л.
Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.

Якщо потрібно меньше - є варіант заднього приводу. Аналогічна машина по тому ж Київу має 12-12,5

Якщо потрібно ще меньше - плагін гибрид. Маю витрати від 1л до 4,7 л на 100км.
Якщо дуже рідко заряджатись - було в мене 7,9л за 2000км по місту.
А на попередьному Е70 30sd (той що потім став називатися 40d) в тому ж самому місти, з тими ж самими пробігами мав влітку 12-12,5 а взимку 14,5.
Тупо часті коротки поїздки.
А, ще замахався приїджати домой/на роботу в холодній машині. КПД у дизеля БМВ великий тому раніше вони ставили скрізь Вебасту, а от на доресті Е70 - нічого. Потім спохватилися та додали у рестайлі єлектронагрівачі в пічку.

Тому без жалю пересів спершу на N55, а потім на плагін гібрид 40e iPerformance.
Скоріше за все , ви праві, 3 литри, це 150 гривень, нема про що говорити, в місяць буду переплачувати біля 1500 грн. А свій 2літровий х5, три рази не чистив, а міняв клапан ЕГР, потім чомусь радіатори не витримували, тікли.....
 
СНАЙПЕР _ ""Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.""
Він щось робив з машиною? Чи корегував ПО для ринку США? змінював прошивку?
 
цегла під педалью газівки.:)
15ть для 3.0 бензину на х5ть це дуже гарний показник.
 
СНАЙПЕР _ ""Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.""
Він щось робив з машиною? Чи корегував ПО для ринку США? змінював прошивку?
Також цікаво, шо за магічна європрошивка така що мінус 3 літри дає? Є у товаришів 520і європа і 528 биток США, то розхід середній між ними 0.3л різниці. Це при тому що у 528-ї на добрих 60 конячок більше.
 
  • Like
Реакції: RAI
Вангую що Sniper напише що у США поганий бензин і БМВ перестраховується і під ринок США міняє кореції щоб була більш багата суміш :) Бо інакшої причини мати 3л/100км (20%, Карл!!!) різниці між по суті тим же мотором на євро- і американському ринку нема. У БМВ ж не ідіоти сидять, та й дизельгейт і його наслідки ніхто ще не забув.
 
СНАЙПЕР _ ""Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.""
Він щось робив з машиною? Чи корегував ПО для ринку США? змінював прошивку?

Він нічого не робив. Роблю все я. :)
Звісно ПО було замінено на Европу.

Сьогодня працював з двома авто.
Х3 G01 30iX 2018 США перешитий на Европу мав середній 11л, но то на ньому понавалювали трохи перед приїздом до мене. Коли іздім його мама - там по Київу +-10л

G30 530iX 2018 офіціал, власник неквапливий та ще мешкає за містом - 8,4л

Но там відмінність не тільки у витратах пального. Підвіска, якщо єлектронна, по іншому працює.
 
Він нічого не робив. Роблю все я. :)
Звісно ПО було замінено на Европу.

Сьогодня працював з двома авто.
Х3 G01 30iX 2018 США перешитий на Европу мав середній 11л, но то на ньому понавалювали трохи перед приїздом до мене. Коли іздім його мама - там по Київу +-10л

G30 530iX 2018 офіціал, власник неквапливий та ще мешкає за містом - 8,4л

Но там відмінність не тільки у витратах пального. Підвіска, якщо єлектронна, по іншому працює.
Якщо не секрет, то скільки коштує заміна прошивки (ПО) на европейську? Якщо тут не можна писати, то в приват можливо...
 
Зависимость расхода от прошивки "сша-европа" - весьма сомнительна. Приведу свои размышления:
по весне сего года попадалась статья, в которой обсуждался вопрос экологических норм для автомобилей в зависимости от рынка сбыта. Так в статье в цифровых показателях были приведены различия в требованиях действующих в последнюю пятилетку на разных ринках. Нормы, которые предъявляются сегодня к авто на рынке США, в некоторых показателях, даже строже сегодняшних Евро-6. Соответственно количество выбросов произведенных одним и тем же, в основе своей, двигателем (например обсуждаемый N55) напрямую будет зависеть от количества сожженного топлива. Каким образом "наш" N55 может сожрать на оговариваемые "около 20%" больше топлива, при этом вписаться в более строгие (пусть и не значительно, допустим) экологические нормы - для меня лично большой вопрос. Форсунки в рамках обсуждаемого сабжа отличаются (хотя бы по парт-номерам; опять же возникает вопрос относительно корректности "напяливания" европейской прошивки на не соответствующие ей форсунки:oops:), катализатор - одинаковый. Куда бесследно исчезают выбросы от сгоревших "лишних" 3-х литров бензина - с удовольствием выслушаю кухню такого волшебного волшебства...:)
Разница в прошивках, по моему мнению, может скорее состоять в подгонке этой самой прошивки под испытательный цикл, в которых эти автомобили получают экологические сертификаты для соответствия рынку сбыта. И вот тут я больше поверю в то, что, возможно, авто с евро-прошивкой могут быть несколько поживее (относительно штатовской) в реакциях на акселератор, поскольку немного меньше зажаты экологическими показателями. Но опять же, что б бодрее поехать, мощность из ниоткуда не возьмется - будьте добры поддайте топлива... И тут у нас противоречие: мы как раз в случае со штатовской машиной, жжем больше (под якобы 20%) топлива, а выбросов производим меньше... Чудеса...
Пардон за многа букав. Изъяснился вроде доступно. Буду рад аргументированным возражениям, и иным соображениям, на данную тематику
 
Стосовно еко норм США чув що залежить від штату.
Самі драконівські Каліфорнія.
Може щось у них змінилось.

Роздуми:
"Задушену" екологією автівку треба більше топтати, шоб вона їхала.
+ питання до стабільності якості палива на нашому ринку.
 
Останнє редагування:
Впринципі я цілком готовий заплатити подвійну ціну Sniper'у за перешивку ebc під євро (при умові що це офіційний заводський софт, а не якась кастомна дефорсована прошивка) якщо:
1. Середній розхід в моїх умовах впаде хоча б на 1 літр при тій самій сер. швидкості (нагадаю що за останніх багато тисяч км це 11.9-12.0/100 при середній 31км/год), так що ціль - 11л або менше
2. Динаміка не зміниться в гіршу сторону
 
Та одинакові вони на євро і US: 13 64 7 639 994
Та наче й чимось відмінні:
EU ваш парт-номер: 535i ECE
US інші: 535i USA
Впринципі я цілком готовий заплатити подвійну ціну Sniper'у за перешивку ebc під євро (при умові що це офіційний заводський софт, а не якась кастомна дефорсована прошивка)
Особисто я скептично на це дивлюся. БМВ-ком'юніті у світі досить допитливе стосовно тонкощів своїх авто і якщо б існувала така значна залежність обговорюванних параметрів в залежності від локалізації софту (на хвилиночку, близько 20%), то про то б знали і говорили всіх форумах та пабліках. А особисто із такою чудодійностю європейської прошивки не читав і не чув ніде. Окрім бмвклуб.юа ...:oops:
А ще в такій ситуації було б правильніше обговорювати не подвійну плату, а можливість повернути все "як було" і повернення сплачених коштів при відсутності заявлених успіхів у витратах пального. Бо навіть зниження розходу на якихось 1,5л (не говорю вже про заявлені "близько трьох") економить кошти на три оіл-сервіси за 10ткм... При здоровому глузді бажаючих повернути собі свої 14л/100км замість умовних 12л/100км, гадаю, не знайдеться.
Та то всьо розсуди та розмови. Я щодо сабжу, повторюсь, налаштований скептично
 
Доброго дня, раз пішла така пьянка🤗, попрошу нашу шановну БМВ спільноту пограти в таку гру. Яку б сьогодні (от прям зараз) Ви купили машину на авториа? Скиньте свої варіанти кожен, хто схоче. Колір любий, 3,5 бензин, рік від 2014-2018, привід тільки ПОВНИЙ, ціна до 27 тисяч, все на цьому. Дякую, якщо і коментарі додасте до свого вибору. Всім гарного дня та мирного неба.
 
Доброго дня, раз пішла така пьянка, попрошу нашу шановну БМВ спільноту пограти в таку гру. Яку б сьогодні (от прям зараз) Ви купили машину на авториа? Скиньте свої варіанти кожен, хто схоче. Колір любий, 3,5 бензин, рік від 2014-2018, привід тільки ПОВНИЙ, ціна до 27 тисяч, все на цьому. Дякую, якщо і коментарі додасте до свого вибору. Всім гарного дня та мирного неба.

Ф15? Чи будь яку марку?
 
Туарег 3.6 або Каен 3.6 подивись :)
 
F15 тільки
 
О блін, точно бувають :)
Другий попавшийся..


Хоча салон білий і пустоватий.. але ззовні цікавий.
 
Назад
Зверху