Дякую за відповідь, але якщо в першому пості 12 літрів ви написали, то це можу прийняти, а далі написали 15 літрів - то вже перебір. Ще є час поміркувати, можливо краще підняти бюджет та шукати 3 літрового дизеля, бо 2 літровий в мене був і не зайшов мені.
Дозвольте спитати, а яка Вам різниця 12 або 15 (20,28,45… и тд), якщо в Вас маленьки пробіги?
Наскількі ці 3л буде в грошах на місяць?
2. Ця переплата за бензин більше ніж витрати на потреби дизеля у більших затратах на ТО та чистки ЕГР, впускного колектору, заміна шлангів вакууму, преобразователей тиску, у 40д и 50д клапана між турбами и самий хіт - оборваний шків привідних ременів якщо його не замінити на 100к пробігу? Ну там ще забитість сажового фільтру, неможливість провести регенерацію так як дросельна заслонка заїдає і за гівна во впуску так всяке таке…
Ніфига не дешевий той дизель.
Ще і паливо дорожче.
Стосовно Ф15 3л бенз.
Якщо в авто ПО для ринку США - витрата пального в наших умовах буде більше на 2-3л.
На моему 35iX витрата впала з 18,4 до 15+-,
на гибриді - приблизно на 2л.
Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.
Якщо потрібно меньше - є варіант заднього приводу. Аналогічна машина по тому ж Київу має 12-12,5
Якщо потрібно ще меньше - плагін гибрид. Маю витрати від 1л до 4,7 л на 100км.
Якщо дуже рідко заряджатись - було в мене 7,9л за 2000км по місту.
А на попередьному Е70 30sd (той що потім став називатися 40d) в тому ж самому місти, з тими ж самими пробігами мав влітку 12-12,5 а взимку 14,5.
Тупо часті коротки поїздки.
А, ще замахався приїджати домой/на роботу в холодній машині. КПД у дизеля БМВ великий тому раніше вони ставили скрізь Вебасту, а от на доресті Е70 - нічого. Потім спохватилися та додали у рестайлі єлектронагрівачі в пічку.
Тому без жалю пересів спершу на N55, а потім на плагін гібрид 40e iPerformance.