[ Все|другие модели ] F15 35i бензин з США, чи варто?

Дякую за відповідь, але якщо в першому пості 12 літрів ви написали, то це можу прийняти, а далі написали 15 літрів - то вже перебір. Ще є час поміркувати, можливо краще підняти бюджет та шукати 3 літрового дизеля, бо 2 літровий в мене був і не зайшов мені.

Дозвольте спитати, а яка Вам різниця 12 або 15 (20,28,45… и тд), якщо в Вас маленьки пробіги?
Наскількі ці 3л буде в грошах на місяць?

2. Ця переплата за бензин більше ніж витрати на потреби дизеля у більших затратах на ТО та чистки ЕГР, впускного колектору, заміна шлангів вакууму, преобразователей тиску, у 40д и 50д клапана між турбами и самий хіт - оборваний шків привідних ременів якщо його не замінити на 100к пробігу? Ну там ще забитість сажового фільтру, неможливість провести регенерацію так як дросельна заслонка заїдає і за гівна во впуску так всяке таке…
Ніфига не дешевий той дизель.
Ще і паливо дорожче.

Стосовно Ф15 3л бенз.
Якщо в авто ПО для ринку США - витрата пального в наших умовах буде більше на 2-3л.
На моему 35iX витрата впала з 18,4 до 15+-,
на гибриді - приблизно на 2л.
Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.

Якщо потрібно меньше - є варіант заднього приводу. Аналогічна машина по тому ж Київу має 12-12,5

Якщо потрібно ще меньше - плагін гибрид. Маю витрати від 1л до 4,7 л на 100км.
Якщо дуже рідко заряджатись - було в мене 7,9л за 2000км по місту.
А на попередьному Е70 30sd (той що потім став називатися 40d) в тому ж самому місти, з тими ж самими пробігами мав влітку 12-12,5 а взимку 14,5.
Тупо часті коротки поїздки.
А, ще замахався приїджати домой/на роботу в холодній машині. КПД у дизеля БМВ великий тому раніше вони ставили скрізь Вебасту, а от на доресті Е70 - нічого. Потім спохватилися та додали у рестайлі єлектронагрівачі в пічку.

Тому без жалю пересів спершу на N55, а потім на плагін гібрид 40e iPerformance.
 
Мабуть щось в Полтави упало зараз))
Все гаразд)))М54В30 це найкраще що створило БМВ за всі роки свого існування..
 
Все гаразд)))М54В30 це найкраще що створило БМВ за всі роки свого існування..
Никто не спорит, особенно для 3,5 серии))
Жаль что после турбоэры 80-х в автоспорте, производители успешно забили на неё на 30 лет.
 
Я ж не знав(((, я тут вже тиждень, буду ще тиждень, якщо ще раз пообідати заїдешь - пиши)))
Коли наступний раз у відрядження через Прагу-важко спрогнозувати:(
Повертатись в Україну буду через Vien-Brno…
Гарного відпочинку !!!
 
Никто не спорит, особенно для 3,5 серии))
Жаль что после турбоэры 80-х в автоспорте, производители успешно забили на неё на 30 лет.

Только потом через 7 лет создали н55/57… а еще потом в57/58, которые сейчас лучшие среди моторов :)
 
  • Like
Reactions: RAI
А по теме, Олег, если пробеги действительно небольшие, и по месту в основном, то от дизеля толку мало будет… Н55 американский за свой бюджет (они вроде штук по 30 уже бывают) будет справляться с поставленными задачами на ура. И пофиг на тот расход :) Выбор ведь больше по бюджету идёт? Как ни крути, все равно дизель будет дороже процентов на 20-30…
За 30 у нас не купить ни дизель (3.0) ни плагин-гибрид.. за 25-27 висят официальные Ф25 последних годов выпуска (2017), но там скорее будет 2л бенз.
 
Бестолковые разговоры)
3 литра 6 горшков, всегда ориентир 15 и выше в городе.

А ты шо не знал, шо можно кондей выключить, музыку и фары - и тогда на чарку топлива меньше будет расход
Умиляюсь с рассказов електродрочеров
 
Та какой кондей? Они печку ЗИМОЙ выключают и ездят протирая тряпкой окна изнутри…
 
Та какой кондей? Они печку ЗИМОЙ выключают и ездят протирая тряпкой окна изнутри…

Так зато зимой можно не 70, а 72км проехать
 
Дозвольте спитати, а яка Вам різниця 12 або 15 (20,28,45… и тд), якщо в Вас маленьки пробіги?
Наскількі ці 3л буде в грошах на місяць?

2. Ця переплата за бензин більше ніж витрати на потреби дизеля у більших затратах на ТО та чистки ЕГР, впускного колектору, заміна шлангів вакууму, преобразователей тиску, у 40д и 50д клапана між турбами и самий хіт - оборваний шків привідних ременів якщо його не замінити на 100к пробігу? Ну там ще забитість сажового фільтру, неможливість провести регенерацію так як дросельна заслонка заїдає і за гівна во впуску так всяке таке…
Ніфига не дешевий той дизель.
Ще і паливо дорожче.

Стосовно Ф15 3л бенз.
Якщо в авто ПО для ринку США - витрата пального в наших умовах буде більше на 2-3л.
На моему 35iX витрата впала з 18,4 до 15+-,
на гибриді - приблизно на 2л.
Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.

Якщо потрібно меньше - є варіант заднього приводу. Аналогічна машина по тому ж Київу має 12-12,5

Якщо потрібно ще меньше - плагін гибрид. Маю витрати від 1л до 4,7 л на 100км.
Якщо дуже рідко заряджатись - було в мене 7,9л за 2000км по місту.
А на попередьному Е70 30sd (той що потім став називатися 40d) в тому ж самому місти, з тими ж самими пробігами мав влітку 12-12,5 а взимку 14,5.
Тупо часті коротки поїздки.
А, ще замахався приїджати домой/на роботу в холодній машині. КПД у дизеля БМВ великий тому раніше вони ставили скрізь Вебасту, а от на доресті Е70 - нічого. Потім спохватилися та додали у рестайлі єлектронагрівачі в пічку.

Тому без жалю пересів спершу на N55, а потім на плагін гібрид 40e iPerformance.
Скоріше за все , ви праві, 3 литри, це 150 гривень, нема про що говорити, в місяць буду переплачувати біля 1500 грн. А свій 2літровий х5, три рази не чистив, а міняв клапан ЕГР, потім чомусь радіатори не витримували, тікли.....
 
СНАЙПЕР _ ""Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.""
Він щось робив з машиною? Чи корегував ПО для ринку США? змінював прошивку?
 
цегла під педалью газівки.:)
15ть для 3.0 бензину на х5ть це дуже гарний показник.
 
СНАЙПЕР _ ""Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.""
Він щось робив з машиною? Чи корегував ПО для ринку США? змінював прошивку?
Також цікаво, шо за магічна європрошивка така що мінус 3 літри дає? Є у товаришів 520і європа і 528 биток США, то розхід середній між ними 0.3л різниці. Це при тому що у 528-ї на добрих 60 конячок більше.
 
  • Like
Reactions: RAI
Вангую що Sniper напише що у США поганий бензин і БМВ перестраховується і під ринок США міняє кореції щоб була більш багата суміш :) Бо інакшої причини мати 3л/100км (20%, Карл!!!) різниці між по суті тим же мотором на євро- і американському ринку нема. У БМВ ж не ідіоти сидять, та й дизельгейт і його наслідки ніхто ще не забув.
 
СНАЙПЕР _ ""Зараз новий власник має 14л по Київу, та 8 по трассі. Це на повному приводі, 7 місць, 21” колеса.""
Він щось робив з машиною? Чи корегував ПО для ринку США? змінював прошивку?

Він нічого не робив. Роблю все я. :)
Звісно ПО було замінено на Европу.

Сьогодня працював з двома авто.
Х3 G01 30iX 2018 США перешитий на Европу мав середній 11л, но то на ньому понавалювали трохи перед приїздом до мене. Коли іздім його мама - там по Київу +-10л

G30 530iX 2018 офіціал, власник неквапливий та ще мешкає за містом - 8,4л

Но там відмінність не тільки у витратах пального. Підвіска, якщо єлектронна, по іншому працює.
 
Він нічого не робив. Роблю все я. :)
Звісно ПО було замінено на Европу.

Сьогодня працював з двома авто.
Х3 G01 30iX 2018 США перешитий на Европу мав середній 11л, но то на ньому понавалювали трохи перед приїздом до мене. Коли іздім його мама - там по Київу +-10л

G30 530iX 2018 офіціал, власник неквапливий та ще мешкає за містом - 8,4л

Но там відмінність не тільки у витратах пального. Підвіска, якщо єлектронна, по іншому працює.
Якщо не секрет, то скільки коштує заміна прошивки (ПО) на европейську? Якщо тут не можна писати, то в приват можливо...
 
Зависимость расхода от прошивки "сша-европа" - весьма сомнительна. Приведу свои размышления:
по весне сего года попадалась статья, в которой обсуждался вопрос экологических норм для автомобилей в зависимости от рынка сбыта. Так в статье в цифровых показателях были приведены различия в требованиях действующих в последнюю пятилетку на разных ринках. Нормы, которые предъявляются сегодня к авто на рынке США, в некоторых показателях, даже строже сегодняшних Евро-6. Соответственно количество выбросов произведенных одним и тем же, в основе своей, двигателем (например обсуждаемый N55) напрямую будет зависеть от количества сожженного топлива. Каким образом "наш" N55 может сожрать на оговариваемые "около 20%" больше топлива, при этом вписаться в более строгие (пусть и не значительно, допустим) экологические нормы - для меня лично большой вопрос. Форсунки в рамках обсуждаемого сабжа отличаются (хотя бы по парт-номерам; опять же возникает вопрос относительно корректности "напяливания" европейской прошивки на не соответствующие ей форсунки:oops:), катализатор - одинаковый. Куда бесследно исчезают выбросы от сгоревших "лишних" 3-х литров бензина - с удовольствием выслушаю кухню такого волшебного волшебства...:)
Разница в прошивках, по моему мнению, может скорее состоять в подгонке этой самой прошивки под испытательный цикл, в которых эти автомобили получают экологические сертификаты для соответствия рынку сбыта. И вот тут я больше поверю в то, что, возможно, авто с евро-прошивкой могут быть несколько поживее (относительно штатовской) в реакциях на акселератор, поскольку немного меньше зажаты экологическими показателями. Но опять же, что б бодрее поехать, мощность из ниоткуда не возьмется - будьте добры поддайте топлива... И тут у нас противоречие: мы как раз в случае со штатовской машиной, жжем больше (под якобы 20%) топлива, а выбросов производим меньше... Чудеса...
Пардон за многа букав. Изъяснился вроде доступно. Буду рад аргументированным возражениям, и иным соображениям, на данную тематику
 
Стосовно еко норм США чув що залежить від штату.
Самі драконівські Каліфорнія.
Може щось у них змінилось.

Роздуми:
"Задушену" екологією автівку треба більше топтати, шоб вона їхала.
+ питання до стабільності якості палива на нашому ринку.
 
Last edited:
Форсунки в рамках обсуждаемого сабжа отличаются (хотя бы по парт-номерам;
Та одинакові вони на євро і US: 13 64 7 639 994
 
Впринципі я цілком готовий заплатити подвійну ціну Sniper'у за перешивку ebc під євро (при умові що це офіційний заводський софт, а не якась кастомна дефорсована прошивка) якщо:
1. Середній розхід в моїх умовах впаде хоча б на 1 літр при тій самій сер. швидкості (нагадаю що за останніх багато тисяч км це 11.9-12.0/100 при середній 31км/год), так що ціль - 11л або менше
2. Динаміка не зміниться в гіршу сторону
 
Та одинакові вони на євро і US: 13 64 7 639 994
Та наче й чимось відмінні:
EU ваш парт-номер: 535i ECE
US інші: 535i USA
Впринципі я цілком готовий заплатити подвійну ціну Sniper'у за перешивку ebc під євро (при умові що це офіційний заводський софт, а не якась кастомна дефорсована прошивка)
Особисто я скептично на це дивлюся. БМВ-ком'юніті у світі досить допитливе стосовно тонкощів своїх авто і якщо б існувала така значна залежність обговорюванних параметрів в залежності від локалізації софту (на хвилиночку, близько 20%), то про то б знали і говорили всіх форумах та пабліках. А особисто із такою чудодійностю європейської прошивки не читав і не чув ніде. Окрім бмвклуб.юа ...:oops:
А ще в такій ситуації було б правильніше обговорювати не подвійну плату, а можливість повернути все "як було" і повернення сплачених коштів при відсутності заявлених успіхів у витратах пального. Бо навіть зниження розходу на якихось 1,5л (не говорю вже про заявлені "близько трьох") економить кошти на три оіл-сервіси за 10ткм... При здоровому глузді бажаючих повернути собі свої 14л/100км замість умовних 12л/100км, гадаю, не знайдеться.
Та то всьо розсуди та розмови. Я щодо сабжу, повторюсь, налаштований скептично
 
Я щодо сабжу, повторюсь, налаштований скептично
+++
Про магнитики на топливную магистраль забыли))
 
Доброго дня, раз пішла така пьянка🤗, попрошу нашу шановну БМВ спільноту пограти в таку гру. Яку б сьогодні (от прям зараз) Ви купили машину на авториа? Скиньте свої варіанти кожен, хто схоче. Колір любий, 3,5 бензин, рік від 2014-2018, привід тільки ПОВНИЙ, ціна до 27 тисяч, все на цьому. Дякую, якщо і коментарі додасте до свого вибору. Всім гарного дня та мирного неба.
 
Доброго дня, раз пішла така пьянка, попрошу нашу шановну БМВ спільноту пограти в таку гру. Яку б сьогодні (от прям зараз) Ви купили машину на авториа? Скиньте свої варіанти кожен, хто схоче. Колір любий, 3,5 бензин, рік від 2014-2018, привід тільки ПОВНИЙ, ціна до 27 тисяч, все на цьому. Дякую, якщо і коментарі додасте до свого вибору. Всім гарного дня та мирного неба.

Ф15? Чи будь яку марку?
 
Туарег 3.6 або Каен 3.6 подивись :)
 
О блін, точно бувають :)
Другий попавшийся..


Хоча салон білий і пустоватий.. але ззовні цікавий.
 
Back
Top