dart50
Пользователь
- Реєстрація
- 02.10.2015
- Повідомлення
- 956
- Город
- Кривой Рог
Гальмівний диск вдалося зняти на наступний день (після ночі з засобом із попереднього посту). Газування з гальмуванням на підставках не допомогло, а допоміг молоток.
Отже, ручник тепер є і можна їхати на техогляд, що я і зробив, захопивши папери на всякий тюнінг і інші лівакові ЗЧ:
Технік подивився на мій техпаспорт з двома він-кодами, з першою реєстрацією у 2006-му, дізнався, що всі інші документи профукані, потім подивився на авто і почав мене "радувати":
- норми вихлопів визначаються датою першою реєстрації авто, а не датою випуску, тож у мене проблема з вихлопами (ніколи М3 95-го року не впишеться у норми 2006-го)
- немає шильдика, на якому вказано тип автомобіля
- капот-розвалина
- спойлер на багажнику не оригінальний (там весь багажник пластиковий )
- проставки на передніх колесах хоч і мають сертифікат, але не факт, що їх можна ставити без проставок на задніх колесах
- також його зацікавили дзеркала, здалося, що вони не оригінальні (не дивно - на квадратну машину поставили дзеркала-крапельки)
- задній диффузор він теж спробував відірвати, сказав, що колхоз (бампер оригінальний, насправді)
За такий поверхневий огляд він грошей не взяв, а сказав виправляти і приїжджати знову на попередній техогляд. Таку дав інструкцію:
- поїхати в БМВ по шильдик і взяти там технічні дані авто
- поїхати в місцевий МРЕВ (Zulassungstelle) і спитати, чи дозволять вони вписати 95-й роком першої реєстрації
- впевнитися, що маю сертифікати на всі неоригінальні ЗЧ (тобто познімати нафіг все, що неоригінальне і не має сертифікату)
Ну, з неоригіналом що робити більш-менш ясно:
- купити який-небудь багажник і поставити, пофарбую колись потім. замінити нарешті капот.
- почитати, як там насправді мають ставитися проставки, бо вони там стоять тільки через те, що встановлено койловери. десь в інструкції до них було написано, що можуть знадобитися проставки спереду (але не ззаду)
- стабілізатори не мають ніяких сертифікатів, прям написано, що це тільки на експорт, не для німецького ринку. так що спробую їх пофарбувати у чорний прямо не знімаючи, може не помітно буде.
- розпірки (3 шт.) зняти від гріха
Заїхав у БМВ, спитав що і як. Кажуть шильдик не дорогий, 1 євро, але до нього треба замовити сертифікат відповідності за 170. Зрештою, після консультації з TuV домовилися, що замовлю сертифікат з технічними даними авто за 120 євро і без шильдика.
Далі буде замальовка з життя німецької бюрократії.
Отже їду в Zulassungstelle з'ясовувати щодо дати першої реєстрації (Erst Zulassung - EZ). Там жіночка каже, що вони ніяких відомостей про авто не мають, бо зберігають їх тільки 7 років (це ми знаємо), отже, що напише TuV, те і буде у паперах. Я питаю, якесь підтвердження її слів, щоб мені повірили, вона мені пише свій номер телефону на папірці і каже, щоб TuV їй подзвонив.
Їду назад в TuV, кажу так і так, той каже ніфіга, я кажу ну подзвони, він каже нема коли, хай вони самі дзвонять і нехай це буде начальник Zullasungstelle бо тільки він може приймати таке рішення. Диктує мені по літерах прізвище того начальника, я записую на той самий папірець.
Наступного дня встаю пізніше, розумію що я тупак, бо Zullasungstelle починає працювати на годину раніше, ніж весь Kreisverwaltung (там сидять всі районні чиновники з усіх питань), а саме о 07:30, щоб можна було провести реєстраційну дію з авто ДО роботи і навіть не запізнитися.
Заходжу, питаю де Херр Matheis, зустрічаю його, коли він виходить з кабінета, кажу є справа, він каже, що має йти, але питає що треба, починає дивитися документи (якщо так гучно можна назвати одиноку пластикову картку з синьо-жовтим стягом). Запрошує мене до найближчого вільного столу пише на тому самому папірці "прошу вписати 01.07.1995" і каже власниці столу, за який ми сіли, поставити печатку. В такому вигляді офіційних документів я ще не отримував
потім я ще повернувся спитати як так, буде перша реєстрація першого липня, а виготовили авто лише у листопаді. він каже, пофігу, якщо дата першої реєстрації не відома, то пишемо середину року виробництва і не колише. отже буде мені в паперах парадокс
Отже, ручник тепер є і можна їхати на техогляд, що я і зробив, захопивши папери на всякий тюнінг і інші лівакові ЗЧ:
Технік подивився на мій техпаспорт з двома він-кодами, з першою реєстрацією у 2006-му, дізнався, що всі інші документи профукані, потім подивився на авто і почав мене "радувати":
- норми вихлопів визначаються датою першою реєстрації авто, а не датою випуску, тож у мене проблема з вихлопами (ніколи М3 95-го року не впишеться у норми 2006-го)
- немає шильдика, на якому вказано тип автомобіля
- капот-розвалина
- спойлер на багажнику не оригінальний (там весь багажник пластиковий )
- проставки на передніх колесах хоч і мають сертифікат, але не факт, що їх можна ставити без проставок на задніх колесах
- також його зацікавили дзеркала, здалося, що вони не оригінальні (не дивно - на квадратну машину поставили дзеркала-крапельки)
- задній диффузор він теж спробував відірвати, сказав, що колхоз (бампер оригінальний, насправді)
За такий поверхневий огляд він грошей не взяв, а сказав виправляти і приїжджати знову на попередній техогляд. Таку дав інструкцію:
- поїхати в БМВ по шильдик і взяти там технічні дані авто
- поїхати в місцевий МРЕВ (Zulassungstelle) і спитати, чи дозволять вони вписати 95-й роком першої реєстрації
- впевнитися, що маю сертифікати на всі неоригінальні ЗЧ (тобто познімати нафіг все, що неоригінальне і не має сертифікату)
Ну, з неоригіналом що робити більш-менш ясно:
- купити який-небудь багажник і поставити, пофарбую колись потім. замінити нарешті капот.
- почитати, як там насправді мають ставитися проставки, бо вони там стоять тільки через те, що встановлено койловери. десь в інструкції до них було написано, що можуть знадобитися проставки спереду (але не ззаду)
- стабілізатори не мають ніяких сертифікатів, прям написано, що це тільки на експорт, не для німецького ринку. так що спробую їх пофарбувати у чорний прямо не знімаючи, може не помітно буде.
- розпірки (3 шт.) зняти від гріха
Заїхав у БМВ, спитав що і як. Кажуть шильдик не дорогий, 1 євро, але до нього треба замовити сертифікат відповідності за 170. Зрештою, після консультації з TuV домовилися, що замовлю сертифікат з технічними даними авто за 120 євро і без шильдика.
Далі буде замальовка з життя німецької бюрократії.
Отже їду в Zulassungstelle з'ясовувати щодо дати першої реєстрації (Erst Zulassung - EZ). Там жіночка каже, що вони ніяких відомостей про авто не мають, бо зберігають їх тільки 7 років (це ми знаємо), отже, що напише TuV, те і буде у паперах. Я питаю, якесь підтвердження її слів, щоб мені повірили, вона мені пише свій номер телефону на папірці і каже, щоб TuV їй подзвонив.
Їду назад в TuV, кажу так і так, той каже ніфіга, я кажу ну подзвони, він каже нема коли, хай вони самі дзвонять і нехай це буде начальник Zullasungstelle бо тільки він може приймати таке рішення. Диктує мені по літерах прізвище того начальника, я записую на той самий папірець.
Наступного дня встаю пізніше, розумію що я тупак, бо Zullasungstelle починає працювати на годину раніше, ніж весь Kreisverwaltung (там сидять всі районні чиновники з усіх питань), а саме о 07:30, щоб можна було провести реєстраційну дію з авто ДО роботи і навіть не запізнитися.
Заходжу, питаю де Херр Matheis, зустрічаю його, коли він виходить з кабінета, кажу є справа, він каже, що має йти, але питає що треба, починає дивитися документи (якщо так гучно можна назвати одиноку пластикову картку з синьо-жовтим стягом). Запрошує мене до найближчого вільного столу пише на тому самому папірці "прошу вписати 01.07.1995" і каже власниці столу, за який ми сіли, поставити печатку. В такому вигляді офіційних документів я ще не отримував
потім я ще повернувся спитати як так, буде перша реєстрація першого липня, а виготовили авто лише у листопаді. він каже, пофігу, якщо дата першої реєстрації не відома, то пишемо середину року виробництва і не колише. отже буде мені в паперах парадокс