[ E36 ] M3 повертається до Німеччини

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Продовження, початок бортовика тут

Якщо коротко, то М-ка поїде ставати на облік у Німеччину, туди, де живе її новий власник, тобто я.

20171230_094255.jpg
 
Last edited:
Дорогою до Німеччини (2250км) вирішив зекономити трохи часу попросивши маму сісти за кермо і влаштувавшись спати на задньому сидінні.
За це поплатився спочатку ручником, на якому їхали, а потім і колесом.
Колесо розвалилося коли вже 200 ком їхали по Польщі, але думаю пошкодження несумісні з диттям воно отримало раніше.
Добре що запаска була, погано, що не було ключа, довелося викликати естренну підмогу.
Дуже жаль ручник, він мене найбільше вразив у цьому авто. Попередній власник каже, що 10 років вчився так його настроювати - мені так настроїти не вдасться :cray:


Описание скрытого текста/картинок: слайди
20180109_074021.jpg


20180109_074156.jpg


IMG_2241.jpg


IMG_2242.jpg


IMG_2246.jpg


IMG_2247.jpg


IMG_2248.jpg



Нова гума, 2000 км навіть не проїхала :cray2:

IMG_2249.jpg



Зрештою доїхав на літній запасці, а диск поїхав назад в Україну на чергову заварку.
Купити такий один вживаний не вдасться, новий 264 євро і він буде іншого кольору.
Докатаю зиму на цих, а там видно буде.
 
Last edited:
це вже виходить більше кілометра їхали на спущеному колесі. шкода колеса. тріщіна вже давно була
 
це вже виходить більше кілометра їхали на спущеному колесі. шкода колеса. тріщіна вже давно була

що таке кілометр на швидкості 120 - 30 секунд :)
не впевнений, що я сам би відчув, що колесо спускає, навіть якби за кермом був
 
на такому профилі ззаду дуже тяжко відчути, відчув, коли вже його розірвало.
 
відпишись як вона техогляд пройде, цікаво.
 
відпишись як вона техогляд пройде, цікаво.

відпишуся обов'язково :eek:k:
дожити б до того техогляду, ще стільки треба зробити...
буду писати по мірі проходження квесту з підготовки до ТО
 
влаштувавшись спати на задньому сидінні

за это можно получить в ЕС штраф


на варенных дисках ТЮФ не получишь. так что покупай диски )

а вообще обещает быть интересным )

пиши подробно, через что будешь проходить.....
 
Last edited:
Чогось мені від Іксів подобаються диски, стиль 111 приміряв

P70925_163737.jpg


Кидайте помідорами
21.gif
 
не просто тюв не пройти, а й ще можна гембеля конкретного дістати, якщо побачать
 
Купив наклейочку на лобове, щоб можна було у місто заїжджати. Це вона показує здалеку, що авто досить екологічне, щоб по місту вишивати. 5.5 євро коштує у салоні БМВ. Можна через Інтернет купити, але буде трохи дорожче.

IMG_2328.jpg



Описание скрытого текста/картинок: а от наклеїти її поки не судилося


Я не закрив капот, коли перевіряв мастило і смикав роз'єми лампочок, котрі не завжди світять.
Думав потім ще посмикаю і сфоткаю як вони світять для продажу (з колхозним ксеноном треба розлучитися).
Зрештою лампочки світили і без смикання і про капот я забув.
Як результат, мінус капот (котрий розсипався знову) і мінус лобове скло :cray:
Добре хоч дах цілий


IMG_2289.jpg


IMG_2291.jpg


IMG_2290.jpg


IMG_2281.jpg


IMG_2280.jpg
 
не просто тюв не пройти, а й ще можна гембеля конкретного дістати, якщо побачать

якого гембеля? не чув про таке
 
Я не закрив капот, коли перевіряв мастило і смикав роз'єми лампочок, котрі не завжди світять.
Думав потім ще посмикаю і сфоткаю як вони світять для продажу (з колхозним ксеноном треба розлучитися).
Зрештою лампочки світили і без смикання і про капот я забув.
Як результат, мінус капот (котрий розсипався знову) і мінус лобове скло
Добре хоч дах цілий

Ну его в пень такое возвращение на родину....
Продали бы его здесь, и не мучились.
 
якого гембеля? не чув про таке

варити диски в німеччині це кримінальна справа. я не знаю як вони поступлять з вже звареними дисками, але мого доброго товариша, який працює в дуже великій фірмі, ледь не звільнили, коли він пійшов з питанням заварити диск. був великий скандал. але можна так заварити, що ніякий тюв не обачить. в вашому варіанті колхозна робота.
 
варити диски в німеччині це кримінальна справа.

Може мати бізнес із заварки колес це кримінал, але не думаю що купівля завареного теж. Так само як і випадкова купівля краденого не є криміналом.
 
Ну его в пень такое возвращение на родину....
Продали бы его здесь, и не мучились.

краще би я капот одразу поставив залізний, замість заклеювати вже розвалений пластиковий.
 
Купив наклейочку на лобове, щоб можна було у місто заїжджати. Це вона показує здалеку, що авто досить екологічне, щоб по місту вишивати. 5.5 євро коштує у салоні БМВ. Можна через Інтернет купити, але буде трохи дорожче.

IMG_2328.jpg
а клеїти її просто так можна ? авто хтось перевіряв на викиди?
 
а клеїти її просто так можна ? авто хтось перевіряв на викиди?

наклейку дають згідно паспортних даних автомобіля і вона одна на все життя (якщо не міняти номер).
а звірка паспортних даних із фактичними викидами відбувається під час техогляду, наклейка техогляду (на задньому номері) має строк придатності.
до речі, з першого січня перевірку викидів зробили більш ретельною і тепер зовсім не покладаються на те, що прочитано з діагностичного роз'єму, бо там може бути брехня. це все через дизель-гейт.
 
Last edited:
перереєстрація авто буде? тобто отримання німецьких номерів? там ж мабуть є термін перебування
 
перереєстрація авто буде? тобто отримання німецьких номерів? там ж мабуть є термін перебування

а як же, в першому пості написано. термін перебування - пів року, але це досить важко відслідкувати. дехто катається на бляхах і як бонус не отримує штрафів за перевищення швидкості.


до речі, порадьте який номер вибрати
після DUW має бути одна чи дві літери, а потім 3-4 цифри (без ведучих нулів), так, щоб сумі було 5 знаків.

типу:
Screenshot_20180128_222453.png


Screenshot_20180128_223452.png
 
Пробував відрегулювати ручник з надією, що після маминого катання там ще є трохи колодок.
Працював згідно ТІС, через дірочку і, начеб-то докрутив той баранець до кінця так і не досягнувши надійного блокування колеса.
Або колодок вже нема, або крутив я не те і не так. Стало трохи краще, але не те, раніше на 1-2-х клацаннях тримало, а зараз на 4-х.
Маю інше авто і вже куплені колодки, потренуюся на ньому зі зняттям диска а тоді повернуся до М-ки.
LSD змусило кілька разів піднімати-опускати машину домкратом, бо то колесо крутиться коли не треба, то воно не крутиться коли треба.

IMG_2286.jpg


ЗІ: класна штука - мати дірку для домкрата і одночасно платформу для підставки, на е46 таких розкошів немає :)
 
Last edited:
Коли ставили каталізатор, то одна прокладка з комплекту загубилася, поставили стару замість неї. Та і там де нова стояла, теж не все в порядку було.
Як результат - запах вихлопу у салоні на світлофорах. Купив прокладки і монтажну пасту для вихлопу зі сподіванням це все виправити.
Також підвіси каталізатора, бо двоє людей на них мені кивали (попередній власник і майстер по глушниках).

IMG_2326.jpg


IMG_2327.jpg


IMG_2332.jpg



Розібрав, намазав пастою і зібрав, закрутив від душі. Завів машину - наче краще, якщо раніше вода за стику прямо бризкала, то тепер тільки сочиться. З приводу запаху не впевнений. Та і звук якийсь дивний, треба туди ще раз заглянути, десь 60 км після маніпуляції я вже проїхав, паста висохла, а з'єднання протрусило.

IMG_2333.jpg


IMG_2334.jpg



Старі підвіси від Е30 або старішої і вже добряче попечені.


IMG_2335.jpg


IMG_2336.jpg
 
Купив дещо, чого не вистачало у багажнику. Бо без цього підлога вже стала дугою.

IMG_2340.jpg


Але біда - шпильку, на якій має триматися підлога, обрізали. Нахіба?

IMG_2341.jpg


Буду пробувати нарощувати шпильку за допомогою трубочки з різьбою.

IMG_2525.jpg


Натупив - купив не той болт. Цей якщо обрізати, то стане і підлогу триматиме, але нема різьби, котра триматиме запаску :(
 
Ще купив перехідник на круглий діагностичний роз'єм і зміг почитати машину.
Мав переживання щодо правильності роботи каталізатора. На жаль тут Євро2 і лямбди тільки до каталізатора, тому залишається надіятися, що новий неоригінальний каталізатор робить добре і достатньо прогрівається (бо насос, що мав його продувати було ампутовано).
Дядько з Кропивницького зробив діагностику і сказав, що лямбди працюють, корекції нормальні, прошивка стокова і все наче добре крім:
- датчика рівня мастила (блимає значок на панелі приладів коли стартую)
- датчика на педалі зчеплення або датчика нейтралки на коробці (вони увімкнені послідовно)

може долити мастило до повного (зараз третина щупа) і це якось повпливає на датчик рівня :scratch_one-s_head:
 
БК тут кращий за той, що в Е46. Зручніший доступ до основних і схованих функцій, по два лічильники і є речі, котрих у 46-ці немає, але треба сильно відривати погляд від дороги.

Ось, що зміг з нього витягнути, поки їхав до Німеччини. Скидав на початку дороги і щоразу коли перетинав кордон.
Україна, бензин 98 і 95, середнє споживання 8.8л, середня швидкість 73.4 км/год
Польща, бензин 95 і 98 (у Польщі нема проблеми купити 98й), споживання 9л, швидкість 85 км/год
Німеччина, бензин 98 (польський), споживання 9.1л, швидкість 117 км/год (сильно не гнав, бо ззаду літня запаска)
 
расход упадет по временем немного .... на пол литра.

катализатор какой покупал ?
 
Щойно позаглядав детально у багажник оцінити фронт робіт :scratch_one-s_head:

поприбирати дроти, що лишилися від встановленої тут колись мультимедії

IMG_2526.jpg


IMG_2527.jpg


IMG_2529.jpg


в т.ч. зелена світлодіодна підсвітка, що світиться тільки тоді, коли увімкнено магнітолу :facepalm:

IMG_2528.jpg


а це, схоже, червоно-білий дріт, котрий має живити оригінальну підсвітку

IMG_2530.jpg



іржа під звукоїзоляцією, акумулятором і лівою пластмасовою накладкою

IMG_2531.jpg


IMG_2533.jpg


IMG_2534.jpg


IMG_2537.jpg



Голий метал і зварювальний шов у ніші біля правого ліхтаря

IMG_2535.jpg


слід від аварії (тут, напевне, нічого вже не зробиш)

IMG_2536.jpg
 
расход упадет по временем немного .... на пол литра.

чого? типу права нога стане легше? поки-що виріс до 9.9 :)
але це змішаний режим, в такому у мене N42 з легкою ногою з'їдає 8.4 на сотню.

катализатор какой покупал ?

NAP Sportauspuff Manufaktur GmbH
http://www.ebay.de/itm/NAP-KAT-BMW-M3-3-2i-Evolution-Katalysator/182260340255
Але інструкція до нього була англійською і номер телефону на ній британський. Думаю, цей NAP тільки лейб ліпить купуючи каталізатори деінде.
Але мені головне щоб TuV пройшло.
А, і гаряче вітання із променями добра любителям вирізати хороший каталізатор в погоні за примарними коняками.
 
Last edited:
Back
Top