Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Парни! Согласен! Мне тоже не очень хочется платить в три раза дороже, если можно сэкономить! Но уверен, что ни KLM, ни Люфтганза, ни Эйр Франс такой хрени бы на борту не допустили бы!
Читав інтерв"ю одного з керівників РайанЕйр про те що найближчим часом вони не зайдуть до України. Але плідно працюють над цим питанням. І єдине місто, якеїх цікавить поки що, це Львів.
Ось ця стаття. Але що вони не зайдуть до України найближчим часом - чітко я цього не прочитав.
Ryan в таком же классе , как и wizz ? или престижнее ?
http://strana.ua/news/39325-avialaj...trenno-sel-v-italii-iz-za-draki-na-bortu.htmlЛетел в марте. С Кракова в Европу. Обратный рейс - тихий ужас!!! На следующий день после дня Святого Патрика! Полсалона уже бухих ирландцев, стюарды-ирландцы только успевали бегать за бухлом. В середине полёта вся эта толпа собралась в центре салона, возле аварийного выхода. Начали пытаться танцевать!!! Стюарды - ноль эмоций! Думал разнесут самолёт над Альпами!((( Пока не вызвал старшего стюарда, не рявкнул на него с требованием передать капитану требование вызвать к трапу в Кракове полицию и представителя компании, никто даже не чесался о какой-то безопасности полёта! Как взял на бас - бухло продавать прекратили! Вообщем лететь ещё раз этими крылышками желания нет!((
Так а что конкретно нужно сделать там, что бы поддержать?
Політали... Докладніше джерело тут. Там сказано, що Ryanair скасовує роботу в Україні оскільки Київський аеропорт не в змозі виконати свої зобов'язання. Скільки ж в нас ще дебілоїдів... Сумно і соромно.
Для чего созданы аэропорты - не для граждан ли? Что важнее - прибыль аэропорта или доступность авиабилетов для тех же граждан и жителей страны? Тем более в наших реалиях и платоспособности наших граждан. Аэропорты практически всей Европы смогли договориться с Ryanair, даже Львов смог договориться, а вот Борисполь не смог. Прям заговор какой-то против Борисполя на миллионные убытки аэропорта и, как я понимаю, руководства... :facepalm:
Для чего созданы аэропорты - не для граждан ли? Что важнее - прибыль аэропорта или доступность авиабилетов для тех же граждан и жителей страны? Тем более в наших реалиях и платоспособности наших граждан. Аэропорты практически всей Европы смогли договориться с Ryanair, даже Львов смог договориться, а вот Борисполь не смог. Прям заговор какой-то против Борисполя на миллионные убытки аэропорта и, как я понимаю, руководства... :facepalm:
очевидно, прибуток аеропорту, який в тому числі залежить і від доступності білетів, кількості пасажирів, і т.д. у нас же не комунізм, за дешеві білети, в такому випадку, мала б платити держава - тобто ми з вами.
А мені очевидно, що в приорітеті має бути не прибуток аеропорту, а доступність для авіапасажирів - авіаквитків, як і самих перельотів. При чому тут комунізм? Кому мала платити держава, тобто ми з вами, за надання будки для продажу авіаквитків чи стійки реєстраціі? Там буде створено кілька сотен робочих місць для наших же громадян і податки від діяльності яких підуть в наш же бюджет! Про пасажиропотік туристів я взагалі промовчу... Чому в Амстердамі, Берліні, Кракові, Варшаві, Барселоні, Осло, Копенгагені, (...перелік можна продовжувати ще досить довго...), як і у Львові - змогли домовитись, а ось в Борисполі не змогли?? Напевно тому що кругом комунізм, як ви сказали, а в Борисполі демократія і супер бупер ринкові відносини. Ура!
А мені очевидно, що в приорітеті має бути не прибуток аеропорту, а доступність для авіапасажирів - авіаквитків, як і самих перельотів. При чому тут комунізм? Кому мала платити держава, тобто ми з вами, за надання будки для продажу авіаквитків чи стійки реєстраціі? Там буде створено кілька сотен робочих місць для наших же громадян і податки від діяльності яких підуть в наш же бюджет! Про пасажиропотік туристів я взагалі промовчу... Чому в Амстердамі, Берліні, Кракові, Варшаві, Барселоні, Осло, Копенгагені, (...перелік можна продовжувати ще досить довго...), як і у Львові - змогли домовитись, а ось в Борисполі не змогли?? Напевно тому що кругом комунізм, як ви сказали, а в Борисполі демократія і супер бупер ринкові відносини. Ура!
Веталь, это все эмоции)
Доступность авиаквиткив для госбюджета ничего не дает.
Тут интересно послушать бы, так сказать "начальника транспортного цеха", с выкладкой цифири)
Если, это большой минус в прибыли, то это не правильно.
Дороги нужно ремонтировать, а не дешёвые авиабилеты иметь имхо.
Аеропорт має бути бізнесом, а в бізнесі прибуток на першому плані. авіаперевезення далеко не найнеобхідніша річ, не соціальна, яка має бути дуже доступна для всіх. порівняння з європейскими країнами не є об'єктивною, там держава має змогу в певній мірі дотувати аеропорти. Звичайно, всім хотілося б дешево літати закордон, але є і об'єктивні речі.
Крім цього, якщо ви поцікавитесь, то і у європі у райанеір завжди були конфлікти з владою і керівництвом аеропортів, тому що у них дуже жорстка бізнес-стратегія.